Google jaunākais atjauninājums, lai novērstu trešo pušu sīkfailus pārlūkprogrammā Chrome, tagad ir pagarināts līdz 2025. gadam. Šī ir trešā reize, kad Google aizkavē trešo pušu sīkfailu noņemšanu.
Vai neesat pārliecināts par trešo pušu sīkfailu atcelšanu? Pēc tam mēs iesakām noklikšķināt uz šīs saites, lai uzzinātu vairāk par iemesliem un to, ko tas nozīmē lietotājiem, tirgotājiem un reklāmdevējiem: https://www. consentmanager .de/wissen/abschaffen-third-party-cookies
Varat arī skatīties mūsu vebināru (angļu valodā) par trešo pušu sīkfailiem, izmantojot šo saiti: https://www. consentmanager .de/wissen/webinar-abschaffen-third-party-cookies
Šī aizkavēšanās, par kuru tika paziņots otrdien , lielā mērā ir sarežģītas atgriezeniskās saites ķēdes rezultāts, kurā ir iesaistītas dažādas ieinteresētās personas, tostarp Apvienotās Karalistes Konkurences un tirgus iestāde (CMA), Apvienotās Karalistes Informācijas komisāra birojs (ICO), nozares pārstāvji un izstrādātāji. Pagarinājums arī dod CMA laiku rūpīgi apsvērt nozares testu rezultātus, kuriem jābūt pieejamiem līdz jūnija beigām.
Tomēr mārketinga speciālistiem un reklāmdevējiem šis garāks laika grafiks var radīt zināmu nenoteiktību . Pielāgošanās trešo pušu sīkfailu novēlotajai pakāpeniskai izņemšanai nozīmē atrast un ieviest alternatīvas datu vākšanas stratēģijas, kas respektē lietotāju privātumu. Pārejot uz spēcīgākām metodēm, kas nav atkarīgas no trešo pušu sīkfailiem, piemēram, kontekstuālā mērķauditorijas atlase, pirmās puses izsekošana vai pirmās puses reklāmu rādīšana, mārketinga speciālisti vai reklāmdevēji var iegūt konkurences priekšrocības un labāk ievērot jaunos datu aizsardzības noteikumus.
Esošie consentmanager lietotāji var pielāgot savus CMP iestatījumus un sagatavoties darbības pārtraukšanai, izpildot šos norādījumus: https://www. consentmanager .de/wissen/third-party-cookies-und-cmp-consent-scope/
Ja jums ir kādi jautājumi vai nepieciešama palīdzība, pielāgojot savu CMP tālāk norādītajām izmaiņām, vienkārši sazinieties ar mūsu atbalsta komandu.