Magento cepumu baneri
Juridiski droši sīkfailu piekrišanas risinājumi jūsu e-komercijas piedāvājumam
Magento vietne un consentmanager – pareizā kombinācija
Magento ir viena no lielākajām satura pārvaldības sistēmām (CMS) tiešsaistes veikaliem. E-komercijas operatori to novērtē tā vienkāršības, jaudas un elastības dēļ. Tomēr viņiem jau vairākus gadus ir nācies pārvarēt īpašu izaicinājumu: apmeklētājiem ir jādod piekrišana sīkdatņu lietošanai juridiski drošā veidā. Mūsu Magento sīkfailu piekrišanas spraudnis ir labākais risinājums šim nolūkam.
Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TDDDG un ePrivacy
Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.
… un vēl daudz vairāk.
Magento, GDPR un sīkfaili — šie ir punkti, kas jums jāzina
GDPR stājās spēkā 2018. gada maijā. Tas regulē datu apstrādi. Vienkārši sakot, tas regulē trīs lietas, kas ir būtiskas e-komercijas operatoriem, un tādēļ tām ir nepieciešams Magento sīkfailu piekrišanas risinājums:
- Lietotāji ir skaidri jāinformē par to, kādi dati tiek vākti.
- Jums arī jāpiekrīt savākšanai un apstrādei.
- Viņiem ir arī tiesības “tikt aizmirstiem”. Tāpēc jūs varat pieprasīt savu datu dzēšanu.
Īpaši ņemot vērā sīkfailu darbību, šie noteikumi nozīmē īpašus izaicinājumus . Mazās utilītas pārrauga un reģistrē lietotāju uzvedību. No vienas puses, tas ir nepieciešams, lai garantētu vislabāko iespējamo lietotāja pieredzi (“funkcionālās sīkdatnes”). No otras puses, datus var vākt arī šādā veidā, lai varētu mērķtiecīgi reklamēt piedāvājumus (“mārketinga sīkfaili”).
Īpaši Magento veikalos apmale ir diezgan šķidra . Piemēram, vai ieteikumi, kas balstīti uz iepriekšējiem pirkumiem, ir tikai mārketings, vai arī tie uzlabo lietotāju pieredzi? Lietotājiem vajadzētu būt iespējai detalizēti izvēlēties, kuri pakalpojumu sniedzēji un sīkfaili ir pieņemami. Tāpēc ir lietderīgi paļauties uz profesionālu risinājumu kā Magento sīkfailu piekrišanas sistēmu. Galu galā tas juridiski aizsargā jūsu veikalu. Kā jūsu piekrišanas pārvaldības nodrošinātājs (CMP) mēs arī nodrošinām, ka mūsu Magento veikalu sīkdatņu reklāmkarogi vienmēr atbilst likuma prasībām.
Motīvi un pielāgojumi Magento lapu sīkfailu reklāmkarogā
Jūs varat pielāgot Magento veikala sīkdatņu reklāmkaroga dizainu. Piemēram, ir iespējams ievietot sava uzņēmuma logotipu . Varat arī izveidot savus dizainus. Alternatīvi, ir arī gatavi dizaini, kurus varat izmantot, lai nekavējoties sāktu darbu. Ja vēlaties, mūsu Magento sīkfailu piekrišanas risinājums darbojas tieši.
Ja jums nepatīk fonta lielums, krāsa, stils, pogas, atstarpes, rāmis vai fons, tos var arī pielāgot. Varat arī izvēlēties lodziņa pozīciju, kurā tiek rādīts jūsu Magento sīkfailu reklāmkarogs. Ir iespējams arī paslēpt veikalu, ja vien priekšplānā ir piekrišanas risinājums.
Jums ir arī izvēle, kad runa ir par pogām. Varat integrēt pogu “pieņemt” un “noraidīt”. Tomēr pēdējo var arī izlaist. Pēc izvēles ir iespējams arī parādīt pogu “Aizvērt”.
Viegla integrācija
Mūsu Magento Cookie Consent risinājums ir izstrādāts tā, lai tas būtu pēc iespējas vienkāršāk integrēts jebkura veida tīmekļa klātbūtnes formā, kas darbojas ar SPS. Tas attiecas uz darbvirsmas skatu, mobilajām versijām (ar adaptīvu dizainu) un AMP vietnēm. Alternatīvi, integrāciju var veikt, izmantojot TagManager. Ja vēlaties izmantot vietējās lietotnes operētājsistēmām Android un iOS, jūs saņemsiet no mums atbilstošu programmatūras izstrādes komplektu (SDK).
