Trauksmes cēlēju programmatūra
ES trauksmes cēlēju direktīva uzņēmumiem
ES trauksmes cēlēju direktīva ir ES tiesiskais regulējums, kas attiecas uz uzņēmumiem ES un/vai ārpus tās. Tā paredzēta, lai palīdzētu darbiniekiem ziņot par neētiskām darbībām uzņēmumā. Svarīgi: tā kā katra ES dalībvalsts ir atbildīga par turpmāku ieviešanu valsts līmenī , jums ir jānodrošina atbilstība tiesību aktu prasībām , kas attiecas uz jums . Bet ko īsti satur ES trauksmes cēlēju direktīva? Kuru var uzskatīt par trauksmes cēlēju? Un kā jūs varat nodrošināt atbilstību jūsu consentmanager trauksmes cēlēju programmatūrai?
Lasiet tālāk, lai uzzinātu par trauksmes cēlēju politikas pašreizējo statusu, tās prasībām un mūsu trauksmes cēlēju programmatūras turpmākajām funkcijām.

Kas ir ES trauksmes cēlēju direktīva?
ES trauksmes cēlēju direktīva (vai ES trauksmes cēlēju direktīva), kas pazīstama arī kā Direktīva (ES) 2019/1937, ir tiesību akts, kas izstrādāts, lai uzlabotu trauksmes cēlēju aizsardzību, radot personām drošu un konsekventu vidi. Trauksmes cēlēji ir cilvēki, kas ziņo par pārkāpumiem darba vietā, un politikas mērķis ir dot viņiem iespēju to darīt, nebaidoties no atriebības.
Direktīvu Eiropas Savienība ieviesa 2019. gadā. Katrai no 27 ES dalībvalstīm līdz 2021.gada 17.decembrim bija jāievieš direktīvas prasības savās valsts tiesību un institucionālajās sistēmās.
consentmanager trauksmes cēlēju programmatūra
Mūsu trauksmes cēlēju programmatūra, ko plānots izlaist 2024. gada marta sākumā, nodrošinās jūsu uzņēmumam visus nepieciešamos rīkus un viegli lietojamu sistēmu, lai jūs varētu viegli izpildīt ES trauksmes cēlēju direktīvu un trauksmes cēlēju aizsardzības likumu (HinschG).
Kādas funkcijas būs consentmanager trauksmes cēlēju programmatūrai?
Droši un viegli pieejami ziņošanas kanāli: mūsu trauksmes cēlēju programmatūra piedāvā drošus un viegli pieejamus ziņošanas kanālus. Trauksmes cēlējiem tiek nodrošināta īpaša veidlapa, ar kuru viņi var ziņot par pārkāpumiem jebkurā laikā un no jebkuras vietas. Šī veidlapa novirza trauksmes cēlēju uz privātu un drošu iekšējo ziņošanas kanālu, kur viņi var izsekot pašreizējam statusam.
- Vienkāršs lietotāja interfeiss: mūsu trauksmes cēlēju programmatūrai būs intuitīvs un lietotājam draudzīgs interfeiss, kas informēs ziņotāju ziņošanas procesā. Tas ietver skaidrus norādījumus par ziņojuma iesniegšanu un visus nepieciešamos dokumentus.
- Trauksmes cēlēju anonimitāte. consentmanager trauksmes cēlēju programmatūra ļaus trauksmes cēlējiem ziņot anonīmi. Jūsu identitāte tiks aizsargāta visā ziņošanas procesā saskaņā ar stingrām trauksmes cēlēju politikas konfidencialitātes prasībām.
- Īpaša trauksmes cēlēju politika: consentmanager lietotāji var piedāvāt saviem darbiniekiem piekļuvi īpašai trauksmes cēlēju politikai programmatūrā, kurā ir izskaidrots, kā process darbojas un kādu aizsardzību saņem trauksmes cēlēji. Informāciju var sniegt dažādos formātos, piem. B. kā PDF, video vai interaktīvu ceļvedi.
- Reāllaika atbalsts: ja nepieciešams, mūsu sistēma ziņošanas procesa laikā var sniegt reāllaika atbalstu trauksmes cēlējiem. Tas ietver atsauces uz nepieciešamo informāciju un detalizētu informāciju par procesa nākamajām darbībām.
