ASV privātums

IAB GPP: ieviesiet ASV datu aizsardzības likumus juridiski atbilstošā veidā

Padariet savu vietni vai lietotni atbilstošu jauno ASV datu aizsardzības likumu juridiskajām prasībām.

  • Viegli integrējams
  • Atbalsta CCPA/CPRA (Kalifornija), VCDPA (Virdžīnija), CPA (Kolorado), UCPA (Jūta), CAPDP (Konektikuta), ASV nacionālo privātumu utt.
  • Oficiālais atbalsts jaunajam IAB GPP standartam
  • Ieskaitot “Nepārdod”, GPC un citas funkcijas
  • Atteikties vai atteikties
  • Pielāgojams dizains
  • Sīkfailu rāpuļprogramma jau ir integrēta
  • Plaša atskaite
CMP Consent Management

Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TTDSG un e-privātumam.

Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.

… un vēl daudz vairāk.

Kā panākt, lai mana vietne vai lietotne atbilstu jaunajiem ASV privātuma likumiem?

Ja uz jūsu uzņēmumu attiecas kāds no daudzajiem privātuma likumiem (skatiet sadaļu Likumi), jums ir jāievēro šie likumi. Lielākajā daļā valstu tas nozīmē:

  • Vietnes apmeklētāji/lietotāji ir jāinformē par datu apstrādes veidu, mērķi un saturu
  • Vietnes apmeklētājiem/lietotājiem ir jābūt tiesībām iebilst pret datu apstrādi (atteikties)
  • Atsevišķos gadījumos pirms datu apstrādes (pieteikšanās) ir jāsaņem piekrišana
  • Datu apstrādei tiek piemēroti dažādi pamatnoteikumi, piemēram, datu samazināšanas, drošības, pārredzamības vai sensitīvu datu apstrādes princips.

Konkrēti, vairumā gadījumu tas nozīmē: vietnē vai lietotnē ir jāinstalē atteikšanās risinājums, lai sniegtu lietotājiem nepieciešamo informāciju un iespējotu atteikšanos.

Consent-Lösung TTDSG-, DSGVO-/ePrivacy und CCPA-konform werden können

NEPIECIEŠAMS PĒC ASV PRIVĀTUMA ATBILSTĪBAS

… bet es vispār nekādus datus neapstrādāju!?

Viena no atbildēm, ko mēs bieži dzirdam no ASV klientiem, ir tāda, ka viņi faktiski neapstrādā nekādus datus, un tāpēc datu aizsardzības likumi uz viņiem neattiecas.

  • Šeit ir svarīgi atzīmēt, ka vietņu un lietotņu operatori ir atbildīgi par datiem, kas tiek apstrādāti viņu vietnē vai lietotnē . Tāpēc datu aizsardzības likumi jo īpaši attiecas uz uzņēmumiem, ja tie atbilst vienam no šiem nosacījumiem:

  • 1. Ja dati tiek apstrādāti mūsu pašu vajadzībām , piemēram, izmantojot izsekošanas rīkus, piemēram, Google Analytics, Matomo, Hotjar vai līdzīgus

  • 2. Datu koplietošana ar trešajām pusēm arī ir apstrādes posms. Dati tiek koplietoti, piemēram, tīmekļa vietnē vai lietotnē integrējot trešās puses spraudni. Tas attiecas uz YouTube videoklipiem, Facebook spraudņiem, Google Maps, tērzēšanas programmām vai maksājumu pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, PayPal

  • 3. Ikreiz, kad reklāma tiek integrēta vietnē vai lietotnē, dati tiek automātiski pārsūtīti reklāmdevējam . Pārsūtīšana tiek saprasta kā datu apstrādes posms.

  • Lai gan valstis nedaudz atšķiras par to, kad ir jādod piekrišana datu apstrādei, praktiski visi datu aizsardzības tiesību akti pieprasa atteikšanos. CCPA/CPRA gadījumā tas ir skaidri jāievieš, izmantojot saiti, kas saka: “Nepārdodiet un nedalieties ar manu personas informāciju”.

Kļūstiet atbilstošs 5 soļos

Izmantojot piekrišanas pārvaldnieku, jūs varat viegli nodrošināt atbilstību dažādiem ASV datu aizsardzības likumiem:

  • 1. Reģistrējieties tagad bez maksas un aktivizējiet savu piekrišanas pārvaldnieka kontu
  • 2. Integrējiet piekrišanas pārvaldnieka kodu savā vietnē, izmantojot kopēšanu un ielīmēšanu
  • 3. Pielāgojiet atteikšanās dizainu savām vēlmēm
  • 4. Izveidojiet un integrējiet saiti “Nepārdodiet un nekopīgojiet manu personisko informāciju” .
  • 5. Saglabājiet atbilstību , pateicoties automātiskiem atjauninājumiem

Iesaka juristi un datu aizsardzības darbinieki

Jaunais standarts AB GPP

Padariet vietnes drošas, izmantojot jaunus standartus: IAB GPP

Lai vietnē vai lietotnē visiem integrētajiem rīkiem, spraudņiem un reklāmu nodrošinātājiem skaidri norādītu par pieteikšanos vai atteikšanos, IAB izstrādāja tā saukto IAB GPP standartu.

