Pārveidots veikala sīkfailu reklāmkarogs

rīks vienam
GDPR saderīga datu aizsardzība

Veikala sistēmas modificētā veikals jeb modificētā e-komercija ir atvērtā pirmkoda veikala programmatūra, kas pastāv kopš 2008. gada beigām. Kopš tā laika veikalu sistēma ir nepārtraukti attīstīta un kļuvusi arvien izplatītāka. Veikala sistēma koncentrējas uz drošību, lietošanas ērtumu un, galvenais, stabilitāti. Pārveidotā veikala projektēšana, kas ir saderīga ar GDPR, ir būtiska, lai veikala darbība būtu likumīga. Ar piekrišanas pārvaldnieka modificētu veikala sīkfailu paziņojumu jūs varat viegli īstenot šo prasību.

Consent Solution Retail & E-Commerce

Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TTDSG un e-privātumam.

Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.

… un vēl daudz vairāk.

Modificēts veikals īsumā

  • Modificētā e-komercijas programmatūra ir bezmaksas veikala sistēma, kas tika izstrādāta saskaņā ar GPL (GNU General Public License). Modificētā e-komercija agrāk bija pazīstama kā xtcModified. Kopš pirmās prezentācijas 2008. gadā ir bijusi nepārtraukta tālāka attīstība. Modificētās e-komercijas izstrādes komanda pastāvīgi atjaunina un optimizē veikala sistēmu. Tādējādi klientiem un lietotājiem ir jāatrod bezkļūdu veikala sistēma, kas piedāvā vislabāko iespējamo lietotāja pieredzi. Reaģējot uz jauniem tirgus apstākļiem pēc iespējas operatīvāk un ātrāk, veikalu sistēmai vienmēr jābūt mūsdienīgai un jānodrošina tās lietotāju konkurētspēja. Modificētie izstrādātāji īpašu nozīmi piešķir stabilai programmai, drošībai un vienkāršai apstrādei .

    Modificētajai e-komercijas programmatūrai ir daudz veidņu un dizaina veidņu, kuras var viegli pielāgot. Tā kā tas ir atvērtā pirmkoda risinājums, cita starpā ir pārveidotas spēcīgas un aktīvas kopienas dzīves. Tas darbojas saskaņoti ar uzlabojumiem, paplašinājumiem un jaunām funkcijām. Šī kopiena ir arī atbildīga par ātru un ilgstošu veikala sistēmas uzturēšanu, lai ilgtermiņā būtu iespējama stabila darbība. Turklāt, sadarbojoties ar veikalu sistēmas lietotājiem un izdevējiem, kopiena regulāri attīsta dažādus demonstrācijas veikalus no dažādām nozarēm un nozarēm. Tāpēc kā veikala operators jūs gūstat labumu no jau esošiem piemērotiem risinājumiem jūsu uzņēmumam.

    Kā lietotājam vai veikala operatoram jums ir iespēja piedalīties atvērtā pirmkoda risinājuma izstrādē . Tādā veidā jūs varat, piemēram, piedalīties jaunu funkciju vai paplašinājumu izstrādē forumā.

    Daudzu ārēju uzņēmumu iesaiste ļauj piedāvāt arī daudzus papildu pakalpojumus. Tos var integrēt modificētajā e-komercijā. Šīs un citas iespējas sniedz gandrīz neierobežotas iespējas izveidot un pastāvīgi paplašināt savu veikalu sistēmu.

    Principā modificēto veikalu var izmantot jebkuras nozares un lieluma uzņēmumi, kas aktīvi darbojas tiešsaistes tirdzniecībā. Jāņem vērā, ka izmantošanai ir nepieciešamas zināšanas . Nelielām izmaiņām un pielāgojumiem ir nepieciešama iejaukšanās. Taču aktīvās sabiedrības dēļ tiek sniegta pietiekama palīdzība. Mūsu pašu wiki sistēma un forums palīdz lietotājiem ātri orientēties. Tomēr ir jāņem vērā noteikts apmācības periods, līdz jūsu veikals atbilst jūsu prasībām un vajadzībām.

    Pateicoties funkcionalitātei un savākto datu apjomam, palielinās sīkdatņu pārvaldības tiesību aktiem atbilstošas ieviešanas nozīme . Šajā brīdī svarīga loma ir modificētai veikala sīkfailu piezīmei.

