JTL veikala sīkdatņu paziņojums:

Juridiski drošāk
Datu aizsardzība ar piekrišanas pārvaldnieku

JTL pārstāv ERP sistēmu (Enterprise Resource Planning), kā arī e-komercijas veikala risinājumu no viena avota: tas nozīmē, ka JTL Shop atbalsta daudzas uzņēmumam būtiskas funkcijas, sākot no iepirkuma līdz izstrādājumu uzturēšanai un beidzot ar loģistiku un piegādes organizēšanu. Uzturot savu JTL veikalu, saskaņošana ar datu aizsardzības likumu GDPR nosacījumi neaizstājams. Pirmo JTL veikala sīkfailu var iestatīt tikai pēc jūsu apmeklētāju nepārprotamas piekrišanas. Ar JTL veikala sīkfaila paziņojumu jūs nodrošināsiet juridiski drošu savu klientu pieteikšanos. Izveidošana izdodas, veicot dažas vienkāršas darbības, izmantojot JTL sīkfailu spraudni.

Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TTDSG un e-Privātuma...

Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām tīmekļa vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.

… un vēl daudz vairāk.

Lūdzu, ņemiet vērā: lai gan ConsentManager CMP piedāvā daudzas funkcijas, piemēram, trešo pušu kodu un sīkfailu bloķēšanu, ne visi mūsu klienti izmanto visas funkcijas. Lūdzu, nevērtējiet mūsu funkcijas tikai pēc tā, kā klienti izmanto mūsu rīku.

JTL: ERP un veikalu sistēma īsumā

Ko piedāvā JTL?

JTL apzīmē ERP sistēmu un integrētus e-komercijas risinājumus no viena avota. Tagad ir pieejama JTL veikalu sistēma vairāk nekā 35 000 pasta pasūtījumu uzņēmumu lietošanai. JTL veikals nodrošina pilnīgu tiešsaistes tirdzniecības organizēšanu visās būtiskās uzņēmējdarbības jomās. Tas svārstās no pirkšanas līdz produktu pārvaldībai līdz pārdošanai un izplatīšanai. ERP risinājums pārvalda arī maksājumu un pasūtījumu apstrādi, kā arī loģistikas organizēšanu. Piedāvājuma centrā ir JTL preču pārvaldības sistēma.

Preču pārvaldība (WaWi) ir pieejama bez maksas JTL veikalā. Produkts ir paredzēts skaidrībai un efektīvai apstrādei. uz Sistēmas programmatūras risinājumiem ir modulāra struktūra un tādējādi tie ir paredzēti lietotājiem ar dažādām prasībām. Sistēma piemērota dažādu nozaru un uzņēmumu lieluma lietotājiem

Prasība piegādāt pareizo risinājumu dažādām vajadzībām atspoguļojas arī plašajos tarifos. JTL Shop (Community Edition) bezmaksas versija ir balstīta uz atvērtā pirmkoda un ir paredzēta, piemēram, maziem un vidējiem veikaliem. Kopumā JTL saviem lietotājiem piedāvā piecas versijas: tās ir paredzētas uzņēmumiem no maziem jaunizveidotiem uzņēmumiem līdz starptautiskām korporācijām. Šī ir lieliska cena un veiktspēja elastība dots.

Ieeja JTL veikalā ir bez maksas un nepieciešama lietotāja konta reģistrācija. Viņš ir atkarīgs arī no bezmaksas JTL-WaWi preču pārvaldības sistēmas lejupielādes. Lietotājiem ir arī iespēja, ka instalēšanu veic ražotājs, izmantojot savu serveri. Šī mitinātā varianta gadījumā lietotājiem ir tikai pašiem jāparūpējas par veikala iestatīšanu. JTL veikals piedāvā daudzus paplašinājumus un spraudņus, lai pielāgotu funkcionalitāti dažādām problēmām. Tas ietver arī a JTL sīkfailu spraudnis.

Vai jūsu vietne ir saderīga? Uzziniet, izmantojot mūsu kontrolsarakstu

Lejupielādējiet kontrolsarakstu

Frontend un backend

The Priekšpuse ir vērsta uz skaidrību un intuitīvu darbību. Skaidrajam un modernajam dizainam jāļauj arī jaunajiem apmeklētājiem ātri orientēties. Viena arī skaidri sakārtoti un skaidri sakārtoti JTL veikala sīkfailu paziņojums gūst panākumus ar JTL sīkfailu spraudni no Consentmanager. JTL veikals piedāvā tādas iespējas kā meklēšanas funkcijas, detalizēti skati un dažādu preču kategorijas. Video vai attēli ir iespējami arī JTL veikalā. JTL domā arī par meklētājprogrammu optimizāciju. JTL veikals atbalsta, piemēram, meta virsrakstus, meta aprakstus un meklētājprogrammām draudzīgus URL. No otras puses, arī klienti un apmeklētāji gūst labumu no pārskata un līdz ar to arī no pozitīvas lietotāju pieredzes.

