Pareizi iestatiet GDPR sīkfailus

Vispārīgā datu aizsardzības regula (GDPR) ir spēkā visās ES dalībvalstīs kopš 2018. gada 25. maija. Tā kā GDPR īpašu uzmanību pievērš sīkdatnēm un vietņu operatoriem stājas spēkā svarīgi jauni noteikumi, esam izveidojuši jums svarīgākās informācijas pārskatu.

Rechtskonforme Cookie-Banner- und Consentlösung

GDPR

Vispārīgā datu aizsardzības regula

Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.

  • Kas ir GDPR?

    GDPR ir saīsinājums no General Data Protection Regulation, angļu valodā tas tiek saukts par GDPR vai General Data Protection Regulation. Šī ir Eiropas Savienības regula, kas regulē, kā privātiem uzņēmumiem ir jārīkojas ar personas datiem. Noteikumi stājās spēkā 2016. gada 27. aprīlī un ir obligāti kopš 2018. gada 25. maija. Tādējādi datu aizsardzības standarti ir standartizēti un saistoši visā ES . GDPR teksts ir diezgan vispārīgs, un tas būtu jāievieš konkrētos valsts tiesību aktos. Tam paredzēta tā sauktā e-Privātuma regula.

  • Kas ir e-privātuma regula?

    Nākotnē E-privātuma regula ir paredzēta, lai regulētu personas datu apstrādi, īpaši elektroniskajā saziņā (internetā, e-pastā, …). Regulu nevajadzētu jaukt ar e-privātuma direktīvu (“Sīkfailu direktīva”), kas stājās spēkā pirms GDPR un ierobežo sīkdatņu izmantošanu. Tā kā VDAR teksts attiecas uz datu aizsardzību kopumā, dalībvalstīm ir nepieciešami padziļināti tiesību akti vai noteikumi, lai aptvertu konkrētus gadījumus un piemērošanas jomas. Īpaši liela nozīme ir datu aizsardzībai internetā, jo šeit tiek apkopots un apstrādāts liels informācijas un personas datu apjoms. Tajā pašā laikā datu apstrāde lietotājam lielākoties ir nepārskatāma, jo tā notiek fonā. GDPR un e-privātuma regulas kombinācija piešķir augstu prioritāti tam, kā jūs rīkojaties ar sīkfailiem .

Kam ir jāievēro GDPR sīkfaili?

Attiecībā uz tiešsaistes reklamēšanu GDPR sīkfailiem ir nozīme, cita starpā, kad

  • izdevējs atrodas ES
  • reklāmdevējs atrodas ES
  • mediatori/tīkli/brokeri/… atrodas ES
  • tīmekļa vietnes apmeklētājs/reklāmas saņēmējs atrodas ES
  • iesaistītā trešā puse (piemēram, reklāmu servera nodrošinātājs) atrodas ES

Tas nozīmē, ka GDPR attiecas arī uz uzņēmumiem, kas neatrodas ES, bet piegādā reklāmas ES pilsoņiem .

Consent-Lösungen für Agenturen

GDPR vēsture

Eiropas Parlaments publicē pirmo ieteikumu
ES Parlamenta Pilsoņu brīvību, tieslietu un iekšlietu komitejai ir pirmais “orientācijas balsojums”.
Eiropas Parlaments, Padome un Komisija pārtrauc sarunas
ES komiteja balso par sarunām starp trim pusēm
ES Padome pieņem ieteikumu
ES Parlaments pieņem ieteikumu
Noteikumi stājas spēkā
Tagad noteikumi ir jāpiemēro visās dalībvalstīs
Paredzams, ka stāsies spēkā e-privātuma regula

Esiet lietas kursā!

Abonējiet biļetenu

Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TTDSG un e-privātumam.

Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.

… un vēl daudz vairāk.

Bitte beachten Sie: Obwohl der ConsentManager CMP viele Funktionen wie das Blockieren von Codes und Cookies von Drittanbietern bietet, verwenden nicht alle unserer Kunden alle Funktionen. Bitte beurteilen Sie unsere Funktionen daher nicht nur danach, wie unsere Kunden unser Tool verwenden.

