Magento cepumu reklāmkarogs

Juridiski droši sīkfailu piekrišanas risinājumi jūsu e-komercijas piedāvājumam

Magento vietne un piekrišanas pārvaldnieks – pareizā kombinācija

Magento ir viena no lielākajām satura pārvaldības sistēmām (CMS) tiešsaistes veikaliem. E-komercijas operatori to novērtē tā vienkāršības, veiktspējas un elastības dēļ. Taču šiem jau vairākus gadus nācies pārvarēt īpašu izaicinājumu: apmeklētājiem ir jādod piekrišana sīkdatņu izmantošanai juridiski drošā veidā. Jo tas ir mūsu Magento sīkfailu piekrišanas spraudnis labākais risinājums.

Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TTDSG un e-Privātuma...

Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām tīmekļa vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.

… un vēl daudz vairāk.

Magento, GDPR un sīkfaili — jums jāzina šie punkti

GDPR stājās spēkā 2018. gada maijā. Tas no jauna regulē datu apstrādi. Vienkārši sakot, tas regulē trīs lietas, kas ir būtiskas e-komercijas operatoriem, un tāpēc tām ir nepieciešams Magento sīkfailu piekrišanas risinājums:

  • Lietotāji ir skaidri jāinformē par to, kādi dati tiek vākti.
  • Jums arī jāpiekrīt datu vākšanai un apstrādei.
  • Turklāt viņiem ir tiesības “tikt aizmirstiem”. Tātad jūs varat pieprasīt savu datu dzēšanu.
Īpaši ņemot vērā sīkfailu darbību, šie noteikumi nozīmē īpaši izaicinājumi. Mazās utilītas pārrauga un reģistrē lietotāju uzvedību. No vienas puses, tas ir nepieciešams, lai garantētu vislabāko iespējamo lietotāja pieredzi (“funkcionālās sīkdatnes”). No otras puses, datus var vākt arī šādā veidā, lai varētu mērķtiecīgi reklamēt piedāvājumus ("mārketinga sīkfaili"). Īpaši Magento veikalos ir Robeža ir diezgan šķidra. Piemēram, vai ieteikumi, kas balstīti uz iepriekšējiem pirkumiem, ir tikai mārketings vai ne arī uzlabo lietotāju pieredzi? Lietotājiem vajadzētu būt iespējai detalizēti izvēlēties, kuri pakalpojumu sniedzēji un sīkfaili ir pieņemami. Tāpēc ir lietderīgi paļauties uz profesionālu risinājumu kā Magento sīkfailu piekrišanas sistēmu. Galu galā tas likumīgi aizsargā jūsu veikalu. Kā jūsu piekrišanas pārvaldības nodrošinātājs (CMP) mēs arī nodrošinām, ka mūsu Magento veikalu sīkfailu reklāmkadri vienmēr atbilst likumam.

Automātiskais sīkfails pārmeklē mūsu Magento sīkfailu piekrišanas risinājumu

Viena no problēmām saistībā ar sīkfailu izmantošanu ir tā, ka jūsu vietnē darbojas ne tikai jūsu atbilstošās utilītas. Magento kā CMS ir savi sīkfaili. Tas pats attiecas uz paplašinājumiem un trešo pušu sistēmām, kas savienotas, izmantojot interfeisu. Maksājumu pakalpojumu sniedzēji ir piemērs tam.

Tāpēc mūsu Magento sīkdatņu reklāmkarogs katru dienu ved uz priekšu automātiska pārmeklēšana jūsu vietnē. Robots pārbauda to atbilstību GDPR un automātiski informē jūs par jauniem pakalpojumu sniedzējiem. Viņš arī paņem vienu pats Sīkdatņu klasifikācija pirms tam.

Pateicoties mūsu plašajai pieredzei, pat iesācēji var būt pārliecināti, ka saprot, ko Magento sīkfailu piekrišanas risinājums ir atklājis konkrēti. Sistēma neprasa padziļinātas ekspertu zināšanas.

