Sīkfailu piekrišanas pārvaldnieks tiešsaistes veikaliem

Vēlākais laikā Vispārīgā datu aizsardzības regula (GDPR) e-privātumam ir galvenā juridiskā nozīme, darbojoties tiešsaistes veikalā. Neskaidrība ir liela. Jaunās prasības sīkfailu un citu izsekošanas metožu lietošanai rada juridiskas problēmas, kā arī tehnisko ieviešanu un dizainu. Mēs piedāvājam risinājumu viss vienā. Ar Sīkdatņu piekrišanas pārvaldnieks tiešsaistes veikaliem Jūs varat jautāt, dokumentēt un pārvaldīt savu piekrišanu sīkdatņu izmantošanai vienkāršotā veidā. Jūs varat gūt labumu no mūsu pakalpojumiem. Pievienotā vērtība jums un jūsu klientiem? Pārredzamība un drošība.

Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TTDSG un e-Privātuma...

Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām tīmekļa vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.

… un vēl daudz vairāk.

Sīkdatņu piekrišana interneta veikalos un juridiskā nozīme

Darba kārtībā tika pieņemts lēmums EKT (Eiropas Kopienu Tiesa) pirms tam. Kad lietotāji apmeklē jūsu interneta veikalu, izsekošana, izmantojot sīkfailus, vairs nevar notikt tikai ar netiešu piekrišanu. Tam, ko vēlaties izsekot, ir jābūt ir skaidri norādīts. Klients vai ieinteresētā persona var piekrist vai iebilst pret apstrādi. Šī iemesla dēļ ir Izvēles risinājumi tiešsaistes veikalos un citās tīmekļa vietnēs nodoklis.

Šeit mēs strādājam jūsu labā. Mēs izstrādājam un ieviešam jums piemērotu piekrišanas pārvaldības risinājumu. priekš Juridiskā noteiktība un uzticamība. Mūsu mērķis ir nodrošināt maksimālu pārskatāmību jūsu apmeklētājiem atbilstoši GDPR prasībām neatkarīgi no tā, vai tie atrodas interneta veikalos vai digitālajos tirgos. Pieredze rāda, ka mēs pārskatāmības dēļ pārvēršam uzticības brīžus augstos apstiprināšanas rādītājos. Jūsu lietotāji piekrīt sīkfailu izsekošanai. Jūs joprojām gūstat labumu no datiem, kas ir zelta vērti tiešsaistes mārketingā.

Ko sīkfailu piekrišanas pārvaldnieki var darīt tiešsaistes veikaliem

Uz GDPR saderīgs Ar šo piekrišanu jūs gūstat labumu no īpašu sīkfailu risinājumu izmantošanas tiešsaistes veikalam. Tas nodrošina, ka jūsu vietnei ir jālūdz katram lietotājam piekrišana ikreiz, kad viņi to apmeklē, pirms tam tas sāk saglabāt izsekošanas datus. Pēc piekrišanas jūs varat likumīgi uzglabāt personas datus vai iestatīt sīkfailus. Par lietojamību un A/B testi, lietotāju uzvedības izpratnei un interpretācijai, kā arī lai uzrunātu savus klientus uz mērķa grupu orientētā veidā, šie dati ir no nenovērtējams!

Iesaka juristi un datu aizsardzības darbinieki...

Ko mēs daram

Kā vietnes operators vai reklāmdevējs varat izmantot mūsu sīkfailu risinājumus tiešsaistes veikaliem, lai izmantotu Jūsu apmeklētāju piekrišana panākt. Pēc piekrišanas jūsu sīkfailiem un izsekošanas rīkiem ir atļauts izsekot, saglabāt un apstrādāt datus. Tehniskajā izpildījumā šī procesa laikā vietnē parādās uznirstošais logs vai baneris. Tas jautā lietotājam, vai un cik lielā mērā ir jāatļauj sīkfailu izmantošana un datu vākšana. Atkarībā no sava prāta stāvokļa interneta veikala apmeklētājs var vai nevar piekrist dažādiem apstrādes mērķiem.
Interesanti? Vienkārši pārbaudiet savu vietni, izmantojot mūsu sīkfailu rāpuļprogrammu!

Līdz ar to mūsu sīkdatņu piekrišana interneta veikalā nodrošina juridiski droša lietotāja piekrišanas pārvaldība. Tādējādi jūs esat drošībā, un ir iespējams salīdzināt piekrišanas veidu un apjomu ar citiem reklāmdevējiem un partneriem.

