Drupal sīkfailu piekrišanas reklāmkarogs

Datu aizsardzība ar pārvaldnieka piekrišanu

Drupal pārstāv CMS (satura pārvaldības sistēmu), kā arī ietvaru, kura galvenais pielietojums ir vietņu organizēšanā. Izmantojot Drupal Commerce, Drupal piedāvājumā ir atvērtā pirmkoda veikala programmatūra. To var izmantot, lai pārvaldītu produktus un apstrādātu pasūtījumus, darījumus un maksājumus. Veidojot tiešsaistes veikalu, liela nozīme ir koordinācijai starp Drupal un GDPR. Izmantojot Drupal sīkfailu piekrišanas reklāmkarogu, jūs nodrošināsiet, ka jūsu lietotāji izvēlas juridiski drošu sīkfailu. Izmantojot piekrišanas pārvaldnieku, jūs varat iegūt a Drupal sīkfailu piekrišanas reklāmkarogs izveidot.

Drupal sīkfailu reklāmkarogs: vajadzības un prasības

Tiklīdz darbojas tiešsaistes veikals, ir svarīgi izmantot sīkdatnes. Dažas sīkdatnes ir būtiskas vietnes tehniskajai darbībai. Citi nav absolūti nepieciešami, taču tiem ir liela ekonomiska nozīme, jo tie sniedz informāciju, piemēram, par lietotāju uzvedību. Šāda veida Drupal sīkdatnēm ir nepieciešama jūsu lietotāju skaidra piekrišana. Tas izriet, vēlākais, no EKT (Eiropas Kopienu Tiesas) sprieduma par sīkfailiem, kas pieņemti 2019. gada jūlijā. Šī nepārprotamā piekrišana tiek sniegta, izmantojot a Drupal sīkfailu piekrišanas reklāmkarogs. Ar Drupal sīkfailu paziņojums ļauj apmeklētājiem juridiski drošā veidā izvēlēties. Kā vietnes operators jūs atrodaties vietnē nodoklis, Jūsu lietotāji nepārprotami pēc piekrišanas sīkfailu vākšanai jautāt. Saistībā ar GDPR Drupal sīkfailu piekrišana kalpo datu aizsardzības stiprināšanai.

uz Nepieciešama dubultā pieteikšanās notiek, izmantojot Drupal Cookie Consent reklāmkarogu. Tas tiek izspēlēts, kad apmeklējat vietni, pirms var izveidot pirmo sīkfailu un pirms vietnes saturs ir redzams. No vienas puses, Drupal sīkfailu reklāmkarogam ir jārada klienta iespaids skaidra un nepārprotama norāde dot par sīkfailu apstrādi. No otras puses, viņam ir jādod jūsu klientiem iespēja vai nu piekrist, vai noraidīt.

Juridiski droša ieviešanas iespēja piedāvā a Drupal sīkfailu piekrišanas pārvaldnieks. Piekrišanas pārvaldnieks piedāvā piekrišanas pārvaldības nodrošinātāji (CMP) un nodrošina, ka lapas lietotājiem tiek lūgta piekrišana sīkfailu apstrādei, izmantojot Drupal sīkfailu reklāmkarogu katru reizi, kad viņi to apmeklē.

Ja piekrišana ir dota, izmantojot Drupal sīkfailu piekrišanas reklāmkarogu, var iestatīt un apstrādāt pirmo Drupal sīkfailu. Šeit ir vērts atzīmēt, ka kopš EKT sprieduma tehniski nevajadzīgu sīkfailu izveide tikai pēc tam, kad ir dota piekrišana joprojām ir likumīgs. Tas attiecas uz vairākām tehniski nebūtiskām sīkdatnēm, kas tomēr ir nepieciešamas veiksmīgai veikala darbībai, tostarp izsekošanas sīkdatnēm un analīzes sīkdatnēm, no kurām var izdarīt secinājumus par lietotāja uzvedību.