Droša datu glabāšana: lai piekļūtu ziņojumiem, var piešķirt īpašas atļaujas. Mūsu programmatūra nodrošina, ka visi ziņojumu un trauksmes cēlēju dati tiek glabāti droši un saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (VDAR) un datu saglabāšanas prasībām, lai šiem datiem piekļūtu tikai pilnvarots personāls.
Atsauksmes un atjauninājumi: trauksmes cēlēji var saņemt atjauninājumus par savu ziņojumu statusu.
Pašreizējais ES trauksmes cēlēju direktīvas statuss
Tuvojoties termiņam, uzņēmumiem, kas atrodas ES dalībvalstīs un kuros strādā vismaz 50 darbinieki, ir jāizveido sistēma, kas nodrošina trauksmes cēlēju drošību un piedāvā drošu un tiesību aktiem atbilstošu ziņošanas iespēju. Svarīgi atzīmēt, ka dažādās valstīs gaidāmas turpmākas izmaiņas, jo katra Eiropas Savienības dalībvalsts var ieviest papildu prasības. Trauksmes cēlēju aizsardzības likums (HinschG), kas stājās spēkā 2023. gada 2. jūlijā, attiecas uz uzņēmumiem Vācijā.
Pārliecinieties, vai jūsu uzņēmums joprojām atbilst prasībām. Tagad bez maksas pārbaudiet savu atbilstību consentmanager .
Uzziniet vairāk tūlīt!
Ja vēlaties uzzināt vairāk informācijas par jauno trauksmes cēlēju programmatūru tūlīt, lūdzu, sazinieties ar mums tieši.
BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI
Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešama trauksmes cēlēju programmatūra?
Šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.
ES direktīva par ziņošanu par trauksmes cēlējiem un līdzīgi likumi daudzās citās valstīs, piemēram, Whistleblower Protection Act (HinschG) Vācijā, trauksmes cēlējiem piedāvā augstu aizsardzības līmeni. Jūs esat pasargāts no atriebības, piemēram, atlaišanas, pazemināšanas amatā vai uzmākšanās, ziņojot par pārkāpumiem. Viņu identitāte arī tiek aizsargāta, lai viņi varētu anonīmi un konfidenciāli ziņot par pārkāpumiem. Tomēr aizsardzības apjoms var atšķirties atkarībā no piemērojamiem likumiem un noteikumiem, un praksē var būt grūti nodrošināt pilnīgu aizsardzību. Trauksmes cēlējiem tiek ieteikts ievērot atbilstošas ziņošanas procedūras un sadarboties ar attiecīgajām iestādēm, lai maksimāli palielinātu savu aizsardzību. Turklāt aizsardzība var neattiekties uz trauksmes cēlējiem, kuri ir izdarījuši vai bijuši iesaistīti pārkāpumā, par kuru ziņots, jo šīs personas var tikt sauktas pie kriminālatbildības.
Saskaņā ar ES trauksmes cēlēju direktīvu organizācijām, kas darbojas Eiropas Savienībā, parasti ir pienākums izveidot trauksmes cēlēju sistēmu, ja tās atbilst noteiktiem kritērijiem. Jo īpaši uzņēmumiem ar vismaz 50 darbiniekiem ir jāizveido iekšējie ziņošanas mehānismi. Uzņēmumiem ir arī jāsniedz skaidri norādījumi par to, kā darbinieki var ziņot par pārkāpumiem uzņēmumā un kā viņi tiek aizsargāti kā trauksmes cēlēji. Tomēr precīzi kritēriji un prasības dažādās valstīs var atšķirties, tāpēc vēlams noskaidrot precīzāku informāciju vietējās varas iestādēs.
Lai nodrošinātu atbilstību ES trauksmes cēlēju direktīvai, jums ir jāizveido drošs un viegli pieejams ziņošanas kanāls. Šie kanāli kalpo kā galvenais līdzeklis, lai darbinieki un ieinteresētās personas ziņotu par pārkāpumiem. Uzņēmumiem ir jārada droša vide, kas mudina personas paust bažas un nodrošināt, ka ziņojumus var iesniegt, nebaidoties no atriebības. Šiem ziņošanas mehānismiem ir būtiska nozīme pārredzamības un pārskatatbildības veicināšanā organizācijās, ļaujot savlaicīgi identificēt un atrisināt problēmas, kuras citādi varētu netikt risinātas.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!