Pareizi iestatiet GDPR sīkfailus

Vispārīgā datu aizsardzības regula (GDPR) ir spēkā visās ES dalībvalstīs kopš 2018. gada 25. maija. Tā kā GDPR īpašu uzmanību pievērš sīkdatnēm un nozīmē, ka vietņu operatoriem stājas spēkā svarīgi jauni noteikumi, mēs esam apkopojuši jums svarīgākās informācijas pārskatu.

Rechtskonforme Cookie-Banner- und Consentlösung

GDPR

Vispārīgā datu aizsardzības regula

Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.

  • Kas ir GDPR?

    GDPR ir saīsinājums no General Data Protection Regulation, angļu valodā tas ir pazīstams kā GDPR vai General Data Protection Regulation. Šī ir Eiropas Savienības regula, kas regulē, kā privātiem uzņēmumiem ir jārīkojas ar personas datiem. Noteikumi stājās spēkā 2016. gada 27. aprīlī un ir obligāti kopš 2018. gada 25. maija. Tas nozīmē, ka datu aizsardzības standarti būs standartizēti un saistoši visā ES . GDPR teksts ir diezgan vispārīgs, un to ir paredzēts ieviest konkrētos valsts tiesību aktos. Šim nolūkam ir paredzēta tā sauktā ePrivacy regula.

  • Kas ir ePrivacy regula?

    Nākotnē ePrivacy regula regulēs personas datu apstrādi, īpaši elektroniskajā saziņā (internetā, e-pastā utt.). To nedrīkst jaukt ar ePrivacy politiku (“Sīkfailu politika”), kas stājās spēkā pirms GDPR un ierobežo sīkdatņu izmantošanu. Tā kā GDPR attiecas uz datu aizsardzību kopumā, dalībvalstīm ir nepieciešami konkrētāki likumi un noteikumi konkrētiem lietošanas gadījumiem. Īpaši liela nozīme ir datu aizsardzībai internetā, jo šeit tiek apkopots un apstrādāts ļoti daudz personas datu, bieži vien lietotājam nepārredzamā veidā. ePrivacy regula, kas , visticamāk, stāsies spēkā ne agrāk kā 2025. gadā, ieviesīs stingrākus noteikumus sīkfailiem un izsekošanas tehnoloģijām. GDPR un ePrivacy regulas kombinācija padara sīkfailu un citu izsekošanas tehnoloģiju izmantošanu vēl svarīgāku.

Kam ir jāievēro GDPR sīkfaili?

Runājot par tiešsaistes reklamēšanu, DSGVO sīkfailiem cita starpā ir nozīme:

  • izdevējs atrodas ES
  • reklāmdevējs atrodas ES
  • mediatori/tīkli/brokeri/… atrodas ES
  • tīmekļa vietnes apmeklētājs/reklāmas saņēmējs atrodas ES
  • iesaistītā trešā puse (piemēram, reklāmu servera nodrošinātājs) atrodas ES

Tas nozīmē, ka GDPR attiecas arī uz uzņēmumiem, kas neatrodas ES, bet piegādā reklāmas ES pilsoņiem .

Consent-Lösungen für Agenturen

Par drošu pusi

Kas ir personas dati saskaņā ar GDPR tekstu?

Personas datiem nepieciešama īpaša aizsardzība. Šis termins attiecas uz jebkuru informāciju, kas attiecas uz identificējamu personu. Jo īpaši lietotājam ir skaidri jādod sava piekrišana, pirms viņa datus var apstrādāt, uzglabāt vai nodot tālāk.

  • GDPR sīkfailu izvēle un atteikšanās

    Šī piekrišana tiek dēvēta par piekrišanu . Procedūru jūs zināt no biļeteniem, piemēram: Jums ir aktīvi jāreģistrējas un pat jāapstiprina e-pasta adrese (dubultā pieteikšanās). Uzņēmumiem nav atļauts sūtīt jums nevēlamu reklāmu.

    Piemēram, daži privātuma likumi, piemēram, Kalifornijas CPRA (California Privacy Rights Act), kas aizstāj iepriekšējo CCPA (Kalifornijas Patērētāju privātuma likums), paredz atteikšanos. Šajā gadījumā sīkfaili tiek iestatīti pēc noklusējuma. CPRA paplašina patērētāju tiesības un ievieš stingrākas datu aizsardzības prasības, lai vēl vairāk uzlabotu personas informācijas aizsardzību.