img
Atsaucība

Mūsdienās atsaucīga pielāgošanās ir pašsaprotama. Klienti ir pārspīlēti dažādas gala ierīces ar dažādiem displeja izmēriem un operētājsistēmām arī vietnēs. Piekrišanas pārvaldnieka sīkfailu reklāmkarogs vienmēr reaģē atbilstoši attiecīgajiem parametriem. Tādā veidā saturu var nodrošināt optimāli atbilstoši GDPR. Neatkarīgi no tā, vai piekļuve notiek, izmantojot viedtālruni, planšetdatoru vai galddatoru, sīkfailu reklāmkarogs vienmēr var reaģēt uz saskaņošanu ar GDPR.

img
Daudzvalodība

Tā kā arvien vairāk vietņu starptautiski orientēts daudzvalodu piekrišanas risinājums ir svarīgs. Starptautiskie klienti arī vēlas saprast, kurām sīkdatnēm viņi piekrīt. Līdz ar to piekrišanas pārvaldnieka sīkfailu reklāmkarogs pieejams vairāk nekā 30 valodās. Tas nozīmē, ka jūsu vietne ir lingvistiski piemērota GDPR apgabalam un daudz tālāk.

img
saderība

Modulāra vietņu sistēma balstās uz spraudņiem un paplašinājumiem. Arī citas sistēmas bieži tiek pievienotas, izmantojot saskarnes. Tas prasa tālejoša saderība un savietojamība. Kopā ar dažādiem sīkfailu reklāmkarogiem piekrišanas pārvaldnieks ir savietojams ar lielu skaitu izplatītu tagu pārvaldnieku, veikalu sistēmām un gandrīz visiem Google produktiem un reklāmu serveriem.

Drupal Cookie Consent Banner un tā priekšrocības veikalu operatoriem

Drupal sīkfailu piekrišanas reklāmkaroga izmantošanai ir vairākas priekšrocības. Viens no svarīgākajiem kritērijiem veiksmīgi tiešsaistes veikali pieder pie a pozitīva lietotāja pieredze. Lietotājiem vajadzētu uzkavēties vietnē un ideālā gadījumā pabeigt darījumu. Viņiem vajadzētu arī orientēties vietnē un ar prieku atgriezties. Lietotāja pieredzi vai lietotāja pieredzi var izmērīt, izmantojot noteiktus galvenos skaitļus. Tie ietver parametrus Uzturēšanās ilgums, pieņemšanas līmenis un no otras puses Atlēcienu līmenis. Ir svarīgi saglabāt zemu atlēcienu līmeni, savukārt pieņemšanas līmenim un līdz ar to uzturēšanās ilgumam jābūt attiecīgi augstam. Drupal sīkfailu paziņojums palīdz sasniegt augstu pieņemšanas līmeni un zemu atlēcienu līmeni. Tādējādi Drupal sīkfailu reklāmkarogs veicina tiešsaistes veikala darbību. Klientu iegūšanas un noturēšanas primārie mērķi ir tieši saistīti ar ilgu uzturēšanos un zemu atlēcienu līmeni.

Drupal Cookie Consent Banner priekšrocības parāda ne tikai jums kā veikala operatoram, bet arī jūsu klientiem. Viņi gūst labumu no tā, ka viņu tiesības uz datu aizsardzību tiek uztvertas nopietni ar Drupal sīkfailu paziņojumu un viņiem ir iespēja atteikties no sīkfailu vākšanas. Pozitīvā lietotāju pieredze noved pie vairāk reklāmguvumu un sniedz ieguldījumu ilgtermiņā Klientu lojalitāte plkst. Vēl viena priekšrocība ir acīmredzama Meklētājprogrammu optimizācija. Lietotāja pieredze ir viens no galvenajiem vērtēšanas faktoriem. Jo pozitīvāka ir lietotāja pieredze, jo augstāk vietne ierindojas Google un citu meklētājprogrammu meklēšanas rezultātu sarakstos (SERP). Tādā veidā jūs tiksit ātrāk atrasts ar atbilstošiem meklēšanas vaicājumiem, kas savukārt ietekmēs lapas trafiku un klientu piesaisti.

Labs piekrišanas pārvaldnieks ar Drupal sīkfailu reklāmkarogu sniedz jums pārskatu par pašreizējo pieņemšanas un atlēcienu līmeni. Tos var novērtēt reāllaikā. Tādā veidā jums ir viens Ieskats pašreizējā klientu uzvedībā. Varat arī izmantot šos galvenos skaitļus, lai izdarītu secinājumus par savu uzlabojumu potenciālu.