Pārredzamība to garantē IAB pārskatāmības un piekrišanas sistēma. Kā saziņas rīks tas parāda, vai un kā Pieteikšanās procedūra apstrādā atsevišķi jūsu interneta veikala apmeklētāji. Jūs esat iesaistīts šajā sistēmā kā izdevējs un mārketinga speciālists, kā arī reklāmdevēji, piemēram, Google, un, protams, mūsu piekrišanas pārvaldības risinājums. Var redzēt, kādiem apstrādes nolūkiem un kādam pakalpojumu sniedzējam jūsu klients ir piekritis. Tiešsaistes veikalu sīkfailu piekrišanas pārvaldnieki ģenerē šādu piekrišanas virkni. Tas savukārt tiek izveidots sīkfailā. Pamatojoties uz to, citi piekrišanas pārvaldības nodrošinātāji var nolasīt šī lietotāja sniegto vai trūkstošo piekrišanu.

Gandrīz katra komerciāli orientēta vietne vāc datus šādā veidā. Viss, kas nepieciešams, ir izmantot jebkuru datu apstrādes rīku (piemēram, Google Analytics) vai logrīku tajā Sociālo mediju platforma piemēram, Facebook vai Twitter. Kā tiešsaistes mazumtirgotājs, kas uzrunā Eiropas lietotājus, izmantojot savu tīmekļa vietni, un apkopo viņu datus, jūs varat baudīt lielas priekšrocības, izmantojot sīkfailu piekrišanas pārvaldnieku tiešsaistes veikaliem.

Esiet lietas kursā!

Abonējiet biļetenu

Sīkfailu piekrišanas pārvaldnieks tiešsaistes veikaliem: vajadzības un prasības

Papildus vienkāršai integrācijai labs piekrišanas pārvaldības risinājums ir atkarīgs no saskarnēm ar pēc iespējas vairāk izplatītu veikalu sistēmām. Labs piekrišanas pārvaldnieks tiešsaistes veikaliem ietver spraudņus, kas ir noderīgi tādām sistēmām kā Veikalu piederumi, WooCommerce, TYPO3, Drupal, Gambio, PrestaShop, osCommerce un citi ir piemēroti. Sīkdatņu un citu izsekošanas tehnoloģiju bloķēšana notiek automātiski pēc tam, kad savā lapā esat iekopējis interneta veikalu sīkdatņu piekrišanas kodu. Varat arī paļauties, ka sīkfailu rāpuļprogramma darbosies automātiski.

Piekrišanas pārvaldnieks tiešsaistes veikaliem: priekšrocības

Ne visi sīkfaili ir vienādi. Ir jānošķir Mārketingam atbilstošās sīkdatnes tehniski nepieciešamajām sīkdatnēm. Piemēram, ja ieinteresētās personas ievieto preces jūsu tiešsaistes veikala iepirkumu grozā, jūsu veikala sistēma saglabā šo darbību, izmantojot tehniski nepieciešamās sīkdatnes. Lietotājs var turpināt iepirkšanos, pārlūkprogrammā atvērt papildu cilnes un salīdzināt produktus.

Pašapkalpošanās rīks

Mūsdienīgs sīkfailu piekrišanas risinājums atspoguļo šādas tehniskās realitātes un padara tās klientiem pārskatāmas. Tādējādi mūsu piekrišanas pārvaldības sistēma apvieno lietojamības, uzticēšanās un klientu orientācijas dimensijas. Praksē jūs gūstat labumu no a vienkārša, intuitīva un ātra integrācija. Mūsu piekrišanas pārvaldības sistēmas galvenā problēma ir viena augsts pozitīvo klikšķu skaits pieteikšanās procedūrā. Lai to izdarītu, mēs apvienojam funkcionalitāti ar dizaina jautājumiem un palielinām to jūsu vietā Uzticības faktors, pateicoties labākam pieņemšanas līmenim. Palielinās iespējamība, ka jūs turpināsiet izsekot, vākt un izmantot ar mārketingu saistītus sīkfailus. Un: atlēcienu līmenis ir zemāks Uzturēšanās ilgums jūsu tiešsaistes veikalā palielinās.

