Ģenerālis

Category: Ģenerālis

Iedomājieties scenāriju, kurā jūsu sīkfailu reklāmkarogs ir ne tikai atbilstošs, bet arī palielina ieņēmumus. Šajā rakstā jūs uzzināsit, kā consentmanager trafika plūsmas pārskats var palīdzēt īstenot šo scenāriju. Mēs parādīsim, kā atrast pārskatu tieši jūsu informācijas panelī, un kopā mēs apskatīsim, kā varat izmantot savus datus, lai ievērojami palielinātu piekrišanas līmeni sīkfailiem. Kāds ir consentmanager … Continue Reading

Category: Ģenerālis

Nīderlandes tiešsaistes azartspēļu sektors ir legalizēts kopš 2021. gada 1. oktobra ar likumu par distances derībām un azartspēlēm. Tomēr šis azartspēļu likums tagad ir būtiski attīstījies, ieviešot jaunu aizliegumu nemērķtiecīgai tiešsaistes azartspēļu reklamēšanai , kas stājās spēkā 2023. gada 1. jūlijā . Tas nozīmē, ka azartspēļu reklamēšana internetā un TV pēc pieprasījuma ir atļauta tikai ar stingriem nosacījumiem. Nīderlandes … Continue Reading

Category: Ģenerālis

Optimizācijas pārskats palīdz uzlabot sīkfailu reklāmkaroga veiktspēju un pieņemt lēmumus, pamatojoties uz pārskatā apkopoto informāciju. Šajā pārskatā jūs atradīsiet dažādu A/B testu rezultātus un citus datu rādītājus, kas palīdzēs labāk izprast lietotāju preferences un maksimāli palielināt piekrišanas līmeni, vienlaikus ievērojot valdības noteikumus. Apskatiet dažādas šī pārskata funkcijas un to, kā varat to izmantot savā biznesā. … Continue Reading

Category: Ģenerālis

IAB ir izlaidusi savu jaunāko Pārredzamības un piekrišanas ietvara versiju (IAB TCF 2.2), un tajā ir ieviestas dažas svarīgas izmaiņas izdevējiem. Kas ir IAB PPI? IAB PPI ir vadlīniju un tehnisko standartu ietvars, kas ļauj izdevējiem un pakalpojumu sniedzējiem apkopot un apmainīties ar piekrišanas informāciju vai vienkāršiem vārdiem sakot: PPI ir veids, kā pakalpojumu sniedzējs (piemēram, … Continue Reading

Category: Ģenerālis

“Nākotne bez sīkfailiem”: ko tas nozīmē? Nākotne bez sīkfailiem ir termins, kas attiecas uz ierobežotu sīkfailu izmantošanu vietnēs. Tas ne vienmēr attiecas uz visiem sīkfailiem, bet jo īpaši uz trešo pušu sīkfailiem. Ja pats nekad neesat izmantojis sīkdatnes, šeit atradīsiet īsu skaidrojumu. Sīkfaili ir nelieli faili, kas tiek saglabāti lietotāja datorā, pārlūkojot tīmekļa vietni. Tie … Continue Reading

Category: Ģenerālis

Ja savā vietnē izmantojat Matomo sīkfailus, iespējams, jums rodas jautājums, kā Matomo Analytics var integrēt savā sīkfailu reklāmkarogā, lai nodrošinātu atbilstību GDPR prasībām. Iepriekšējā ceļvedī mēs jau detalizēti paskaidrojām, kas īsti ir Matomo Analytics un kā Matomo sīkfaili darbojas saistībā ar GDPR. Un šajā rakstā mēs jums parādīsim, kā jūs varat integrēt Matomo savā sīkfailu … Continue Reading

Category: Ģenerālis

Sīkdatņu baneru izmantošana saskaņā ar datu aizsardzību ir viens no lielākajiem izaicinājumiem vietņu operatoriem. Ja sīkdatņu reklāmkarogus paredzēts veidot saskaņā ar GDPR, tīmekļa vietnes lietotājiem ir jābūt iespējai piekrist personas datu apstrādei vai arī to noraidīt ar sīkdatņu reklāmkaroga palīdzību. Bet kas jums jāņem vērā, ja vēlaties izmantot sīkfailu reklāmkarogus vai sīkfailu satura banerus? Kādi … Continue Reading

Category: Ģenerālis

Eiropas Vispārējā datu aizsardzības regula (GDPR) ir spēkā kopš 2018. gada 25. maija. Tam ir liela ietekme uz datu aizsardzību tiešsaistes jomā. Tas attiecas uz vietnēm un tiešsaistes veikaliem, kā arī sociālajiem medijiem. Facebook pikseļu sīkfailu ietekmē arī ES datu aizsardzības reforma, kas nosaka sarežģītus sīkfailu un datu aizsardzības noteikumus. Svarīgs regulējums šajā kontekstā ir … Continue Reading

Category: Ģenerālis

Juridiski droši pasākumi un piekrišana sīkdatnēm Matomo (agrāk Piwik) ir atvērtā koda projekts. Kā alternatīvu Google Analytics Matomo piedāvā vietņu analīzes rīkus, kas tiek izmantoti, lai reģistrētu jūsu apmeklētāju darbības. Šim nolūkam Matomo izmanto dažāda veida sīkfailus. Lai Matomo būtu saderīgs ar GDPR, ir nepieciešama Matomo sīkdatņu piekrišana. Atbilstoša informācija ir jānorāda arī Matomo datu … Continue Reading

Category: Ģenerālis

Par to jums vajadzētu “twitter” ziņot, izmantojot piekrišanas pārvaldību Līdz pat 280 rakstzīmēm, kas tika ierakstītas ar veco labo SMS tikai pirms dažiem gadiem, tagad tiek tvītotas arvien biežāk: tikai tā var izskaidrot, ka veiksmīgajam amerikāņu mikroblogošanas pakalpojumam Twitter ir gandrīz 330 miljoni aktīvo lietotāju mēnesī. Pēdējos gados zem dažādiem #hashtagiem ir aizsāktas dzīvas diskusijas, … Continue Reading