Ģenerālis

IAB PPI 2.2: visi fakti, laika skala un to izmantošana tagad


IAB ir izlaidusi savu jaunāko Pārredzamības un piekrišanas ietvara versiju (IAB TCF 2.2), un tajā ir ieviestas dažas svarīgas izmaiņas izdevējiem.

Kas ir IAB PPI?

IAB PPI ir vadlīniju un tehnisko standartu ietvars, kas ļauj izdevējiem un pakalpojumu sniedzējiem apkopot un apmainīties ar piekrišanas informāciju vai vienkāršiem vārdiem sakot: PPI ir veids, kā pakalpojumu sniedzējs (piemēram, reklāmdevējs jūsu vietnē) saprot , kādus lēmumus ir pieņēmuši apmeklētāji . PPI standartizē piekrišanas informācijas apkopošanu, saziņu un izpratni. Tas ļauj pakalpojumu sniedzējam pielāgot savu uzvedību, piem. B. Lai rādītu nepersonalizētas reklāmas, nevis ar datiem pamatotas personalizētas reklāmas.

Kāpēc man vajadzētu savā vietnē izmantot IAB PPI?

Principā visi lielākie reklāmas uzņēmumi atbalsta IAB TCF kā Standard un piedalās kā piegādātāji TCF globālajā pakalpojumu sniedzēju sarakstā (GVL). Lai rādītu savas reklāmas, šie uzņēmumi paļaujas uz signāliem, ko tie saņem, izmantojot IAB PPI. Ja trūkst šo piekrišanas signālu (tā sauktās “TC virknes”), lielākā daļa reklāmdevēju atsakās rādīt reklāmas . Ja jūs kā izdevējs neizmantojat PPI, jūs, visticamāk, zaudēsit ieņēmumus no reklāmām savā vietnē.

Kāds sakars IAB PPI ar Google?

Google ir viens no lielākajiem reklāmas uzņēmumiem pasaulē. Izmantojot tādus pakalpojumus kā Google AdWords, Google AdSense, Google Ad Manager, Google AdMob vai Google AdX, Google spēlē svarīgu lomu lielākajā daļā vietņu, kad runa ir par reklamēšanu to vietnēs. Nesen Google paziņoja, ka stingrāk savu reklamēšanas politiku un rādīs reklāmas tikai tad, ja būs derīgs IAB TCF 2.2 signāls . Tas ietekmē tās platformas AdSense, Ad Mob vai Ad Manager lietotājiem EEZ un Apvienotajā Karalistē. Šī jaunā politika stāsies spēkā šī gada 4. ceturksnī . Vietnēs un lietotnēs, kas vēlas rādīt Google reklāmas, ir jāievieš CMP, kas atbalsta IAB TCF 2.2 un ko ir sertificējis Google .

Vai consentmanager Google PPI 2.2 ir sertificēts?

Jā, consentmanager jau ir izgājis sertifikācijas procesu gan IAB PPI, gan Google PPI sertifikācijai.

Kāda ir atšķirība starp TCF 2.0/2.1 un 2.2?

IAB TCF 2.0 tika izlaists 2019. gadā. Konflikta ar Beļģijas APD dēļ IAB izlaida jaunu IAB versiju (versija 2.2), lai risinātu dažas no izvirzītajām problēmām. Galvenās atšķirības ir šādas:

  • Augstākas prasības nodrošinātājiem rādītajai informācijai (piem., datu kategorijas, saglabāšanas periodi utt.)
  • Augstākas likumīgās intereses prasības un likumīgo interešu atcelšana konkrētiem mērķiem
  • Noteiktu tehnisko funkciju noņemšana (piemēram, IAB TCF CMP API getTCData komanda)

Vietnes vai lietotnes īpašniekam lielākā daļa šo izmaiņu neietekmēs tikai nelielas izmaiņas parādītajā informācijā.

Laika skala: kad es varu sākt? Kad man jāsāk to lietot?

