JTL veikala paziņojums par sīkfailiem

Juridiskā noteiktība
Datu aizsardzība ar piekrišanas pārvaldnieku

JTL ir ERP sistēma (Enterprise Resource Planning) un e-komercijas veikala risinājums no viena avota: tas nozīmē, ka JTL Shop atbalsta daudzas uzņēmumam būtiskas funkcijas, sākot no iepirkšanās un preču uzturēšanas līdz loģistikai un piegādes organizēšanai. Uzturot savu JTL veikalu, būtiska ir saskaņošana ar GDPR datu aizsardzības prasībām . Pirmo JTL veikala sīkfailu var iestatīt tikai pēc tam, kad apmeklētāji ir devuši skaidru piekrišanu. Izmantojot JTL veikala sīkdatņu paziņojumu, jūs nodrošināsiet savu klientu juridiski drošu pieteikšanos. Izveidošana izdodas, veicot dažas vienkāršas darbības, izmantojot JTL sīkfailu spraudni.

CMP Consent Management

Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TTDSG un e-privātumam.

Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.

… un vēl daudz vairāk.

Bitte beachten Sie: Obwohl der ConsentManager CMP viele Funktionen wie das Blockieren von Codes und Cookies von Drittanbietern bietet, verwenden nicht alle unserer Kunden alle Funktionen. Bitte beurteilen Sie unsere Funktionen daher nicht nur danach, wie unsere Kunden unser Tool verwenden.

JTL: ERP un veikalu sistēma īsumā

    Ko piedāvā JTL?

  • JTL apzīmē ERP sistēmu un integrētus e-komercijas risinājumus no viena avota. JTL veikalu sistēmu tagad izmanto vairāk nekā 35 000 uzņēmumu, kas pārdod pa pastu . JTL veikals tiek izmantots pilnīgai tiešsaistes tirdzniecības organizēšanai visās galvenajās uzņēmējdarbības jomās. Tas svārstās no pirkšanas un produktu pārvaldības līdz pārdošanai un izplatīšanai. ERP risinājums nodrošina arī maksājumu un pasūtījumu apstrādi, kā arī loģistikas organizēšanu. Piedāvājuma centrā ir JTL krājumu pārvaldības sistēma.

    Preču pārvaldības sistēma (WaWi) ir pieejama bez maksas JTL veikalā. Produkts ir paredzēts skaidrībai un efektīvai apstrādei. Sistēmas programmatūras risinājumiem ir modulāra struktūra , tāpēc tie ir paredzēti lietotājiem ar dažādām prasībām. Sistēma piemērota dažādu nozaru un uzņēmumu lieluma lietotājiem

    Prasība piedāvāt piemērotus risinājumus dažādām vajadzībām atspoguļojas arī plašajos tarifos. JTL Shop (Community Edition) bezmaksas versija ir balstīta uz atvērtā pirmkoda un ir paredzēta, piemēram, maziem un vidējiem veikaliem. Kopumā JTL saviem lietotājiem piedāvā piecas versijas: tās ir paredzētas uzņēmumiem no maziem jaunizveidotiem uzņēmumiem līdz starptautiskām korporācijām. Tas nodrošina lielu elastību cenas un veiktspējas ziņā.

    Ieeja JTL veikalā ir bez maksas un nepieciešama lietotāja konta reģistrācija. Viņš ir atkarīgs arī no bezmaksas preču pārvaldības sistēmas JTL-WaWi lejupielādes. Lietotājiem ir arī iespēja likt ražotājam veikt instalēšanu, izmantojot savu serveri. Šī mitinātā varianta gadījumā lietotājiem ir tikai pašiem jāizveido veikals. JTL veikals piedāvā daudzus paplašinājumus un spraudņus, lai pielāgotu funkcionalitāti dažādām problēmām. Tas ietver arī JTL sīkfailu spraudni .

