CMP uzņēmumiem Šveicē
Jūsu risinājums FADP atbilstībai
- Google partneris un Google sertificēts CMP
- Pilnīga integrācija ar Google Consent Mode v2
- Pilnīgs IAB TCF 2.2 atbalsts
- Atbilst FADP Switzerland, GDPR, CCPA un citiem
- A/B testēšanas funkcija, lai uzlabotu pieņemšanas līmeni
- Garantēta droša uzglabāšana tikai ES serveros
Kādi pienākumi ir vietņu operatoriem Šveicē?
Lai turpinātu personalizēto reklāmu rādīšanu, vietņu operatoriem, izdevējiem un tiešsaistes veikaliem Šveicē ir jāintegrē Google sertificēta piekrišanas pārvaldības platforma (CMP), kas atbalsta IAB TCF Šī prasība attiecas uz visām digitālajām platformām, tostarp vietnēm un lietotnēm, kas monetizācijai izmanto Google AdSense, Google Ad Manager vai Google AdMob .
No 2024. gada jūlija reklāmas varēs rādīt tikai platformās, kas atbilst šīm vadlīnijām. Platformas, kurās netiek izmantota Google apstiprināta CMP, vairs nevarēs rādīt personalizētas reklāmas.
Jaunas Google prasības Šveices uzņēmumiem
Lejupielādējiet savu bezmaksas kopsavilkumu tūlīt!
Kā consentmanager var uzlabot jūsu atbilstību?
Google sertificēta consentmanager piekrišanas pārvaldības platforma (CMP) piedāvā virkni atbilstības rīku, piemēram, sīkfailu piekrišanas reklāmkarogus, mobilo lietotņu piekrišanu, trauksmes cēlēju programmatūru un citus. Tās galvenā funkcija ir palīdzēt uzņēmumiem ievērot galvenos globālos datu aizsardzības noteikumus. consentmanager consentmanager cieši sadarbojas ar uzņēmumu Google , lai nodrošinātu atbilstību jaunākajām Consent Mode 2. versijas prasībām un nodrošinātu saviem klientiem uzticamu Consent Mode atbalstu .
Ietekme uz tiešsaistes veikaliem un tīmekļa vietnēm
Google prasības Šveices izdevējiem, vietnēm un tiešsaistes veikaliem, lai ieviestu saderīgu CMP un IAB TCF v2.2, atbilst tās iepriekšējiem uzdevumiem lietotājiem ES un Apvienotajā Karalistē. Šīs izmaiņas atspoguļo Google stingrāku ievērošanu ES lietotāju piekrišanas politikai un paplašināšanos uz Šveici, kas izriet no nesen ieviestā Šveices nFADP un Digitālo tirgu likuma (DMA). Lai gan GDPR regulē ES lietotāju datu aizsardzības noteikumus, pārskatītais Federālais datu aizsardzības likums (“ nFADP ”) attiecas uz Šveici. Vietnēm, kas paredzētas Šveices lietotājiem, atbilstība šīm prasībām ir nepieciešama, lai optimāli izmantotu Google pakalpojumus.
Šveices federālais likums par datu aizsardzību ( nFADP )
- Visiem izdevējiem Šveicē ir arī jānodrošina atbilstība Šveices Federālajam datu aizsardzības likumam ( FADP ). Kā consentmanager klients varat būt drošs, ka jau esat saderīgs ar FADP . Jūs vienkārši aktivizējat FADP atbilstību ar vienu klikšķi savā informācijas panelī.
- Jaunais Federālais datu aizsardzības likums ( nFADP ) stājās spēkā 2023. gada 1. septembrī, un tas uzņēmumiem ienes šādas izmaiņas:
- Paaugstināta datu apstrādes caurskatāmība
- Ietekmēto personu paplašinātas tiesības attiecībā uz viņu personas datiem
- Stingrākas piekrišanas prasības
- nFADP uzsver datu aizsardzības nozīmi, izmantojot tehnoloģiju izstrādi un datu aizsardzību pēc noklusējuma, pieprasot uzņēmumiem no paša sākuma integrēt datu aizsardzību savos projektos un visos savos darbības procesos.