“Vecais” PPI 2.0/2.1 joprojām ir spēkā un to var izmantot līdz pārejas perioda beigām, kas tika pagarināts līdz 2023. gada 20. novembrim. No šī brīža ir spēkā tikai TCF 2.2. consentmanager jau ir sācis atbalstīt PPI 2.2 — tīmekļa vietnes jau var pārslēgties no 2.0 uz 2.2, ja nepieciešams .

Taču: visiem pakalpojumu sniedzējiem ir jāatjaunina sava reģistrācija IAB GVL. Turklāt pakalpojumu sniedzējiem ir jāatjaunina sava tehnoloģija, lai saprastu un atbalstītu TCF 2.2 signālus. Tas prasa manuālu procesu ar lielāko daļu pakalpojumu sniedzēju, un tāpēc tas prasa laiku. Tāpēc ir sagaidāms, ka daudziem pakalpojumu sniedzējiem būs nepieciešams laiks, lai pielāgotos. Tāpēc mēs iesakām nepārslēgties uz IAB PPI 2.2 pirms novembra , jo tādējādi izdevēji var zaudēt reklāmas ieņēmumus.

Kā es varu sākt?

Ja vēlaties pāriet uz PPI 2.2, varat to izdarīt savā consentmanager kontā, dodoties uz:

(vecais skats) izvēlne> CMP> Rediģēt> Citas iespējas> IAB PPI:

(jauns skats) izvēlne> CMP> Citas iespējas> IAB PPI:

Vai visiem lietotājiem tiks jautāts vēlreiz, ja es jaunināšu uz TCF 2.2?

Nē. Vecie piekrišanas signāli joprojām ir spēkā, un CMP tos turpinās izmantot arī pēc 2023. gada novembra.

Kāpēc ar jaunināšanu ir jauni s-pārdevēji? Vai tas ir labi?

Ne visi pakalpojumu sniedzēji, kas bija reģistrēti IAB TCF 2.0, ir reģistrēti arī 2.2. Pārejot uz versiju 2.2, šie pakalpojumu sniedzēji tagad ir zaudējuši IAB nodrošinātāju statusu. Tas nozīmē, ka tiek pazaudēts IAB ID (ID bez “s” vai “c” priekšā) un nodrošinātājam var izmantot tikai sistēmas ID (to, kura priekšā ir “s”).

Diemžēl tas nozīmē arī to, ka tiek zaudēta automātiskā mērķu piešķiršana. Tas nozīmē, ka attiecīgie pakalpojumu sniedzēji tagad ir manuāli jāpiešķir kādam mērķim.


vairāk komentāru

Newsletter consentmanager Juni
Jauns

Biļetens 06/2024

Jauns papildinājums: privātumam draudzīga vietņu analīze Līdz ar jūnija atjauninājumu jūsu kontā ir pieejams jaunais papildinājums Vietnes analīze. Šeit mēs apvienojam divus komponentus, kuros mēs esam īpaši labi: reāla datu aizsardzība un lieliska ziņošana. Mūsu jaunās privātumam draudzīgās vietņu analīzes priekšrocības galvenokārt slēpjas datu aizsardzībā un sistēmas vienkāršībā: Izmantojot mūsu privātumam draudzīgo vietņu analīzi, mēs […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Jauns

Nīderlandes DSB: ceļvedis sīkfailu reklāmkarogiem un pastiprinātām pārbaudēm

Nīderlandes datu aizsardzības iestāde (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) ir publicējusi jaunu rokasgrāmatu , kurā aprakstīta sīkfailu reklāmkarogu veidošanas labākā prakse un no kā izvairīties, lai izvairītos no iespējamām naudas sodiem. Kā tika paziņots 2024. gada februārī , Datu aizsardzības iestāde ieviesīs vairāk kontroles, lai nodrošinātu, ka tīmekļa vietnes likumīgi saņem piekrišanu sīkfailu un citas izsekošanas programmatūras izsekošanai. […]