Shopify sīkfailu baneri
GDPR saderīga datu aizsardzība ar piekrišanas pārvaldnieku
Spraudņi ar GDPR saderīgai datu aizsardzībai
Shopify ir viena no populārākajām tiešsaistes veikalu sistēmām pasaulē. Shopify kļūst arvien populārāks arī Vācijā. Koordinācija starp Shopify un GDPR ir vēl svarīgāka. Izmantojot Shopify sīkfailu reklāmkarogu , jūs veicināsiet juridiski drošu pieteikšanos. Ērtu Shopify Cookie Consent var viegli ieviest, izmantojot sīkfailu piekrišanas pārvaldnieku.
Shopify
Veikala sistēma īsumā
Shopify ir patentēta programmatūra e-komercijai, kas lietotājiem ļauj izveidot tiešsaistes veikalus, veicot tikai dažas vienkāršas darbības. Shopify ir visvairāk izmantotā veikalu sistēma visā pasaulē tūlīt pēc Magento. Shopify 2004. gadā izveidoja vācu dibinātājs Tobiass Lütke. Toreiz to sauca par Snowdevil, pirms uzņēmums 2006. gadā mainīja zīmolu uz Shopify. Tajā pašā gadā tiešsaistē tika ievietota arī tagad labi zināmā iepirkšanās platforma. Emigrants Lütke jauno uzņēmumu nodibināja Kanādā. Sākotnēji viņš vēlējās vadīt tikai mazāku snovbordu tiešsaistes veikalu, taču Shopify ir izveidojies par vienu no svarīgākajām veikalu sistēmām. Piedāvājums ir paredzēts tieši maziem, augošiem un vidējiem uzņēmumiem. Lietotāji novērtē zemās izmaksas, lielo elastību un intuitīvo darbību .
Lütke attīstības mērķis bija ievērojami ietaupīt lietotāju apmācību laiku un izveidot ērtu veikalu sistēmas risinājumu . Saskaņā ar Shopify datiem vairāk nekā 1 000 000 uzņēmumu visā pasaulē tagad izmanto šo platformu.
Shopify sīkfailu reklāmkarogs padara Shopify saderīgu ar GDPR
Ja izmantojat Shopify vietni, jūs esat atbildīgs par Shopify GDPR saderību. Tas ietver ar GDPR saderīgu sīkfailu piekrišanas pārvaldnieku . Principā Shopify sīkdatņu apstrādei ir nepieciešama brīvprātīga un nepārprotama jūsu veikala apmeklētāju piekrišana. Vienīgie izņēmumi ir tie sīkfaili, kas ir tehniski obligāti vietnes darbībai. Prasība pēc skaidras piekrišanas, izmantojot Shopify sīkfailu reklāmkarogu , izriet no EKT (Eiropas Kopienu Tiesas) nolēmuma. Ieviešana praksē notiek, izmantojot dubultu pieteikšanos. Tas nozīmē, ka apmeklētājiem tiek dota iespēja piekrist Shopify sīkfailu vākšanai, tiklīdz viņi apmeklē. Tas tiek darīts, parādot Shopify sīkfailu reklāmkarogu. Šim reklāmkarogam ir jāsniedz skaidra norāde par Shopify sīkfailu apstrādi. Tam ir arī jānodrošina iespēja piešķirt vai noraidīt Shopify sīkfailu piekrišanu.
Sīkfailu piekrišanas pārvaldnieka izmantošana ir ieteicama, lai Shopify sīkfailu piekrišana tiktu ieviesta juridiski atbilstoši. Piekrišanas pārvaldības pakalpojumu sniedzēji (CMP) piedāvā šādus pakalpojumus un nodrošina, ka jūsu apmeklētājiem ir iespēja dot piekrišanu sīkfailu apstrādei ikreiz, kad viņi izmanto jūsu Shopify vietni.
Tikai pēc piekrišanas vietne var iestatīt pirmo Shopify sīkfailu. Ņemiet vērā, ka vēlākais saskaņā ar EKT spriedumu Shopify sīkfailu iestatīšana ir likumīga tikai tad, ja ir dota piekrišana.
Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TDDDG un ePrivacy
Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.
… un vēl daudz vairāk.