Daudzvalodība un starptautiskā orientācija

Viens starptautiskā orientācija kļūst arvien svarīgāka veikalu operatoriem konkurētspējas ziņā. Svarīgs starptautiska piedāvājuma stūrakmens ir daudzvalodība. Ar vairāk nekā 30 atbalstītas valodas Drupal sīkfailu paziņojums piekrišanas pārvaldniekā ir piemērots lietošanai visā GDPR apgabals un tālāk. Drupal sīkfailu piekrišanas reklāmkarogs automātiski pielāgojas jūsu klientu attiecīgajai valodai.

Atsaucīga pielāgošanās gala ierīcēm un operētājsistēmām

Mūsdienās ir standarts, ka dažādi lietotāji piekļūst jūsu piedāvājumam un tiešsaistes veikalam, izmantojot dažādas gala ierīces. Līdz ar to a atsaucīga pielāgošanās izmantotajai ierīcei arvien svarīgāka. Drupal sīkfailu piekrišanas reklāmkarogam ir jāpielāgojas tādiem parametriem kā operētājsistēma (piemēram, Android vai iOS), ierīces veids (piemēram, mobilais tālrunis vai planšetdators) un ekrāna izmērs. Ja Drupal sīkfailu piekrišanas pārvaldnieks reaģē uz piekļuves ierīču īpašībām, tas ir piemērots gandrīz visiem lietotāju veidiem un apmeklētājiem.

Neatkarīgi no tā, vai potenciālie klienti piekļūst jūsu tiešsaistes veikalam, izmantojot viedtālruni, planšetdatoru vai tradicionāli, izmantojot galddatoru, Drupal sīkfailu reklāmkarogs ir paredzēts jums. Juridiski droša sīkfailu piekrišana aprūpēts.

Drupal sīkfailu reklāmkarogs un tā saderība

Saderība ar citām sistēmām šodien ir standarta tiešsaistes veikalā. Piekrišanas pārvaldniekam jābūt arī saderīgam un sadarbspējīgam ar dažādām sistēmām un patentētiem risinājumiem. Piekrišanas pārvaldnieks ir saskaņots ar visām izplatītākajām veikalu sistēmām un ir saderīgs ar visiem Google produktiem un tagu pārvaldniekiem. Tas ir saderīgs arī ar lielāko daļu populāro reklāmu serveru.

Citas Drupal sīkfailu piekrišanas pārvaldnieka priekšrocības

Izmantojot piekrišanas pārvaldnieku, jums ir pielāgojams Drupal sīkfailu piekrišanas reklāmkarogs, kuru varat veidot dažādos veidos. Daudzpusīga dizaina izvēle un dizaina iespējas nodrošina lielu brīvību. Tā, piemēram, pielāgošanās savam Korporatīvais dizains iespējams bez problēmām.

Labi pārdomāts piekrišanas pārvaldnieks piedāvā arī plašu A/B testēšanas procedūra. Tie ļauj pārbaudīt dažādus Drupal sīkfailu reklāmkaroga ieviešanas veidus. Balstoties uz klientu reakcijām, dizainu var uzlabot un optimizēt. Atkarībā no testa rezultātiem, dizains, kas labākā klientu reakcija ir izraisījis.

Vēl viena priekšrocība ir funkcionalitāte Reklāmu bloķēšana. Ne tikai sīkdatnes kā tādas, bet arī visi reklāmas līdzekļi bloķēt. Tiklīdz tie tiek izmantoti vietnē, tie tiek efektīvi novērsti, kamēr jūsu klienti nav devuši skaidru piekrišanu.