Pateicoties Atsaucība Veikala displejs pielāgojas klienta izmantotajai gala ierīcei jebkurā laikā. Neatkarīgi no tā, vai lietotāji piekļūst JTL veikala lapai no darbvirsmas, viedtālruņa vai lietotnes, vienmēr ir iespējama laba navigācija un skatīšanās. Īpaša iezīme salīdzinājumā ar citām veikalu sistēmām ir fakts, ka funkcijas nav atkarīgas no tēmas. Tāpēc visām piedāvātajām tēmām ir vienāds funkciju klāsts. Visas tēmas un veidnes atbilst attiecīgās gala ierīces prasībām. Citas vietnes un trešo pušu pakalpojumu sniedzēji piedāvā papildu dizainus, veidnes un motīvus, no kuriem daži ir bezmaksas, bet citi tiek piedāvāti par maksu.

The Aizmugursistēma ļauj veikalu īpašniekiem vienkārša administrēšana, arī vācu valodā. Aizmugures birojs ir paredzēts arī iesācējiem, kuri, nedaudz pieraduši, var veikt svarīgākos iestatījumus. Katrai izvēlnei ir sniegti padomi un papildu informācija par izvēlnes vienumiem un opcijām. Sākot no aizmugures biroja, lietotāji var izmantot arī citas izstrādātāja integrētās programmas. JTL veikals ir papildināts ar daudzām saskarnēm. Veikalu sistēmā jau ir viss nepieciešamais veiksmīgai veikala darbībai no rūpnīcas Saskarnes. Integrētā preču pārvaldības sistēma ir bezmaksas, un to var vienmērīgi integrēt JTL veikalā jebkurā laikā.

Esiet lietas kursā!

Abonējiet biļetenu

iepakojumiem

pamata

Par brīvu

  • pārskats
  • Maksimālais lapas skatījumu skaits mēnesī

    5000
  • Papildu lapu skatījumi (cena par 1000)

    nav iespējams
  • Maks. vietnes / maks. Lietotnes

    1
  • GDPR saderīgs

  • Dizaini / pielāgojumi
  • Iepriekš sagatavoti dizaini / nekavējoties sāciet darbu

  • Sīkfailu rāpuļprogramma
  • Rāpuļprogrammas nedēļā

    1
  • Atbalsts / SLA
  • Atbalsts ar biļeti

noklusējuma
prom

49 €
mēnesī

  • pārskats
  • Visas pamata pakotnes funkcijas, kā arī:

  • Lapas skatījumi mēnesī iekļauti

    1 000 000
  • Papildu lapu skatījumi (cena par 1000)

    € 0,05
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP

  • Maks. vietnes / maks. Lietotnes

    3
  • Dizaini / pielāgojumi
  • Visas pamata pakotnes funkcijas, kā arī:

  • Jūsu uzņēmuma logotips

  • Savu dizainu izveide

    3
  • Mainiet tekstus

  • A/B testēšana un optimizācija

  • Sīkfailu rāpuļprogramma
  • Rāpuļprogrammas dienā

    10
  • Atbalsts / SLA
  • Atbalsts ar biļeti

  • Atbalsts pa e-pastu

aģentūraprom

195 €
mēnesī

  • pārskats
  • Visas standarta paketes funkcijas plus:

  • Lapas skatījumi mēnesī iekļauti

    10 000 000
  • Papildu lapu skatījumi (cena par 1000)

    € 0,02
  • Maks. vietnes / maks. Lietotnes

    20
  • Dizaini / pielāgojumi
  • Savu dizainu izveide

    20
  • A/B testēšana un optimizācija

  • Lietotāju konti
  • Visas standarta paketes funkcijas plus:

  • Papildu lietotāju konti

    10
  • Lietotāja tiesības

  • Sīkfailu rāpuļprogramma
  • Rāpuļprogrammas dienā

    100
  • Atbalsts / SLA
  • Atbalsts ar biļeti

  • Atbalsts pa e-pastu

  • Atbalsts pa telefonu

Uzņēmumsprom

Sazinies ar mums

  • pārskats
  • Visas Aģentūras paketes funkcijas, kā arī:

