CMP izdevējiem Šveicē

Izpildiet Google prasības un nodrošiniet savus ienākumus

  • Google partneris un Google sertificēts CMP
  • Pilnīga integrācija ar Google Consent Mode v2
  • Pilnīgs IAB TCF 2.2 atbalsts
  • Atbilst FADP Switzerland, GDPR, CCPA, PIPEDA un citu noteikumu prasībām
  • Atbalsta +30 valodas ar pielāgojamu lietotāja interfeisu
  • A/B testēšanas funkcija, lai uzlabotu pieņemšanas līmeni
  • Garantēta droša uzglabāšana tikai ES serveros

Nodrošiniet atbilstību Google standartiem pirms gaidāmā ieviešanas termiņa 2024. gada jūlijā .

Kas ir jādara izdevējiem Šveicē?

Šī prasība attiecas uz visām digitālajām platformām, tostarp vietnēm un lietotnēm, kas monetizācijai izmanto Google AdSense, Google Ad Manager vai Google AdMob. Pēc 2024. gada jūlija termiņa tikai tām platformām, kurās ir integrēta Google sertificēta piekrišanas pārvaldības platforma (CMP), kas atbalsta IAB TCF būs atļauts rādīt personalizētas reklāmas. Platformas, kas neievēro šīs vadlīnijas, nevarēs reklamēt bez Google apstiprinātas CMP, kas atbilst IAB TCF .

Jaunas atbilstības prasības izdevējiem Šveicē

Lejupielādējiet savu bezmaksas kopsavilkumu tūlīt!

Google sertificēts partneris

Kā consentmanager CMP var uzlabot jūsu uzņēmuma atbilstību?

Google sertificēta consentmanager piekrišanas pārvaldības platforma (CMP) piedāvā virkni atbilstības rīku, piemēram, sīkfailu piekrišanas reklāmkarogus, mobilo lietotņu piekrišanu, trauksmes cēlēju programmatūru un citus. Tās galvenā funkcija ir palīdzēt uzņēmumiem ievērot galvenos globālos datu aizsardzības noteikumus. Konkrēti, consentmanager ir cieši sadarbojies ar Google, lai izpildītu jaunākās Consent Mode 2. versijas prasības un nodrošinātu saviem klientiem uzticamu Consent Mode atbalstu. consentmanager ir spēcīga pozīcija ES, un tas sniedz visaptverošu atbalstu reklāmdevējiem un izdevējiem viņu reklāmas kampaņu optimizēšanā.

consentmanager CMP ir pieejams vairāk nekā 30 valodās un ir paredzēts plašai auditorijai, tostarp izdevējiem, reklāmdevējiem, mārketinga aģentūrām, tirgotājiem un e-komercijas platformām. Plašas funkcijas ietver pielāgojamus piekrišanas reklāmkarogus, reāllaika analīzi, iebūvētu rāpuļprogrammu un rīkus, lai palielinātu sīkfailu piekrišanas līmeni. Izmantojot A/B testēšanu un mašīnmācīšanās optimizāciju , consentmanager klienti bieži sasniedz līdz pat 15% uzlabojumu pieteikšanās rādītājos.

Jaunais Federālais datu aizsardzības likums ( nFADP )

  • Visiem izdevējiem Šveicē ir arī jānodrošina atbilstība Šveices Federālajam datu aizsardzības likumam ( FADP ). consentmanager klients varat būt drošs, ka jau esat saderīgs ar FADP . Jūs vienkārši aktivizējat FADP atbilstību ar vienu klikšķi savā informācijas panelī.
  • Jaunais Federālais datu aizsardzības likums ( nFADP ) stājās spēkā 2023. gada 1. septembrī un ir paredzēts uzņēmumiem, kas darbojas Šveices tirgū. Pārskatītais FADP uzņēmumiem paredz vairākus pienākumus un darbības izmaiņas. Tie ietver aicinājumus nodrošināt lielāku datu apstrādes caurskatāmību, paplašināt skarto personu tiesības attiecībā uz viņu personas datiem un stingrākas piekrišanas prasības.
  • nFADP uzsver datu aizsardzības nozīmi, izmantojot tehnoloģiju izstrādi un datu aizsardzību pēc noklusējuma, pieprasot uzņēmumiem no paša sākuma integrēt datu aizsardzību savos projektos un visos savos darbības procesos.
  • Atbilstība FADP ir ne tikai juridiska prasība, bet arī stratēģiska priekšrocība uzņēmumiem Šveicē. Pierādījums par atbilstību Šveices FADP var palielināt patērētāju uzticību un nodrošināt vienmērīgāku mijiedarbību ar starptautiskajiem partneriem, kuri datu aizsardzību izvirza par prioritāti. Tā kā Šveices datu aizsardzības tiesību akti nepārtraukti attīstās, jaunā FADP noteikumu izpratne un īstenošana ir ļoti svarīga uzņēmumiem, kuri vēlas efektīvi pārvaldīt datu aizsardzības sarežģījumus Šveicē.

Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TTDSG un e-privātumam.

Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.

… un vēl daudz vairāk.