Jauns

Biļetens 01/2024


Laipni lūdzam 2024. gadā!

2024. gada pirmās dienas jau ir pagājušas. Mēs ceram, ka jūs visi esat iesākuši jauno gadu veseli un laimīgi. Gads jūs gaida ar daudzām izmaiņām un jauninājumiem datu aizsardzības vidē. 2024. gadā consentmanager atkal ar lielu entuziasmu ņems vērā visas šīs izmaiņas un nepārtraukti attīstīs consentmanager platformu. Sagaidiet aizraujošu gadu kopā ar mums 2024. gadā. Pirmā jaunā mūsu CMP funkcija jūs jau gaida.


Jauna funkcija: Privātuma politikas ģenerators

Ar mūsu pašreizējo atjauninājumu mūsu CMP ir pieejama jauna funkcija: datu aizsardzības deklarāciju ģenerators. Ģenerators ļauj viegli izveidot un pārvaldīt savu privātuma politiku. Tajā ir iekļautas iepriekš sagatavotas teksta veidnes un cita starpā datu aizsardzības tekstos ir iekļauta pakalpojumu sniedzēja informācija. Teksta veidnes atbilst arī starptautisko tiesību aktu prasībām. Pārlieciniet sevi par priekšrocībām.

Vai esat Agency vai Enterprise pakotnes lietotājs? Pēc tam jūs atradīsiet jauno funkciju tieši savā CMP jaunajā saskarnē sadaļā Izvēlne> CMP> Privātuma politika

Visi pārējie lietotāji var elastīgi pievienot datu aizsardzības deklarāciju ģeneratoru kā papildinājumu zem izvēlnes> konts> Papildinājumi:


Google ES lietotāju piekrišanas politika: kas uzņēmumiem tagad jāzina

Jaunā rakstā mēs aplūkojam Google “ES lietotāju piekrišanas politiku” un to, ko tā nozīmē attiecībā uz atbilstību Vispārīgajai datu aizsardzības regulai (VDAR) un E-privātuma direktīvai Eiropas Ekonomikas zonā (EEZ) un Apvienotajā Karalistē (AK). . Jo īpaši mēs izskaidrojam, kāpēc Google Ads lietotājiem ir jāievēro vadlīnijas, un sniedzam kontrolsarakstu, lai palīdzētu jums izvēlēties saderīgu CMP rīku, lai jūs vienmēr būtu drošībā. Lasiet tālāk, lai uzzinātu vairāk: https://www. consentmanager .de/wissen/google-eu-user-consent-policy/


Google piekrišanas režīms, v2 2024 Google Ads lietotājiem

Mūsu jaunākajā rakstā aplūkots Google piekrišanas režīms v2, kas ir īpaši paredzēts Google Ads (agrāk Adwords) lietotājiem, kā arī jaunā piekrišanas režīma v2 izlaišana 2023. gada beigās un saistītie termiņi reklāmdevējiem, kuru mērķauditorija ir Eiropas galalietotāji. Ekonomikas zona un Apvienotā Karaliste. Tuvojas ieviešanas termiņš — 2024. gada marts, un šajā rakstā mēs izskaidrojam šīs steidzamības regulējošo kontekstu, tostarp Digitālo tirgu likumu, kurā galvenie dalībnieki, piemēram, Google, ir norādīti kā “vārtu sargi”. Izlasiet mūsu rakstu tūlīt un esiet aktīvi saistībā ar šīm izmaiņām kopā ar consentmanager , lai nodrošinātu netraucētu pāreju uz Google piekrišanas režīmu v2 vietnēm un lietotnēm. Uz emuāra rakstu: https://www. consentmanager .de/wissen/google-consent-mode-v2-fuer-google-ads/


Atjauninājumi par datu aizsardzības likumiem visā pasaulē, kurus, iespējams, palaidāt garām 2023. gadā

Uzsākot jauno gadu, mēs piedāvājam jums atsvaidzinājumu par starptautisko tiesību izmaiņām, kuras, iespējams, esat palaidis garām pēdējā gada laikā. Ja jūsu uzņēmums darbojas globāli vai pat tādās valstīs kā ASV vai tādās valstīs kā Dienvidkoreja vai Saūda Arābija, jums vajadzētu sekot līdzi jaunākajiem datu aizsardzības atjauninājumiem un nodrošināt, ka jūsu vietne vai lietojumprogramma atbilst prasībām.

Jūtas Patērētāju privātuma likums (UCPA) stājas spēkā 2023. gada decembrī

Jūtas Patērētāju privātuma likums (UCPA) tika pieņemts 2022. gadā, taču stājās spēkā tikai 2023. gada decembrī. Līdzīgi kā citi privātuma likumi Amerikas Savienotajās Valstīs, tajā ir noteikti svarīgi likumi, lai aizsargātu iedzīvotāju personisko informāciju. Galvenie punkti: UCPA nodrošina patērētājiem noteiktas tiesības attiecībā uz viņu personisko informāciju. Šīs tiesības ietver piekļuvi personas datiem un to dzēšanu, iebildumus pret noteiktu datu vākšanas un izmantošanas praksi un jūsu datu kopiju saņemšanu lietojamā formātā.