  • GPP apzīmē globālo privātuma platformu un definē dažādas metodes un saskarnes, piemēram, CMP (piekrišanas pārvaldības nodrošinātājs, kas pazīstams arī kā “sīkfailu reklāmkarogs” vai “konfidencialitātes paziņojums”), kas reģistrē un paziņo par piekrišanu/izvēlēšanos vai noraidīšanu/atteikšanos. . Standarts lielā mērā ir balstīts uz IAB TCF standartu, kas Eiropā ir veiksmīgi izmantots gadiem ilgi un ir kļuvis par obligātu izdevēju un reklāmdevēju standartu.

  • Piekrišanas pārvaldnieka komanda bija ievērojami iesaistīta GPP standarta izstrādē, tāpēc nav pārsteidzoši, ka piekrišanas pārvaldnieks ir pirmais pakalpojumu sniedzējs, kas piedāvā produktīvu IAB GPP izmantošanu.
    Vairāk par GPP varat atrast arī mūsu emuārā .

  • Svarīgi! Lielākā daļa datu aizsardzības likumu arī nosaka, ka vietņu operatoriem un lietotņu operatoriem ir jāreaģē uz “pārlūka signāliem”. Viens no šiem signāliem ir GPC jeb “Global Privacy Control”, kas nepieciešama Kalifornijā. Izmantojot piekrišanas pārvaldnieku, vietnēm un lietotnēm nav jāuztraucas par laimi: piekrišanas pārvaldnieka risinājums automātiski reaģē uz pārlūkprogrammas signāliem un automātiski ievieš atteikšanos.

  • Izmantojiet GPP un GPC tūlīt

Kāpēc tagad ievērot ASV privātuma likumus?

Jūsu uzņēmuma aizsardzība

CCPA, VCDPA, CAPAP uc būs spēkā no 2023. gada, un tie ir jāievieš. Federālie ģenerālprokurori tagad var uzlikt naudas sodus, pamatojoties uz likumiem – daudzos gadījumos tas jau ir noticis. Nevilcinieties vairs un izveidojiet savu vietni vai lietotni saderīgu tūlīt!

Aizsardzība jūsu ienākumiem

Reklāmas uzņēmumi 2023. gadā paļausies uz jauno IAB GPP standartu. Eiropā reti kad tiek pārdota reklāma bez Eiropas standarta – ASV tendence iet tajā pašā virzienā. Ja neatbalstāt IAB GPP standartu, jūs zaudējat reklāmas ieņēmumus!

Jūsu klientu aizsardzība

Klienti kļūst kritiskāki un arvien vairāk apšauba, kā uzņēmumi apstrādā datus. Uzņēmumi, kas neievēro savu privātumu, zaudē uzticamību, klientus un pārdošanu. Parādiet saviem klientiem, ka viņi jums patiešām rūp!

Maksājiet tikai par to, ko lietojat

Mūsu elastīgais cenu modelis

Piekrišanas pārvaldnieka CMP ir lēts un pieejams ar elastīgu modeli: jūs maksājat tikai par to, ko izmantojat!

Basic

0
Pastāvīgi bez maksas
vietne vai lietotne
  • 5000 skatījumu mēnesī t.sk.
  • GDPR atbilstošs
  • Iepriekš sagatavoti modeļi
  • 1 rāpošana nedēļā
  • Atbalsts: biļetes
  • papildu Skati rezervējami
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • A/B testēšana un optimizācija
  • papildu lietotāju konti

Beginner

19
Ikmēneša par
vietne vai lietotne
  • 100 000 skatījumu mēnesī t.sk.
  • papildu Skatījumi:0.1  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • Pielāgojami dizaini
  • 3 rāpošanas reizes dienā
  • Atbalsts: biļetes
  • A/B testēšana un optimizācija
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • papildu lietotāju konti
Ļoti populārs

Standard

49
Katru mēnesi līdz
3 vietnes vai lietotnes
  • 1 miljons skatījumu mēnesī t.sk.
  • papildu Skatījumi:0,05  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • Pielāgojami dizaini
  • A/B testēšana un optimizācija
  • 10 rāpošanas reizes dienā
  • Atbalsts: biļete un e-pasts
  • papildu lietotāju konti

Agency

195
Katru mēnesi līdz
20 vietnes vai lietotnes
  • 10 miljoni skatījumu mēnesī t.sk.
  • papildu Skatījumi:0,02  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • Pielāgojami dizaini
  • A/B testēšana un optimizācija
  • 100 rāpošanas reizes dienā
  • 10 papildu lietotāju konti
  • Atbalsts: biļete, e-pasts un tālrunis
  • Personīgā konta pārvaldnieks