  • Pārveidots veikala sīkfailu paziņojums

    Ikvienam pārveidotā veikala lapas operatoram ir pienākums padarīt savu pārveidoto veikalu atbilstošu GDPR . Tas ietver arī sīkdatņu piekrišanas pārvaldību, kas nozīmē piekrišanu sīkfailu lietošanai . Principā sīkdatnes (kas nav tehniski nepieciešamas) var iestatīt tikai tad, ja ir sniegta skaidra un nepārprotama jūsu lietotāju piekrišana. Tas izriet, vēlākais, no EKT (Eiropas Kopienu Tiesas) sprieduma par sīkdatnēm. Piekrišanas praktiskai īstenošanai ir jānotiek kā dubultā piekrišana. Tādēļ jūsu apmeklētājiem ir jābūt iespējai piekrist modificēto veikala sīkdatņu savākšanai vai nekavējoties tās noraidīt, kad viņi apmeklē jūsu veikalu. To var īstenot ar modificētu veikala sīkfailu paziņojumu. No vienas puses, šajā reklāmkarogā ir jābūt skaidrai norādei par sīkfailu vākšanas un apstrādes veidu un apjomu. Turklāt modificētajam veikala sīkfailu paziņojumam ir jādod jūsu lietotājiem iespēja piešķirt vai noraidīt viņu piekrišanu. Tikai ar šo pieteikšanos ir iespējams saskaņot modificēto veikalu un GDPR.

    Sīkdatņu piekrišanas pārvaldniekus var izmantot, lai ieviestu sīkfailu piekrišanu juridiski drošā veidā . CMP (piekrišanas pārvaldības nodrošinātāji) to piedāvā. Tie palīdz nodrošināt, ka lietotājiem ir piekrišanas iespēja ikreiz, kad viņi apmeklē jūsu mainīto veikala lapu. Pirmā sīkfaila iestatīšana ir atļauta tikai pēc piekrišanas.

  • Pārveidots veikala sīkfailu paziņojums: vajadzības un prasības

    Principā katrai komerciāli pārvaldītai vietnei (tostarp tiešsaistes veikaliem) ir nepieciešama sīkdatņu reģistrēšana. Nepieciešamība pārsniedz tehniski nepieciešamos sīkfailus. Analīzes un izsekošanas rīki darbojas arī ar sīkfailiem. Interneta veikala konkurētspējīga darbība bez šiem rīkiem nav iedomājama. Principā gandrīz katrai datu vākšanai ir jāizveido atsevišķa sīkdatne. Sīkdatņu izmantošanai ir nepieciešama nepārprotama jūsu lietotāju piekrišana. Tāpēc vēlākais kopš EKT sprieduma ir bijis svarīgi lūgt šo piekrišanu. To var īstenot ar skaidru modificētu veikala sīkfailu paziņojumu. Šis paziņojums reklāmkaroga veidā sniedz lietotājiem iespēju pieņemt vai noraidīt tehniski nevajadzīgas sīkdatnes.

    Labu modificētu veikala sīkfailu paziņojumu ideālā gadījumā var viegli integrēt veikalā, neietekmējot funkcionalitāti. Piekrišanas pārvaldībai vienmēr jābūt bez tehniskiem šķēršļiem būt iedarbināmam. Izvēloties piekrišanas pārvaldnieku , jums jāpievērš uzmanība arī saskarnēm ar citām sistēmām un risinājumiem, kas var tikt izmantoti. Ja esat starptautisks pakalpojumu sniedzējs, modificēto veikala sīkfailu paziņojuma daudzvalodībai ir liela nozīme. Pēc veiksmīgas sīkfailu piekrišanas koda integrēšanas jūsu pārveidotajā e-komercijas veikalā katrs sīkfails, kas nav absolūti nepieciešams, tiek automātiski bloķēts. Sīkdatnes tiek vāktas un analizētas tikai pēc piekrišanas.