  • Priekšpuse un aizmugure

    Priekšpuse ir paredzēta skaidrībai un intuitīvai darbībai. Skaidrajam un mūsdienīgajam dizainam jāļauj arī jaunajiem apmeklētājiem ātri orientēties. Tikpat skaidrs un labi izstrādāts paziņojums par JTL veikala sīkfailu ir iespējams, izmantojot JTL sīkfailu spraudni no Consentmanager. JTL veikals piedāvā tādas iespējas kā meklēšanas funkcijas, detalizēti skati un dažādu preču kategorijas. Video vai attēli ir iespējami arī JTL veikalā. JTL domā arī par meklētājprogrammu optimizāciju. Piemēram, JTL veikals atbalsta meta virsrakstus, meta aprakstus un meklētājprogrammām draudzīgus URL. No otras puses, arī klienti un apmeklētāji gūst labumu no pārskata un tādējādi arī no pozitīvas lietotāju pieredzes.

    Pateicoties atsaucībai , veikala displejs pielāgojas klienta izmantotajai gala ierīcei jebkurā laikā. Neatkarīgi no tā, vai lietotāji piekļūst JTL veikala lapai no darbvirsmas, viedtālruņa vai lietotnes, laba navigācija un apskate ir iespējama jebkurā gadījumā. Īpaša iezīme salīdzinājumā ar citām veikalu sistēmām ir fakts, ka funkcijas nav atkarīgas no tēmas. Visām piedāvātajām tēmām ir vienāds funkciju klāsts. Visas tēmas un veidnes ir atbilstoši pielāgotas attiecīgās gala ierīces prasībām. Citas vietnes un trešo pušu pakalpojumu sniedzēji piedāvā papildu motīvus, veidnes un motīvus, no kuriem daži ir bezmaksas, bet citi ir apmaksāti.

    Aizmugursistēma nodrošina veikalu operatoriem vienkāršu administrēšanu , arī vācu valodā. Aizmugures birojs ir paredzēts arī iesācējiem, kuri var veikt vissvarīgākos iestatījumus, nedaudz iepazīstoties. Katrai izvēlnei ir sniegti padomi un papildu informācija par izvēlnes vienumiem un opcijām. Aizmugures birojā lietotāji var arī atrast veidus, kā izmantot citas izstrādātāja integrētās programmas. JTL veikals ir papildināts ar daudzām saskarnēm. Veikala sistēmai jau ir visas saskarnes , kas nepieciešamas veiksmīgai veikala darbībai no rūpnīcas. Integrētā preču pārvaldības sistēma ir bez maksas, un to var vienmērīgi integrēt JTL veikalā jebkurā laikā.

  • JTL veikala sīkdatņu paziņojums un tā nepieciešamība saskaņā ar datu aizsardzības likumu

    Katrs tiešsaistes veikals paļaujas uz sīkdatnēm. Dažas no tām ir tehniski būtiskas vietnes darbībai. Citi nav absolūti nepieciešami, taču tie lieliski noder veikala darbībai. Tie ietver, piemēram, analīzes un izsekošanas sīkfailus, kas sniedz informāciju par lietotāju uzvedību un tādējādi veikala veiktspēju.

    Jebkurai sīkdatņu izmantošanai, kas pārsniedz tīri tehniskās prasības, nepieciešama skaidra lietotāja piekrišana . Pirms pirmās nebūtiskās JTL veikala sīkdatnes iestatīšanas ir jāsaņem klienta piekrišana. Tāds ir EKT (Eiropas Kopienu Tiesas) vēlākais 2019. gada jūlija sprieduma rezultāts. Kopš tā laika ir bijis skaidrs pienākums nodrošināt apmeklētājiem izvēles iespēju. Līdz šim apmeklētāji ir varējuši iebilst pret sīkdatņu izmantošanu lielākajā daļā lapu. Tomēr standarts bija tāds, ka vienmēr tika iestatīti sīkfaili. Šī bija atteikšanās. Kopš EKT sprieduma ir bijis obligāti vispirms jālūdz lietotāju piekrišana. Tikai tad, kad tas ir izdarīts, var iestatīt pirmo tehniski nebūtisko JTL veikala sīkfailu. Šis spriedums ir paredzēts datu aizsardzības stiprināšanai un ir tieši saistīts ar GDPR.

