Ģenerālis

Google piekrišanas režīms 2024. gadā Google Ads lietotājiem


AdWords - vārdu burti uz koka galda. Koka burtu tuvplāns uz lauku stila galda ar uzrakstu “AdWords”.

2023. gada beigās Google ieviesa jauno piekrišanas režīmu v2, kas ir balstīts uz tā priekšgājēju un ietver jaunas funkcijas un termiņus. Tie ietekmē noteiktus Google Ads lietotājus un stājas spēkā 2024. gada martā. Lai novērtētu, vai šīs izmaiņas attiecas uz jūsu reklamēšanas darbībām, un izprastu ietekmi, skatiet tālāk sniegto kopsavilkumu.

Google piekrišanas režīma 2. versija īsumā: Google piekrišanas režīms 2. nodrošina iespēju pielāgot vietnes tagu un lietotnes SDK darbību, pamatojoties uz galalietotāja piekrišanas lēmumiem.

Google Ads lietotājiem 2023. gada decembra paziņojums ir tikai dažus mēnešus pirms termiņa.

Google piekrišanas režīma v2 grafiks un termiņš

Google pieprasa, lai Google Ads lietotāji, kuru mērķauditorija ir atlasīta mērķauditorijām Eiropas Ekonomikas zonā un Apvienotajā Karalistē, iespējotu piekrišanas režīmu v2, lai vēlākais līdz 2024. gada martam piekļūtu auditorijas mērīšanas funkcijām visās vietnēs vai lietotnēs.

Turklāt no 2024. gada 16. janvāra reklāmdevējiem, kuri izmanto programmu Google Ads, jau ir jāintegrē Google sertificēta piekrišanas pārvaldības platforma (CMP), piemēram, consentmanager .

Neiespējojot Google piekrišanas režīmu v2, var tikt zaudēti dati, jo piekrišana ir būtiska, lai turpinātu novērtēt reklāmu veiktspēju un lietotājiem sniegtu personalizētas reklāmas. Google jaunais atjauninājums ne tikai ietekmē to, kā tehniski runājot, vietnēs izmantotos tagus vai lietotnēm izmantotos SDK, bet arī rīki, kas atbalsta datu augšupielādi no avotiem, kas nav Google.

Kāpēc tagad? Normatīvais konteksts: Digitālo tirgu likums, Google iecelts par vārtsargu

Digitālo tirgu likuma ieviešanai ir bijusi liela ietekme uz tiešsaistes reklamēšanu, un tādi uzņēmumi kā Google ir iecelti par “vārtsargiem”. Šis noteikums uzliek uzņēmumam Google pienākumu sniegt lietotājiem plašākas izvēles iespējas piekrist viņu personas datu apstrādei un uzlabot viņu privātuma kontroli. Reaģējot uz to, uzņēmums Google ir atjauninājis piekrišanas režīmu uz 2. versiju, lai izpildītu Digitālo tirgu likumā noteiktos vārtsarga pienākumus.

Lai dziļāk izprastu Digitālo tirgu likumu, esam izveidojuši jums dažas noderīgas saites:
https://www.consentmanager.de/wissen/das-gesetz-ueber-digitale-maerkte/
https://www.consentmanager.de/wissen/eu-digital-services-act-auswirkungen-auf-unternehmen/

Lūk, kā Google piekrišanas režīms v2 darbojas ar Google Ads

Lai saprastu, kā Google piekrišanas režīms v2 darbojas ar Google Ads, īsi salīdzināsim to ar tā priekšgājēju.

Google piekrišanas režīms ir paredzēts, lai palīdzētu reklāmdevējiem saglabāt mērījumu precizitāti, vienlaikus ievērojot lietotāju konfidencialitāti. Pielāgojot Google tagu darbību, pamatojoties uz galalietotāja piekrišanas izvēli, un izmantojot reklāmguvumu modelēšanu, Google var atgūt zaudētos reklāmguvumus. Piekrišanas lēmums ir, piemēram, tas, vai lietotājs sīkfailu reklāmkarogā noklikšķina uz pogas “Piekrist” vai “Noraidīt”. Mehānisms ir tāds, ka zaudēto piekrišanu var modelēt, izmantojot Google AI, lai novērstu datu atšķirības starp konkrētām mijiedarbībām un reklāmguvumu notikumiem.