Par drošu pusi

Kas ir personas dati saskaņā ar GDPR tekstu?

Personas datiem nepieciešama īpaša aizsardzība. Jo īpaši, ja vien līguma izpilde vai likumīgas intereses to neparedz, lietotājam ir skaidri jādod sava piekrišana , pirms viņa datus var apstrādāt, uzglabāt vai nodot tālāk.

  • GDPR sīkfailu izvēle un atteikšanās

    Šī piekrišana tiek dēvēta par piekrišanu . Procedūru jūs zināt no biļeteniem, piemēram: Jums ir aktīvi jāreģistrējas un pat jāapstiprina e-pasta adrese (dubultā pieteikšanās). Uzņēmumiem nav atļauts sūtīt jums nevēlamas reklāmas.

    Piemēram, daži privātuma likumi, piemēram, Kalifornijas Patērētāju privātuma likums (CCPA) Kalifornijā, paredz atteikšanos, kas nozīmē, ka lietotāji var atteikties no sīkfailiem. Šajā gadījumā sīkfaili tiek iestatīti pēc noklusējuma; apmeklētājs var atcelt to atlasi.

  • Datu subjektu īpašās tiesības

    • Atbildīgās personas informēšanas pienākums : Jums vispusīgi un pilnībā jāinformē apmeklētājs par datu apstrādi. Tas ietver arī mērķus/mērķus/nolūkus un citus saņēmējus, piemēram, trešo pušu pakalpojumu sniedzējus. Jums arī jāinformē lietotājs par viņa tiesībām GDPR sīkdatņu paziņojumā
    • Tiesības uz informāciju : pēc attiecīgās personas pieprasījuma jums ir jāsniedz pilnīga informācija par to, vai un kādus datus esat glabājis vai nodevis tālāk, kādam nolūkam utt.
    • Tiesības uz labošanu : ja lietotājs piekrīt datu apstrādei, jums tie pēc pieprasījuma ir jālabo vai jāatjaunina.
    • Tiesības uz dzēšanu (“tikt aizmirstam”): lietotājs var atsaukt savu piekrišanu, kā arī pasūtīt tūlītēju dzēšanu.
    • Tiesības uz apstrādes ierobežošanu : Datu subjekts var pieprasīt, lai jūs ierobežotu savākto datu izmantošanu, pat ja iepriekšējā piekrišana paredzēja plašāku apstrādi.

Ko GDPR sīkfaili nozīmē manam tiešsaistes mārketingam?

Tiešsaistes reklamēšanai GDPR jo īpaši ir šāda nozīme:

  1. Bez piekrišanas vairs nav iespējams iestatīt sīkfailus . Tas nozīmē, ka varat izsekot tikai tām darbībām, kurām lietotājs ir devis nepārprotamu piekrišanu. Visas pārējās sīkdatnes ir jābloķē. Jums ir nepieciešams GDPR sīkfailu paziņojuma teksts.
  2. Personas datu saglabāšana bez piekrišanas vairs nav iespējama. Saistībā ar tiešsaistes mārketingu tas jo īpaši attiecas uz apmeklētāja IP adresi.
  3. Personas datu pārsūtīšana bez piekrišanas vairs nav iespējama. Piemēram, OpenRTB kontekstā vai vietturu veidā jūs vairs nedrīkstat nodot tādus datus kā apmeklētāja IP adrese.
Consent-Lösung für DSGVO, TTDSG, CCPA, PIPEDA

GDPR 9. pants

Īpašu kategoriju apstrāde

Personas datu apstrāde ir jo interesantāka reklāmdevējiem, jo ir pieejama detalizētāka informācija par viņu mērķa grupu. GDPR nepārprotami aizsargā noteiktu personas informāciju vēl vairāk.

    datu apstrādes ierobežojumi

  • Tādēļ saskaņā ar VDAR 9. pantu ir nepārprotami aizliegta šādu datu apstrāde:
    • Etniskā izcelsme
    • Politiskie viedokļi/Savienība
    • ticība/reliģija
    • Ģenētiskie/biometriskie dati
    • veselības dati
    • seksuālā orientācija
  • Izņēmumi GDPR 9. pantā

    Izņēmumi ir noteikti VDAR 9. panta 2. punktā.