Shopify sīkfailu reklāmkarogs: vajadzības un prasības
Izvēloties piekrišanas pārvaldības nodrošinātāju, jums jāpievērš uzmanība noteiktām funkcijām un pakalpojumiem . Ideālā gadījumā labus Shopify sīkfailu reklāmkarogus var intuitīvi integrēt veikalā, piemēram, ar mūsu consentmanager . Piekrišanas pārvaldībai jābūt iespējai īstenot bez lieliem tehniskiem šķēršļiem. Svarīgas ir arī saskarnes ar citām sistēmām un izmantotajiem risinājumiem. Daudzvalodība ir prasība starptautiskajiem pakalpojumu sniedzējiem. Pēc tam, kad Shopify vietnē ir integrēts sīkfailu piekrišanas kods, katrs Shopify sīkfails un citi izsekošanas rīki, kas nav absolūti nepieciešami, tiek automātiski bloķēti.
Shopify sīkfaili
Kādi dati tiek vākti un apstrādāti?
Detalizēts katra konkrētā Shopify sīkfaila saraksts ir atrodams Shopify tīmekļa vietnes sadaļā Tirgotāju skatlogi. Šeit sīkfaili ir sadalīti dažādās kategorijās. Sīkdatnes, kas tehniski ir nepieciešamas vietnes darbībai, ir atrodamas zem sadaļas Veikala darbībai nepieciešamās sīkdatnes. Šiem nolūkiem nav nepieciešama nepārprotama Shopify sīkdatņu piekrišana. Savukārt Shopify sīkfailu kategorijā Pārskati un analīze ietver tehniski nebūt nevajadzīgās sīkdatnes. Šīs kategorijas sīkfailam Shopify var būt, piemēram, izsekošanas vai analīzes funkcija. Šādu Shopify sīkfailu var iestatīt tikai pēc nepārprotamas Shopify sīkfaila piekrišanas (t.i., pēc lietotāja nepārprotamas piekrišanas).
Pēc noklusējuma Shopify ilgu laiku nebija Shopify sīkfailu reklāmkaroga tiešsaistes veikaliem. Tas ir saistīts ar faktu, ka Shopify kā Kanādas uzņēmums neatrodas ES, tāpēc Shopify nav izstrādāts tā, lai tas būtu saderīgs ar GDPR . Tradicionāli Shopify veikali, tāpat kā lielākā daļa vietņu, ir izmantojuši tikai vienkāršus piekrišanas reklāmkarogus. Vēlākais līdz ar EKT nolēmumu, saskaņā ar GDPR ar tiem vairs nepietiek pakalpojumā Shopify.
Tikmēr Shopify ir ieviesis savu Shopify Cookie risinājumu . Shopify sīkfailu reklāmkarogs tiek saukts par klientu privātuma reklāmkarogu, un tas ir bezmaksas. Tomēr tas tikai daļēji atbilst datu aizsardzības prasībām. Lietotāji var dot tikai vispārēju piekrišanu visu tehniski nevajadzīgo sīkfailu izmantošanai, izmantojot šo Shopify sīkfailu rīku. Juridiski būtu jāsaņem individuāla piekrišana katram izmantotajam Shopify sīkfailam vai citiem uz sīkfailiem balstītiem pakalpojumiem.
Principā Shopify sīkfailu reklāmkarogu var iestatīt arī pats Shopify, pārveidojot motīva kodu, taču parasti tas prasa dziļākas kodēšanas prasmes. Tomēr kā Eiropas veikala operators jūs atradīsit alternatīvus risinājumus, piemēram, mūsu consentmanager lai iestatītu Shopware sīkfailu reklāmkarogu. Tikai šādā veidā ir iespējams juridiski droši vadīt veikalu, neriskējot ar brīdinājumu vai pat naudas sodu.
Shopify sīkfailu reklāmkarogs un tā priekšrocības
Ja izmantojat Shopify sīkfailu reklāmkarogu, jūs izbaudīsit vairākas priekšrocības: Pozitīva lietotāja pieredze ir katra veikala un katras vietnes galvenā uzmanība. Tas ir arī īpaši svarīgi meklētājprogrammu optimizācijas jomā. Pozitīvu lietotāja pieredzi raksturo ilgs laiks, kas pavadīts Shopify vietnē. Šajā kontekstā liela nozīme ir pieņemšanas līmenim un atlēcienu līmenim. Izmantojot šos rādītājus, ir svarīgi saglabāt pēc iespējas zemāku atlēcienu līmeni, kamēr pieņemšanas līmenim jābūt augstam. Labi pārdomāts Shopify sīkfailu reklāmkarogs palīdz ieviest zemāku atlēcienu līmeni vai augstāku pieņemšanas līmeni. Šādi Shopify sīkfailu reklāmkarogs palīdz atraisīt jūsu Shopify vietnes potenciālu. Klientu piesaistīšanas un ilgtermiņa klientu lojalitātes galvenie uzdevumi ir tieši saistīti ar ilgu uzturēšanos un zemu atlēcienu līmeni.