Enterprise

Pēc pieprasījuma
Mēneša cena pēc individuālas vienošanās
  • Visi skatījumi mēnesī
  • papildu Skatījumi:0,02  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • Pielāgojami dizaini
  • A/B testēšana un optimizācija
  • Jebkuri pārmeklējumi/dienā
  • jebkurš papildinājums. lietotāju konti
  • Atbalsts: biļete, e-pasts un tālrunis
  • Personīgā konta pārvaldnieks

Šīs ir svarīgas ASV privātuma normas

Kādi datu aizsardzības likumi pastāv ASV?

Uz uzņēmumiem, kas atrodas Amerikas Savienotajās Valstīs, veic uzņēmējdarbību vai sniedz pakalpojumus, vai kā citādi sadarbojas ar ASV pilsoņiem, visticamāk, attieksies viens no dažādiem privātuma likumiem.

  • Atšķirībā no daudzām citām valstīm, datu aizsardzības likumi ASV tiek regulēti valsts līmenī – līdz brīdim, kad būs nacionālais datu aizsardzības likums. Tāpēc uzņēmumiem ir jāpārbauda, vai un kādi federālie likumi uz tiem attiecas. Konkrēti, tie varētu būt:

  • CCPA/CPRA – Kalifornija

    CCPA ir Kalifornijas patērētāju privātuma likums, un tas tika pieņemts 2019. gadā. Tas jo īpaši attiecas uz Kaliforniju vai attiecībā uz Kalifornijas iedzīvotājiem. CCPA “atjauninājums” ir CPRA jeb Kalifornijas Privātuma tiesību akts. Saskaņā ar CPRA daži noteikumi ir precizēti un padarīti stingrāki.

  • VCDPA — Virdžīnija

    VCDPA apzīmē Virdžīnijas patērētāju datu aizsardzības likumu un attiecas uz uzņēmumiem, kas veic uzņēmējdarbību Virdžīnijas štatā vai apkalpo šī štata iedzīvotājus. VCDPA stāsies “spēkā” no 2023. gada 1. janvāra, proti, uzņēmumiem tas ir jāievieš vēlākais kopš šī datuma.

  • CPA — Kolorādo

    CPA jeb Colorado Privacy Act ir Kolorādo štata privātuma likums. Tāpat kā Virdžīnijas VCDPA, šis likums ir spēkā no 2023. gada 1. janvāra, un tas ir jāievieš uzņēmumiem, kas atrodas Kolorādo vai apstrādā štata iedzīvotāju datus.

  • UCPA-Jūta

    Datu aizsardzības likumu Jūtas štatā ASV rietumos sauc par UCPA jeb Jūtas Patērētāju privātuma likumu. Atšķirībā no diviem iepriekš minētajiem likumiem, UCPA stāsies spēkā tikai 2023. gada 31. decembrī. Šis likums skar arī visus uzņēmumus, kas apstrādā noteiktu datu apjomu (šeit 100 000 gadā) no valsts pilsoņiem.

  • CAPDP — Konektikuta

    CAPDP (daļēji CTPDP) apzīmē Konektikutas likumu par personas datu privātumu, ir federālais datu aizsardzības likums Konektikutas štatā. Likums stāsies spēkā 2023. gada 1. jūlijā un ietekmēs uzņēmumus, kas atrodas Konektikutas štatā, veic uzņēmējdarbību vai apstrādā informāciju par pilsoņiem.

  • ASV valsts privātums

    Papildus iepriekšminētajiem likumiem dažādās citās valstīs tiek izstrādāti savi likumi, no kuriem daži ir gaidāmi jau 2023. gadā. Turklāt pastāv dažādas pieejas valsts līmeņa privātuma noteikumiem, kas tiek piemēroti visās ASV.

bieži uzdotie jautājumi

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.

Kalifornijas Patērētāju privātuma likums

Kalifornijas Privātuma tiesību akts

Likumi jau ir stājušies spēkā.

Jā. Federālais prokurors jau cītīgi izdala naudas sodus. Pagaidām visievērojamākā lieta ir Sephora ar naudas sodu USD 1,2 miljonu apmērā.

VCDPA ir Virdžīnijas patērētāju datu aizsardzības likums.

VCDPA stājas spēkā 2023. gada 1. janvārī.

CPA ir spēkā no 2023. gada 1. janvāra.

Kolorādo Privātuma likums.

Jūtas Patērētāju privātuma likums.

UCPA stāsies spēkā 2023. gada 31. decembrī.

CAPDP (dažreiz arī CTPDP) apzīmē Konektikutas likumu par personas datu privātumu.

Likums stāsies spēkā 2023. gada 1. jūlijā

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!