Jauns

Biļetens 05/2024


Jauna Slack, MS Teams un citu integrācija

Ar pašreizējo atjauninājumu sistēmā tagad ir pieejama jauna Slack, MS Teams, Zapier un n8n integrācijas funkcija. Funkcija ērti informē jūs Slack, Teams vai jebkurā citā rīkā par svarīgām izmaiņām un jaunumiem (piem., atrasti jauni sīkfaili) jūsu CMP kontā. Jums vairs nav aktīvi jāpiesakās CMP, lai pārbaudītu atjauninājumus. Sistēma nosūta jums ziņojumu tieši no aizmugursistēmas uz attiecīgo kanālu.
Jaunās integrācijas funkcijas var atrast sadaļā: Izvēlne> konts> Integrācijas.

Vairāk par to lasiet mūsu rakstā šeit: https://help. consentmanager .de/books/cmp/page/integrating-microsoft-teams-slack-zapier-n8n

IAB Europe par tēmu “Piekrišana vai samaksa” modeļi

IAB Europe reaģē uz EDPB neseno paziņojumu par modeli “Piekrišana vai samaksa”. Šis modelis, ko ieviesušas lielākās tiešsaistes platformas, piemēram, Meta, sniedz lietotājiem iespēju izvēlēties piekrist datu apstrādei personalizētai reklāmai vai maksāt par pakalpojumu bez reklāmām. Ar 23. aprīļa paziņojumu IAB Europe pauž bažas, ka šādi modeļi varētu radīt juridisko nenoteiktību uzņēmumiem. Viņi arī baidās, ka EDPB nepareizi attēlo modeli “Piekrišana vai samaksa” kā sistēmu, kas datu aizsardzības tiesības varētu uzskatīt par greznību, ko tikai daži var atļauties. Vairāk par šo tēmu lasiet šeit: https:// consentmanager .de/wissen/iab-europe-reagiert-auf-edsa-stellungnahme-zu-consent-or-pay-modellen/

Attēls ar virsrakstu

Datu aizsardzība Vācijā: jauninājumi un prasības

Datu aizsardzības ainava Vācijā attīstās. Šo attīstību veicina iedzīvotāju un valdības pieaugošā interese, kā arī svarīgi tiesas lēmumi, piemēram, Ķelnes Augstākās apgabaltiesas nolēmums, kas prasa vienkāršas un lietotājam draudzīgas piekrišanas iespējas sīkfailiem. Reģionālajos ziņojumos ir izceltas tādas aktuālas problēmas kā veselības datu aizsardzība un mākslīgā intelekta izmantošana, kā arī aicināts ieviest regulējuma jauninājumus. Tāpēc uzņēmumiem ir jāsaglabā modrība un jāpielāgojas, lai izpildītu augstās juridiskās prasības un cerības uz pareiziem piekrišanas mehānismiem. Vairāk par to lasiet mūsu detalizētajā rakstā šeit: https://www. consentmanager .de/knowledge/current-developments-on-data-protection-in-germany/

Attēls ar virsrakstu “Jaunākie datu privātuma notikumi Vācijā”, kura fonā ir piekaramā atslēga un Vācijas karogs.

Tīmekļseminārs: Google Consent Mode v2 ar viesrunātāju no Google

Tā kā pastāvīgs pieprasījums pēc Google jaunajām prasībām Google Consent Mode 2, consentmanager 12. jūnijā kopā ar Google rīko vēl vienu tīmekļsemināru par šo tēmu. Deniss Gingels no Google un Jan Winkler no consentmanager kopīgi izskaidros svarīgākos faktus un pamatinformāciju par Google Consent Mode v2.

