Sīkfailu piekrišanas pārvaldnieks aģentūrām
Tiešsaistes pasaulē ir bijusi nenoteiktība ne tikai kopš Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) . Juridiski un tehniski jūs ar mums esat drošībā. Arī kā aģentūra. Mūsu piekrišanas menedžeri aģentūrām raksturo šādas stiprās puses:
- Atbilst GDPR un CCPA
- atbilst ES e-privātuma noteikumiem
- viegli integrēt
- elastīgs dizainā – pilnībā pielāgojams jūsu dizaina principiem
- Google piekrišanas režīma v2 atbalsts
- aprīkots ar mašīnmācību
- Reklāmu var atskaņot vairāk nekā 30 valodās
- Integrēta sīkfailu rāpuļprogramma
Vai jūs un jūsu klienti jau esat iestatījuši Google piekrišanas režīmu v2 ? Google pārejas periods ilgst līdz 2024. gada martam!
Sīkdatņu risinājumi aģentūrām
Piekrišana ir jāsaņem
Ko mēs varam darīt jūsu labā
Līdzās vadības konsultācijām aģentūras ir novatorisku risinājumu priekšgalā. Tomēr arī juridiskās un tehniskās inovācijas ārpus ikdienas biznesa radošajiem uzņēmumiem sagādā problēmas. Saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (GDPR, bieži vien arī “GDPR” kā saīsinājums angļu valodā), lietotājiem ir jādod piekrišana sīkdatņu izmantošanai. Mēs piedāvājam risinājumus. Nesarežģīti, droši un lēti.
Vai joprojām izmantojat atteikšanās procedūras sīkfailu pārvaldībai? Pēc tam jums ir jāatjauno piekrišanas pārvaldības sistēma. Tam, ko izsekojat, apkopojat un izmantojat kā aģentūrai, ir jābūt pārredzamam vietnes apmeklētājiem. Pat pirms kāda interesenta pārlūkojot jūsu aģentūras mājaslapu izpēta, ikvienam iesaistītajam ir jābūt skaidram, kur un ar kādiem sīkdatnēm ceļojums virzās.
Pieteikšanās procedūra ir obligāta
Līdz ar to pieteikšanās procedūra. Kuras sīkdatnes ir tehniski nepieciešamas? Kuri ir paredzēti mārketinga nolūkiem? Un kuras tiek izmantotas statistikai? Lietotājam tas ir jāizlemj jūsu vietā. Tehniski mēs to atrisinām, izmantojot ietvarus. Sava veida atbalss kamera, no kuras kļūst skaidrs, kurus datus reāli drīkst pārraidīt tādiem reklāmdevējiem kā Google vai Facebook un kurus nē. Un kādu informāciju var izmantot jūsu tiešsaistes mārketings. Saskarne starp vietnes apmeklētājiem un informāciju: mūsu piekrišanas pārvaldības sistēma. Ar to mēs nododam e-privātuma noteikumus un GDPR juridiski atbilstošā lietojamībā.
Piekrišanas menedžeris aģentūrām — mēs iestājamies par juridisko noteiktību un augstu veiktspēju
Mūsu sīkfailu piekrišanas pārvaldnieks aģentūrām atbilst visām juridiskajām prasībām. Papildus Eiropas noteikumiem mēs ņemam vērā arī Kalifornijas Patērētāju privātuma likumu (CCPA). Kāpēc? Kalifornijas datu aizsardzības likuma atbilstība izriet no tā, ka arī Eiropas tīmekļa vietnēs bieži tiek apkopota informācija par ASV štata iedzīvotājiem. Piemēram: ja Kalifornijas iedzīvotāji apmeklē Eiropas tiešsaistes veikalu vai lasa ziņu lapu no ES, CCPA stājas spēkā.