- Atbilstība FADP ir ne tikai juridiska prasība, bet arī stratēģiska priekšrocība uzņēmumiem Šveicē. Pierādījums par atbilstību Šveices FADP var palielināt patērētāju uzticību un nodrošināt vienmērīgāku mijiedarbību ar starptautiskajiem partneriem, kuri datu aizsardzību izvirza par prioritāti. Tā kā Šveices datu aizsardzības tiesību akti nepārtraukti attīstās, jaunā FADP noteikumu izpratne un īstenošana ir ļoti svarīga uzņēmumiem, kuri vēlas efektīvi pārvaldīt datu aizsardzības sarežģījumus Šveicē.
Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TDDDG un ePrivacy
Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.
… un vēl daudz vairāk.
bieži uzdotie jautājumi
Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?
Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.
Internetā ir dažādi sīkfailu veidi, tostarp nepieciešamie sīkfaili, pirmās puses sīkfaili un trešās puses sīkfaili. Tehniski nepieciešamie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes pamata darbībai un nodrošina tādas funkcijas kā navigācija lapā un piekļuve aizsargātajām zonām. Pirmās puses sīkfailus iestata pati vietne, un tos izmanto, lai uzlabotu lietotāja pieredzi, saglabātu lietotāja preferences un nodrošinātu personalizētu saturu. Savukārt trešo pušu sīkfailus iestata vietnē iegultie ārējie domēni vai pakalpojumi, bieži vien reklāmas, izsekošanas vai analīzes nolūkos. Ir svarīgi, lai tīmekļa vietnes informētu savus lietotājus par šādu sīkdatņu, īpaši trešo pušu, izmantošanu un saņemtu viņu piekrišanu saskaņā ar piemērojamajiem datu aizsardzības tiesību aktiem.
Consentmanager bezmaksas sīkfailu pārbaudītājs atrod visus jūsu vietnes iestatītos sīkfailus un analizē tos atbilstoši to kategorijām un avotiem. Tas nozīmē: jūs saņemat gan pilnīgu pārskatu, gan kontroli pār to, kurš iestata kādus sīkfailus jūsu vietnē. Sīkfailu pārbaudītājs veic šo skenēšanu katru dienu un vienmēr nodrošina atbilstību GDPR jūsu vietnē. Tas padara to par vienkāršāko un labāko veidu, kā atrast un optimizēt visus sīkfailus. Tas ir vienīgais veids, kā vispusīgi un pareizi informēt savus apmeklētājus.
GDPR un dalībvalstu tiesību akti nosaka, ka vietnes operatoram ir vispusīgi jāinformē savi klienti par apkopotajiem datiem un to izmantošanu. Lietotājs aktīvi izvēlas, kādai datu apstrādei piekrīt. Šī iemesla dēļ gandrīz katrai vietnei ir nepieciešams attiecīgs paziņojums par sīkfailiem. Apmeklētājam ir jāpieņem vismaz nepieciešamās sīkdatnes, pretējā gadījumā lapa nevarēs ielādēties vai darboties pareizi. Izmantojot sīkfailu pārbaudītāju, varat pārbaudīt savas vietnes sīkfailus, lai vienmēr tiktu rādīts ar GDPR saderīgs sīkfailu reklāmkarogs. Var izmantot jau gatavu dizainu vai izveidot individualizētu un tekstus un pogas noformēt/izvēlēties pats.
Pārlūka sīkfaili ir programmas, kas saglabā informāciju par vietnes apmeklētājiem. No vienas puses, tas ietver funkcionālos datus, piemēram, pārlūkprogrammu, valodu un ierīci (galddatoru, planšetdatoru vai mobilo ierīci). Tie nodrošina, ka vietne darbojas nevainojami un ir lietojama. Piemēram, pagaidu krātuve ļauj atkārtoti izsaukt iepirkumu grozu interneta veikalā, lai noformētu pasūtījumu. No otras puses, var tikt vākti arī personas dati, piemēram, par vecumu, dzimumu u.c. Šī informācija tiek izmantota mārketinga nolūkos, lai vietnes operators varētu uzzināt vairāk par savu mērķa grupu un apmeklētājiem. Tas viņam ļauj nodrošināt saviem klientiem interesantāku, atbilstošāku un labāku saturu vai produktus. Ir iespējams arī nodot datus trešajām personām.