Tīmekļseminārs: Google Consent Mode v2 ar Denisu Džingelu (Google) un Jan Winkler ( consentmanager )
Kad? 2024. gada 12. jūnijs | 11:00 pēc CET

Pievienojies tagad:
https://www.consentmanager.de/wissen/webinar-google-consent-mode-v2-mit-google

6 GDPR gadi: tās tālejošās ietekmes svētki

2024. gada 25. maijā atzīmēsim Vispārīgās datu aizsardzības regulas sesto gadadienu. Kopš tās ieviešanas GDPR ir būtiski uzlabojusi personas datu drošību, nostiprinājusi personu tiesības un precizējusi organizāciju pienākumus. Šajā rakstā ir sniegts pārskats par GDPR pārveidojošo ietekmi. Vairāk lasi šeit: https://www. consentmanager .de/wissen/6-jahre-dsgvo/

VDAR gadadienas attēls 25. maijā ar pogu “Lasīt rakstu” un zvaigznēm ap virsrakstu “VDAR”

Datu aizsardzības speciālists: vai jūsu uzņēmumam tāds ir vajadzīgs?

Kad datu aizsardzības inspektors ir obligāts? Vai labāk iecelt iekšējo vai ārējo DAI? Mūsu pašreizējais raksts aplūko svarīgākos datu aizsardzības inspektora (DPO) iecelšanas kritērijus un atbild uz jautājumu, vai šī loma jūsu uzņēmumam ir obligāta saskaņā ar GDPR prasībām. Izlasiet visu rakstu un pārliecinieties, ka jūsu uzņēmums atbilst GDPR prasībām šeit: https://www. consentmanager .de/knowledge/dsgvo-data-protection-officer-needs-your-company-one/

Grafika GDPR datu aizsardzības speciālistam:

Tas bija OMR24!

OMR24 ir tikko sācies, kad tas jau ir beidzies. Aiz muguras ir divas dienas intensīvas diskusijas par sīkdatņu baneriem, datu privātumu un citām tēmām. Vēlamies pateikties visiem apmeklētājiem, klientiem un interesentiem par rosinošajām diskusijām mūsu stendā.
Bet pēc pasākuma ir pirms pasākuma… un tālāk 18. & 19. septembrī gaidīsim jūs personīgi DMEXCO Ķelnē. Saglabā datumu!

consentmanager OMR24 Hamburgā

Google atbalsta IAB Global Privacy Platform (GPP) citos ASV štatos

Google nesen atbalstīja Interaktīvās reklamēšanas biroja (IAB) Globālo privātuma platformu (GPP), lai palīdzētu izdevējiem un piekrišanas pārvaldības platformām (CMP) ievērot datu aizsardzības likumus, izmantojot standartizētu sistēmu. Google tagad sāk atbalstu ASV štatiem, izmantojot GPP: Kalifornijā, Virdžīnijā, Kolorādo un Konektikutā. Šis solis ir daļa no Google vispārējās stratēģijas, jo tiek pakāpeniski pārtraukts atbalsts iepriekšējam Standard (“ASV privātuma virkne”). Tagad pārliecinieties, ka jūsu platforma joprojām ir saderīga un efektīva ar consentmanager CMP: https://www. consentmanager .de/us-privacy/

Jaunas Google CMP prasības Šveices izdevējiem

Izdevējiem Šveicē, kuri izmanto vietnes vai lietotnes, lai gūtu peļņu, izmantojot Google AdSense, Google Ad Manager vai Google AdMob, ir jāinformē sevi par Google jaunajām prasībām. Līdz 2024. gada jūlijam vietnēs vai lietotnēs ir jāintegrē Google sertificēta piekrišanas pārvaldības platforma (CMP). consentmanager ir Google partneris un jau atbilst šīm prasībām un atbalsta IAB TCF , lai izdevēji varētu turpināt nodrošināt personalizētas reklāmas. Izdevēji, kas neatbilst prasībām, nevar izvietot reklāmu. Lai nodrošinātu atbilstību un aizsargātu jūsu monetizācijas iespējas. Vairāk lasi šeit: https://www. consentmanager .de/dsg/

Piezīme. Atjauniniet savu iOS SDK

Kā minēts mūsu izlaiduma piezīmēs, Apple nesen atjaunināja savas prasības lietotņu izstrādātājiem, lai lietotnēs iekļautu privātuma manifestu. Ja izmantojat mūsu iOS SDK, ļoti iesakām atjaunināt uz versiju 2.x, lai jūsu lietotnē būtu ietverti nepieciešamie manifesta faili. Šis atjauninājums ir nepieciešams, lai nodrošinātu atbilstību Apple jaunākajiem privātuma standartiem.