Juridiski atbilstošs un lietotājam draudzīgs
Risinājumā aģentūras sīkfailu piekrišanai tas ir jāņem vērā. Galu galā jūs strādājat klientiem no dažādām nozarēm, kurām visām ir ļoti atšķirīga klientu grupa. Tāpēc mūsu sīkdatņu piekrišanas pārvaldnieks aģentūrām ir pieejams vairāk nekā 30 valodās. Viņš automātiski izvēlas pareizo. Tādā veidā varat būt pārliecināti, ka cilvēki, kuri redz aģentūrām paredzēto sīkfailu piekrišanas pārvaldnieku, arī to var saprast. Mūsu piekrišanas pārvaldības sistēma nodrošina drošību, pārredzamību un internacionalizāciju. Mēs piešķiram lielu nozīmi tehniski nevainojamai integrācijai jūsu vietnē. To var izdarīt pašapkalpošanās režīmā vai ar mūsu atbalstu. Piemēram, varat ātri un vienkārši apmainīt savu pašreizējo piekrišanas pārvaldnieku pret aģentūrām pret mūsu rīku.
Mūsu sīkfailu piekrišanas risinājumi ņem vērā visus šos parametrus un parāda tos lietotājam draudzīgā veidā.
Vai zinājāt, ka consentmanager atbalsta arī Google piekrišanas režīmu v2 ? Klientiem un aģentūrām, kas iesaistītas reklamēšanā, Google pakalpojumu izmantošanai ir jāizmanto Google piekrišanas režīms v2. Google pieprasa, lai vietnēs vai lietotnēs, kuru mērķauditorija tiek atlasīta Eiropas Ekonomikas zonā (EEZ) vai Apvienotajā Karalistē, būtu iespējots Google piekrišanas režīms v2. Kā sertificēts Google Consent Management Platform (CMP) partneris, consentmanager lietotāji var būt pārliecināti, ka atbilst šai prasībai.
Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TDDDG un ePrivacy
Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.
… un vēl daudz vairāk.
Pilnībā pielāgojiet mūsu sīkfailu piekrišanas pārvaldnieku aģentūrām, lai tas atbilstu jūsu dizainam
Jūs droši vien to zināt no savas pieredzes: apmeklējat vietni, un sīkfailu vaicājums dizaina ziņā neatbilst pārējai portāla daļai. Izmantojot mūsu sīkfailu piekrišanas risinājumu, jums par to nav jāuztraucas. Jūs varat pilnībā pielāgot dizainu saviem dizaina principiem. Tāpēc mūsu piekrišanas pārvaldnieks aģentūrām ir pilnībā pielāgojams jūsu zīmolam. Bet tas nav vienīgais iemesls, kāpēc tas ilgtspējīgi palielina jūsu klientu pieņemšanu!
Tikpat daudzpusīgs kā jūsu klienti
Jūsu priekšrocības ar piekrišanas menedžeri
Mēs esam izstrādājuši mūsu sīkfailu piekrišanas pārvaldnieku aģentūrām tā, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams un intuitīvs.
Tomēr tas nenozīmē, ka mēs neesam priecīgi jums palīdzēt, ja jums ir kādi jautājumi par risinājumu vai jums ir nepieciešams atbalsts.
- Sīkfailu piekrišanas pārvaldniekam aģentūrām ir optimizēta saskarne galddatoru sistēmām, kā arī mobilajām ierīcēm un AMP vietnēm . Tas neatkarīgi pielāgojas visiem ekrāna izmēriem.
- Pieņemšanas un atlēcienu līmeņa mērīšana (A/B testi): piekrišanas pārvaldnieks sniedz informāciju par to, kā apmeklētāji uz tiem reaģē. Atlēcienu līmenis apraksta, cik cilvēku atlēca, kad viņiem tiek lūgta piekrišana sīkfailiem.
- Mūsu sīkfailu risinājums aģentūrām arī ļauj vienlaikus pārbaudīt vairākus dizainus .
- Integrētā sīkfailu rāpuļprogramma automātiski pārbauda jūsu vietni un atrod visus sīkfailus šeit, lai jūs varētu tos pilnībā uzskaitīt.
- Reklāmu bloķēšana: mūsu CMP var atlikt vai pārtraukt reklāmas materiālu izmantošanu, līdz apmeklētāji ir devuši savu piekrišanu. Sīkdatņu piekrišanas aģentūras risinājums rada uzticību.