Oregonas Patērētāju privātuma likums stājas spēkā 2024. gada 1. jūlijā

Oregonas Patērētāju datu privātuma likums (OCDPA), kas parakstīts 2023. gada jūlijā, stāsies spēkā 2024. gada 1. jūlijā. Daži galvenie punkti: OCDPA dod patērētājiem tiesības piekļūt savai personiskajai informācijai, to labot, dzēst un iegūt tās kopiju. Turklāt atteikšanās mehānismiem līdz 2026. gada 1. janvārim ir jābūt patērētājiem draudzīgiem un jāizmanto izvēles signāls. Datu apstrādātājiem arī jāveic pasākumi, lai nodrošinātu, ka “deidentificētus” (anonīmus) datus nevar saistīt ar fiziskām personām.

Atjauninājums par Dienvidkorejas grozīto PIPA 2023. gada septembrī

Dienvidkorejas Personiskās informācijas aizsardzības komisija (PIPC) ir paziņojusi par grozījumu pieņemšanu Personas informācijas aizsardzības likumā (PIPA) 2023. gada septembrī. Izmaiņas ietver paplašinātas prasības, kas uzņēmumiem jāievēro, pārsūtot personas datus uz ārvalstīm, kā arī PIPC pilnvaras apturēt pārsūtīšanu uz ārvalstīm, ja tas noteiktās situācijās to uzskata par nepieciešamu. Vēl viena būtiska izmaiņa ir uzlabota bērnu personas datu aizsardzība. Datu pārzinim ir jāparedz procedūra, lai pārbaudītu bērna līdz 14 gadu vecumam likumīgo aizbildni vai pārstāvi. Šim pārstāvim vajadzētu būt iespējai piekrist vai iebilst pret savu personas datu apstrādi bērna vārdā.

Saūda Arābijas PDPL stājās spēkā 2023. gada septembrī

Saūda Arābijas Fizisko personu datu aizsardzības likums (PDPL) stājās spēkā 2023. gada 14. septembrī. Šis datu aizsardzības likums arī uzsver datu subjektu skaidras piekrišanas nozīmi, jo īpaši, apstrādājot sensitīvus datus vai tiešā mārketinga nolūkos. PDPL arī nosaka, ka organizācijām noteiktās situācijās, piemēram, izmantojot jaunas tehnoloģijas, jāveic datu aizsardzības ietekmes novērtējums. Svarīga prasība dažām organizācijām un nozarēm, uz kurām attiecas PDPL, ir stingrāku pasākumu piemērošana veselības un kredītu datu apstrādē.


Vairāk optimizāciju un pielāgojumu janvārī

Janvārī cita starpā tika veiktas šādas korekcijas un novērstas kļūdas:
Tika veiktas dažādas optimizācijas, īpaši lietotāju pieredzes jomā. Tas cita starpā ietver pakalpojumu sniedzēju saraksta, sīkfailu un norēķinu saraksta, kā arī lietotāju un lietotāju grupu uzlabojumus. Turklāt tika nodrošināta dažādu tabulu šķirošana un tulkošanas tekstu augšupielāde/lejupielāde.
Papildu jauninājumi un optimizācijas ir atrodami pilnā izlaiduma žurnālā:

Izlaiduma žurnāls

  • Jaunums: Privātuma politikas ģeneratora integrācija
  • Pievienojiet noklusējuma mērķa aprakstu
  • Mērķu lapas UX uzlabojumi
  • Pārdevēju saraksta UX uzlabojumi
  • Sīkfailu saraksta UX uzlabošana
  • Konta UX uzlabojumi
  • Rēķinu saraksta UX uzlabojumi
  • Lietotāji / lietotāju grupas UX uzlabojumi
  • Drošības UX uzlabojumi
  • CMP Modal UX uzlabojumi
  • Dizaina modālā UX uzlabojumi
  • Optimizācijas pārskats UX uzlabojumi
  • Atļaut šķirot tabulas
  • Pievienojiet grupas filtru dizaina modālam
  • Nolaižamā meklēšana pamata elementā
  • Dzēšanas laikā lappušu skaits nav atjaunināts
  • Atļaut lejupielādēt/augšupielādēt, ja tiek tulkoti teksti
  • Labojiet riska pārbaudi bez mērķa apraksta
  • Jaunajā dizainā trūkst publicēšanas tiesību
  • Integrācijas instrukcijas UX uzlabojumi

vairāk komentāru

Ģenerālis

Biļetens 09/2024

Jaunas funkcijas: Datu subjekta tiesību (DSR) rīks GDPR nosaka, ka skartajiem (piemēram, vietnes apmeklētājiem, klientiem vai citām personām, kuru dati tiek apstrādāti) ir noteiktas tiesības. Tas jo īpaši ietver to, ka viņi var noskaidrot savas tiesības un saņemt informāciju par apstrādātajiem datiem. Tiesības cita starpā ietver: Mūsu jaunais DSR rīks tagad ļauj nodrošināt skartajām personām […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Jauns

consentmanager iegūst zelta statusu kā Google CMP partneris

consentmanager ir sertificēts kā Zelta līmeņa CMP partneris Google Consent Management Platform (CMP) partneru programmā. Šis statuss mums tika piešķirts, pamatojoties uz šādiem kritērijiem: Jaunākā Google CMP partneru programmas attīstība sniedz ievērojamas priekšrocības mūsu klientiem. Tagad varat integrēt savu piekrišanas reklāmkarogu ar Google Ads, Google Analytics un Google tagu pārvaldnieku tieši no sava konta Google tagu […]