    • Datu subjekts nepārprotami piekrīt apstrādei noteiktos nolūkos.Apstrāde ir nepieciešama, lai datu subjekts īstenotu savas tiesības un izpildītu savus pienākumus
    • Būtiskas intereses
    • Apstrāde, ko veic bezpeļņas organizācija, veicot likumīgu darbību vai dalību tajā. Ja datu subjekts ir, piemēram, politiskās partijas biedrs, tas informāciju par piederību partijai var apstrādāt iekšēji
    • Datu subjekts datus ir publiskojis
    • Tiesu aspektos
    • Būtiska sabiedrības interese
    • veselības aprūpe un arodmedicīna
    • Sabiedrības veselības aprūpe / ārkārtas reaģēšana
    • Arhīvu darbs, zinātniskie, vēsturiskie pētījumi un ierobežoti statistikai

VDAR 9. panta sīkfailu reklāmkarogs

Trešās puses iestata sīkfailus un vāc datus jūsu vietnē. Kā operators jūs esat atbildīgs par savu apmeklētāju informēšanu un sīkdatņu apstiprināšanu. Tātad, ja trešās puses pakalpojumu sniedzēji vēlas vākt un apstrādāt personas datus VDAR 9. panta nozīmē, VDAR sīkfailu reklāmkarogā ir jābūt norādītiem mērķiem. Tāpēc pret tiem ir jāizturas vēl iejūtīgāk nekā vispārīgiem apgalvojumiem par vecumu, dzimumu utt. Caurskatāmības dēļ jūs iegūstat klientu apmierinātību un augstāku pieņemšanas līmeni. Jūs arī gūstat vairāk pārdošanas apjomu, izmantojot reklāmas ieņēmumus no reklāmdevējiem jūsu vietnē.

IAB konformes CMP, DSGVO, TTDSP, CCPA und mehr

Ko GDPR sīkfaili nozīmē manai vietnei?

Ja esat izdevējs, izdevējs, tīkls, SSP, aģentūra vai reklāmdevējs, jums, visticamāk, turpmāk būs jāsaņem lietotāja piekrišana . Lai to izdarītu, jums ir nepieciešams piekrišanas pārvaldības nodrošinātājs, piemēram, mūsu Consentmanager .

  • Sīkdatņu reklāmkarogs GDPR

    Sīkdatņu reklāmkarogs informē apmeklētāju par iestatītajām sīkdatnēm un to darbību . Sīkdatnes, kas nepieciešamas, lai vietne darbotos, ir (loģiski) jāpieņem. GDPR sīkfailu paziņojumā nedrīkst būt iepriekš iestatītas atzīmes. Likumdevējs nenosaka, kādam jābūt GDPR sīkdatņu reklāmkarogam. Tāpēc izmantojiet rīcības brīvību un brīvību, lai izstrādātu paziņojumu par sīkfailu vislabākajā iespējamajā veidā . Ar pareizajām zināšanām jūs vienlaikus esat juridiski atbilstošs un klientam draudzīgs!

  • Iestatiet GDPR sīkfailus, izmantojot piekrišanas pārvaldnieku

    Izmantojot mūsu piekrišanas pārvaldības nodrošinātāju, jums ir pilns pārskats par izmantotajām GDPR sīkdatnēm. Izmantojot gatavus dizainus un tekstus vairāk nekā 30 valodās, varat nekavējoties sākt darbu, un tie vienmēr ir noteikti saderīgi ar GDPR. Integrētā sīkfailu rāpuļprogramma katru dienu pārbauda, vai jūsu vietnē nav jaunu pakalpojumu sniedzēju, un automātiski bloķē visus sīkfailus bez jūsu piekrišanas (piekrišanas). Mūsu rīku var integrēt jebkurā izplatītā sistēmā un tas ir saderīgs ar praktiski visām lietojumprogrammām. Jūs varat pielāgot GDPR sīkfailu reklāmkarogu savam dizainam un formulējumam un veikt papildu iestatījumus, piemēram, attiecībā uz pogām. Sistēma izmanto A/B testēšanu, lai noteiktu, kuri iestatījumi darbojas vislabāk, ti , tiem ir vislabākais apmeklētāju pieņemšanas līmenis .

