Sīkfailu piekrišanas pārvaldnieks mazumtirdzniecībai/ e-komercijai

Mobilo lietotņu pieaugums ir palielinājis no patērētājiem savākto datu apjomu. Tas ir radījis bažas par mazumtirdzniecības privātumu un drošību. Lai varētu piedāvāt labākus mazumtirdzniecības pakalpojumus, uzņēmumiem savās vietnēs ir jāapkopo un jāizvērtē klientu dati. Tātad, kā mazumtirgotāji var panākt, lai klienti piekrīt izsekošanas un sīkfailu izmantošanai? Izmantojot Consentmanager, jūs to varat darīt efektīvi un vienmēr saskaņā ar likumu.

Consent Solution Retail & E-Commerce

Iesaka daudzas e-komercijas vietnes

GDPR mazumtirdzniecība: kā iegūt derīgu piekrišanu?

  • Jums ir jāpārliecinās, ka cilvēki saprot, kam viņi piekrīt, sniedzot jums savu personisko informāciju. Saskaņā ar GDPR piekrišanai jābūt brīvai, konkrētai, informētai un nepārprotamai .

    • Piekrišana ir konkrēta , ja var atļaut atsevišķus sīkfailus, un piekrišanai nav jābūt vispārīgai. Tas nozīmē arī to, ka lietotājam ir jābūt iespējai jebkurā laikā mainīt konkrēto atlasi. Izmantojot Consentmanager sīkfailu piekrišanas banerus, atsevišķas piekrišanas ir viegli iespējamas un tās ir administrējamas. Saskaņā ar GDPR klientiem ir arī tiesības uz informāciju un dzēšanu. Tas nozīmē, ka pēc pieprasījuma jums jāspēj atrast vai dzēst atsevišķas sīkdatnes. Apsveriet laiku un darbaspēka resursus, kas nepieciešami tikai šīs likumdošanas prasības izpildei. Consentmanager vienkāršo un paātrina šo procesu.

    • Piekrišana tiek informēta, ja pilnībā un pārskatāmi sniedzat klientam norādījumus par precīziem datiem un to izmantošanu (apstrādi/nodošanu trešajām personām). Consentmanager sīkfailu paziņojumi vienmēr ir juridiski atbilstoši un pieejami vairāk nekā 30 valodās.

    • Piekrišana ir nepārprotama, ja tā ir izvēles procedūra un klients aktīvi pauž savu gribu, atzīmējot izvēles rūtiņas. Iepriekš atlasītās izvēles rūtiņas opcijas nav atļautas. Consentmanager sīkfailu baneri atbilst starptautiskajam standartam TCF 2.0 (Transparency Consent Framework).

  • Daudzi sīkfailu reklāmkarogi nav izstrādāti tā, lai tie būtu juridiski atbilstoši, un tiem ir liels brīdinājumu risks. Ja jums ir tiešsaistes veikals mazumtirdzniecībā vai esat pilnībā atkarīgs no savas vietnes korona pandēmijas laikā, jums ar Consentmanager jānodrošina augsts tiesiskās un datu aizsardzības līmenis e-komercijā.

Iesaka juristi un datu aizsardzības darbinieki

Kur mēs varam jūs uzņemt?

Mārketinga vadītāji, CRM vadītāji un mazumtirgotāji bieži ir skeptiski par datu vākšanu GDPR daudzo noteikumu dēļ. Datu vākšana ir jāveic pareizi, pretējā gadījumā tas var izraisīt privātuma zaudēšanu un līdz ar to arī naudas sodu. Datu nevākšana nav iespējama, jo mārketinga kampaņām ir jābūt pielāgotām mērķauditorijai.

Mazumtirdzniecības problēmas saistībā ar piekrišanas pārvaldību

Mērķa grupas iepazīšana un analīze mazumtirgotājiem e-komercijā ir daudz labāka nekā stacionārajā tirdzniecībā datu apjoma un datu apstrādes dēļ. Tur klienti nāk un iet anonīmi, neatstājot nekādas pēdas.

Pateicoties Google Analytics, sīkfailiem un Co., jums ir plašāks ieskats savā tiešsaistes veikalā un tādējādi varat efektīvāk iestatīt savas kampaņas un stratēģijas. Tajā pašā laikā klienti ir priecīgi par pareizajiem produktiem vai piedāvājumiem. Ar personalizētām kampaņām, kas atbilst klientu vēlmēm, jūs sasniegsiet daudz labākus rezultātus un varēsiet izmantot savas zināšanas vietējā tirdzniecībā.

Viss piekrišanas pārvaldības izaicinājums slēpjas personalizācijā . Jūs pielāgojaties savu klientu izvēlēm un lūdzat viņiem izvēlēties, kā viņi vēlas ar jums sazināties. Tādējādi viņi var kontrolēt savas preferences. Uz klientu orientēts mārketings ir svarīga jebkura biznesa sastāvdaļa.

Uzņēmumam ir jāsaprot, kā izmantot pareizos rīkus, lai sasniegtu savus mērķus. Uzņēmumam arī jāzina, kāda veida informācija tam ir jāievāc no klientiem.

Izveidojiet uzticēšanos, izmantojot piekrišanas pārvaldību

Personas datu apstrāde internetā ir viens no jutīgākajiem jautājumiem attiecībā uz datu aizsardzību mazumtirdzniecībā. Tāpēc nevērtējiet noteikumus datu aizsardzībā kā nepieciešamu ļaunumu, bet izmantojiet tos kā konkurences priekšrocību: Parādiet klientiem, ka aizsargājat personas datus un pilnībā atbalstāt savas mērķa grupas vajadzības. Veidojiet uzticību.