  • Datu subjektu īpašās tiesības

    • Atbildīgās personas informēšanas pienākums : Jums vispusīgi un pilnībā jāinformē apmeklētājs par datu apstrādi. Tas ietver arī mērķus/mērķus/nolūkus un citus saņēmējus, piemēram, trešo pušu pakalpojumu sniedzējus. Jums arī jāinformē lietotājs par viņa tiesībām GDPR sīkdatņu paziņojumā
    • Tiesības uz informāciju : pēc attiecīgās personas pieprasījuma jums ir jāsniedz pilnīga informācija par to, vai un kādus datus esat glabājis vai nodevis tālāk, kādam nolūkam utt.
    • Tiesības uz labošanu : ja lietotājs piekrīt datu apstrādei, jums tie pēc pieprasījuma ir jālabo vai jāatjaunina.
    • Tiesības uz dzēšanu (“tikt aizmirstam”): lietotājs var atsaukt savu piekrišanu, kā arī pasūtīt tūlītēju dzēšanu.
    • Tiesības ierobežot apstrādi: Datu subjekts var pieprasīt, lai jūs ierobežotu savākto datu izmantošanu, pat ja iepriekšējā piekrišana paredzēja plašāku apstrādi.

Ko GDPR sīkfaili nozīmē manam tiešsaistes mārketingam?

VDAR tiešsaistes reklamēšanai ir šāda īpaša nozīme:

  1. Sīkdatņu iestatīšana bez piekrišanas vairs nav iespējama. Tas nozīmē, ka jums ir atļauts izsekot tikai tām darbībām, kurām lietotājs ir skaidri devis savu piekrišanu. Visas pārējās sīkdatnes ir jābloķē. Jums ir nepieciešams GDPR sīkfailu paziņojuma teksts.
  2. Personas datu saglabāšana bez piekrišanas vairs nav iespējama. Saistībā ar tiešsaistes mārketingu tas jo īpaši attiecas uz apmeklētāja IP adresi.
  3. Personas datu pārsūtīšana bez piekrišanas vairs nav iespējama. Piemēram, OpenRTB kontekstā vai vietturu veidā jūs vairs nedrīkstat nodot tādus datus kā apmeklētāja IP adrese.
Consent-Lösung für DSGVO, TTDSG, CCPA, PIPEDA

GDPR 9. pants

Īpašu kategoriju apstrāde

Personas datu apstrāde ir jo interesantāka reklāmdevējiem, jo ir pieejama detalizētāka informācija par viņu mērķa grupu. GDPR nepārprotami aizsargā noteiktu personas informāciju vēl stingrāk.

  • datu apstrādes ierobežojumi

  • Tādēļ saskaņā ar GDPR 9. pantu ir nepārprotami aizliegta šādu datu apstrāde:
    • Etniskā izcelsme
    • Politiskie viedokļi/Savienība
    • ticība/reliģija
    • Ģenētiskie/biometriskie dati
    • veselības dati
    • seksuālā orientācija
  • Izņēmumi GDPR 9. pantā

    Izņēmumi ir noteikti VDAR 9. panta 2. punktā.

    • Datu subjekts nepārprotami piekrīt apstrādei noteiktos nolūkos. Apstrāde ir nepieciešama, lai datu subjekts varētu īstenot savas tiesības un pildīt savus pienākumus.
    • Būtiskas intereses
    • Apstrāde, ko veic bezpeļņas organizācija, veicot likumīgu darbību vai dalību tajā. Ja datu subjekts ir, piemēram, politiskās partijas biedrs, tas informāciju par piederību partijai var apstrādāt iekšēji.
    • Datu subjekts datus ir publiskojis
    • Tiesu aspektos
    • Būtiska sabiedrības interese
    • veselības aprūpe un arodmedicīna
    • Sabiedrības veselības aprūpe / ārkārtas reaģēšana
    • Arhīvu darbs, zinātniskie, vēsturiskie pētījumi un ierobežoti statistikai

VDAR 9. panta sīkfailu reklāmkarogs

Trešās puses iestata sīkfailus un vāc datus jūsu vietnē. Kā operators jūs esat atbildīgs par savu apmeklētāju informēšanu un sīkdatņu apstiprināšanu. Ja trešās personas vēlas vākt un apstrādāt personas datus VDAR 9. panta izpratnē, GDPR sīkfailu reklāmkarogā ir jābūt norādītiem mērķiem. Tāpēc pret tiem ir jāizturas vēl iejūtīgāk nekā vispārīgiem apgalvojumiem par vecumu, dzimumu utt. Caurskatāmības dēļ jūs iegūstat klientu apmierinātību un augstāku pieņemšanas līmeni. Jūs arī gūstat vairāk pārdošanas apjomu, izmantojot reklāmas ieņēmumus no reklāmdevējiem jūsu vietnē.

