Sīkdatņu piekrišanas pārvaldnieks finanšu un apdrošināšanas jomā

Uzticams un atbildīgs izskats un rīcība ir pamatprasība, īpaši tādās nozarēs kā finanses vai apdrošināšana. Dzīvē var notikt daudz un apdrošināšana sniedz drošības sajūtu. Savukārt personas dati, kas ir īpaši aizsargājami, tiek apstrādāti un uzglabāti. Apdrošināšanas un finanšu uzņēmumi saskaras ar izaicinājumu aizsargāt sensitīvu personas datu masu pret datu zādzībām un datu ļaunprātīgu izmantošanu. Līdz ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas (GDPR) ieviešanu arvien vairāk uzmanības centrā ir banku, apdrošināšanas kompāniju un citu uzņēmumu vai iestāžu datu aizsardzības tēma. Ņemot vērā šo milzīgo atbildību nodrošināt datu aizsardzību apdrošināšanas un finanšu jomā, mūsu sīkfailu risinājums — piekrišanas pārvaldnieks — var sniegt jums ideālu atbalstu.

Consent-Lösungen für Agenturen

Iesaka daudzi finanšu un apdrošināšanas nozarēs

Zemeslodes drošajā pusē

Piekrišanas menedžeris apdrošināšanas un finanšu sektorā

Izvēloties banku, apdrošināšanas sabiedrību vai jebkuru citu uzņēmumu finanšu un apdrošināšanas nozarē, uzticībai ir būtiska loma. Cilvēki iegādājas apdrošināšanu vai iegulda tajā savu naudu vai naudu tikai tad, kad viņiem ir pilnīga pārliecība par uzņēmumu un viņi jūtas droši un pārliecināti. Cilvēki vēlas būt pārliecināti, ka viņu finanšu un ar veselību saistītā personiskā informācija tiek aizsargāta, kopīgojot to ar uzņēmumiem. Consentmanager ir optimāls rīks pareizai personas datu apstrādei. Piedāvājiet saviem klientiem drošību un uzticības pamatu.

  • Klientu datu aizsardzība: Datu apstrāde vienmēr ir bijusi daudzu nozaru galvenā daļa. Tiek vākti, glabāti un apstrādāti daudz ļoti sensitīvu datu, īpaši apdrošināšanas un finanšu sektorā. Digitalizācija un citas attīstības iespējas rada daudzas jaunas iespējas, bet arī riskus. Šī iemesla dēļ Consentmanager piedāvā personas datu aizsardzību un sniedz jūsu klientiem drošību un uzticību.

  • Pieejams vairāk nekā 30 valodās: Finanses un apdrošināšana ir sarežģītas nozares. Tāpēc ir svarīgi sniegt informāciju dažādās valodās, lai izvairītos no pārpratumiem. Jūs arī liksiet saviem klientiem justies aprūpētiem un atsaucīgiem, pielāgojoties viņu vajadzībām, piemēram, piedāvājot daudz dažādu valodu. Mūsu rīks ir pieejams vairāk nekā 30 valodās, lai jūs varētu pielāgoties visiem klientiem un radītu uzticamu un uz vajadzībām orientētu pamatu.

  • GDPR atbilstība: Ja apdrošināšanas vai finanšu sektora uzņēmumi piesaista negatīvu uzmanību – sliktākajā gadījumā jau esoša juridiska strīda dēļ – tie zaudē lielu uzticību. Piekrišanas pārvaldnieks var izvairīties no nepareizas personas datu apstrādes. Mūsu rīks nodrošina atbilstību GDPR (ES) un CCPA (Kalifornija).

  • Pielāgots jūsu dizainam: Uzņēmumiem ir atpazīstamības vērtība, pateicoties korporatīvajam dizainam. Piekrišanas pārvaldnieks ļauj ieviest savu korporatīvo dizainu, izmantojot sīkfailu risinājumu, pateicoties pilnībā pielāgojamam dizainam.

  • Ātrās atbildes: Laiks ir nauda — vecs sakāmvārds, kas īpaši attiecas uz finanšu sektoru. Lai optimāli izmantotu savu laiku, mūsu rīks piedāvā iespēju ātri un vienkārši atbildēt uz jautājumiem. Ja saņemat informācijas pieprasījumu par personas datiem, ir svarīgi, lai tie tiktu ātri apstrādāti, pretējā gadījumā var rasties naudas sods vai tiesisks strīds. Mūsu sīkfailu piekrišanas pārvaldnieks sniedz jums optimālu atbalstu, lai ātri atbildētu uz jautājumiem un izvairītos no negatīvām sekām lēnas apstrādes dēļ.

