Ģenerālis

Kā ieviest Google piekrišanas režīmu v2


Google logotips uz ēkas

Saskaņā ar Google oficiālo paziņojumu, termiņš Google piekrišanas režīma v2 izmantošanai noteiktām vietnēm un lietotnēm beigsies 2024. gada sākumā, martā.

Kā minēts mūsu īpašajā Google piekrišanas režīma v2 lapā, visām vietnēm un lietotnēm, kuru mērķauditorija ir lietotāji EEZ un Apvienotajā Karalistē, ir jāiespējo Google piekrišanas režīms 2. Ātrākais un drošākais veids ir izmantot Google sertificētu piekrišanas pārvaldības platformu, piemēram, consentmanager .

Šajā rokasgrāmatā mēs parādīsim, kā ieviest Google piekrišanas režīmu v2, izmantojot mūsu sertificēto piekrišanas pārvaldības platformu, kur to atrast savā informācijas panelī un kā izmantot vienkāršo vai uzlaboto ieviešanas metodi.

Vai jums ir maz laika? Vai vēlaties nekavējoties iestatīt Google piekrišanas režīmu v2?
Dodieties šeit → https://help. consentmanager .de/books/cmp/page/working-with-google-consent-mode

Kā ieviest Google piekrišanas režīmu v2

Google piekrišanas režīma v2 atjauninājumā ir iekļauti divi jauni parametri, kas ieviesti, lai labāk atbilstu ES lietotāju piekrišanas politikai . Lietotājiem papildus esošajiem parametriem ad_storage un analytics_storage ir jāpievieno šādi parametri:

  1. ad_user_data, kas definē piekrišanu ar reklāmu saistītu lietotāja datu sūtīšanai uzņēmumam Google
  2. ad_personalization, kas iestata izvēli personalizētām reklāmām.

Lai iegūtu plašāku informāciju, skatiet Google izstrādātāju vadlīnijas šeit: https://developers.google.com/tag-platform/security/guides/consent.

Tomēr pirmie soļi ir ļoti vienkārši. consentmanager ir paveicis lielāko daļu darba jūsu vietā, jums tikai jāaktivizē tas savā informācijas panelī, jāveic daži ātri klikšķi šeit un tur, un esat pabeidzis.

1. darbība: iespējojiet Google piekrišanas režīmu v2 savā consentmanager informācijas panelī
Dodieties uz savu CMP informācijas paneli → Noklikšķiniet uz “CMP” → Dodieties uz “Integrācijas” → Iespējot Google piekrišanas režīmu → Ja nepieciešams, pielāgojiet tālāk, ritinot lapu uz leju → Noklikšķiniet uz “ Saglabāt izmaiņas”.

2. darbība. Pievienojiet attiecīgos Google pakalpojumu sniedzējus
Jūsu consentmanager Informācijas panelī sadaļā CMPS dodieties uz sadaļu “Pārdevēji”, kas atrodas informācijas paneļa kreisajā pusē → Noklikšķiniet uz “Pievienot pakalpojumu sniedzēju” → Pievienot Google Ads un Google Analytics savam pakalpojumu sniedzēju sarakstam → Tagad piešķiriet katram pakalpojumu sniedzējam piešķirt mērķi, noklikšķinot uz nolaižamās ikonas. uz leju sarakstu

3. darbība. Google tagu pārvaldniekā iespējojiet piekrišanu
Google tagu pārvaldniekā dodieties uz administrēšanas apgabalu → noklikšķiniet uz “Konteinera iestatījumi” → sadaļā Papildu iestatījumi aktivizējiet opciju “Iespējot piekrišanas pārskatu” → tagad dodieties uz sadaļu Tags, lai skatītu katra taga piekrišanas informāciju un atjauninātu atzīmes. kuru vēlaties izmantot piekrišanas režīmam. Detalizētas instrukcijas soli pa solim ir atrodamas šeit .

4. darbība. Pārbaudiet, vai piekrišanas režīms darbojas
Izlasiet mūsu detalizēto ceļvedi, lai uzzinātu, kā to izdarīt.