IAB konformes CMP, DSGVO, TTDSP, CCPA und mehr

Ko GDPR sīkfaili nozīmē manai vietnei?

Ja esat izdevējs, izdevējs, tīkls, SSP, aģentūra vai reklāmdevējs, jums, visticamāk, turpmāk būs jāsaņem lietotāja piekrišana . Lai to izdarītu, jums ir nepieciešams piekrišanas pārvaldības nodrošinātājs, piemēram, mūsu piekrišanas pārvaldnieks .

  • Sīkdatņu reklāmkarogs GDPR

    Sīkdatņu reklāmkarogs informē apmeklētāju par iestatītajām sīkdatnēm un to darbību . Sīkdatnes, kas nepieciešamas, lai vietne darbotos, ir (loģiski) jāpieņem. GDPR sīkfailu paziņojumā nedrīkst būt iepriekš iestatītas atzīmes. Likums nenosaka, kā vajadzētu izskatīties GDPR sīkfailu reklāmkarogam. Tāpēc izmantojiet rīcības brīvību un brīvību, lai izstrādātu paziņojumu par sīkfailu vislabākajā iespējamajā veidā . Ar pareizajām zināšanām jūs vienlaikus esat juridiski atbilstošs un klientam draudzīgs!

  • Iestatiet GDPR sīkfailus, izmantojot consentmanager

    Izmantojot mūsu piekrišanas pārvaldības nodrošinātāju, jums ir pilns pārskats par izmantotajām GDPR sīkdatnēm. Izmantojot gatavus dizainus un tekstus vairāk nekā 30 valodās, varat nekavējoties sākt darbu un vienmēr būsiet saderīgs ar GDPR. Integrētā sīkfailu rāpuļprogramma katru dienu pārbauda, ​​vai jūsu vietnē nav jaunu pakalpojumu sniedzēju, un automātiski bloķē visus sīkfailus bez piekrišanas. Mūsu rīku var integrēt jebkurā izplatītā sistēmā un tas ir saderīgs ar praktiski visām lietojumprogrammām. Jūs varat pielāgot GDPR sīkfailu reklāmkarogu savam dizainam un formulējumam un veikt papildu iestatījumus, piemēram, attiecībā uz pogām. Sistēma izmanto A/B testēšanu, lai noteiktu, kuri iestatījumi darbojas vislabāk, ti , tiem ir vislabākais apmeklētāju pieņemšanas līmenis .

  • Datu aizsardzība ir vienkārša

    Ja lietotāji izmanto savas tiesības, viņiem ir jārīkojas nekavējoties. Jums ir jāsniedz pilnīga informācija , jāierobežo dati vai tie pilnībā jāizdzēš . Tas jums rada izaicinājumu spēt noteikt visu šo informāciju, apstrādāt to un attiecīgi mainīt. Ar mūsu consentmanager tas ir ļoti vienkārši. Tas ne tikai sniedz jums vērtīgu darba laiku , bet arī nodrošina juridisko noteiktību un ātru lietotāju pieprasījumu apstrādi . Jūsu profesionālā reakcija un priekšzīmīga apstrāde ar sensitīviem datiem palielinās jūsu klientu apmierinātību. Tas savukārt palielina uzticību jūsu uzņēmumam (jūsu produktiem, pakalpojumiem utt.).

Pakas

Basic

0
Pastāvīgi bez maksas
vietne
  • 5000 skatījumu mēnesī t.sk.
  • GDPR atbilstošs
  • Iepriekš sagatavoti modeļi
  • 1 rāpošana nedēļā
  • Atbalsts: biļetes
  • papildu Skati rezervējami
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • A/B testēšana un optimizācija
  • papildu lietotāju konti

Beginner

19
Ikmēneša par
vietne
  • 100 000 skatījumu mēnesī t.sk.
  • papildu Skatījumi:0.1  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • Pielāgojami dizaini
  • 3 rāpošanas reizes dienā
  • Atbalsts: biļetes
  • A/B testēšana un optimizācija
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • papildu lietotāju konti
Ļoti populārs

Standard

49
Katru mēnesi līdz
3 vietnes vai lietotnes
  • 1 miljons skatījumu mēnesī t.sk.
  • papildu Skatījumi:0,05  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • Pielāgojami dizaini
  • A/B testēšana un optimizācija
  • 10 rāpošanas reizes dienā
  • Atbalsts: biļete un e-pasts
  • papildu lietotāju konti