Tas ir saistīts ar priekšrocībām gan jums kā operatoram, gan jūsu klientiem . Jūsu klienti gūst labumu no datu aizsardzības ievērošanas, kamēr jūs baudāt juridisko noteiktību. Jūsu klientu pozitīvā lietotāju pieredze nodrošina optimizētus reklāmguvumus zemāka atlēcienu līmeņa dēļ. Tas ilgtermiņā dos jums vairāk klientu. Palielinās arī klientu apmierinātība, kas nāk par labu klientu lojalitātei. Tāpat meklētājprogrammu optimizācija gūst labumu no pozitīvās lietotāju pieredzes, pastāvīgi uzlabojot klasifikāciju meklēšanas rezultātu sarakstos.
Labs consentmanager vienmēr piedāvā reāllaika pārskatu par pašreizējo piekrišanas un atlēcienu līmeni jūsu vietnē. Tas sniedz pārskatu par klientu un potenciālo klientu pašreizējo uzvedību. Tajā pašā laikā jūs jebkurā laikā varat izdarīt secinājumus par savu optimizācijas potenciālu attiecībā uz šiem galvenajiem rādītājiem.
Zemeslodes drošajā pusē
Citas priekšrocības, ko sniedz mūsu Shopify sīkfailu piekrišanas pārvaldnieks
Izmantojot mūsu piekrišanas pārvaldnieku, jums ir piekļuve pielāgojamiem noformējumiem un dizaina opcijām Shopify sīkfailu reklāmkarogā. Tādā veidā jūs varat, piemēram, saglabāt savu korporatīvo dizainu un tādējādi dot ieguldījumu korporatīvajā identitātē.
Izmantojot integrētās A/B testēšanas procedūras , jums ir rīks sīkfailu reklāmkaroga automātiskai optimizēšanai. A/B testēšanas laikā consentmanager atrod jūsu reklāmkaroga optimālo dizainu un iestatījumus.
Turklāt mūsu piekrišanas pārvaldības nodrošinātājam ir iespēja bloķēt reklāmas . To darot, viņš bloķē vai aizkavē visu tīmekļa vietnē izmantoto reklāmas materiālu, līdz apmeklētājs ir devis savu piekrišanu.
Datu drošību , izmantojot piekrišanas pārvaldnieku, nodrošina droša informācijas glabāšana tikai Eiropas serveros. Automātiski atjauninājumi no piekrišanas pārvaldnieka nodrošina, ka jūs vienmēr esat informēts.
Tiek parūpēts arī par saderību. consentmanager ir saderīgs ar gandrīz visiem reklāmu serveriem. Turklāt ir saderība ar visām izplatītākajām veikalu sistēmām. consentmanager ir saderīgs arī ar visiem izplatītākajiem Google produktiem un tagu pārvaldniekiem.
bieži uzdotie jautājumi
Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?
Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.
Būtiskās sīkdatnes var izmantot arī bez piekrišanas . Uz visiem pārējiem attiecas pieteikšanās noteikums. Ar nepārprotamu piekrišanu šādas sīkdatnes var izveidot arī likumīgi.
Shopify sīkfailu reklāmkarogs atskaņo vairākas piekrišanas iespējas. Ja lietotājs atsakās izveidot tehniski nevajadzīgas sīkdatnes, tās nevar iestatīt. Atbilstošie dati tad netiks vākti vai pārsūtīti. Tas novērš, piemēram, datu analīzes un izsekošanas nepieciešamību.
Skaidra piekrišana ir paredzēta saskaņā ar GDPR un EKT spriedumu . Pirmo tehniski neobligāto sīkfailu var iestatīt tikai pēc lietotāja nepārprotamas pieteikšanās. Tādēļ jūs kā operators esat atbildīgs par to, lai saviem apmeklētājiem dotu iespēju iebilst pret sīkdatņu izmantošanu.
Izmantojot sīkfailu piekrišanas reklāmkarogu, jums ir rīks, kas pieprasa jūsu lietotājiem piekrišanu sīkfailu vākšanai un apstrādei . Tiklīdz apmeklētāji apmeklē jūsu veikalu, tiek parādīts reklāmkarogs. Tikai pēc piekrišanas vai atteikuma var parādīt vietnes saturu un iestatīt pirmo sīkfailu. Tā ir izvēles procedūra, kas ir bijusi obligāta vēlākais kopš EKT sprieduma, lai nodrošinātu Shopify GDPR atbilstību.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!