  • Lapas skatījumi mēnesī iekļauti

    35 000 000
  • Papildu lapu skatījumi (cena par 1000)

    € 0,02
  • Maks. vietnes / maks. Lietotnes

    neierobežots
  • Dizaini / pielāgojumi
  • Savu dizainu izveide

    individuāli
  • Lietotāju konti
  • Visas standarta paketes funkcijas plus:

  • Papildu lietotāju konti

    individuāli
  • Lietotāja tiesības

  • Sīkfailu rāpuļprogramma
  • Rāpuļprogrammas dienā

    300
  • Atbalsts / SLA
  • Atbalsts ar biļeti

  • Atbalsts pa e-pastu

  • Atbalsts pa telefonu

  • Īpašs atbalsts

  • SLA

    99.9%
  • Balta etiķete
  • Baltas etiķetes šķīdums

  • Satiksmesmanager.net logotipa noņemšana

  • CMP ar savu domēnu

    JTL veikala sīkdatņu paziņojums un tā nepieciešamība saskaņā ar datu aizsardzības likumu

    Sīkfailu piekrišanas juridiskais pamats

    Katrs tiešsaistes veikals ir atkarīgs no sīkdatnēm. Daži no tiem ir tehniski svarīgi vietnes darbībai. Citi nav absolūti nepieciešami, bet ļoti noderīgs veikala darbībai. Tie ietver analīzes un izsekošanas sīkfailus, kas sniedz informāciju par lietotāju uzvedību un tādējādi arī veikala veiktspēju.

    Katrai sīkdatņu izmantošanai, kas pārsniedz tīri tehniskās prasības, ir nepieciešams izteiktu piekrišanu ko lietotāji. Pirms pirmās tehniski nebūtiskās JTL veikala sīkdatnes iestatīšanas ir jāsaņem klienta piekrišana. Tas izriet no EKT (Eiropas Kopienu Tiesas) sprieduma, vēlākais, 2019. gada jūlijā. Kopš tā laika ir bijis skaidrs pienākums nodrošināt apmeklētājiem izvēles iespēju. Līdz šim lielākā daļa lapu ir devušas apmeklētājiem iespēju iebilst pret sīkdatņu izmantošanu. Tomēr standarts bija tāds, ka vienmēr tika iestatīti sīkfaili. Šī bija atteikšanās. Kopš EKT sprieduma ir bijusi prasība vispirms lūgt lietotāju piekrišanu. Pirmo tehniski nebūtisko JTL veikala sīkfailu var iestatīt tikai tad, kad tas ir izdarīts. Šis Spriedumam būtu jāpastiprina datu aizsardzība un ir tieši saistīts ar GDPR.

    Vietnes, jo īpaši veikala, operatoram tas jo īpaši nozīmē, ka populāriem rīkiem, piemēram, Google Analytics vai citiem izsekošanas sīkfailiem, ir nepieciešama piekrišana. To var izdarīt, izmantojot a JTL veikala sīkfailu paziņojums īstenot. Tā kā piekrišanas pārvaldnieks parāda skaidru JTL veikala sīkfailu paziņojumu katru reizi, kad lapai piekļūst potenciālie klienti, var notikt juridiski droša izvēle. JTL veikala sīkdatņu paziņojumam ir skaidri jāinformē lietotājs par sīkdatņu vākšanu un to apstrādi. Turklāt JTL veikala sīkdatņu paziņojumam ir jādod apmeklētājiem un klientiem iespēja piekrist šai sīkfailu kolekcijai vai to noraidīt.

    JTL veikala sīkfailu paziņojums nodrošina juridiski drošu ieviešanu. JTL veikala sīkfailu spraudnis piedāvā to un tādējādi veicina Juridiski droša sīkfailu piekrišana plkst. Kad lietotājs ir devis piekrišanu, vispirms var tikt iestatīts pirmais tehniski nevajadzīgais sīkfails.

    Esiet lietas kursā!