Datu aizsardzības apdrošināšana un finanses

Saderīgs sīkfailu risinājums katrai sistēmai

Mūsu sīkfailu risinājums ir savietojams ar vairāk nekā 2500 rīkiem. Rīku var ļoti viegli un bez lielas piepūles integrēt kopējās veikalu un vietņu sistēmās vai analīzes rīkos. Izmaiņas vai izmaiņas nav nepieciešamas. Pateicoties responsīvajam dizainam, to bez problēmām var izmantot arī mobilajās ierīcēs. Saderība un citas funkcijas, piemēram, GDPR atbilstība un vairāk nekā 30 valodu opcija, padara piekrišanas pārvaldnieku par ideālu sīkfailu risinājumu jūsu vietnei.

Zemeslodes drošajā pusē

Meklētājprogrammu optimizācija un klientu apmierinātība

  • Mēs dzīvojam strauji mainīgā pasaulē ar arvien jaunām inovācijām, jaunām zināšanām un jauniem uzdevumiem. Ir grūti noturēt cilvēkus tīmekļa vietnē, tāpēc zems atlēcienu līmenis un augsts adopcijas līmenis ir būtisks, ja vēlaties palielināt aiztures laiku. Jūs varat sasniegt šos mērķus ar mūsu piekrišanas pārvaldnieka palīdzību. Turklāt jūs gūstat dziļāku ieskatu par savu klientu un citu cilvēku, kas apmeklē jūsu vietni, uzvedību. Ja jums ir šī informācija, varat palielināt apmierinātību, veicot lietotājam raksturīgus pielāgojumus. Ģenerētie potenciālie pirkumi un reklāmguvumi nosūta svarīgus signālus meklētājprogrammām, piemēram, Google. Pielāgošanās apmeklētāju vēlmēm un vajadzībām un tīmekļa vietne bez kļūdām arī rada labas atsauksmes un tādējādi stiprina uzticību jums.

  • Tam pievienots augsts personas datu aizsardzības līmenis, kas ietekmē arī uzticību un apmierinātību. Jūsu atklājamība un ranžēšana var uzlaboties ar pozitīvām atsauksmēm un nodrošināt jums vietu augšpusē. Negatīvām atsauksmēm var būt pretējs efekts, tāpēc jums no tām jāizvairās, apstrādājot sensitīvus personas datus drošā, tiesību aktiem atbilstošā un atbildīgā veidā.

  • Pārbaudiet mūsu piekrišanas pārvaldnieku tagad bez maksas! Ja apstrādājat un glabājat personas datus, jūsu vietnē ir nepieciešams ar GDPR saderīgs sīkfailu reklāmkarogs. Gūstiet labumu no plašajām piekrišanas pārvaldnieka funkcijām un izveidojiet uzticības pamatu saviem klientiem. Aizsargājiet savas vietnes apmeklētājus no datu ļaunprātīgas izmantošanas. Nezaudējiet uzticību privātuma pārkāpumu un negatīvu atsauksmju dēļ.

bieži uzdotie jautājumi

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.

Vietni atbalsta piekrišanas pārvaldības platforma (CMP), lai tā darbotos saskaņā ar GDPR. Vispārīgā datu aizsardzības regula (VDAR) nosaka noteiktas prasības, kas ietekmē likumīgu personas datu apstrādi.

Digitalizācijas dēļ kļūst arvien svarīgāk novērst datu ļaunprātīgu izmantošanu, izmantojot datu aizsardzību. Tas jo īpaši attiecas uz nozarēm, kas strādā ar ļoti sensitīviem un sensitīviem datiem, piemēram, datu aizsardzību apdrošināšanas sabiedrībām vai datu aizsardzību finanšu sektorā.

Apdrošināšanas kompānijas var pieprasīt no Jums tikai tādus datus, kas ir būtiski līguma izpildei. Par visiem datiem, kas nav nepieciešami līguma izpildei, apdrošinātājam jāsaņem iepriekšēja piekrišana. Apdrošināšanas sabiedrībai ir jāievēro vairāki principi attiecībā uz personas datiem. Tie ietver, bet ne tikai, mērķa ierobežojumus, caurspīdīgumu, datu minimizēšanu, integritāti un konfidencialitāti, apstrādes likumību un datu apstrādes precizitāti.

Informācija par konkrētu vai identificējamu personu tiek uzskatīta par personas datiem. Tā ir informācija vai daļēja informācija, kas ļauj identificēt personu.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!