Lai iegūtu detalizētus norādījumus par šo izmaiņu ieviešanu un jaunākās SDK versijas lejupielādi, lūdzu, apmeklējiet mūsu palīdzības lapu: https://help. consentmanager .net/books/cmp/page/ios-4-apple-privacy-manifest

Turpmāka optimizācija un korekcijas maijā

Maijā cita starpā tika veiktas šādas korekcijas un novērstas kļūdas:
Trūkstošais mērogojums laika skalas diagrammā ir pievienots informācijas panelim. Konfidencialitātes politikas ģeneratorā iestatījumu opcijas ir uzlabotas, un problēmas ar poļu valodas iestatījumu ir atrisinātas. Sīkdatņu nosaukumu nepilnīga parādīšana sīkfailu sarakstā, kas galvenokārt notika ar tikko atrastiem sīkfailiem, pēc pašreizējā atjauninājuma vairs nenotiek.

Kā vienmēr, izlaidumu žurnālā varat atrast papildu jauninājumus un optimizācijas:

Izlaiduma žurnāls

  • Jaunums: pievienojiet savienojumu ar MS komandām/Slack
  • Jaunums: pievienojiet iespēju piegādātājam pievienot piezīmes
  • Jaunums: pievienojiet klienta puses konfigurāciju, lai kā saiti rādītu TV integrācijas QR kodu
  • Jaunums: pievienojiet “atlasīt visu” masveida rediģēšanai
  • Jaunums: pievienojiet iespēju masveida atlasei, izmantojot taustiņu Shift
  • Dizains: dizaina modālā UX uzlabojums
  • Dizains: pārbaudiet UX uzlabojumus
  • Dizains: CMP Modal UX uzlabojums
  • Dizains: Codes UX uzlabošana
  • Labojums: trūkst informācijas paneļa diagrammas datumu
  • Labojums: kārtojiet piegādātāju sarakstu
  • Labojums: problēmas ar sīkfailu saraksta rādīšanu
  • Labojums: paziņojumi tiek parādīti nepareizi
  • Labojums: rīka padoms ir nepareizi līdzināts
  • Labojums: ziņošana ir nepareiza, ja ir atlasīti dizaini
  • Labojums: PCP iestatījumu precīza noregulēšana
  • Labojums: PCP problēma ar poļu valodu

vairāk komentāru

Newsletter consentmanager Juni
Jauns

Biļetens 06/2024

Jauns papildinājums: privātumam draudzīga vietņu analīze Līdz ar jūnija atjauninājumu jūsu kontā ir pieejams jaunais papildinājums Vietnes analīze. Šeit mēs apvienojam divus komponentus, kuros mēs esam īpaši labi: reāla datu aizsardzība un lieliska ziņošana. Mūsu jaunās privātumam draudzīgās vietņu analīzes priekšrocības galvenokārt slēpjas datu aizsardzībā un sistēmas vienkāršībā: Izmantojot mūsu privātumam draudzīgo vietņu analīzi, mēs […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Jauns

Nīderlandes DSB: ceļvedis sīkfailu reklāmkarogiem un pastiprinātām pārbaudēm

Nīderlandes datu aizsardzības iestāde (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) ir publicējusi jaunu rokasgrāmatu , kurā aprakstīta sīkfailu reklāmkarogu veidošanas labākā prakse un no kā izvairīties, lai izvairītos no iespējamām naudas sodiem. Kā tika paziņots 2024. gada februārī , Datu aizsardzības iestāde ieviesīs vairāk kontroles, lai nodrošinātu, ka tīmekļa vietnes likumīgi saņem piekrišanu sīkfailu un citas izsekošanas programmatūras izsekošanai. […]