CCPA atteikšanās risinājums
Kā vietnes var kļūt saderīgas ar CCPA, izmantojot mūsu CCPA atteikšanās rīku.
- Pilns IAB USP/CCPA standarta atbalsts
- atbilst ES e-privātuma noteikumiem
- viegli integrēt
- elastīgs dizainā – pilnībā pielāgojams jūsu dizaina principiem
- aprīkots ar mašīnmācību
- Reklāmu var atskaņot vairāk nekā 30 valodās
- Sīkfailu rāpuļprogramma jau ir integrēta
Iesaka juristi un datu aizsardzības darbinieki
CCPA/CPRA
Atbilstības skenēšana
Pārbaudiet savas vietnes atbilstību CCPA/CPRA tiesību aktiem:
- CCPA/CPRA atbilstības tests
- Riska novērtējums jūsu vietnei
- Skatīt visus sīkfailus un pakalpojumu sniedzējus
Kas ir CCPA?
Kalifornijas Patērētāju privātuma likums ir ASV GDPR ekvivalents un pirmais visaptverošais ASV štata datu aizsardzības likums. CCPA regulē Kalifornijas klientu personas datu apstrādi. Atšķirībā no GDPR saskaņā ar CCPA lietotājam vispirms nav jādod sava piekrišana datu apstrādei, bet viņam ir tiesības iebilst pret šo izmantošanu, atsakoties .
Vietnei ir jāinformē lietotājs, ka un kādi dati no viņa tiek vākti un nodoti tālāk vai pārdoti trešajām personām. CCPA pieprasa skaidri atpazīstamu saiti ar uzrakstu “Nepārdodiet manu personisko informāciju”. Nepilngadīgajiem, kas jaunāki par 16 gadiem, piekrišana (piekrišana) jādod aktīvi, līdz 13 gadu vecumam nepieciešama likumīgā aizbildņa piekrišana.
Turklāt skartajām personām ir tiesības uz apkopoto datu sarakstu ar to izmantošanas mērķi pēdējo divpadsmit mēnešu laikā. Patērētājs var arī pieprasīt datu dzēšanu . Atteikšanās var izraisīt nekādu diskrimināciju (piemēram, augstāku preču cenu veidā veikalā).
Uz ko attiecas CCPA?
Kalifornijas Patērētāju privātuma likums attiecas uz peļņas gūšanas uzņēmumiem, kas pārsniedz vienu no trim sliekšņiem: uzņēmums apkopo informāciju no vairāk nekā 50 000 Kalifornijas iedzīvotāju ; tā gada pārdošanas apjoms ir vismaz 25 miljoni ASV dolāru; vairāk nekā 50 procentu no gada pārdošanas apjoma nāk no šo personas datu pārdošanas.
Ko man nozīmē CCPA?
Piezīme: jūsu vietnē tiek izmantoti trešo pušu produkti un sīkfaili. Jūs esat atbildīgs par pareizu un pilnīgu informāciju par no jums savākto datu izmantošanu. Sīkdatnes, piemēram, saglabā informāciju par lietotāja tehnoloģiju (pārlūkprogrammu, ierīci utt.), kā arī par uzvedību jūsu vietnē vai ievadītajiem meklēšanas vienumiem utt.
Personas informācija, ko ietekmē CCPA, jo īpaši nozīmē visus datus, kas var novest pie lietotāja identifikācijas vai identificēšanas. Tajā pašā laikā pārdošana ietver datu nodošanu naudas vai pielīdzināma labuma gūšanai. Pēc klienta pieprasījuma jums ir jāspēj atskaitīties par visu uzglabāšanu, nodošanu un izmantošanu.
Visticamāk, jums ir jāpadara sava vietne vismaz saderīga ar GDPR, jo atrodaties Eiropas Ekonomikas zonā. Izmantojot Consentmanager, jūs iegūstat integrētu CCPA atteikšanās rīku, un tas automātiski atbilst CCPA. Izmantojiet mūsu bezmaksas sīkfailu pārbaudītāju, lai pārbaudītu, kuri sīkfaili ir iestatīti jūsu vietnē!