    Vietņu, jo īpaši veikala, operatoriem tas jo īpaši nozīmē, ka populāriem rīkiem, piemēram, Google Analytics vai citiem izsekošanas sīkfailiem, ir nepieciešama piekrišana. To var īstenot, izmantojot JTL veikala sīkdatņu paziņojumu . Juridiski drošu pieteikšanos var veikt piekrišanas pārvaldnieks, izspēlējot skaidru JTL veikala sīkfailu paziņojumu katru reizi, kad potenciālie klienti atver lapu. JTL veikala sīkdatņu paziņojumam ir skaidri jāinformē lietotāji par sīkdatņu vākšanu un apstrādi. Turklāt JTL veikala sīkfailu paziņojumam ir jādod apmeklētājiem un klientiem iespēja piekrist vai noraidīt šo sīkfailu apkopošanu.

    Juridiski atbilstošā realizācija nodrošina JTL veikala sīkdatņu paziņojumu. JTL veikala sīkfailu spraudnis piedāvā šādu iespēju un tādējādi veicina juridiski atbilstošu sīkfailu piekrišanu . Ja lietotājs ir devis piekrišanu, vispirms var tikt iestatīts pirmais tehniski nevajadzīgais sīkfails.

JTL veikala sīkdatņu paziņojums:

    nepieciešamība un nepieciešamība

  • Sīkdatņu izmantošana ir izplatīta prakse tiešsaistes veikalos un e-komercijā kopumā. Tas ietekmē ne tikai tīri tehnisko veikala darbību, bet arī ekonomiski nepieciešamos reklāmas un analīzes pasākumus. Dažādām darbībām, piemēram, izsekošanai vai veiktspējas analīzei, ir jāiestata atsevišķs JTL veikala sīkfails. Tā kā saskaņā ar EKT spriedumu ir skaidri noteikta prasība skaidri lūgt piekrišanu, veikalu operatori gūst labumu no skaidra un juridiski droša JTL veikala sīkdatņu paziņojuma.

    Izvēloties JTL sīkfailu spraudni , jums jāpievērš uzmanība noteiktiem veiktspējas raksturlielumiem un funkcijām, kas jāpiedāvā atbilstošajam piekrišanas pārvaldniekam. Labi pārdomātu JTL sīkfailu reklāmkarogu var viegli uzstādīt JTL veikalā bez jebkādiem tehniskiem šķēršļiem. JTL sīkfailu reklāmkarogam ir jāreaģē uz ierīcēm un operētājsistēmām, kas piekļūst. Tiklīdz lapā tiek integrēts JTL sīkdatņu piekrišanas kods, visas sīkdatnes, kas nav būtiskas lapas tehniskajai darbībai, tiek automātiski bloķētas. Turklāt labs JTL sīkfailu spraudnis nodrošina saderību ar citiem izmantotajiem risinājumiem vai veikala komponentiem. Šajā kontekstā ir jānodrošina arī nepieciešamo saskarņu pieejamība.

    Starptautiskajiem pakalpojumu sniedzējiem ir svarīgi pievērst uzmanību daudzvalodībai . Labs JTL sīkfailu spraudnis tiek automātiski parādīts lietotāja, kurš piekļūst, valodā, un tam ir jāaptver vismaz GDPR apgabala valodas.

