Jauns

Biļetens 06/2024


Jauns papildinājums: privātumam draudzīga vietņu analīze

Līdz ar jūnija atjauninājumu jūsu kontā ir pieejams jaunais papildinājums Vietnes analīze. Šeit mēs apvienojam divus komponentus, kuros mēs esam īpaši labi: reāla datu aizsardzība un lieliska ziņošana.

Mūsu jaunās privātumam draudzīgās vietņu analīzes priekšrocības galvenokārt slēpjas datu aizsardzībā un sistēmas vienkāršībā:

  • Nav sīkfailu vai līdzīgu tehnoloģiju
  • Personas dati netiek glabāti
  • Tikai kā apkopoti dati un tikai serveru atrašanās vietas Eiropā
  • Tikai viena koda rindiņa kopējiet un ielīmējiet savā vietnē

Izmantojot mūsu privātumam draudzīgo vietņu analīzi, mēs vēlamies piedāvāt vienkāršu alternatīvu sarežģītām analīzes sistēmām: bez sarežģītas apmeklētāju izsekošanas, bet vienkāršu pārskatu, bez apkārtceļiem un tieši uz lietu. Uzziniet īsumā:

  • Cik apmeklētāju ir manai vietnei?
  • Cik lapu skatījumu man bija noteiktā laika periodā?
  • No kurienes nāk apmeklētāji?
  • Kuras vietnes novirza apmeklētājus uz mani?
  • Kā norit manas mārketinga kampaņas?
  • un daudz vairāk

Jaunais rīks tagad ir pieejams visiem klientiem kā Basic versija (līdz 5000 lappušu skatījumiem) – ja vēlaties izmantot vairāk, ir atbilstoši jauninājumi.

Izmēģiniet to tūlīt: vienkārši noklikšķiniet uz izvēlnes jaunajā consentmanager saskarnē> Vietnes analīze noklikšķiniet un sāciet!

Jauns pavērsiens datu aizsardzībā: Amerikas 2024. gada Privātuma tiesību akts

Pašlaik ASV ir 19 štati, kuros ir spēkā attiecīgi likumi. Amerikas Privātuma tiesību likuma (APRA), kas tika ieviests 2024. gada 7. aprīlī, mērķis ir izveidot vienotus privātuma un drošības standartus visās ASV. Šis ierosinātais likumprojekts regulēs mākslīgo intelektu un automatizētās lēmumu pieņemšanas tehnoloģijas un ieviesīs jaunus noteikumus “lielajiem datu savācējiem” un “datu brokeriem”.

Vairāk par to lasiet šeit: https://www. consentmanager .de/wissen/american-privacy-rights-act-2024

Amerikas privātuma tiesību likuma 2024. gada informatīvā izdevuma galvene

Nīderlandes datu aizsardzības iestāde publicē norādījumus par sīkfailu reklāmkarogiem

Nīderlandes datu aizsardzības iestāde (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) ir publicējusi jaunus norādījumus par sīkfailu piekrišanas reklāmkarogu atbilstošu izmantošanu un pastiprinās tās kontroli. Galvenie ieteikumi ietver skaidras informācijas sniegšanu, vienkārša teksta izmantošanu un visu iespēju uzrādīšanu vienā līmenī bez iepriekš atlasītām opcijām. Lejupielādējiet mūsu bezmaksas labākās prakses kontrolsarakstu, lai izvairītos no iespējamiem sodiem.

Ar pilnu rakstu varat iepazīties šeit: https://www. consentmanager .de/wissen/nl-veroeffentlicht-cookiebanner-leitfaden