Basic un uzlabotā ieviešana

Google paskaidro, ka Google atzīmes, kas aktivizētas kā daļa no Google piekrišanas režīma v2, darbojas saskaņā ar lietotāja lēmumu par piekrišanu. Varat izlemt, kā šie tagi darbojas, izmantojot abas Google piedāvātās iespējas — Basic un papildu ieviešanu. Galvenā atšķirība ir tāda, ka uzlabotajā implementācijā tiek izmantota uzvedības modelēšanas funkcija pakalpojumā GA4, savukārt Basic implementācija to neizmanto. Uzvedības modelēšanā Google izmanto mašīnmācīšanos, kas nozīmē, ka tāda lietotāja rīcība, kurš noraida sīkfailus analītikas nolūkos, tiek modelēta kā tāda lietotāja uzvedība, kurš pieņem sīkfailus analītikas nolūkos. Lietotājiem, kuri ir atkarīgi no šo datu apkopošanas, tas var būt papildu ieguvums.

Basic ieviešana arī stingri bloķē visus tagus, kas nozīmē, ka atzīmes tiek neatgriezeniski bloķētas, līdz tiek sniegta piekrišana. Ja vēlaties uzzināt vairāk par atšķirībām, apmeklējiet mūsu ceļvedi šeit .

Google papildu piekrišana v2 (AC2)

Papildu piekrišanas versijā 2 tika veiktas papildu izmaiņas, kas jau tika ieviestas 2023. gada 6. decembrī. Google ir pievienojis dažas papildu piekrišanas specifikācijas, kas galvenokārt saistītas ar piekrišanas virknēm, lai atbalstītu pakalpojumu sniedzējus. Šīs papildu piekrišanas specifikācijas ir paredzētas CMPS un partneriem, kuri vēlas pievienot papildu piekrišanas pakalpojumu sniedzējiem, kas darbojas Google reklāmu tehnoloģiju nodrošinātāju saraksts (ATP), taču vēl nav iekļauti IAB Eiropas globālajā pakalpojumu sniedzēju sarakstā (GVL), lai tos izmantotu kopā ar IAB Eiropas pārredzamības un piekrišanas ietvaru (TCF) v2.

Pilnu Google papildu piekrišanas v2 (AC2) specifikāciju var atrast šeit.


vairāk komentāru

Digital Services Act
Pa labi

Vai Digitālo pakalpojumu likums (DSA) attiecas arī uz jūsu uzņēmumu? Tiešsaistes platformām ir papildu pienākumi

Digitālo pakalpojumu likums nosaka papildu pārredzamības prasības tiešsaistes platformām. Tiešsaistes platformas definīcija saskaņā ar DSA var attiekties uz jūsu uzņēmumu. Tā rezultātā jums, iespējams, būs jāievēro DSA papildu pārredzamības prasības. Lasiet tālāk, lai uzzinātu, vai jūsu uzņēmums ietilpst šajā kategorijā un kādus pasākumus varat veikt, lai nodrošinātu atbilstību. Kāds ir Digitālo pakalpojumu likuma mērķis? Digitālo […]
A picture of a cookies with a red circle in the middle and the caption 1st party cookies and 3rd party cookies
Jauns

Trešo pušu sīkfailu likvidēšana un jūsu CMP piekrišanas tvēruma iestatījumu pielāgošana

Gaidāmā trešo pušu sīkfailu atcelšana nozīmē lielas izmaiņas consentmanager piekrišanas tvēruma izmantošanā. No jūnija consentmanager vairs neiestatīs trešo pušu sīkfailus domēnā consentmanager .net . Šo izmaiņu rezultātā tiks noņemtas dažas no mūsu piekrišanas tvēruma opcijām, piemēram, konta piekrišana un CMP piekrišana, kas tiek izmantotas ar trešās puses sīkfailiem. Mēs ļoti mudinām mūsu klientus pēc iespējas […]