Modificēts veikala sīkfailu paziņojums un tā priekšrocības

Modificētā veikala sīkdatnes paziņojuma izmantošana ir svarīgs solis, lai pārveidotais veikals atbilstu GDPR. Tomēr labam sīkfailu pārvaldniekam ir vairākas citas priekšrocības veikala darbībā. Tas ietver pozitīvu lietotāja pieredzi un ilgāku aiztures laiku. Labs pārveidots veikals ir pielāgots tieši jūsu mērķa grupas vajadzībām . Mērķis ir lieliska lietotāja pieredze.

Mobile Consent Solution für höhere Akzeptanzraten

Jūsu priekšrocības īsumā

    Uzturēšanās laiks un pieņemšanas līmenis

  • Lietotāju pieredzi var izteikt ar tādiem rādītājiem kā pieņemšanas līmenis un atlēcienu līmenis . Abi parametri ir cieši saistīti ar laiku, cik ilgi jūsu lietotāji uzturas vietnē. Atlēcienu līmenim ir jābūt pēc iespējas zemākam, savukārt pieņemšanas līmenim jābūt pēc iespējas augstākam.

    Ar labu piekrišanas pārvaldnieku jūs varat sasniegt augstāku piekrišanas līmeni un zemāku atlēcienu līmeni . Tā rezultātā jūsu klienti vai apmeklētāji paliek ilgāk. Tas palielina reklāmguvuma iespējamību, piemēram, pirkuma vai cita darījuma pabeigšanas veidā. Svarīgos klientu piesaistīšanas un klientu ilgtermiņa lojalitātes mērķus var sasniegt tikai ilgtermiņā, ja atlēcienu līmenis ir zems. Modificēts veikala sīkfailu mājiens palīdz sasniegt zemāku atlēcienu līmeni un augstāku pieņemšanas līmeni. Tādējādi modificētais veikala sīkfailu paziņojums sniedz nozīmīgu ieguldījumu, lai pilnībā izmantotu jūsu pārveidotā veikala potenciālu saskaņā ar GDPR.

    Priekšrocības var atrast gan no jūsu puses kā veikala operatora, gan no jūsu klientu puses. Lai gan klienti ir pārliecināti, ka viņu vajadzība pēc datu aizsardzības tiek uztverta nopietni, viņi gūst labumu no juridiskās noteiktības ieviešanā . Šī pozitīvā lietotāja pieredze liek klientiem palikt ilgāk un palielina reklāmguvumu līmeni. Tāpat šī pozitīvā lietotāja pieredze uzlabo klientu apmierinātību . Tas savukārt ietekmē klientu lojalitāti un veicina to, ka klienti labprāt atgriežas pie jums. Pozitīva lietotāja pieredze ir izdevīga arī attiecībā uz meklētājprogrammu optimizāciju (SEO): tā kā meklētājprogrammas reitingā iekļauj lietotāju pieredzi, pozitīva pieredze var labvēlīgi ietekmēt pozīciju meklēšanas rezultātu sarakstos.

    Izmantojot labu piekrišanas pārvaldnieku, jums ir pastāvīgs reāllaika pārskats par jūsu tiešsaistes veikala pašreizējo pieņemšanas un atlēcienu līmeni. Tas sniedz ieskatu jūsu klientu pašreizējā uzvedībā, kad viņi jebkurā laikā apmeklē jūsu veikalu. Izmantojot šo vērtīgo ieskatu par pašreizējo klientu uzvedību, varat arī izdarīt svarīgus secinājumus par iespējamo optimizācijas potenciālu .

  • Daudzvalodu modificēts veikala sīkfailu paziņojums

    Ja jums ir starptautisks veikals , daudzvalodība ir būtiska prasība. Lielākā daļa veikalu operatoru savus veikalus nodrošina klientiem dažādās valodās un dažādās valstīs. Tāpēc modificētu veikala sīkfailu paziņojumu vienmēr vajadzētu būt iespējai parādīt vairākās valodās, vismaz GDPR apgabala valstu valodās. Piekrišanas pārvaldnieks ir piemērots vairāk nekā 30 valodām un var automātiski parādīt jūsu klientiem modificēto veikala sīkfailu paziņojumu viņu valodā.