    Abonējiet biļetenu

    JTL Shop Cookie Piezīme: nepieciešamība un nepieciešamība

    Sīkdatņu izmantošana ir izplatīta prakse tiešsaistes veikalos un e-komercijā kopumā. Tas ietekmē ne tikai tīri tehnisko veikala darbību, bet arī ekonomiski nepieciešamos reklāmas un analīzes pasākumus. Dažādām darbībām, piemēram, izsekošanai vai veiktspējas analīzei, ir jāiestata atsevišķs JTL veikala sīkfails. Tā kā saskaņā ar EKT spriedumu ir skaidri noteikta prasība skaidri lūgt piekrišanu, veikalu operatori gūst labumu no viena skaidrs un juridiski drošs JTL veikala sīkdatņu paziņojums.

    Vai tas ir par JTL sīkfailu spraudņa izvēle, ir jāpievērš uzmanība noteiktiem veiktspējas raksturlielumiem un funkcijām, kas jāpiedāvā atbilstošajam piekrišanas pārvaldniekam. Pārdomātu JTL sīkdatņu baneri var uzstādīt JTL veikalā bez problēmām un bez tehniskiem šķēršļiem. JTL sīkfailu reklāmkarogam ir jāreaģē uz ierīcēm un operētājsistēmām, kas piekļūst. Tiklīdz lapā tiek integrēts kods JTL sīkdatņu piekrišanai, katrs sīkfails, kas nav būtisks lapas tehniskajai darbībai, tiek automātiski bloķēts. Turklāt labs JTL sīkfailu spraudnis nodrošina saderība uz citiem lietotiem risinājumiem vai veikala sastāvdaļām. Šajā kontekstā ir jānodrošina arī nepieciešamo saskarņu pieejamība.

    Starptautiskajiem pakalpojumu sniedzējiem ir svarīgi Daudzvalodība pievērst uzmanību. Labs JTL sīkfailu spraudnis tiek automātiski atskaņots lietotāja, kurš piekļūst, valodā, un tam vajadzētu aptvert vismaz GDPR apgabala valodas.

    Standarti un ietvari JTL veikala sīkfailu pārvaldībai

    Sīkfailu piekrišanai ir standartizēta sistēma. Publicēja nozares asociācija IAB Europe (Interactive Advertising Bureau) Pārredzamības un piekrišanas sistēma (PCF) nodrošina juridiski drošu sīkfailu pārvaldību kā standartu. TCF pirmo reizi tika prezentēts 2018. gadā, un tagad tas ir pieejams TCF 2.0 versijā. Piekrišana sīkdatņu apstrādei tiek iegūta, izmantojot šo sistēmu. Mūsdienu JTL sīkfailu spraudnis ir balstīts uz šo standartu.

    Šīs sistēmas izdevēja mērķis ir standartizētā veidā izsekot informācijai par piekrišanas statusu sīkfailu apstrādei. Jābūt iespējai izprast informāciju, pamatojoties uz visu piegādes ķēdi (reklāma vai citi pakalpojumi). Lieta ir tāda, ka ikvienam procesā iesaistītajam (reklāmdevējiem un pakalpojumu sniedzējiem) ir piekļuve šai informācijai. Reklāmas materiālu demonstrēšanā ir iesaistīts liels dalībnieku skaits. Tie ir atkarīgi no Piekrišanas statuss (Sīkdatņu izmantošanas veids un apjoms), lai būtu informēts.

    Šim nolūkam ar JTL sīkfailu spraudni, kas balstīts uz IAB ietvaru, vispirms tiek noteikts, vai lietotāji ir devuši piekrišanu un piekrišanu sīkfailu lietošanai un apstrādei. Otrajā darbībā JTL sīkfailu spraudnis identificē, kurām sīkdatnēm lietotājs ir piekritis. Tas ietver arī informāciju par to, cik lielā mērā apmeklētājs atļauj. Pamatojoties uz šo informāciju par piekrišanas veidu un apjomu, piekrišanas pārvaldnieks izveido tā saukto piekrišanas virkni. Tas savukārt ir balstīts uz JTL veikala sīkfailu. Tādējādi JTL sīkfailu spraudnis vai piekrišanas pārvaldnieks var jebkurā laikā Piekrišanas līmenis kāds JTL veikala apmeklētājs izlasīja paziņojumu par sīkfailu.

    JTL sīkfailu spraudnis un tā priekšrocības klientiem

    JTL veikala sīkdatņu paziņojuma priekšrocības ir arī īpaši acīmredzamas apmeklētāju, klientu un potenciālo klientu pusē. Šiem ir viens Tiesības uz datu aizsardzību. Ar JTL veikala sīkfaila paziņojumu šī nepieciešamība tiek uztverta nopietni. Izmantojot JTL veikala sīkdatņu paziņojumu, klienti saņem iespēju iebilst pret sīkdatņu izveidi un apstrādi. Tas savukārt veicina vienu izdevīga lietotāja pieredze plkst. Ilgtermiņā tas noved pie klientu piesaistīšanas un klientu lojalitātes. Tas palielina veikalu klientu skaitu, kā arī Klientu apmierinātība.