Trīs galvenie iemesli, kāpēc jums vajadzētu nodrošināt atbilstību CCPA
Jūsu klientu datu aizsardzība
Aizsargājiet savus klientus un izveidojiet uzticību . Ievērojot visus piemērojamos CCPA un GDPR datu aizsardzības noteikumus, apmeklētāji kopā ar jums jūtas ērti un droši. Tas palielina uzturēšanās ilgumu un reklāmguvumu līmeni!
Aizsardzība pret tiesas prāvām
Tikai tad, ja jūsu vietne atbilst CCPA, varat būt pasargāts no tiesas prāvām un naudas sodiem. Izmantojiet mūsu piekrišanas pārvaldnieku, lai nodrošinātu optimālu CCPA atbilstību un vienkāršu patērētāju pieprasījumu izpildi.
palielināt reklāmas ieņēmumus
Reklāmdevēji vēlas būt pārliecināti, ka viņu ieguldījumi atbilst CCPA. Izmantojot mūsu CCPA rīku , jūs pārdodat vairāk trafika reklāmdevējiem un tādējādi palielinat savu apgrozījumu.
Droši Eiropā
Visus datus mēs glabājam aizsargātās datubāzēs un tikai serveros Eiropā.
Esiet lietas kursā!
Abonējiet biļetenuStarptautiski veiksmīgi, ievērojot CCPA un GDPR
Ar mūsu Piekrišanas pārvaldības nodrošinātājs noteikt kursu uz starptautiskiem panākumiem. Piekrišanas pārvaldnieks ir pieejams vairāk nekā 30 valodās un automātiski ievieš GDPR un CCPA datu aizsardzības vadlīnijas. Tas nozīmē: ja jūsu uzņēmums atrodas, piemēram, ES valstī, un GDPR ir pakļauts, jūs arī esat saderīgs ar mūsu rīku CCPA.
Tātad jūs atrodaties Eiropas Ekonomikas zonā un Kalifornijā (vai visā ASV, jo Kalifornijas Patērētāju privātuma likums tiek uzskatīts par novatorisku) nodrošināta. izmaiņas likumā mēs pārņemam mūsu piekrišanas pārvaldnieku, cik drīz vien iespējams. Tātad jūs vienmēr esat lietas kursā.
CCPA atbilstība ir atvieglota
Mūsu piekrišanas pārvaldnieks ir savietojams ar visām izplatītākajām veikalu sistēmām : WordPress, Joomla, Typo3 un daudz vairāk. Tas attiecas arī uz jūsu AdServer un Tag Manager. Lai nodrošinātu atbilstību CCPA, jums tas ir jādara tikai savienot mūsu piekrišanas pārvaldības nodrošinātāju; papildu programmatūra Kalifornijas vai ASV tirgum nav nepieciešama.
Jau mēģinājis?
CCPA atbilstība ir atvieglota
Mūsu piekrišanas pārvaldnieks ir savietojams ar visām izplatītākajām veikalu sistēmām: WordPress, Joomla, Typo3 un daudzām citām. Tas attiecas arī uz jūsu AdServer un Tag Manager.
Lai nodrošinātu atbilstību CCPA, viss, kas jums jādara, ir jāsavieno mūsu piekrišanas pārvaldības nodrošinātājs; papildu programmatūra Kalifornijas vai ASV tirgum nav nepieciešama.
Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot CCPA atteikšanās rīku
Skatiet tādus privātuma likumus kā GDPR vai CCPA kā iespēju vēl labāk pozicionēt sevi tirgū un izcelties uz konkurentiem . Sīkdatņu reklāmkarogs, ar kuru jūs informējat savus apmeklētājus par datu izmantošanu, ir pirmais kontaktpunkts ar jūsu klientiem – un pirmais iespaids ir svarīgs ! Ar profesionālu sīkfailu paziņojumu jūs paužat drošību un nopietnību. Paziņojiet saviem klientiem, ka viņi ir labās rokās. Tāpat kā jūsu produktiem un pakalpojumiem ir raksturīga augsta kvalitāte un drošība, jums ar tādu pašu rūpību ir jāreaģē uz apmeklētāju vajadzībām. Izmantojiet mūsu dizaina un teksta veidnes vairāk nekā 30 valodās vai pielāgojiet savu sīkfailu reklāmkarogu ar sava uzņēmuma logotipu un korporatīvo identitāti.
