Shopware – sīkfailu reklāmkarogs jūsu vietnei

2020. gadā vairāk nekā ceturtā daļa no visiem e-komercijas piedāvājumiem Vācijā izmantoja Shopware . Viņiem visiem ir sarežģīta problēma, kas jāatrisina Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) un ES e-privātuma regulas dēļ: apmeklētājiem ir juridiski jāpiekrīt sīkdatņu izmantošanai un jābūt par tām informētiem.

Mūsu piekrišanas pārvaldnieks piedāvā jaudīgu risinājumu, ko var viegli integrēt Shopware veikalā un kas atbilst visām juridiskajām prasībām — ne tikai GDPR un ES specifikācijai, bet arī Kalifornijas Patērētāju privātuma likumam (CCPA) . Mūsu piekrišanas pārvaldnieks arī automātiski bloķē neatļautus sīkfailus.

Shopware sīkfailu baneri

  • GDPR, veikala programmatūra un sīkfaili

    Sīkdatnes ir nelielas utilītas, kas uzrauga lietotājus un reģistrē viņu uzvedību. Būtībā tas ir nepieciešams funkcionālu iemeslu dēļ. Piemēram: Lai nodrošinātu ātru visu apakšlapu ielādi, programmai ir jāsaglabā un jādara pieejama noteikta informācija (ekrāna izmērs, skats bez šķēršļiem – jā vai nē? utt.). Šī iespēja arī ļauj sīkfailiem paveikt vairāk: izsekot lietotājus vairākās vietnēs un izveidot profilus. Ja tie tiek izmantoti šim nolūkam, tos sauc par mārketinga sīkfailiem .

    Tomēr GDPR , kas stājās spēkā 2018. gadā, nosaka, ka lietotāju datus nedrīkst vākt bez atļaujas. Arī datu īpašnieki ir jāinformē par to, kas un kādam nolūkam tiek glabāts. Visā Eiropā ir nepieciešama aktīva pieteikšanās procedūra . Vācijā daži veikalu operatori uzskatīja lietas savādāk, taču e-privātuma regula šādas šaubas ir novērsusi. Vienkārši sakot, aktīvs pieteikšanās process nozīmē, ka apmeklētājam ne tikai tiek prasīts izvēlēties, vai atļaut vai neatļaut sīkfailus. Viņam ir jāspēj izdarīt izvēli sīki.

    Vietnes nevar vienkārši iztikt bez sīkdatnēm, jo dažas, kā minēts, ir funkcionāli nepieciešamas. Tas jo īpaši attiecas uz Shopware veikalu operatoriem (un, protams, arī līdzīgām sistēmām). Funkcionālajām sīkdatnēm e-komercijas piedāvājumos ir jādara vēl vairāk. Piemēram, meklējumi ir jāsaglabā. Arī veikali vēlas piedāvāt produktu ieteikumus. Tas viss darbojas tikai caur utilītprogrammām, kas nosauktas pēc saldajiem konditorejas izstrādājumiem. Taču jau šie skaidrojumi parāda, cik sarežģīti ir izveidot juridiski drošu piekrišanas procedūru.

  • Consentmanager piedāvā automātisku Shopware sīkfailu pārmeklēšanu

    Sīkdatnes ir nelielas utilītas, kas uzrauga lietotājus un reģistrē viņu uzvedību. Būtībā tas ir nepieciešams funkcionālu iemeslu dēļ. Piemēram: Lai nodrošinātu ātru visu apakšlapu ielādi, programmai ir jāsaglabā un jādara pieejama noteikta informācija (ekrāna izmērs, skats bez šķēršļiem – jā vai nē? utt.). Šī iespēja arī ļauj sīkfailiem paveikt vairāk: izsekot lietotājus vairākās vietnēs un izveidot profilus. Ja tie tiek izmantoti šim nolūkam, tos sauc par mārketinga sīkfailiem .

    Tomēr GDPR , kas stājās spēkā 2018. gadā, nosaka, ka lietotāju datus nedrīkst vākt bez atļaujas. Arī datu īpašnieki ir jāinformē par to, kas un kādam nolūkam tiek glabāts. Visā Eiropā ir nepieciešama aktīva pieteikšanās procedūra . Vācijā daži veikalu operatori uzskatīja lietas savādāk, taču e-privātuma regula šādas šaubas ir novērsusi. Vienkārši sakot, aktīvs pieteikšanās process nozīmē, ka apmeklētājam ne tikai tiek prasīts izvēlēties, vai atļaut vai neatļaut sīkfailus. Viņam ir jāspēj izdarīt izvēli sīki.

    Vietnes nevar vienkārši iztikt bez sīkdatnēm, jo dažas, kā minēts, ir funkcionāli nepieciešamas. Tas jo īpaši attiecas uz Shopware veikalu operatoriem (un, protams, arī līdzīgām sistēmām).

    Funkcionālajām sīkdatnēm e-komercijas piedāvājumos ir jādara vēl vairāk. Piemēram, meklējumi ir jāsaglabā. Arī veikali vēlas piedāvāt produktu ieteikumus. Tas viss darbojas tikai caur utilītprogrammām, kas nosauktas pēc saldajiem konditorejas izstrādājumiem. Taču jau šie skaidrojumi parāda, cik sarežģīti ir izveidot juridiski drošu piekrišanas procedūru.

Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TTDSG un e-privātumam.

Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.

… un vēl daudz vairāk.

Sistēma aiz Shopware Cookie Consent Manager: izmantojot SPS

  • pārskats

    Shopware ir satura pārvaldības sistēma (CMS) tiešsaistes veikaliem, kuras izcelsme ir Vācijā un pirmo reizi tika izlaista 2004. gadā. Tam ir modulāra struktūra . Tas nozīmē, ka tā funkciju klāstu var paplašināt, izmantojot paplašinājumus. Sistēmai ir vairāk nekā 3500 spraudņu . Attiecīgi strauji pieaug nepieciešamība iegūt Shopware sīkdatņu lietošanas piekrišanu. Paplašinājumi darbojas arī ar programmām.

    Veikalu programmatūra pastāv dažādās versijās – no bezmaksas Community Edition līdz Enterprise Edition, kas paredzēts ļoti lieliem veikaliem. Veikalu piederumi daudzviet ir ļoti populāri, jo lietotāji ir aktīvi un izpalīdzīgi . Forumā bieži tiek apspriesti svarīgi jautājumi – piemēram, Shopware Cookie Notice.

  • Teksti dažādās valodās Shopware sīkfailu piekrišanas pārvaldniekam

    Ja vēlaties iegūt juridiski atbilstošu Shopware sīkfailu lietošanas piekrišanu, jums ir nepieciešami attiecīgi teksti. Mūsu piekrišanas pārvaldnieks piedāvā tās kā veidnes. Kā jūsu piekrišanas pārvaldības nodrošinātājs (CMP) mēs nodrošinām, ka Shopware sīkfailu reklāmkarogi vienmēr ir atbilstoši formulēti . Tie ir pieejami arī 26 valodās. Protams, jums ir arī iespēja veikt tekstus individuāli pielāgot.

  • Uzvedība: šādi darbojas mūsu Shopware sīkfailu piekrišanas pārvaldnieks

    Mūsu Shopware sīkfailu reklāmkarogs piedāvā divus veidus, kā sniegt piekrišanu. Pirmkārt, šim nolūkam ir piemērota poga “Pieņemt”. Otrkārt, arī pogai “Aizvērt” ir šāds efekts. Tas jūs aizsargā juridiski. Daudzi lietotāji vienkārši vēlas noklikšķināt uz Shopware sīkfailu paziņojumiem un tāpēc izvēlēties “Aizvērt”. Protams, jums joprojām ir nepieciešama piekrišana, lai apmeklētājs varētu iekļūt vietnē. Mūsu Shopware sīkfailu piekrišanas pārvaldnieks darbojas arī ar atpakaļskaitīšanu un ļauj ritināt un pārvietoties jūsu veikalā.

    Shopware Cookie Consent Manager integrācija ir ātra un vienkārša

    Mūsu Shopware sīkfailu ieteikumus var integrēt, izmantojot tagu pārvaldnieku. Operētājsistēmām Android un iOS mēs piedāvājam arī inApp programmatūras izstrādes komplektu, lai iespējotu šo procesu vietējām lietojumprogrammām . Tāpēc integrācija ir iespējama šādās vietnēs:

    • Interneta veikals vai vietne
    • mobilās vietnes (ar adaptīvu dizainu)
    • AMP vietnes

Veikalu programmatūra, e-komercija un datu aizsardzība — kas attiecas uz Shopware sīkfailu paziņojumiem?

Daži skaidrojumi par Shopware e-komercijas mijiedarbību, datu aizsardzību un sīkdatņu informāciju ir sniegti pārējās informācijas lodziņās, taču ne visos. Pirmkārt, rodas atbildība . Jums ir jāspēj pierādīt iestādēm, ka ievērojat tiesību aktus. Šajā sakarībā palīdz mūsu piekrišanas pārvaldnieks Shopware sīkfailiem. Otrkārt, ir tiesības tikt aizmirstam . Dati ir jādzēš pēc pieprasījuma.

IAB konformes CMP, DSGVO, TTDSP, CCPA und mehr

bieži uzdotie jautājumi

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.

Ar mums var sazināties pa tālruni 040/228544660. Varat arī rakstīt e-pastu uz info@consentmanager.net. Abas iespējas nav paredzētas atbalstam. Lūdzu, ņemiet vērā šo. Mēs piedāvājam jums savas saziņas iespējas, tiklīdz izmantojat mūsu piekrišanas pārvaldnieku.

Mums ir vienkārša papildinājumu shēma, lai risinātu šo problēmu un izturētos pret jums godīgi. Ja pārkāpsiet rezervēto limitu, par 1000 lappušu skatījumiem būs jāmaksā papildus divi centi.

Mēs esam priecīgi jums palīdzēt ar vārdiem un darbiem. Ja jums ir kādi jautājumi, vienmēr varat sazināties ar mums. Tomēr integrācija ir tik vienkārša, ka jums parasti nav nepieciešams mūsu atbalsts.

Jā, mēs piedāvājam bezmaksas testu, īpaši mazākiem veikaliem. Kā minēts iepriekš, mēs arī neiekasējam maksu par līdz pat 10 000 ikmēneša lapu skatījumiem.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!