  • JTL veikala sīkfailu pārvaldības standarti un ietvari

    Sīkfailu piekrišanai ir standartizēta sistēma. Nozares asociācijas IAB Europe (Interactive Advertising Bureau) publicētais Pārredzamības un piekrišanas ietvars (TCF) nodrošina tiesību aktiem atbilstošu sīkfailu pārvaldību kā standartu. TCF pirmo reizi tika prezentēts 2018. gadā, un tagad tas ir pieejams TCF 2.0 versijā. Izmantojot šo sistēmu, tiek iegūta piekrišana sīkfailu apstrādei. Mūsdienu JTL sīkfailu spraudnis ir balstīts uz šo standartu.

    Šīs sistēmas izdevēja mērķis ir standartizētā veidā izsekot informācijai par piekrišanas statusu sīkfailu apstrādei. Informācijai jābūt izsekojamai, pamatojoties uz visu piegādes ķēdi (reklāma vai citi pakalpojumi). Lieta ir tāda, ka ikvienam procesā iesaistītajam (reklāmdevējiem un pakalpojumu sniedzējiem) ir piekļuve šai informācijai. Reklāmas materiālu demonstrēšanā ir iesaistīts liels dalībnieku skaits. Tie ir atkarīgi no tā, vai esat informēts par piekrišanas statusu (sīkdatņu izmantošanas veids un apjoms).

    Šim nolūkam ar JTL sīkfailu spraudni, kas balstīts uz IAB ietvaru, vispirms tiek noteikts, vai lietotāji vispār ir devuši piekrišanu un piekrišanu sīkfailu lietošanai un apstrādei. Otrajā darbībā JTL sīkfailu spraudnis identificē, kurām sīkdatnēm lietotājs ir piekritis. Tas ietver arī informāciju par apmeklētāja atļauto lietošanas apjomu. Pamatojoties uz šo informāciju par piekrišanas veidu un apjomu, piekrišanas pārvaldnieks izveido tā saukto piekrišanas virkni. Tas savukārt ir balstīts uz JTL veikala sīkfailu. Tādējādi JTL sīkfailu spraudnis vai piekrišanas pārvaldnieks jebkurā laikā var nolasīt apmeklētāja piekrišanas pakāpi JTL veikala sīkfailu paziņojumam.

JTL sīkfailu spraudnis un tā priekšrocības klientiem

JTL veikala sīkdatņu paziņojuma priekšrocības ir arī īpaši acīmredzamas apmeklētāju, klientu un potenciālo klientu pusē. Viņiem ir tiesības uz datu aizsardzību . Ar JTL veikala sīkfailu paziņojumu šī nepieciešamība tiek uztverta nopietni. Izmantojot JTL veikala sīkdatņu paziņojumu, klientiem tiek dota iespēja iebilst pret sīkfailu izveidi un apstrādi. Tas savukārt veicina izdevīgu lietotāja pieredzi . Ilgtermiņā tas noved pie klientu piesaistīšanas un klientu lojalitātes. Tas palielina veikalu klientu skaitu, kā arī klientu apmierinātību .

Consent Solution Retail & E-Commerce

Īpašas funkcijas piekrišanas pārvaldniekā

  • Pārskats par pieņemšanas līmeni un atlēcienu līmeni

    Labi pārdomāts piekrišanas pārvaldnieks ar JTL Shop Cookie paziņojumu sniedz veikalu operatoriem pārskatu par pieņemšanas un atlēcienu līmeņa status quo vienmēr. Tas ļauj novērtēt šos parametrus reāllaikā, izmantojot JTL sīkfailu spraudni. Tas dod iespēju veikalu operatoriem izdarīt secinājumus par pašreizējo klientu uzvedību. Tādējādi JTL sīkfailu spraudnis atklāj turpmākās optimizācijas uzlabošanas iespējas.