Galvenās funkcijas jūsu aģentūrai
atsaucība
Mūsdienās adaptīva pielāgošana ir pašsaprotama. Klienti piekļūst vietnēm, izmantojot dažādas gala ierīces ar dažādiem displeja izmēriem un operētājsistēmām . Consentmanager sīkfailu reklāmkarogs vienmēr reaģē atbilstoši attiecīgajiem parametriem. Tādā veidā ir iespējama optimāla satura prezentācija, kas ir saderīga ar GDPR. Neatkarīgi no tā, vai piekļuve tiek nodrošināta, izmantojot viedtālruni, planšetdatoru vai galddatoru, sīkfailu reklāmkarogs vienmēr var palīdzēt nodrošināt atbilstību GDPR.
daudzvalodība
Tā kā arvien vairāk vietņu ir starptautiski orientētas , daudzvalodu piekrišanas risinājums ir svarīgs. Starptautiskie klienti arī vēlas saprast, kurām sīkdatnēm viņi piekrīt. Tāpēc piekrišanas pārvaldnieka sīkfailu reklāmkarogs ir pieejams vairāk nekā 30 valodās . Tas nozīmē, ka jūsu vietne ir lingvistiski piemērota GDPR apgabalam un daudz tālāk.
saderība
Vietņu veidotājs paļaujas uz spraudņiem un paplašinājumiem. Citas sistēmas bieži tiek pievienotas, izmantojot saskarnes. Tas prasa plašu savietojamību un savietojamību . Consentmanager, tostarp dažādi sīkfailu baneri, ir savietojams ar lielu skaitu izplatītu tagu pārvaldnieku, veikalu sistēmām un gandrīz visiem Google produktiem un reklāmu serveriem.
Jūsu klientu datu aizsardzība
Aizsargājiet savus klientus un izveidojiet uzticību . Ievērojot visus piemērojamos CCPA un GDPR datu aizsardzības noteikumus, apmeklētāji kopā ar jums jūtas ērti un droši. Tas palielina uzturēšanās ilgumu un reklāmguvumu līmeni!
Protams, consentmanager strādā arī ar…
bieži uzdotie jautājumi
Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?
Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.
Kopš 2018. gada tīmekļa vietnes lietotājiem ir nepieciešama piekrišana, lai no operatora puses ievērotu ES datu aizsardzības vadlīnijas. Ja tiek dota piekrišana, var tikt iestatīti sīkfaili un citi izsekotāji. Tomēr līdz 2020. gadam šī prakse galvenokārt tika īstenota, izmantojot atteikšanās procedūru: sīkfaili tika iestatīti automātiski, un reklāmkarogs piedāvāja iespēju vēlāk iebilst pret šo praksi. Tagad tas ir novecojis, un to vairs nevajadzētu ieviest.
Definēta sīkfailu piekrišanas stratēģija ir vērsta uz tehniski un juridiski pamatotu reklāmkarogu, lai izvairītos no juridiska riska. Šajā kontekstā datu aizsardzības deklarācija būtu jāievēro saskaņā ar Eiropas Kopienu Tiesas (EKT) specifikācijām un jāņem vērā visas izmaiņas. Tas ietver arī sīkdatņu politiku ar informāciju par sīkfailu darbību un piekļuves tiesībām.
ConsentManager aģentūrām ir par juridiski atbilstošu aģentūru vietņu dizainu. Principā apmeklētājiem vispirms ir jāpiekrīt sīkdatņu izmantošanai, izmantojot izvēles procedūru. Tāpēc klientiem, ienākot vietnē, parādās atbilstošs reklāmkarogs. Tā kā aģentūras bieži vien rūpējas par klientiem tiešsaistes jomā, nopietna izskata dēļ vienmēr ir ieteicams izvietot nevainojamu un juridiskajām prasībām atbilstošu reklāmkarogu.
Ja pieteikšanās lauks netiek apstiprināts ar piekrišanu, attiecīgie dati netiks pārsūtīti. Izņēmums ir, piemēram, tehniski nepieciešamās sīkdatnes, kas jāiestata pasūtīšanas un pirkšanas procesos. Visas pārējās sīkdatnes ir jābloķē, ja nav piekrišanas.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!