Teksti Magento sīkfailu reklāmkarogā: daudzas iespējas
Magento sīkfailu piekrišanas risinājuma teksti ir pieejami vairāk nekā 30 valodās. Starptautiski orientēti veikali var izmantot arī Magento veikalu sīkdatņu reklāmkarogu. Pēc izvēles varat arī brīvi pielāgot tekstus.
pārskats
Magento kā satura pārvaldības sistēma
Magento pirmo reizi tika izlaists 2008. gadā. Veikalu sistēma ātri atrada daudz entuziasmu lietotāju. Tāpēc ievērojams uzņēmums to pamanīja: no 2011. līdz 2015. gadam Magento bija 100% eBay meitasuzņēmums . No tā gūst labumu abas puses. Redzamā zīme bija Magentos “Version 2”, kas parādījās 2015. gadā. Līdz šim PHP valodā rakstītā e-komercijas CMS oficiāli ir tikai atjaunināts šīs versijas variants.
Magento ir daļa no Adobe kopš 2018. gada. Pēc tam tika ieviestas jaunas funkcijas, piemēram, uzlabota dokumentācija . CMS ir pieejama ieinteresētajām pusēm trīs versijās:
- Atvērtais pirmkods (iepriekš: kopiena; bezmaksas)
- Tirdzniecība (iepriekš: Enterprise )
- Commerce Cloud (iepriekš: Enterprise Cloud
Jūsu priekšrocības īsumā
Uz datu aizsardzības likumdošanas fona Magento ir tā sauktais “datu apstrādātājs”. Šī loma ir jums kā veikala operatoram. Tas nozīmē, ka jums ir jānodrošina, ka apstrādājat savu apmeklētāju informāciju saskaņā ar likumu. Magento sīkfailu reklāmkarogam tas nozīmē: pieteikšanās procedūra jums ir izšķiroša . Lai programmas varētu darboties, lietotājiem ir jādod piekrišana.
consentmanager ņemot vērā GDPR un CCPA
Mūsu Magento sīkfailu piekrišanas risinājums vienmēr atbilst GDPR un arī CCPA . Mēs automātiski nodrošinām, ka vienmēr tiek garantēta neaizstājamā juridiskā noteiktība .
Secinājums: ar mūsu Magento Cookie Consent risinājumu jūs esat drošībā
Sīkdatņu reklāmkarogs Magento veikaliem ir būtisks GDPR laikā. Izmantojot mūsu jaudīgo un viegli integrējamo consentmanager , jūs esat drošībā. Tas darbojas saskaņā ar likumu un nemanāmi iekļaujas, pateicoties tā augstajam saderības līmenim. Bet vienkārši pārlieciniet sevi un pārbaudiet mūsu Magento Cookie Consent risinājumu tagad bez maksas.
Magento, e-komercija un datu aizsardzība — kas attiecas?
Magento lapu sīkfailu reklāmkarogs veido skaidrus pārskatus
Ziņošana ir arī viena no galvenajām funkcijām, ko piedāvā mūsu Magento Cookie Consent risinājums. Piemēram, varat filtrēt vai grupēt pēc datuma, pārlūkprogrammas, domēna, motīva un operētājsistēmas. Sistēma informē arī par lapu skatījumiem, datplūsmu ar piekrišanu un atlēcienu līmeni. Jūs saņemsit arī pārskatu, kurā parādīts, kuri ekrāni tika parādīti un kā apmeklētāji pieņēma lēmumus. Uz kuģa ir arī eksporta funkcija. Tādējādi jūs varat viegli padarīt pārskatus pieejamus darbiniekiem, lai tos izmantotu kā optimizācijas procesu pamatu.
Protams, consentmanager strādā arī ar…
bieži uzdotie jautājumi
Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?
Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.
Terminus var lietot kā sinonīmus. Bet tie ne vienmēr nozīmē vienu un to pašu. Paziņojums par sīkfailu var būt arī tikai reklāmkarogs ar tekstu jūsu veikalā. Sīkdatņu piekrišanas pārvaldības sistēma piedāvā individuālas pielāgošanas iespējas, un tai ir ziņošanas sistēma.
Nē, mēs esam nepārtraukti optimizējuši Magento sīkfailu piekrišanas risinājumu un joprojām to darām. Tāpēc apmācības periods ir īss. Darbība parasti ir intuitīva.
CCPA attiecas uz visiem lietotājiem Kalifornijā. Tāpēc uzņēmumam, kas apstrādā datus no Kalifornijas iedzīvotājiem, ir pareizi jāievēro CCPA. Ierobežojums tam ir salīdzinoši zems: pietiek tikai ar 50 000 datu ierakstiem gadā. Tā kā vietne jau viena apmeklējuma laikā apstrādā daudzas datu kopas, CCPA ļoti bieži attiecas uz lielu skaitu vietņu.
Magento ir datu apstrādātājs. Patiesībā šī loma ir jums. Tomēr izstrādātāji nav pilnībā brīvi no atbildības. Jānodrošina tehnoloģiskā bāze, lai varētu strādāt atbilstoši likumam. Magento arī jāuztur sava sistēma saderīga ar GDPR. Piemēram, jums ir jābūt informētam par to, kuras sīkdatnes darbojas, kad izmantojat veikala sistēmu.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!