Agency

195
Katru mēnesi līdz
20 vietnes vai lietotnes
  • 10 miljoni skatījumu mēnesī t.sk.
  • papildu Skatījumi:0,02  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • Pielāgojami dizaini
  • A/B testēšana un optimizācija
  • 100 rāpošanas reizes dienā
  • 10 papildu lietotāju konti
  • Atbalsts: biļete, e-pasts un tālrunis
  • Personīgā konta pārvaldnieks

Enterprise

Pēc pieprasījuma
Mēneša cena pēc individuālas vienošanās
  • Visi skatījumi mēnesī
  • papildu Skatījumi:0,02  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • Pielāgojami dizaini
  • A/B testēšana un optimizācija
  • Jebkuri pārmeklējumi/dienā
  • jebkurš papildinājums. lietotāju konti
  • Atbalsts: biļete, e-pasts un tālrunis
  • Personīgā konta pārvaldnieks

Atbildība un sodi

  • Saskaņā ar 82. panta 1. punktu. 2 GDPR , visi, kas ir atbildīgi par apstrādi, ir atbildīgi par bojājumiem. Tā kā apmeklētājs jūsu vietnē sniedz savu piekrišanu personas datu apstrādei, jūs esat atbildīgs par GDPR atbilstošu piekrišanas pārvaldību.
  • Saskaņā ar 83. panta 1. punktu. 1 VDAR ir jābūt efektīvam, samērīgam un (skaidri!) atturošam katrā atsevišķā gadījumā. Sankciju apmērs ir atkarīgs no GDPR sīkdatņu pārkāpuma veida un smaguma pakāpes. Likumdevējs lielu nozīmi piešķir datu aizsardzībai. Jūsu klienti to redz tāpat. Tāpēc atbilstība GDPR ir jūsu interesēs gan finansiālu, gan reputācijas iemeslu dēļ.
  • Piemērs. Piekrišanas pārkāpumi (piemēram, GDPR 9. pants) vai skarto personu tiesību pārkāpumi var izraisīt naudas sodu līdz 20 miljoniem eiro vai 4% no globālā gada apgrozījuma ; lielāka summa skaitās.
  • GDPR izpilde pēdējos gados ir kļuvusi stingrāka, un par pārkāpumiem tiek piemēroti ievērojami naudas sodi. Nesenie spriedumi liecina, ka gan datu pārziņi, gan datu apstrādātāji var tikt saukti pie vienlīdzīgas atbildības. Īpaši tika izcelti starptautisko datu pārsūtīšanas vadlīniju pārkāpumi, kā arī neatbilstošu sīkdatņu baneru izvietošana un bērnu datu nelikumīga apstrāde. Līdz ar to uzņēmumiem ir nepārtraukti jāpārskata un jāpielāgo sava datu aizsardzības prakse, lai izvairītos no lieliem sodiem un ievērotu GDPR prasības.

GDPR vietnes pārbaude

Izmantojot mūsu bezmaksas VDAR vietnes pārbaudi, varat pārbaudīt, vai jūsu vietne atbilst VDAR. consentmanager integrētā sīkfailu rāpuļprogramma veic šo GDPR tīmekļa vietnes pārbaudi vairākas reizes dienā, lai atrastu un klasificētu jaunus pakalpojumu sniedzējus un sīkfailus. Tātad jūs vienmēr esat drošībā.

