Jauns, Pa labi

EDPB nesenais lēmums par modeļiem “Piekrišana vai samaksa” tiešsaistes platformām


EDAB atzinums par samaksas vai piekrišanas modeli

Nīderlandes, Norvēģijas un Vācijas (Hamburgas) regulatori ir lūguši Eiropas Datu aizsardzības kolēģiju ( EDPB ) sniegt atzinumu par to, vai lielas tiešsaistes platformas var izmantot “piekrišanu vai samaksu” modeļus uzvedības reklāmām, pamatojoties uz derīgu un brīvprātīgu pamatojumu. lietotāja piekrišana. Fons bija Meta ieviestais abonēšanas modelis 2023. gada oktobrī, kurā lietotājiem ir iespēja izvēlēties vai nu maksāt ikmēneša maksu, lai izmantotu Meta pakalpojumus bez reklāmas, vai arī izmantot pakalpojumus bez maksas un redzēt reklāmu — tiešs “piekrišanas” piemērs. vai Pay” modeli.

EDPB lēmums šajā jautājumā ir tāds, ka lielas tiešsaistes platformas, kas saviem klientiem tikai dod iespēju izvēlēties vai nu maksāt maksu vai piekrist personas datu apstrādei biheiviorālai reklāmai, neatbilst Vispārīgajai datu aizsardzības regulai. Šāds modelis rada piespiedu piekrišanu un nelabvēlīgi ietekmē lietotājus, kuri atsakās. Saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (VDAR) derīgai piekrišanai ir jābūt “brīvprātīgai”, un lietotāji nedrīkst justies spiesti piekrist datu apstrādei, lai izmantotu tiešsaistes platformas pakalpojumus.

Gadījumos, kad šo lielo tiešsaistes platformu izmantošana ir būtiska sociālajai līdzdalībai vai piekļuvei profesionāliem tīkliem, piekļuves ierobežošana tiem, kas nav devuši piekrišanu, tiek uzskatīta par negatīvu un neatbilst nepieciešamības un proporcionalitātes, mērķa ierobežojuma, datu minimizēšanas un godīgums saskaņā ar GDPR.

EDPB ieteikumi par atbilstību

Lai izpildītu GDPR standartus, EDPB aicina platformas piedāvāt reālu “līdzvērtīgu alternatīvu”, kas nerada papildu izmaksas. Tas nozīmē iespējamu trešās piekrišanas iespēju, kas lietotājiem nerada nekādas izmaksas un joprojām ļauj viņiem izmantot šo lielāko tiešsaistes platformu pakalpojumus.

Trešās piekrišanas iespējas ieviešana

Iespējamais risinājums varētu būt piem. B. sastāv no trim pogām uz sīkfailu banera: “Es piekrītu visiem”, kas nozīmētu, ka Jūs brīvprātīgi piekrītat uzvedības reklāmas apstrādei; “Piekrītu bez biheiviorālās reklāmas”, kas nozīmētu atteikšanos no biheiviorālās reklāmas apstrādes, bet iespēju izmantot pakalpojumu līdz noteiktam limitam; un visbeidzot “es maksāju”, kas nozīmētu nepiekrist biheiviorālās reklāmas apstrādei, bet gan iespēju izmantot pakalpojumu ar vairāk funkcijām nekā pēdējā iespēja.

consentmanager lietotāji var pievienot jūsu pielāgoto pogu “Piekrist bez uzvedības reklāmas” jūsu sīkfailu pogas pirmajam līmenim, izpildot mūsu tehniskās instrukcijas mūsu palīdzības lapā šeit .

Izmantojot šīs opcijas, varat nodrošināt, ka jūsu lietotājiem ir vairāk veidu, kā sniegt piekrišanu, nevis tikai akceptēt visus noteikumus vai maksāt maksu.

Ja jums ir vēl kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mail@ consentmanager .net.


vairāk komentāru

Jauns

Biļetens 05/2024

Jauna Slack, MS Teams un citu integrācija Ar pašreizējo atjauninājumu sistēmā tagad ir pieejama jauna Slack, MS Teams, Zapier un n8n integrācijas funkcija. Funkcija ērti informē jūs Slack, Teams vai jebkurā citā rīkā par svarīgām izmaiņām un jaunumiem (piem., atrasti jauni sīkfaili) jūsu CMP kontā. Jums vairs nav aktīvi jāpiesakās CMP, lai pārbaudītu atjauninājumus. Sistēma […]
Webinar-GCM-v2-with-Google-and-consentmanager
Ģenerālis, Jauns, video

Tīmekļseminārs: Google Consent Mode v2 ar Google un consentmanager

Pievienojieties mūsu ekskluzīvajam tīmekļsemināram, ko 2024. gada 12. jūnijā plkst. 11:00 pēc Centrāleiropas laika rīko consentmanager sadarbībā ar Google. Tā kā ir liels pieprasījums pēc informācijas par jaunākajām Google prasībām, šis vebinārs palīdzēs jums labāk izprast Google Consent Mode v2. Deniss Gingels no Google un Jan Winkler no consentmanager iepazīstinās ar jums nepieciešamos būtiskos faktus un pamatinformāciju. […]