    Daudzvalodība JTL veikala sīkfailu piezīmē

    Daudzos gadījumos mūsdienu interneta veikali ir starptautiski orientēti un apkalpo klientus no dažādiem valodu reģioniem. Tāpēc daudzvalodība kļūst arvien svarīgāka arī konkurētspējas ziņā. Arī JTL veikala sīkdatņu paziņojumam vajadzētu parādīt šo internacionalitāti. Tāpēc daudzvalodība ir svarīga JTL sīkfailu spraudņa prasība. Ar vairāk nekā 30 atbalstītajām valodām , JTL veikala sīkfailu paziņojums piekrišanas pārvaldniekā ir lingvistiski piemērots visai GDPR zonai un pat pārsniedz to. JTL veikala sīkdatņu paziņojums var automātiski pielāgoties attiecīgajai apmeklētāja valodai.

  • Atsaucība un pielāgošanās displejam un operētājsistēmai

    Klienti piekļūst vietnēm dažādās ierīcēs. Vairumā gadījumu viens un tas pats klients izmanto vairākas ierīces, piemēram, viedtālruni, planšetdatoru vai galddatoru. Šīm ierīcēm ir atšķirīgas prasības lapas parādīšanai. Šīs prasības atšķiras atkarībā no displeja izmēra, ierīces veida vai operētājsistēmas. Tāpēc JTL veikala sīkfailu paziņojumam ir jāpielāgojas šiem un citiem parametriem. JTL Cookie Plugin ir piemērots gandrīz visu veidu apmeklētājiem un lietotājiem, ja tas reaģē uz attiecīgo piekļuves ierīču īpašībām. Tādējādi JTL veikala sīkfailu reklāmkarogs vienmēr nodrošina juridiski atbilstošu sīkfailu piekrišanas pārvaldību neatkarīgi no tā, vai jūsu klienti piekļūst jūsu tiešsaistes veikalam klasiskā veidā, izmantojot galddatoru, mobilo tālruni vai lietotni.

    JTL veikala sīkfailu paziņojums un tā saderība

    Tā kā lietotāji bieži izmanto daudzas dažādas un dažreiz patentētas sistēmas, izvēloties spraudni, ir jāņem vērā saderība . Tagad modernam tiešsaistes veikalam ir standarts, ka tam ir saskarnes ar citām sistēmām. Piekrišanas pārvaldnieks ir saderīgs ar dažādām sistēmām un ir sadarbspējīgs . Tas saskan ar visiem izplatītākajiem veikalu risinājumiem. Tiek nodrošināta arī saderība ar visiem izplatītākajiem Google produktiem un tagu pārvaldniekiem. Turklāt piekrišanas pārvaldnieks ir saderīgs arī ar lielāko daļu izplatīto reklāmu serveru.

Iesaka juristi un datu aizsardzības darbinieki

JTL veikala sīkdatņu paziņojums un tā priekšrocības veikalu operatoriem

  • JTL veikala sīkfailu mājienam veikalu operatoriem ir vairākas priekšrocības. Viens no būtiskākajiem veiksmīgas veikala darbības stūrakmeņiem ir pozitīva lietotāja pieredze : lietotājiem ir jāpaliek lapā un nekavējoties nevajadzētu lēkt nost. Lai tas būtu garantēts, lietotājiem ir jābūt priecīgiem par iespēju atrasties vietnē un nekavējoties orientēties. Ideālā gadījumā notiks reklāmguvums, t.i., apmeklētāja pārvēršanās par klientu. Mērķis ir pabeigt darījumu, piemēram, pirkumu. Lietotāja pieredzi var reģistrēt, pamatojoties uz dažādiem galvenajiem skaitļiem. Vissvarīgākie ir uzturēšanās ilgums, pieņemšanas līmenis un atlēcienu līmenis. Šos parametrus var optimizēt, izmantojot JTL sīkfailu spraudni. Veikalu operatoru mērķis ir palielināt uzturēšanās ilgumu un palielināt pieņemšanas līmeni. No otras puses, ir svarīgi, lai atlēcienu līmenis būtu pēc iespējas mazāks. Galvenie klientu piesaistīšanas un klientu lojalitātes mērķi ir tieši saistīti ar ilgu uzturēšanos un zemu atlēcienu līmeni.