  • Datu aizsardzība ir vienkārša

    Ja lietotāji izmanto savas tiesības, viņiem ir jārīkojas nekavējoties. Jums ir jāsniedz pilnīga informācija , jāierobežo dati vai tie pilnībā jāizdzēš . Tas jums rada izaicinājumu spēt noteikt visu šo informāciju, apstrādāt to un attiecīgi mainīt. Ar mūsu piekrišanas pārvaldnieku tas ir ļoti vienkārši. Tas ne tikai sniedz jums vērtīgu darba laiku , bet arī nodrošina juridisko noteiktību un ātru lietotāju pieprasījumu apstrādi . Jūsu profesionālā reakcija un priekšzīmīga apstrāde ar sensitīviem datiem palielinās jūsu klientu apmierinātību. Tas savukārt palielina uzticību jūsu uzņēmumam (jūsu produktiem, pakalpojumiem utt.).

Pakas

Basic

0
Pastāvīgi bez maksas
vietne vai lietotne
  • 5000 skatījumu mēnesī t.sk.
  • GDPR atbilstošs
  • Iepriekš sagatavoti modeļi
  • 1 rāpošana nedēļā
  • Atbalsts: biļetes
  • papildu Skati rezervējami
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • A/B testēšana un optimizācija
  • papildu lietotāju konti
  • balta etiķete

Beginner

19
Ikmēneša par
vietne vai lietotne
  • 100 000 skatījumu mēnesī t.sk.
  • papildu Skatījumi:0.1  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • Pielāgojami dizaini
  • 3 rāpošanas reizes dienā
  • Atbalsts: biļetes
  • A/B testēšana un optimizācija
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • papildu lietotāju konti
  • balta etiķete
Ļoti populārs

Standard

49
Katru mēnesi līdz
3 vietnes vai lietotnes
  • 1 miljons skatījumu mēnesī t.sk.
  • papildu Skatījumi:0,05  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • Pielāgojami dizaini
  • A/B testēšana un optimizācija
  • 10 rāpošanas reizes dienā
  • Atbalsts: biļete un e-pasts
  • papildu lietotāju konti
  • balta etiķete

Agency

195
Katru mēnesi līdz
20 vietnes vai lietotnes
  • 10 miljoni skatījumu mēnesī t.sk.
  • papildu Skatījumi:0,02  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • Pielāgojami dizaini
  • A/B testēšana un optimizācija
  • 100 rāpošanas reizes dienā
  • 10 papildu lietotāju konti
  • Atbalsts: biļete, e-pasts un tālrunis
  • Personīgā konta pārvaldnieks
  • balta etiķete

Enterprise

Pēc pieprasījuma
Mēneša cena pēc individuālas vienošanās
  • Visi skatījumi mēnesī
  • papildu Skatījumi:0,02  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • Pielāgojami dizaini
  • A/B testēšana un optimizācija
  • Jebkuri pārmeklējumi/dienā
  • jebkurš papildinājums. lietotāju konti
  • Atbalsts: biļete, e-pasts un tālrunis
  • Personīgā konta pārvaldnieks
  • balta etiķete

Atbildība un sodi

  • Saskaņā ar 82. panta 1. punktu. 2 GDPR , katra par apstrādi atbildīgā persona ir atbildīga par bojājumiem. Tā kā jūsu vietnes apmeklētājs sniedz savu piekrišanu (piekrišanu) personas datu apstrādei, jūs esat atbildīgs par GDPR atbilstošu piekrišanas pārvaldību.

  • Saskaņā ar 83. panta 1. punktu. 1 GDPR ir jābūt efektīvam, samērīgam un (nepārprotami!) atturošam katrā atsevišķā gadījumā. Sankciju apmērs ir atkarīgs no GDPR sīkdatņu pārkāpuma veida un smaguma pakāpes. Likumdevējs lielu nozīmi piešķir datu aizsardzībai. Jūsu klienti to redz tāpat. Tāpēc atbilstība GDPR ir jūsu interesēs gan finansiālu, gan reputācijas iemeslu dēļ.