Pamēģini to tagad

Dizaini un pielāgojumi Magento lapu sīkfailu banerī

Jūs varat pielāgot Magento veikala sīkdatņu reklāmkaroga dizainu. Piemēram, ir iespējams izmantot lai ievietotu savu uzņēmuma logotipu. Varat arī izveidot savus dizainus. Alternatīvi, ir arī gatavi dizaini, ar kuriem jūs varat nekavējoties sākt darbu. Ja vēlaties, mūsu Magento sīkfailu piekrišanas risinājums darbojas tieši.

Ja jums nepatīk fonta lielums, krāsa, stils, pogas, atstarpes, rāmis vai fons, tos var arī individuāli pielāgot. Varat arī izvēlēties lodziņa pozīciju, kurā tiek rādīts jūsu Magento sīkfailu reklāmkarogs. Ir iespējams arī paslēpt veikalu, ja vien priekšplānā ir piekrišanas risinājums.

Attiecībā uz pogām jums ir arī izvēle. Varat integrēt pogas "Pieņemt" un "Noraidīt". Pēdējo var arī izlaist. Pēc izvēles ir iespējams arī parādīt pogu "Aizvērt".

pārskats

Magento kā satura pārvaldības sistēma

Magento pirmo reizi tika izlaists 2008. gadā. Veikalu sistēma ātri atrada daudz entuziasmu lietotāju. Tāpēc ievērojams uzņēmums to pamanīja: no 2011. līdz 2015. gadam Magento bija viens 100% eBay meitasuzņēmums. No tā gūst labumu abas puses. Redzamā zīme bija Magentos "Version 2", kas parādījās 2015. gadā. Līdz šim PHP valodā rakstītā e-komercijas CMS oficiāli ir tikai atjaunināta šīs versijas versija.

Magento ir daļa no Adobe kopš 2018. gada. Pēc tam jaunas funkcijas, piemēram, uzlabota dokumentācija ieviests. CMS ir atvērta ieinteresētajām pusēm trīs versijās:

  • Atvērtais pirmkoda (iepriekš: kopiena; bezmaksas)
  • Tirdzniecība (iepriekš: uzņēmums)
  • Commerce Cloud (iepriekš: Enterprise Cloud

Teksti Magento sīkfailu reklāmkarogā: daudzas iespējas

Ir pieejami teksti Magento sīkfailu piekrišanas risinājumos pieejams vairāk nekā 30 valodās. Starptautiski orientēti veikali var izmantot arī Magento veikalu sīkdatņu reklāmkarogu. Varat arī pēc izvēles brīvi pielāgot tekstus.

Vienkārša integrācija: Magento sīkfailu reklāmkarogu var viegli integrēt

Mūsu Magento sīkfailu piekrišanas risinājums ir izstrādāts tā, lai to pēc iespējas vienkāršāk integrētu jebkādā tīmekļa klātbūtnes formā, kas darbojas ar SPS. Tas attiecas uz darbvirsmas skatu, mobilajām versijām (ar adaptīvu dizainu) un AMP vietnēm. Alternatīvi, integrāciju var veikt, izmantojot TagManager. Ja vēlaties izmantot vietējās lietotnes operētājsistēmām Android un iOS, lūdzu, sazinieties ar mums pareizo programmatūras izstrādes komplektu (SDK).

Magento, e-komercija un datu aizsardzība — kas attiecas?

Uz datu aizsardzības likumdošanas fona Magento ir tā sauktais "datu apstrādātājs". Šī loma ir jums kā veikala operatoram. Tas nozīmē, ka jums ir jāpārliecinās, ka ar apmeklētāju informāciju rīkojaties saskaņā ar likumu. Magento sīkfailu reklāmkarogam tas nozīmē: Tas Pieteikšanās procedūrai ir izšķiroša nozīme viņai. Jūsu lietotājiem ir jāsniedz īpaša piekrišana, lai programmas varētu darboties.