    Šeit JTL veikala sīkfailu spraudnis var izmantot savas stiprās puses. Šāds JTL veikala sīkfailu paziņojums veicina augstāku vietnes pieņemšanas līmeni un zemāku atlēcienu līmeni . Tādējādi JTL sīkfailu spraudnis sniedz savu ieguldījumu vietnes veiktspējā.

  • Vairāk JTL veikala sīkfailu spraudņa priekšrocību

    Attiecībā uz meklētājprogrammu optimizāciju piekrišanas pārvaldnieks parāda arī savas stiprās puses, izmantojot JTL sīkfailu spraudni. Tie ir saistīti ar priekšrocībām lietotāja pieredzei. Lietotāju pieredze ir viens no galvenajiem meklētājprogrammu ranžēšanas faktoriem . Ja lietotāja pieredze ir laba, vietne meklēšanas rezultātu sarakstos (SERP) ieņem augstāku vietu. Tas nozīmē, ka atbilstošos meklēšanas vaicājumus var atrast ātrāk. Tas palielina lapas trafiku. Turklāt palielinās reklāmguvumu iespējamība. Klientu piesaiste un pastāvīga klientu lojalitātes ieguvums vidējā un ilgā termiņā.

    Vēl vienu priekšrocību var atrast piekrišanas pārvaldnieka integrētajās A/B pārbaudes procedūrās . Izmantojot šīs pārbaudes procedūras, var vispusīgi pārbaudīt dažādas JTL veikala sīkdatņu paziņojuma dizaina iespējas. Balstoties uz klientu reakcijām, ir iespējams nepārtraukti uzlabot un optimizēt dizainu. Atkarībā no A/B testa rezultātiem var izvēlēties dizainus un izkārtojumus, kas izraisīja vislabāko klientu reakciju.

    Turklāt Consentmanager piedāvā visaptverošu AdBlocking funkcionalitāti . Tas nozīmē, ka var efektīvi bloķēt ne tikai pašus sīkfailus, bet arī visus reklāmas līdzekļus. Tiklīdz tie tiks izmantoti interneta veikalā, tie tiks dzēsti, līdz klients būs devis skaidru piekrišanu.

bieži uzdotie jautājumi

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.

Izmantojot JTL veikala sīkdatņu paziņojumu, varat viegli lūgt saviem apmeklētājiem piekrišanu sīkfailu izmantošanai . Tiklīdz klienti piekļūst jūsu tiešsaistes veikalam, tiek parādīts paziņojums par JTL veikala sīkfailu. Vietnes faktiskais saturs tiek parādīts tikai pēc klienta piekrišanas vai noraidījuma.

Visas tehniski nevajadzīgās sīkdatnes ir atkarīgas no nepārprotamas piekrišanas, izmantojot dubulto izvēli . Tikai tad izmantošana un apstrāde ir likumīga. Tehniski būtiskas sīkdatnes var turpināt iestatīt bez piekrišanas.

Ja klients nepiekrīt tehniski nevajadzīgu sīkdatņu apstrādei, attiecīgie dati netiks pārsūtīti. Šajā gadījumā var tikt izveidotas tikai tehniski būtiskas sīkdatnes. Tas nozīmē, ka svarīga informācija, piemēram, analīze vai izsekošanas dati, vairs nav nepieciešama .

Vēlākais kopš EKT 2019. gada jūlija sprieduma par sīkfailiem neviens veikala operators nevar izvairīties no juridiski drošas sīkfailu piekrišanas. Klienta nepārprotamai piekrišanai sīkdatņu izmantošanai ir jābūt divkāršai piekrišanai. Pirmo sīkfailu var iestatīt tikai pēc piekrišanas. Izmantojot JTL sīkfailu spraudni, jūs saviem klientiem sniedzat skaidru piekrišanu un iebildumu iespēju, un tāpēc esat drošībā attiecībā uz datu aizsardzību.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!