Priekšrocības īsumā

Labs piekrišanas pārvaldnieks tiešsaistes veikaliem nodrošina pastāvīgu pārskatu par pašreizējiem pieņemšanas un atlēcienu rādītājiem. No vienas puses, tas sniedz informāciju par to, kā klienti pašlaik uzvedas, un tajā pašā laikā atklāj uzlabojumu iespējas.

Jūsu datu apstrāde

Ikviens, kurš vēlas profesionāli nodarboties ar mārketingu, var atgriezties pie neskaitāmiem datu apstrādes pakalpojumu sniedzējiem. Veicot tikai dažas darbības, varat izmantot mūsu piekrišanas pārvaldības sistēmu, lai atlasītu pakalpojumu sniedzējus, ar kuriem strādājat.

Dizains ir viss

Jau ilgu laiku cilvēki vairs nav iegādājušies tikai galddatoru produktus. Mēs ņemam vērā Google moto: “Vispirms mobilās ierīces!” Un izvietojam mūsu sīkfailu reklāmkarogus visur, kur klienti var piekļūt jūsu tiešsaistes veikalam. Viedtālruņos vai iPhone tālruņos, planšetdatoros vai iPad planšetdatoros.

Viens atsaucīgs dizains, kas pielāgojas visām gala ierīcēm, pats par sevi saprotams ar mūsdienīgiem sīkfailu risinājumiem interneta veikaliem.. Parādīto baneru izskats pielāgojas attiecīgajām operētājsistēmām (piemēram, Android vai iOS) un iederas dažādu izmēru ekrānos. Tas ļauj klientiem piedāvāt optimālu lietotāja pieredzi visās izplatītākajās gala ierīcēs.

Aktuāli

Mēs pārvēršam izmaiņas juridiskajā situācijā vai oficiālos norādījumus aktuālos risinājumos, izmantojot mūsu piekrišanas pārvaldības sistēmu. Ja mainīsies juridiskā situācija, jūsu sīkfailu piekrišanas reklāmkarogs paliks klientiem draudzīgs un juridiski drošs.

Izmantojot labi pārdomātu piekrišanas pārvaldnieku, jūs arī izbaudāt iespēju pārbaudīt vietni formā A/B testi. Tādā veidā var pārbaudīt un optimizēt dažādas piekrišanas reklāmkaroga ieviešanas, ņemot vērā klientu reakciju. Ir piekrišanas pārvaldības sistēmas, kas atkarībā no testa rezultātiem izvēlas dizainu ar vispozitīvākajiem rezultātiem.

Pašapkalpošanās rīks

Integrācija ir vienkārša un ātra. Tomēr mēs labprāt palīdzēsim jums integrēt mūsu risinājumu, ja rodas kādas neatbilstības. Neatkarīgi no veikala sistēmas.

Iesaka juristi un datu aizsardzības darbinieki...

FAQ

Būtībā ES datu aizsardzības noteikumi jau kopš 2018. gada paredz, ka pirms sīkfailu iestatīšanas lietotājiem tiek lūgta piekrišana. Tādā veidā jums vajadzētu būt iespējai novērst sīkfailu iestatīšanu. Agrāk daudzi vietņu nodrošinātāji šo prasību interpretēja kā atteikšanos savā labā. Tas nozīmēja, ka tika iestatīti sīkfaili, pret kuriem lietotājiem vispirms bija jāiebilst. Tagad ir nepārprotami pieprasīta izvēles procedūra, kas no lietotāja viedokļa ir nekaitīgāka. Izmantojot sīkfailu piekrišanas pārvaldnieku, varat paļauties uz likumīgi atbilstošu procedūras ieviešanu.

Likumdevēji pieprasa tiešsaistes veikala vai citas vietnes apmeklētāja piekrišanu, ja vietne izmanto sīkfailus, kas pārsniedz vietnes darbību. Ja sniedzat saviem lietotājiem iespēju iebilst pret sīkdatņu izmantošanu, izmantojot sīkfailu piekrišanas pārvaldnieku tiešsaistes veikaliem, viņi paliek juridiski drošībā.

Ja nav piekrišanas sīkdatņu lietošanai, atbilstošus datus nevar pārsūtīt. Tehniski obligātās sīkdatnes šeit ir izslēgtas. Tas ļauj jūsu vietnei darboties. Visas pārējās sīkdatnes ir jābloķē.

CMP

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

Ja neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP vai nē, lūdzu, sazinieties ar mums - mēs palīdzēsim jums atrast pareizo risinājumu jūsu uzņēmumam!

Sazināties