Jauns

Google atliek trešo pušu sīkfailu atcelšanu līdz 2025. gadam


Google atjauninājums par trešo pušu sīkfailiem 2025. gadam.

Google jaunākais atjauninājums, lai novērstu trešo pušu sīkfailus pārlūkprogrammā Chrome, tagad ir pagarināts līdz 2025. gadam. Šī ir trešā reize, kad Google aizkavē trešo pušu sīkfailu noņemšanu.

Vai neesat pārliecināts par trešo pušu sīkfailu atcelšanu? Pēc tam mēs iesakām noklikšķināt uz šīs saites, lai uzzinātu vairāk par iemesliem un to, ko tas nozīmē lietotājiem, tirgotājiem un reklāmdevējiem: https://www. consentmanager .de/wissen/abschaffen-third-party-cookies

Varat arī skatīties mūsu vebināru (angļu valodā) par trešo pušu sīkfailiem, izmantojot šo saiti: https://www. consentmanager .de/wissen/webinar-abschaffen-third-party-cookies

Šī aizkavēšanās, par kuru tika paziņots otrdien , lielā mērā ir sarežģītas atgriezeniskās saites ķēdes rezultāts, kurā ir iesaistītas dažādas ieinteresētās personas, tostarp Apvienotās Karalistes Konkurences un tirgus iestāde (CMA), Apvienotās Karalistes Informācijas komisāra birojs (ICO), nozares pārstāvji un izstrādātāji. Pagarinājums arī dod CMA laiku rūpīgi apsvērt nozares testu rezultātus, kuriem jābūt pieejamiem līdz jūnija beigām.

Tomēr mārketinga speciālistiem un reklāmdevējiem šis garāks laika grafiks var radīt zināmu nenoteiktību . Pielāgošanās trešo pušu sīkfailu novēlotajai pakāpeniskai izņemšanai nozīmē atrast un ieviest alternatīvas datu vākšanas stratēģijas, kas respektē lietotāju privātumu. Pārejot uz spēcīgākām metodēm, kas nav atkarīgas no trešo pušu sīkfailiem, piemēram, kontekstuālā mērķauditorijas atlase, pirmās puses izsekošana vai pirmās puses reklāmu rādīšana, mārketinga speciālisti vai reklāmdevēji var iegūt konkurences priekšrocības un labāk ievērot jaunos datu aizsardzības noteikumus.

Esošie consentmanager lietotāji var pielāgot savus CMP iestatījumus un sagatavoties darbības pārtraukšanai, izpildot šos norādījumus: https://www. consentmanager .de/wissen/third-party-cookies-und-cmp-consent-scope/

Ja jums ir kādi jautājumi vai nepieciešama palīdzība, pielāgojot savu CMP tālāk norādītajām izmaiņām, vienkārši sazinieties ar mūsu atbalsta komandu.


vairāk komentāru

Ģenerālis

Biļetens 09/2024

Jaunas funkcijas: Datu subjekta tiesību (DSR) rīks GDPR nosaka, ka skartajiem (piemēram, vietnes apmeklētājiem, klientiem vai citām personām, kuru dati tiek apstrādāti) ir noteiktas tiesības. Tas jo īpaši ietver to, ka viņi var noskaidrot savas tiesības un saņemt informāciju par apstrādātajiem datiem. Tiesības cita starpā ietver: Mūsu jaunais DSR rīks tagad ļauj nodrošināt skartajām personām […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Jauns

consentmanager iegūst zelta statusu kā Google CMP partneris

consentmanager ir sertificēts kā Zelta līmeņa CMP partneris Google Consent Management Platform (CMP) partneru programmā. Šis statuss mums tika piešķirts, pamatojoties uz šādiem kritērijiem: Jaunākā Google CMP partneru programmas attīstība sniedz ievērojamas priekšrocības mūsu klientiem. Tagad varat integrēt savu piekrišanas reklāmkarogu ar Google Ads, Google Analytics un Google tagu pārvaldnieku tieši no sava konta Google tagu […]