Drupal sīkfailu reklāmkarogs: vajadzības un prasības

Tiklīdz darbojas tiešsaistes veikals, ir svarīgi izmantot sīkdatnes. Dažas sīkdatnes ir būtiskas vietnes tehniskajai darbībai. Citi nav absolūti nepieciešami, taču tiem ir liela ekonomiska nozīme, jo tie sniedz informāciju, piemēram, par lietotāju uzvedību. Šāda veida Drupal sīkdatnēm ir nepieciešama jūsu lietotāju skaidra piekrišana. Tas izriet, vēlākais, no EKT (Eiropas Kopienu Tiesas) sprieduma par sīkfailiem, kas pieņemti 2019. gada jūlijā. Šī nepārprotamā piekrišana tiek sniegta, izmantojot a Drupal sīkfailu piekrišanas reklāmkarogs. Izmantojot Drupal sīkfailu paziņojumu, jūs sniedzat saviem apmeklētājiem iespēju juridiski drošā veidā pieteikties. Kā vietnes operators jūs atrodaties vietnē nodoklis, Jūsu lietotāji nepārprotami pēc piekrišanas sīkfailu vākšanai jautāt. Saistībā ar GDPR Drupal sīkfailu piekrišana kalpo datu aizsardzības stiprināšanai.

Juridiski droša ieviešanas iespēja piedāvā a Drupal sīkfailu piekrišanas pārvaldnieks. Piekrišanas pārvaldnieks piedāvā piekrišanas pārvaldības nodrošinātāji (CMP) un nodrošina, ka lapas lietotājiem tiek lūgta piekrišana sīkfailu apstrādei, izmantojot Drupal sīkfailu reklāmkarogu katru reizi, kad viņi to apmeklē.

Ja piekrišana ir dota, izmantojot Drupal sīkfailu piekrišanas reklāmkarogu, var iestatīt un apstrādāt pirmo Drupal sīkfailu. Šeit ir vērts atzīmēt, ka kopš EKT sprieduma sīkdatnes, kas nav tehniski nepieciešamas, ir izveidotas tikai pēc apstiprināšanas joprojām ir likumīgs. Tas attiecas uz vairākām tehniski nebūtiskām sīkdatnēm, kas tomēr ir nepieciešamas veiksmīgai veikala darbībai, tostarp izsekošanas sīkdatnēm un analīzes sīkdatnēm, no kurām var izdarīt secinājumus par lietotāja uzvedību.

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?


Ja neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP vai nē, lūdzu, sazinieties ar mums - mēs palīdzēsim jums atrast pareizo risinājumu jūsu uzņēmumam!

Bieži uzdotie jautājumi un pārskats par Drupal sīkfailu piekrišanu

Skaidra piekrišana a Pieteikšanās var iegūt, izmantojot Drupal Cookie Consent reklāmkarogu. Tas parādās, tiklīdz apmeklētāji apmeklē jūsu vietni. Pirms tiek parādīts lapas saturs, tiek jautāts Drupal sīkfailu paziņojums Jūsu apmeklētāji pēc piekrišanas sīkdatņu izmantošanai. Šī ir izvēles procedūra, kas nodrošina juridisko noteiktību, ņemot vērā EKT nolēmumu.

Sīkdatņu piekrišana ir nepieciešama visur, kur tiek vākti sīkfaili, kas pārsniedz vietnes tehnisko darbību. Lai tos izmantotu, apmeklētājiem ir nepieciešama skaidra pieteikšanās. Tikai tad, kad tas ir pieejams, var iestatīt un apstrādāt pirmo Drupal sīkfailu. Tas ietver visus izsekošanas un analīzes sīkfailus. Tehniski nepieciešamās sīkdatnes ir izslēgtas no šīs regulas.

Ja apmeklētājs atsakās apstrādāt sīkfailus, to var darīt nav pārsūtīti atbilstoši dati gribu. Tas novērš, piemēram, vērtīgos Izsekošanas un analīzes dati par lietotāju uzvedību.

Principā vietņu operatoriem jau kopš 2009. gada ir jālūdz saviem apmeklētājiem piekrišana tehniski nevajadzīgu sīkdatņu apstrādei. Tomēr agrāk tas bieži tika interpretēts kā atteikšanās: sīkfaili vienmēr tika izveidoti, savukārt lietotājiem bija skaidri jāatsakās, lai tas nenotiktu. Līdz ar 2019. gada nolēmumu šī iespēja vairs nepastāv, jo pieteikšanās tagad ir skaidri paredzēta. Viņi var tehniski nevajadzīgās sīkdatnes ieguldiet tikai tad, ja apmeklētāji to vēlas atļauja ir piešķīruši.

CMP

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

Ja neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP vai nē, lūdzu, sazinieties ar mums - mēs palīdzēsim jums atrast pareizo risinājumu jūsu uzņēmumam!

Sazināties