Magento sīkfailu piekrišanas risinājumu raksturo augsts savietojamības līmenis

No pieredzes zinām, ka noteikti risinājumi ir populāri saistībā ar tiešsaistes veikaliem. Mūsu sīkdatņu reklāmkarogs Magento lapām tādēļ izlozē a augsta saderība ārā. Tas darbojas praktiski ar visiem trešo pušu pakalpojumu sniedzējiem: Google Analytics, Youtube, Facebook, tiešsaistes reklāmu, Instagram, IVW, PayPal, Google Maps vai kādu no vairāk nekā 2000 citiem pakalpojumu sniedzējiem.

Magento lapu sīkfailu reklāmkarogs veido skaidrus pārskatus

Atskaišu izveide ir arī viena no galvenajām funkcijām, ko piedāvā mūsu Magento sīkfailu piekrišanas risinājums. Piemēram, varat filtrēt vai grupēt pēc datuma, pārlūkprogrammas, domēna, dizaina un operētājsistēmas. Sistēma sniedz arī informāciju par lapu skatījumiem, datplūsmu ar piekrišanu un atlēcienu līmeni. Jūs arī saņemsit ziņojumu par to, kuri ekrāni tika parādīti un kā apmeklētāji nolēma. Ir pieejama arī eksporta funkcija. Tādējādi jūs varat viegli padarīt pārskatus pieejamus darbiniekiem, lai tos izmantotu kā a Optimizācijas procesu pamats izmantot.

Protams, consentmanager darbojas arī ar ...

Piekrišanas pārvaldnieks, ņemot vērā GDPR un CCPA

Mūsu Magento sīkfailu piekrišanas risinājums vienmēr atbilst un arī atbilst GDPR CCPA. Mēs automātiski rūpējamies, lai vienmēr garantēta neaizstājama juridiskā noteiktība ir.

Secinājums: ar mūsu Magento sīkfailu piekrišanas risinājumu jūs esat drošībā

Sīkdatņu reklāmkarogs Magento veikaliem ir neaizstājams GDPR laikā. Izmantojot mūsu jaudīgo un viegli integrējamo piekrišanas pārvaldnieku, jūs esat drošībā. Tas darbojas saskaņā ar likumu un nemanāmi iekļaujas, pateicoties augstajam saderības līmenim. Bet vienkārši pārliecini sevi par to un izmēģiniet to tagad bez maksas mūsu Magento sīkfailu piekrišanas risinājums.

Bieži uzdotie jautājumi (FAQ) par mūsu Magento piekrišanas pārvaldības sistēmu

CCPA attiecas uz visiem lietotājiem Kalifornijā. Tāpēc uzņēmumam, kas apstrādā Kalifornijas datus, ir pareizi jāievēro CCPA. Ierobežojums tam ir salīdzinoši zems: pietiek tikai ar 50 000 datu ierakstiem gadā. Tā kā vietne jau viena apmeklējuma laikā apstrādā daudzus datu ierakstus, CCPA ļoti bieži attiecas uz lielu skaitu vietņu.

Nē, mēs esam nepārtraukti optimizējuši Magento sīkfailu piekrišanas risinājumu un joprojām to darām. Tāpēc apmācības periods ir īss. Darbība parasti ir intuitīva.

Terminus var lietot kā sinonīmus. Bet tie ne vienmēr nozīmē vienu un to pašu. Paziņojums par sīkfailu var būt arī tikai reklāmkarogs ar tekstu jūsu veikalā. Sīkdatņu piekrišanas pārvaldības sistēma piedāvā individuālas pielāgošanas iespējas, un tai ir ziņošanas sistēma.

CMP

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

Ja neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP vai nē, lūdzu, sazinieties ar mums - mēs palīdzēsim jums atrast pareizo risinājumu jūsu uzņēmumam!

Sazināties