    JTL veikala sīkdatņu paziņojums un tā priekšrocības veikalu operatoriem

    JTL veikala sīkdatņu paziņojumam veikalu operatoriem ir vairākas priekšrocības. Viens no būtiskākajiem veiksmīgas veikala darbības stūrakmeņiem ir viens pozitīva lietotāja pieredze: lietotājiem vajadzētu uzkavēties lapā un vairs nelēkt nost. Lai to nodrošinātu, lietotājiem ar prieku jāpaliek vietnē un nekavējoties jāorientējas. Ideālā gadījumā notiek reklāmguvums, t.i., apmeklētāja pārvēršanās par klientu. Mērķis ir pabeigt darījumu, piemēram, pirkumu. Lietotāja pieredzi var reģistrēt, pamatojoties uz dažādiem galvenajiem skaitļiem. Vissvarīgākie ir uzturēšanās ilgums, pieņemšanas līmenis un atlēcienu līmenis. Šos parametrus var optimizēt, izmantojot JTL sīkfailu spraudni. Veikalu īpašnieku mērķis ir palielināt uzturēšanās ilgumu un pieņemšanas līmeni. No otras puses, ir svarīgi saglabāt pēc iespējas zemāku atlēcienu līmeni vai atlēcienu līmeni. Galvenie mērķi ir tieši saistīti ar ilgu aiztures laiku un zemu atlēcienu līmeni Klientu piesaiste un klientu lojalitāte.

    Šeit JTL veikala sīkfailu spraudnis var parādīt savas stiprās puses. Šāds JTL veikala sīkfailu paziņojums veicina a augstāks pieņemšanas līmenis sānu, kā arī vienu zemāks atlēcienu līmenis plkst. Tādā veidā JTL sīkfailu spraudnis sniedz savu ieguldījumu vietnes veiktspējā.

    Īpašas funkcijas piekrišanas pārvaldniekā

    Pārskats par pieņemšanas līmeni un atlēcienu līmeni

    Labi pārdomāts piekrišanas pārvaldnieks ar JTL veikala sīkfaila paziņojumu sniedz veikalu operatoriem pārskatu par status quo vienmēr Pieņemšanas un atlēcienu rādītāji. Tas ļauj novērtēt šos parametrus reāllaikā, izmantojot JTL sīkfailu spraudni. Tas veikalu īpašniekiem dod iespēju izdarīt secinājumus par pašreizējo klientu uzvedību. Tādējādi JTL sīkfailu spraudnis atklāj turpmākās optimizācijas uzlabošanas iespējas.

    Daudzvalodība JTL veikala sīkfailu paziņojumā

    Daudzos gadījumos mūsdienu interneta veikali ir starptautiski orientēti un apkalpo klientus no dažādiem valodu reģioniem. Arī konkurētspējas ziņā Daudzvalodība tāpēc arvien svarīgāka. Arī JTL veikala sīkdatņu paziņojumam vajadzētu parādīt šo internacionalitāti. Tāpēc daudzvalodība ir svarīga JTL sīkfailu spraudņa prasība. Ar vairāk nekā 30 atbalstītās valodas Ja JTL Shop Cookie paziņojums piekrišanas pārvaldniekā ir lingvistiski piemērots visai GDPR zonai un pat pārsniedz to. JTL veikala sīkdatņu paziņojums var automātiski pielāgoties attiecīgajai apmeklētāja valodai.

    Atsaucība un pielāgošanās displejam un operētājsistēmai

    Klienti piekļūst vietnēm, izmantojot dažādas ierīces. Parasti viens un tas pats klients pat izmanto vairākas ierīces, piemēram, viedtālruni, planšetdatoru vai galddatoru. Šīm ierīcēm ir atšķirīgas prasības lapas prezentācijai. Šīs prasības atšķiras atkarībā no displeja izmēra, ierīces veida vai operētājsistēmas. Tāpēc JTL veikala sīkdatņu paziņojumam ir jāatbilst šiem un citiem parametriem reaģētspējīgi pielāgoties. JTL sīkfailu spraudnis ir piemērots gandrīz visu veidu apmeklētājiem un lietotājiem, ja tas reaģē uz attiecīgās piekļuves ierīces īpašībām. Tādējādi, izmantojot JTL Shop Cookie Banner, vienmēr tiek nodrošināta juridiski droša sīkfailu piekrišanas pārvaldība neatkarīgi no tā, vai jūsu klienti tradicionāli piekļūst jūsu tiešsaistes veikalam, izmantojot galddatoru, mobilo tālruni vai lietotni.

