Jauns

Biļetens 04/2024


Jauns paziņojumu centrs — nekad vairs neaizmirstiet svarīgus iestatījumus

Ar pašreizējo CMP atjauninājumu sīkfailu reklāmkaroga integrēšana jūsu vietnē datu aizsardzībai atbilstošā veidā kļūst vēl vienkāršāka. Jaunais paziņojumu centrs informē jūs par nepieciešamajiem iestatījumiem, kas joprojām ir jāveic jūsu CMP.
Svarīgie paziņojumi tiek parādīti ar sarkanu punktu blakus attiecīgajam izvēlnes vienumam. Jaunajā paziņojumu centrā atradīsit arī visu savākto paziņojumu sarakstu. Tam varat piekļūt, izmantojot zvana simbolu kreisajā navigācijas joslā apakšā.
Izmēģiniet to tūlīt un pārbaudiet, vai kontā trūkst iestatījumu.

Gaidāmie ASV datu aizsardzības likumi un ASV atbilstības iestatījumi consentmanager informācijas panelī

Tā kā 2024. gada otrajā pusē Floridā, Teksasā, Oregonā un Montānā stāsies spēkā jauni privātuma likumi, uzņēmumiem, kas darbojas šajos štatos, ir svarīgi pārskatīt savu privātuma praksi. Mūsu nesenajā ziņojumā par to ir ietverti detalizēti norādījumi par to, kā pārvietoties un aktivizēt ASV specifiskos konfidencialitātes iestatījumus jūsu consentmanager CMP informācijas panelī. Uzziniet, kā viegli pielāgot savas vietnes atbilstības iestatījumus un izmantot uzlabotās Layer Logic opcijas sīkfailu reklāmkarogiem, lai tie atbilstu dažādām valsts juridiskajām prasībām.
Noklikšķiniet šeit, lai izlasītu visu rakstu un nodrošinātu, ka jūsu organizācija atbilst ASV mainīgajai privātuma ainavai. Pilnu rakstu lasiet šeit:
https://www.consentmanager.de/wissen/2024-US-datenschutzgesetze-und-CMP-einstellungen

Jauni noteikumi ASV 2024

Jauns EDPB lēmums par modeļiem “Piekrišana vai samaksa” tiešsaistes platformām

Eiropas Datu aizsardzības kolēģijas ( EDPB ) nesenais lēmums ietekmē lielo tiešsaistes platformu, piemēram, Meta vai Google, modeļu “Piekrišana vai samaksa” nākotni. Šāds lēmums pieņemts pēc Nīderlandes, Norvēģijas un Vācijas datu aizsardzības iestāžu lūguma komentēt Meta abonēšanas iespēju, kas paredz, ka lietotājiem ir jāmaksā maksa vai jāpiekrīt uzvedības reklāmām, lai turpinātu izmantot pakalpojumus. Mūsu detalizētajā rakstā mēs izskaidrojam, kāpēc EDPB uzskata, ka šie modeļi var neatbilst Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) standartiem. Mēs arī apspriežam EDPB ieteikumus par alternatīvu atbilstības metodi, kas varētu mainīt lietotāju piekrišanas mehānismus bez papildu maksas.
consentmanager klientiem tagad ir pieejama tiešās ieviešanas opcija jūsu CMP informācijas panelī, kā arī iespēja atjaunināt jūsu piekrišanas reklāmkarogus. Noklikšķiniet šeit, lai lasītu visu rakstu: https://www. consentmanager .de/wissen/edsa-ruling-on-consent-or-pay-models/

EDAB atzinums par samaksas vai piekrišanas modeli

consentmanager integrācijas opcijas Spotlight rīkā

Šomēnes mēs aplūkojam jaunākās integrācijas opcijas, kas ir pieejamas consentmanager CMP informācijas panelī. Tie ietver Google Consent Mode v2, Digitālo pakalpojumu likuma caurspīdīguma slāņa opciju un citas iespējas, piemēram, IAB TCF 2.2. Jūs atradīsiet arī detalizētus norādījumus par integrāciju ar dažādām sistēmām, piemēram, CMS un e-komercijas platformām, kā arī par privātuma iestatījumu pielāgošanu. Iespējojiet šīs integrācijas un pielāgošanas opcijas tieši no sava CMP informācijas paneļa, lai nodrošinātu, ka jūsu vietne vai lietotne atbilst augstākajiem datu aizsardzības standartiem un ievēro jūsu lietotāju īpašās piekrišanas preferences.
Rakstu lasi šeit: https://www. consentmanager .de/wissen/ consentmanager -tool-spotlight-integrationsoptions/

Tiekamies OMR24!