  • Piemērs: piekrišanas (piemēram, GDPR 9. panta) vai skarto personu tiesību pārkāpuma gadījumā draud naudas sods līdz 20 miljoniem EUR vai 4% no globālā gada apgrozījuma ; lielāka summa skaitās.

  • Mūsu pamata pakete no Consentmanager ir bezmaksas un pieejama standarta komplektācijā no 50 eiro mēnesī.

GDPR vietnes pārbaude

Izmantojot mūsu bezmaksas VDAR vietnes pārbaudi, varat pārbaudīt savas vietnes atbilstību VDAR. Piekrišanas pārvaldniekā integrētā sīkfailu rāpuļprogramma veic šo GDPR tīmekļa vietnes pārbaudi vairākas reizes dienā, lai atrastu un klasificētu jaunus pakalpojumu sniedzējus un sīkfailus. Tātad jūs vienmēr esat drošībā.

Cookie-Consent-Management und Cookie-Banner von consentmanager

Nodrošiniet savas vietnes atbilstību jaunajam datu aizsardzības likumam (TTDSG) tūlīt

  • Pārbaudi piekrišanas pārvaldnieku un piedāvā saviem apmeklētājiem taustāmu pievienoto vērtību , kas radīs uzticību. Pēdējos mēnešos ir saņemti ziņojumi par datu noplūdi un nepietiekamu privātuma aizsardzību. Ar profesionālu piekrišanas pārvaldnieka vaicājumu jūs apmeklētājiem parādāt, ka uztverat šo tēmu ļoti nopietni.
  • Vēl vairāk: jūs visus lēmumus skaidri nododat savu potenciālo klientu rokās jau no paša sākuma. Tas pozitīvi ietekmēs jūsu vietnes tēlu un nopietnību . Viņi ne tikai nodrošina atbilstību datu aizsardzības likumam, bet arī aktīvi iegulda apmeklētāju apmierinātībā. Reitingus un reklāmguvumus var optimizēt, samazinot atlēcienu līmeni un palielinot uzturēšanās ilgumu.
  • Šeit varat redzēt, ka piekrišanas pārvaldnieks var atmaksāties ne tikai ar svarīgu datu aizsardzības līmeni. Jaunais datu likums ir bijis stratēģiski svarīgs, vēlākais, kopš lēmuma pieņemšanas. Izmantojot piekrišanas pārvaldnieku, jūs varat ieviest holistisku risinājumu, no kura jūs kā vietnes operators iegūsit daudzos līmeņos. Jau tagad varat spert pirmos soļus.

Esiet lietas kursā!

Abonējiet biļetenu

bieži uzdotie jautājumi

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.

Saskaņā ar e-privātuma regulu un GDPR sīkfaili ir jāizvēlas, izmantojot opciju. Tas nozīmē, ka neviens nav atlasīts iepriekš (noklusējums). Saskaņā ar GDPR jums skaidri un aktīvi jāpiekrīt sīkfailiem, ja vēlaties atļaut attiecīgās kategorijas apstrādi. GDPR sīkfailu reklāmkarogs izskaidro sīkfailu veidus un to izmantošanu. Piekrišana ir obligāta tikai tām GDPR sīkdatnēm, kas nodrošina vietnes darbību.

Izmantojot mūsu bezmaksas GDPR vietnes pārbaudi, varat pārbaudīt, vai jūsu vietne pareizi pieņem GDPR sīkfailus
liek. Izmantojot Consentmanager, atbilstības pārbaude tiek veikta automātiski.

Lai sīkfaili būtu saderīgi ar GDPR, tiem ir nepieciešama lietotāja piekrišana. tev viņu vajag
vispusīgi un pilnībā informēt ar GDPR sīkfailu reklāmkarogu. Saskaņā ar GDPR tie ir sīkfaili
bloķēt bez piekrišanas.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!