Jauns, Pa labi

EDPB nesenais lēmums par modeļiem “Piekrišana vai samaksa” tiešsaistes platformām


EDAB atzinums par samaksas vai piekrišanas modeli

Nīderlandes, Norvēģijas un Vācijas (Hamburgas) regulatori ir lūguši Eiropas Datu aizsardzības kolēģiju ( EDPB ) sniegt atzinumu par to, vai lielas tiešsaistes platformas var izmantot “piekrišanu vai samaksu” modeļus uzvedības reklāmām, pamatojoties uz derīgu un brīvprātīgu pamatojumu. lietotāja piekrišana. Fons bija Meta ieviestais abonēšanas modelis 2023. gada oktobrī, kurā lietotājiem ir iespēja izvēlēties vai nu maksāt ikmēneša maksu, lai izmantotu Meta pakalpojumus bez reklāmas, vai arī izmantot pakalpojumus bez maksas un redzēt reklāmu — tiešs “piekrišanas” piemērs. vai Pay” modeli.

EDPB lēmums šajā jautājumā ir tāds, ka lielas tiešsaistes platformas, kas saviem klientiem tikai dod iespēju izvēlēties vai nu maksāt maksu vai piekrist personas datu apstrādei biheiviorālai reklāmai, neatbilst Vispārīgajai datu aizsardzības regulai. Šāds modelis rada piespiedu piekrišanu un nelabvēlīgi ietekmē lietotājus, kuri atsakās. Saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (VDAR) derīgai piekrišanai ir jābūt brīvprātīgai, un lietotāji nedrīkst justies spiesti piekrist datu apstrādei, lai izmantotu tiešsaistes platformas pakalpojumus.

Gadījumos, kad šo lielo tiešsaistes platformu izmantošana ir būtiska sociālajai līdzdalībai vai piekļuvei profesionāliem tīkliem, piekļuves ierobežošana tiem, kas nav devuši piekrišanu, tiek uzskatīta par negatīvu un neatbilst nepieciešamības un proporcionalitātes, mērķa ierobežojuma, datu minimizēšanas un godīgums saskaņā ar GDPR.

EDPB ieteikumi par atbilstību

Lai izpildītu GDPR standartus, EDPB aicina platformas piedāvāt reālu “līdzvērtīgu alternatīvu”, kas nerada papildu izmaksas. Tas nozīmē iespējamu trešās piekrišanas iespēju, kas lietotājiem nerada nekādas izmaksas un joprojām ļauj viņiem izmantot šo lielāko tiešsaistes platformu pakalpojumus.

Trešās piekrišanas iespējas ieviešana

Iespējamais risinājums varētu būt piem. B. sastāv no trim pogām uz sīkfailu banera: “Es piekrītu visiem”, kas nozīmētu, ka Jūs brīvprātīgi piekrītat uzvedības reklāmas apstrādei; “Piekrītu bez biheiviorālās reklāmas”, kas nozīmētu atteikšanos no biheiviorālās reklāmas apstrādes, bet iespēju izmantot pakalpojumu līdz noteiktam limitam; un visbeidzot “es maksāju”, kas nozīmētu nepiekrist biheiviorālās reklāmas apstrādei, bet gan iespēju izmantot pakalpojumu ar vairāk funkcijām nekā pēdējā iespēja.

consentmanager lietotāji var pievienot jūsu pielāgoto pogu “Piekrist bez uzvedības reklāmas” jūsu sīkfailu pogas pirmajam līmenim, izpildot mūsu tehniskās instrukcijas mūsu palīdzības lapā šeit .

Izmantojot šīs opcijas, varat nodrošināt, ka jūsu lietotājiem ir vairāk veidu, kā sniegt piekrišanu, nevis tikai akceptēt visus noteikumus vai maksāt maksu.

Ja jums ir vēl kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mail@ consentmanager .net.


vairāk komentāru

Cookie-Crawler - Standalone-Tool
Ģenerālis, Jauns

Biļetens 11/2024

Sīkfailu rāpuļprogramma tagad ir pieejama arī kā atsevišķs rīks Mūsu sīkfailu rāpuļprogramma tagad ir vēl daudzpusīgāka un elastīgāka! No šī brīža varat to izmantot arī kā atsevišķu rīku, neizveidojot atsevišķu CMP. Savrupā opcija ir piemērota klientiem, kuri (vēl) nevēlas pārslēgt sīkfailu reklāmkarogu uz consentmanager , bet vēlas pārbaudīt savu vietņu atbilstību, vai ārējiem datu aizsardzības […]
consentmanager Cookie-Audit Grafik

Vietņu sīkfailu audits: kā to izdarīt manuāli vai ar sīkfailu skeneri

Kā vietnes operators jūs esat atbildīgs par savu lietotāju datiem, ko jūsu vietne apkopo un glabā, izmantojot sīkfailus. Jebkurš sīkfails, kas ir aktīvs jūsu vietnē, var izraisīt konfidencialitātes problēmas , īpaši, ja tas netiek izmantots paredzētajam mērķim vai, vēl svarīgāk, ja tas tiek saglabāts viņu pārlūkprogrammās bez jūsu lietotāju piekrišanas vai ziņas . Riski ir […]