Pasākums par atteikšanos no CCPA
Mūsu piekrišanas pārvaldnieks var paveikt vairāk nekā tikai CCPA atbilstību: tas mēra jūsu sīkfailu reklāmkaroga veiktspēju un panākumus , veic A/B testus un automātiski izmanto labākos iestatījumus. Varat izmantot mūsu CCPA rīku, lai uzzinātu, kā apmeklētāji reaģē uz datu aizsardzības paziņojumiem. Balstoties uz Pārskati un analīzes optimizē paziņojumu reklāmkarogu un tādējādi samazina atlēcienu līmeni vai atteikšanos. Tie palielina uzturēšanās ilgumu un klientu apmierinātību tādējādi iegūstiet labāku reklāmguvumu līmeni.
Mūsu paketes
Basic
vietne
- 5000 skatījumu mēnesī t.sk.
- GDPR atbilstošs
- Iepriekš sagatavoti modeļi
- 1 rāpošana nedēļā
- Atbalsts: biļetes
papildu Skati rezervējamiAr IAB TCF saderīgs CMPIAB GPP standartsA/B testēšana un optimizācijapapildu lietotāju konti
Beginner
vietne
- 100 000 skatījumu mēnesī t.sk.
- papildu Skatījumi:0.1 € / 1000
- GDPR atbilstošs
- Pielāgojami dizaini
- 3 rāpošanas reizes dienā
- Atbalsts: biļetes
A/B testēšana un optimizācijaAr IAB TCF saderīgs CMPIAB GPP standartspapildu lietotāju konti
Standard
3 vietnes vai lietotnes
- 1 miljons skatījumu mēnesī t.sk.
- papildu Skatījumi:0,05 € / 1000
- GDPR atbilstošs
- IAB TCF saderīgs CMP
- IAB GPP standarts
- Pielāgojami dizaini
- A/B testēšana un optimizācija
- 10 rāpošanas reizes dienā
- Atbalsts: biļete un e-pasts
papildu lietotāju konti
Agency
20 vietnes vai lietotnes
- 10 miljoni skatījumu mēnesī t.sk.
- papildu Skatījumi:0,02 € / 1000
- GDPR atbilstošs
- IAB TCF saderīgs CMP
- IAB GPP standarts
- Pielāgojami dizaini
- A/B testēšana un optimizācija
- 100 rāpošanas reizes dienā
- 10 papildu lietotāju konti
- Atbalsts: biļete, e-pasts un tālrunis
Personīgā konta pārvaldnieks
Enterprise
- Visi skatījumi mēnesī
- papildu Skatījumi:0,02 € / 1000
- GDPR atbilstošs
- IAB TCF saderīgs CMP
- IAB GPP standarts
- Pielāgojami dizaini
- A/B testēšana un optimizācija
- Jebkuri pārmeklējumi/dienā
- jebkurš papildinājums. lietotāju konti
- Atbalsts: biļete, e-pasts un tālrunis
- Personīgā konta pārvaldnieks
Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TDDDG un ePrivacy
Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.
… un vēl daudz vairāk.
bieži uzdotie jautājumi
Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?
Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.
Cita starpā sīkfaili apkopo informāciju, ko varētu izmantot, lai identificētu lietotāju (piemēram, IP adrese, vecums, dzimums, dzīvesvieta). Tādējādi sīkfailus uzskata par unikāliem identifikatoriem , un uz tiem attiecas CCPA. Piemēram, ja jūsu organizācijai ir jābūt saderīgai ar CCPA, pamatojoties uz trim sliekšņiem, jums ir jānodrošina pilnīga atbildība par savāktajiem datiem un to izmantošanu pēc lietotāja pieprasījuma. Un pēdējos divpadsmit mēnešus. CCPA atteikšanās rīks, piemēram, Consentmanager, to dara jūsu vietā un nodrošina juridisko noteiktību.
Vispārīgo datu aizsardzības regulu (VDAR) piemēro Eiropas Ekonomikas zonā, un atsevišķas dalībvalstis to pārveido konkrētos datu aizsardzības likumos. Savukārt Kalifornijas Patērētāju privātuma likums attiecas uz Kaliforniju. Būtiskākā atšķirība slēpjas sākotnējā prasībā: vairumā gadījumu GDPR valsts likumdevējs pieprasa aktīvu lietotāju piekrišanu (piekrišanas pārvaldību) personas datu apstrādei. Savukārt CCPA paredz noraidīšanas (opt-out) iespēju .
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!