Cookie-Consent-Management und Cookie-Banner von consentmanager

Tagad pārliecinieties, vai jūsu vietne atbilst TTDSG/TDDDG

  • Telekomunikāciju digitālo pakalpojumu datu aizsardzības likums (TDDDG) aizstāj TTDSG un tika atjaunināts 2024. gada 14. maijā. Tas ir pielāgots, lai Vācijas tiesību aktus saskaņotu ar Eiropas digitālo pakalpojumu likumu (DSA). (TDDDG) aizsargā telekomunikāciju noslēpumu un nosaka īpašus noteikumus personas datu aizsardzībai telekomunikāciju un digitālo pakalpojumu jomā. Tas nosaka privātuma prasības attiecībā uz ienākošajiem zvaniem, zvanītāja ID nomākšanu, automātisko zvanu pāradresāciju un galalietotāju katalogiem. Digitālo pakalpojumu sniedzējiem jāveic tehniski un organizatoriski pasākumi, lai aizsargātu datus un sniegtu informāciju par inventarizācijas un lietošanas datiem. Likums arī regulē gala ierīču privātuma aizsardzību un nosaka atbildīgās uzraudzības iestādes par datu aizsardzību telekomunikācijās, ņemot vērā valsts tiesību aktos un Federālajā datu aizsardzības likumā noteiktos pienākumus.
  • Pārbaudi consentmanager un piedāvā saviem apmeklētājiem taustāmu pievienoto vērtību , kas radīs uzticību. Pēdējos mēnešos ir saņemti ziņojumi par datu noplūdi un nepietiekamu privātuma aizsardzību. Ar profesionālu vaicājumu no piekrišanas pārvaldnieka jūs parādāt apmeklētājiem, ka uztverat šo tēmu ļoti nopietni.
  • Vēl vairāk: jūs visus lēmumus skaidri nododat savu potenciālo klientu rokās jau no paša sākuma. Tas pozitīvi ietekmēs jūsu vietnes tēlu un nopietnību . Viņi ne tikai nodrošina atbilstību datu aizsardzības likumam, bet arī aktīvi iegulda apmeklētāju apmierinātībā. Reitingus un reklāmguvumus var optimizēt, samazinot atlēcienu līmeni un palielinot uzturēšanās ilgumu.
  • Šeit varat redzēt, ka consentmanager var atmaksāties ne tikai ar svarīgu datu aizsardzības līmeni. Jaunais datu likums ir bijis stratēģiski svarīgs, vēlākais, kopš lēmuma pieņemšanas. Izmantojot consentmanager jūs varat ieviest holistisku risinājumu, no kura jūs kā vietnes operators iegūsit daudzos līmeņos. Jau tagad varat spert pirmos soļus.

GDPR vēsture

Eiropas Parlaments publicē pirmo ieteikumu
ES Parlamenta Pilsoņu brīvību, tieslietu un iekšlietu komitejas pirmais “orientācijas balsojums”
Eiropas Parlaments, Padome un Komisija pārtrauc sarunas
ES komiteja balso par sarunām starp trim pusēm
ES Padome pieņem ieteikumu
ES Parlaments pieņem ieteikumu
Noteikumi stājas spēkā
Tagad noteikumi ir jāpiemēro visās dalībvalstīs
Ar Schrems II spriedumu ES un ASV privātuma vairogs tiek pasludināts par spēkā neesošu
Starptautiskajai datu pārsūtīšanai tiek ieviestas jaunas standarta līguma klauzulas (SCC).
Tiek pieņemts ES un ASV datu privātuma regulējuma Schrems II pēctecis
Meta un citiem tehnoloģiju gigantiem tiek uzlikti milzīgi GDPR naudas sodi
Datu aizsardzības un globālo datu aizsardzības tiesību aktu pašreizējā attīstība, tostarp ePrivacy regulas atjauninājumi, kas paredzēti līdz 2025. gadam

Bitte beachten Sie: Obwohl der ConsentManager CMP viele Funktionen wie das Blockieren von Codes und Cookies von Drittanbietern bietet, verwenden nicht alle unserer Kunden alle Funktionen. Bitte beurteilen Sie unsere Funktionen daher nicht nur danach, wie unsere Kunden unser Tool verwenden.

Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TTDSG un e-privātumam.

Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.

… un vēl daudz vairāk.

bieži uzdotie jautājumi

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.

Saskaņā ar e-privātuma regulu un GDPR sīkfaili ir jāizvēlas, izmantojot opciju. Tas nozīmē, ka neviens nav atlasīts iepriekš (noklusējums). Saskaņā ar GDPR jums skaidri un aktīvi jāpiekrīt sīkfailiem, ja vēlaties atļaut attiecīgās kategorijas apstrādi. GDPR sīkfailu reklāmkarogs izskaidro sīkfailu veidus un to izmantošanu. Piekrišana ir obligāta tikai tām GDPR sīkdatnēm, kas nodrošina vietnes darbību.

Izmantojot mūsu bezmaksas GDPR vietnes pārbaudi, varat pārbaudīt, vai jūsu vietne pareizi pieņem GDPR sīkfailus
liek. Izmantojot Consentmanager, atbilstības pārbaude tiek veikta automātiski.

Lai sīkfaili būtu saderīgi ar GDPR, tiem ir nepieciešama lietotāja piekrišana. tev viņu vajag
vispusīgi un pilnībā informēt ar GDPR sīkfailu reklāmkarogu. Saskaņā ar GDPR tie ir sīkfaili
bloķēt bez piekrišanas.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!