Protams, tas sākas ar GDPR noteikumu ievērošanu par sīkfailu baneriem. Bet ar Consentmanager jūs ejat tālāk: jūs veidojat dizainu atbilstoši savām vēlmēm un parādiet savus korporatīvās identitātes iestatījumus pirmajā kontaktā. Padariet sīkfailu reklāmkarogu par sava zīmola sastāvdaļu. Tas nodrošina jūsu zīmola atpazīstamību.

Turklāt datu apstrāde ir atļauta tikai ar nepārprotamu piekrišanu. Klienti var atsaukt šo piekrišanu jebkurā laikā. Šim nolūkam pietiek ar vienkāršu e-pastu. Tiesības uz datu apstrādi saglabājas arī pēc piekrišanas atsaukšanas. Var pieprasīt arī datu apstrādes ierobežošanu.

Pateicoties vienkāršai sīkdatņu piekrišanas administrēšanai, jūs varat ātri un uzticami apstrādāt klientu pieprasījumus. Pat ja piekrišana uz brīdi tiek atsaukta, jūs esat izmantojis iespēju atstāt izcilu un profesionālu iespaidu. Tā ir mūsdienu klientu lojalitāte.

Nododiet savam klientam kontroli

Datu aizsardzība ir vairāk nekā tikai personas datu aizsardzība. Tas ir par to, lai klienti varētu kontrolēt, kā tiek izmantoti viņu dati. Noteikti apkopojiet lietotāju atsauksmes un izmantojiet tās sava produkta uzlabošanai . Lietotājiem vajadzētu būt apmierinātiem ar jūsu produktu, un, ja viņi nav apmierināti, veiciet izmaiņas, lai problēmu novērstu

Consent-Lösung für DSGVO, TTDSG, CCPA, PIPEDA

Lietojamība un klientu apmierinātība, pateicoties Consentmanager

Izmantojot Consentmanager, jūs vairākos veidos uzlabojat klientu atsauksmes un lietotāja pieredzi. Mums ir daudzu gadu pieredze sīkdatņu baneru optimālā dizainā, izvietošanā utt. A/B testi ar automatizētu optimizāciju un novērtēšanu palielina apstiprināšanas līmeni un samazina atlēcienu līmeni.

Tāpat kā tradicionālajā mazumtirdzniecībā jūs varat veikt pārdošanu tikai tad, kad klienti iziet pa durvīm un ieiet jūsu veikalā, arī jūsu vietne ir jāievada. Izmantojot Consentmanager, jūs palielināsit potenciālo klientu skaitu, kas šķērso slieksni.

Lielāka sīkdatņu pieņemšana un ilgāka uzturēšanās sniedz jums detalizētu ieskatu par lietotāju uzvedību jūsu vietnē. Tādā veidā jūs varat gan uzlabot savu vietni , gan apkopot zināšanas par savas mērķa grupas interesēm un vēlmēm.

Labāka klientu pieredze nodrošina augstāku reklāmguvumu līmeni, t.i., lielāku pārdošanas apjomu, un kopā ar uzturēšanās ilgumu un zemu atlēcienu līmeni nosūta svarīgus signālus meklētājprogrammām, piemēram, Google vai Bing. Tādējādi labas piekrišanas pārvaldība kļūst par meklētājprogrammu optimizācijas (SEO) daļu. Pēc tam pozitīvā pieredze ar jūsu vietni ir pamanāma stacionārajā tirdzniecībā, jo jūsu zīmols ir saistīts ar uzticību, lietojamību, drošību un pieejamību.

Starp citu: Consentmanager var ātri un vienkārši integrēt

Lai izmantotu Consentmanager, nav jāveic nekādas izmaiņas jūsu veikala sistēmā: mūsu sīkfailu rīks ir saderīgs ar visām izplatītākajām sistēmām: no WordPress līdz Typo3, WooCommerce un Shopware līdz Drupal, Joomla un daudzām citām. Consentmanager arī viegli mijiedarbojas ar visiem svarīgajiem analīzes rīkiem, piemēram, Google tagu pārvaldnieku, Google Analytics un daudziem citiem.

bieži uzdotie jautājumi

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.

Piekrišanas pārvaldība ir process, kas palīdz mazumtirgotājiem saprast, ko klienti no viņiem vēlas un kā viņi ar tiem mijiedarbojas . Šī informācija tiek izmantota, lai radītu labāku klientu pieredzi, kas galu galā noved pie lielāka pārdošanas apjoma.

Sīkdatņu piekrišana attiecas uz lietotāja piekrišanu tehniski nevajadzīgu sīkfailu un personas datu iestatīšanai un apstrādei. Klienti var, piemēram, novērst vai īpaši ierobežot trešo pušu veikto izsekošanu. Sīkdatņu paziņojums ļauj lietotājiem precīzi zināt, kas tiek vākts, kā tas tiek apstrādāts un viņu tiesības.

Izmantojot Consentmanager ir piekrišanas pārvaldības nodrošinātājs (CMP) , jums ir juridiska noteiktība attiecībā uz sīkfailu piekrišanu un GDPR. Jūs arī palielināsit klientu apmierinātību un apstiprinājuma līmeni. Tas sniedz dziļāku ieskatu jūsu mērķa grupā, ļauj optimizēt vietni un produktus vai pakalpojumus un sasniegt labākus reklāmguvumu līmeņus.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!