    JTL veikala sīkfailu paziņojums un tā saderība

    Tā kā lietotāji bieži izmanto daudzas dažādas un daļēji patentētas sistēmas, spraudņa izvēle ir balstīta uz saderība pievērst uzmanību. Mūsdienās modernam tiešsaistes veikalam ir standarts, ka tam ir saskarnes ar citām sistēmām. Piekrišanas pārvaldnieks ir Savietojams un savietojams ar dažādām sistēmām. Tas harmonizējas ar visiem izplatītākajiem veikalu risinājumiem. Tiek nodrošināta arī saderība ar visiem izplatītākajiem Google produktiem un tagu pārvaldniekiem. Piekrišanas pārvaldnieks ir saderīgs arī ar lielāko daļu populāro reklāmu serveru.

    Iesaka juristi un datu aizsardzības darbinieki...


    Citas JTL veikala sīkfailu spraudņa priekšrocības

    Arī attiecībā uz Meklētājprogrammu optimizācija piekrišanas pārvaldnieks parāda savas stiprās puses, izmantojot JTL sīkfailu spraudni. Tie ir saistīti ar priekšrocībām lietotāja pieredzei. uz Lietotāja pieredze ir viens no būtiskākajiem Meklētājprogrammu ranžēšanas faktori. Ja lietotāja pieredze ir labvēlīga, vietne meklēšanas rezultātu sarakstos (SERP) ieņem augstāku vietu. Tādējādi atbilstošos meklēšanas vaicājumus var atrast ātrāk. Tas palielina lapas trafiku. Palielinās arī reklāmguvumu iespējamība. Vidējā un ilgtermiņā klientu piesaistīšanas un pastāvīgo klientu lojalitātes ieguvums.

    Vēl viena priekšrocība ir atrodama integrētas A/B pārbaudes procedūras piekrišanas pārvaldnieks. Izmantojot šo pārbaudes procedūru, var vispusīgi pārbaudīt dažādas JTL veikala sīkdatņu paziņojuma izstrādes metodes. Balstoties uz klientu reakcijām, ir iespējams nepārtraukti uzlabot un optimizēt dizainu. Atkarībā no A/B testa rezultātiem var tikt izvēlēti dizaini un dizaini, kas izraisīja vislabāko klientu reakciju.

    Turklāt piekrišanas pārvaldnieks piedāvā visaptverošu Reklāmu bloķēšanas funkcionalitāte. Tas nozīmē, ka var efektīvi bloķēt ne tikai pašus sīkfailus, bet arī visus reklāmas līdzekļus. Tiklīdz tie tiek izmantoti interneta veikalā, tie tiek dzēsti, līdz klients ir devis skaidru piekrišanu.

    Bieži uzdotie jautājumi (FAQ9

    Ja klients nepiekrīt tehniski nevajadzīgu sīkdatņu apstrādei, attiecīgie dati netiks pārsūtīti. Šajā gadījumā var tikt izveidotas tikai tehniski būtiskas sīkdatnes. Līdz ar to svarīga informācija tiek izlaista piemēram, analīzes vai izsekošanas dati.

    Viss tehnisks nevajadzīgi cepumi atrodas uz izteikt piekrišanu, izmantojot dubultu piekrišanu atkarīgi. Tikai tad izmantošana un apstrāde ir likumīga. Tehniski būtiskas sīkdatnes var turpināt iestatīt bez piekrišanas.

    Izmantojot JTL veikala sīkfailu paziņojumu, varat viegli atrast Piekrišana sīkdatņu lietošanai jautājiet saviem apmeklētājiem. Tiklīdz klienti sasniedz jūsu tiešsaistes veikalu, tiek parādīts JTL veikala sīkdatņu paziņojums. Vietnes faktiskais saturs tiek parādīts tikai pēc tam, kad klients ir devis savu piekrišanu vai atteikumu.

    CMP

    Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

    Ja neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP vai nē, lūdzu, sazinieties ar mums - mēs palīdzēsim jums atrast pareizo risinājumu jūsu uzņēmumam!

    Sazināties