Gribi cepumu? Vai pat divas vai trīs? Tad nāc 7. datumā. / 8. maijā Hamburgā uz OMR24. Papildus gardajiem monstru cepumiem, consentmanager jūs gaida arī ar “barojošu” informāciju par sīkfailu reklāmkarogiem un Co.

Tiekamies klātienē: https://www. consentmanager

Datums: 2024. gada 7. + 8. maijs
Atrašanās vieta: Hamburgas gadatirgus | Messeplatz 1 | 20357 Hamburga
Halle A4 | Kabīne D07

consentmanager ir OMR šogad 2024. gadā

Turpmāka optimizācija un korekcijas aprīlī

Aprīlī cita starpā tika veiktas šādas korekcijas un novērstas kļūdas:
CMP ir iespējams, cita starpā, pievienot piezīmes par pakalpojumu sniedzēju, iestatīt laika joslas, veidojot atskaites, un iespēju pievienot mērķauditorijas atlasi tumšajam režīmam.
Turklāt ir izlabots nepareizais attēlojums plānoto atskaišu apgabalā, un CMP meklēšana tagad atrod arī meklēto tekstu no piezīmes elementa. Turklāt ir novērsta problēma, parādot sīkfailu sarakstu. Papildu jauninājumi un optimizācijas ir atrodami pilnā izlaiduma žurnālā:

Izlaiduma žurnāls

  • Jaunums: paziņojumu centrs
  • Jaunums: atbalsts ASV štatiem Teksasa – Oregona – Florida – Vašingtona
  • Pievienojiet iespēju piegādātājam pievienot piezīmes
  • Pievienojiet opciju pielāgotai noraidīšanas darbībai
  • Pievienojiet iespēju pielāgot pārskatus pēc laika joslām
  • Pievienojiet mērķauditorijas atlasi tumšajam režīmam
  • Pievienojiet iespēju atļaut pielāgotu kodu privātuma politikā iekļautā reklāmkarogā
  • Pievienojiet opciju, lai atspējotu slāni, pamatojoties uz URL
  • Pievienojiet opciju “vienmēr iespējot pārdevējus šim nolūkam …”
  • Dizains: Whistleblowing UX uzlabojumi
  • Dizains: PCP UX uzlabojumi
  • Dizains: informācijas paneļa UX uzlabojumi
  • Labojums: bojāts ieplānoto pārskatu skats
  • Labojums: CMP vedni nevar izlaist sākotnējā zvanā
  • Labojums: CMP meklēšanā jāatrod arī teksts no piezīmēm
  • Labojums: problēmas ar sīkfailu saraksta rādīšanu

vairāk komentāru

Ģenerālis

Biļetens 09/2024

Jaunas funkcijas: Datu subjekta tiesību (DSR) rīks GDPR nosaka, ka skartajiem (piemēram, vietnes apmeklētājiem, klientiem vai citām personām, kuru dati tiek apstrādāti) ir noteiktas tiesības. Tas jo īpaši ietver to, ka viņi var noskaidrot savas tiesības un saņemt informāciju par apstrādātajiem datiem. Tiesības cita starpā ietver: Mūsu jaunais DSR rīks tagad ļauj nodrošināt skartajām personām […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Jauns

consentmanager iegūst zelta statusu kā Google CMP partneris

consentmanager ir sertificēts kā Zelta līmeņa CMP partneris Google Consent Management Platform (CMP) partneru programmā. Šis statuss mums tika piešķirts, pamatojoties uz šādiem kritērijiem: Jaunākā Google CMP partneru programmas attīstība sniedz ievērojamas priekšrocības mūsu klientiem. Tagad varat integrēt savu piekrišanas reklāmkarogu ar Google Ads, Google Analytics un Google tagu pārvaldnieku tieši no sava konta Google tagu […]