  • atsaucība

    Ņemot vērā mobilo ierīču plašo izmantošanu un biežo mobilo piekļuvi veikaliem, tīmekļa satura displeja adaptīva pielāgošana mūsdienās ir standarts. Tas ietekmē arī modificētās veikala sīkdatnes paziņojuma rādīšanu. Visam saturam ir jāpielāgojas izmantotajai gala ierīcei, kā arī operētājsistēmai un ekrāna izmēram. Displeja veids sīkfailu piekrišanas pārvaldniekā tiek automātiski pielāgots ierīcēm, kuras izmanto jūsu klienti, no kurām viņi piekļūst jūsu veikalam. Izskats pielāgojas gan attiecīgajai operētājsistēmai (piem., Android vai iOS), gan izmantotajai gala ierīcei (piemēram, viedtālrunim vai planšetdatoram). Tādā veidā piekrišanas pārvaldnieks ir piemērots visām izplatītākajām ierīcēm , un modificēto veikala sīkfailu paziņojumu var izmantot gandrīz visās situācijās. Neatkarīgi no piekļuves veida tiek nodrošināta modificēta veikala GDPR atbilstība.

Iesaka juristi un datu aizsardzības darbinieki

Pārveidots veikala sīkfailu paziņojums

Papildu priekšrocības

  • Labi pārdomāta piekrišanas pārvaldnieka izmantošana piedāvā arī dažādas pielāgojamas dizaina iespējas. Modificēto veikala sīkdatņu paziņojumu var izveidot individuāli un tādējādi pielāgot, piemēram, jūsu korporatīvajai identitātei.

    Turklāt piekrišanas pārvaldības nodrošinātājs piedāvā jums reklāmu bloķēšanas priekšrocības . Tas nozīmē, ka visus veikala vietnē izmantotos reklāmas līdzekļus var efektīvi novērst, kamēr jūsu apmeklētāji nav devuši savu piekrišanu.

  • Papildus datu aizsardzībai un modificētā veikala un GDPR koordinācijai piekrišanas pārvaldnieks veicina arī datu drošību . Informācijas aizsargāta glabāšana ir iespējama (tikai Eiropas) serveros. Turklāt automātiskie piekrišanas pārvaldnieka atjauninājumi nodrošina, ka vienmēr ir spēkā pašreizējie drošības standarti.

    Vēl vienu priekšrocību var atrast integrētajās A/B testēšanas procedūrās . A/B testēšana tiek izmantota, lai atrastu optimālos iestatījumus (piemēram, labāko iespējamo dizainu) modificētajam veikala sīkfailu paziņojumam. Tas automātiski optimizē sīkfailu reklāmkarogu.

bieži uzdotie jautājumi

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.

Ja apmeklētājs atsakās dot piekrišanu sīkdatņu lietošanai, šīs sīkdatnes netiks iestatītas. Piemēram, jums vairs nav nekādu izsekošanas vai analīzes datu , jo tie netiek vākti vai pārsūtīti. Kā reklāmkarogs modificētajā veikala sīkdatņu paziņojumā ir ietvertas vairākas piekrišanas veida un apjoma opcijas.

Principā tehniski nepieciešamās sīkdatnes var tikt iestatītas arī bez piekrišanas . Visiem pārējiem ir nepieciešama skaidra piekrišana. Pirmo nebūtisko sīkfailu var iestatīt tikai pēc tam, kad apmeklētāji ir to izvēlējušies.

Izmantojot modificētu veikala sīkdatņu paziņojumu, varat parādīt reklāmkarogu , kas nepārprotami prasa jūsu piekrišanu. Tiklīdz potenciālais klients apmeklēs jūsu vietni, viņš saskarsies ar baneri. Pirmo netehniski nepieciešamo sīkfailu var iestatīt tikai pēc piekrišanas. Runa ir par pieteikšanās procedūras ieviešanu, kas ir nodrošināta un pieprasīta attiecībā uz pārveidotā veikala un DSGVO koordināciju vēlākais kopš EKT sprieduma.

GDPR un EKT nolēmums paredz, ka sīkfailus var izmantot tikai pēc nepārprotamas piekrišanas . Vienīgie izņēmumi ir sīkfaili, kas ir tehniski nepieciešami darbībai. Visus pārējos (piemēram, izsekošanas sīkfailus) var iestatīt tikai pēc tam, kad lietotājs ir skaidri pieteicies. Kā veikala operators jūs esat atbildīgs par to, lai piedāvātu saviem lietotājiem iespēju iebilst.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!