Rezultātā reklāmdevēji var gūt labumu no precīzākiem datiem, kas balstīti uz šiem modelētajiem reklāmguvumiem, kas ir tieši integrēti Google Ads kampaņas pārskatā un cenu noteikšanas rīkos.

Galvenā atšķirība Google piekrišanas režīmā v2 ir divu jaunu piekrišanas virkņu pievienošana, kas īpaši attiecas uz to, kā dati tiek apstrādāti un kopīgoti. Tālāk mēs sīkāk iepazīstināsim ar šīm virknēm un to aktivizēšanu.

Pielāgošanās izmaiņām: kas jādara reklāmdevējiem

Svarīgi : Google sertificēts CMP, piemēram, consentmanager , ir būtiska prasība, lai saņemtu piekrišanu no lietotājiem EEZ vai Apvienotajā Karalistē. Tādēļ, lai iegūtu lietotāja piekrišanu, pārliecinieties, vai jūsu vietnē tiek piedāvāts juridiski atbilstošs sīkfailu reklāmkarogs, piemēram, consentmanager .

Kad tas ir sakārtots, jums ir jāpielāgo CMP piekrišanas process, lai pievienotu papildu Google publicētās piekrišanas virknes.
Divas jaunās piekrišanas virknes no Google, kas ir papildus esošajāmad_storage unanalytics_storage pievienoti šādi:

1. ad_user_data
2. ad_personalization

Lai izmantotu šīs virknes un aktivizētu Google piekrišanas režīmu savā consentmanager CMP, lūdzu, izlasiet mūsu detalizētos norādījumus šeit: https://help. consentmanager .de/books/cmp/page/working-with-google-consent-mode

consentmanager lietotāji var būt pārliecināti, ka consentmanager ir viens no dažiem CMP nodrošinātājiem , kas piedāvā Google piekrišanas režīmu v2 gan vietnēm, gan lietotnēm .

Sagatavojieties aktīvi un izmantojiet consentmanager kā savu juridiski atbilstošo piekrišanas pārvaldības platformu. Sāciet pāreju uz Google piekrišanas režīmu v2 tūlīt .


vairāk komentāru

Digital Services Act
Pa labi

Vai Digitālo pakalpojumu likums (DSA) attiecas arī uz jūsu uzņēmumu? Tiešsaistes platformām ir papildu pienākumi

Digitālo pakalpojumu likums nosaka papildu pārredzamības prasības tiešsaistes platformām. Tiešsaistes platformas definīcija saskaņā ar DSA var attiekties uz jūsu uzņēmumu. Tā rezultātā jums, iespējams, būs jāievēro DSA papildu pārredzamības prasības. Lasiet tālāk, lai uzzinātu, vai jūsu uzņēmums ietilpst šajā kategorijā un kādus pasākumus varat veikt, lai nodrošinātu atbilstību. Kāds ir Digitālo pakalpojumu likuma mērķis? Digitālo […]
A picture of a cookies with a red circle in the middle and the caption 1st party cookies and 3rd party cookies
Jauns

Trešo pušu sīkfailu likvidēšana un jūsu CMP piekrišanas tvēruma iestatījumu pielāgošana

Gaidāmā trešo pušu sīkfailu atcelšana nozīmē lielas izmaiņas consentmanager piekrišanas tvēruma izmantošanā. No jūnija consentmanager vairs neiestatīs trešo pušu sīkfailus domēnā consentmanager .net . Šo izmaiņu rezultātā tiks noņemtas dažas no mūsu piekrišanas tvēruma opcijām, piemēram, konta piekrišana un CMP piekrišana, kas tiek izmantotas ar trešās puses sīkfailiem. Mēs ļoti mudinām mūsu klientus pēc iespējas […]