Nīderlandes DPA izdod vadlīnijas par sīkfailu reklāmkarogiem

Meta aizkavē AI attīstību ES

Organizācija noyb (nav jūsu bizness) ir iesniegusi sūdzības pret Meta 11 ES valstīs un apsūdz uzņēmumu nopietnos GDPR pārkāpumos. Galvenā uzmanība tiek pievērsta tam, kā Meta izmanto ES lietotāju personas datus, lai apmācītu savu nenosaukto AI tehnoloģiju bez nepieciešamās lietotāju piekrišanas, un tas notiks no 2024. gada 26. jūnija. Atbildot uz to, noyb iesniedza 11 sūdzības Austrijā, Beļģijā, Francijā, Vācijā, Grieķijā, Itālijā, Īrijā, Nīderlandē, Norvēģijā, Polijā un Spānijā, aicinot Meta apturēt plānotās mākslīgā intelekta aktivitātes. Pēc tam Meta uz laiku atlika savus plānus izstrādāt AI ES. Datu aizsardzības komisija (DAK) savā paziņojumā par lietu norādīja, ka turpinās strādāt ar Meta šajā jautājumā, sadarbojoties ar citām ES datu aizsardzības iestādēm.

Noyb sūdzībai: https://noyb.eu/en/noyb-urges-11-dpas-immediately-stop-metas-abuse-personal-data-ai

Meta AI attīstība ES ir aizturēta

IAB Europe ievieš 3. speciālo mērķi: consentmanager klientiem nav nepieciešama tūlītēja darbība

2024. gada 3. jūnijā IAB Europe ieviesa jaunu PPI v2.2 versiju, kas ietver jauno īpašo mērķi 3 — “Konfidencialitātes izvēles saglabāšana un paziņošana”. Šis jaunais mērķis atvieglo TC virkņu (pārredzamības un piekrišanas virkņu) apstrādi, lai pārbaudītu lietotāja piekrišanu un privātuma izvēles, kad šīs virknes tiek uzskatītas par personas datiem, tādējādi nodrošinot atbilstību GDPR un ePrivacy politikas prasībām.

Pakalpojumu sniedzējiem šis mērķis ir jānorāda, lai pierādītu, ka netiek neievērotas lietotāju intereses un tiesības. CMP jaunais pasākums jāievieš līdz 2024. gada 4. oktobrim. consentmanager klientiem nav nepieciešama tūlītēja darbība. IAB informācijas PDF par 3. speciālo mērķi: https://iabeurope.eu/wp-content/uploads/TCF_V-CMP_comms_TCFv2.2PoliciesAmendmentsIntroductionOfNewSpecialPurpose3-SaveAndCommunicatePrivacyChoices_030624.pdf_IAB

Jauns tīmekļa semināra video: Google Consent Mode v2

Kopīgais tīmekļseminārs starp Google un consentmanager par tēmu “ Google Consent Mode v2” notika 12. jūnijā. Deniss Džingels no Google un Jan Winkler no consentmanager iepazīstināja ar svarīgākajiem faktiem un pamatinformāciju par Google Consent Mode v2.

Ja nokavējāt vebināru, tagad varat noskatīties vebināra ierakstu. Noklikšķiniet šeit, lai skatītu videoklipu: https://www. consentmanager .de/wissen/google-consent-mode-v2-understand-and-seamlessly-integrate/

Tīmekļseminārs ar Google: Google Consent Mode 2. versija izpratne un nevainojama integrēšana

Vairāk optimizāciju un pielāgojumu jūnijā

Cita starpā jūnijā tika veiktas šādas korekcijas un novērstas kļūdas:
Pārskatu apgabalā optimizācijas pārskata izskats ir padarīts lietotājam draudzīgāks. Kļūdas ziņojums, kas radās, kad navigācija bija pārāk ātra salīdzinājumā ar lapas ielādes ātrumu, ir noņemts. Ir atrisināta problēma, kas radās, vienlaikus izmantojot klienta saskarni divos logos. Shopify integrācijas darbības palīdzības centrā ir atjauninātas.
Papildu jauninājumi un optimizācijas ir atrodami pilnā izlaiduma žurnālā:

Izlaiduma žurnāls

  • Jauns papildinājums: vietņu analīze
  • Labojums: apstipriniet dialoglodziņu, kas atrodas zem CMP modāla
  • Labojums: GCP izeja neļauj nosūtīt TCF signālus
  • Labojums: problēma, izmantojot klienta interfeisu divos logos vienlaikus
  • Labojums: pārdevējs AWIN ir atvienots no fastly.net
  • Labojums: PCP problēma PL valodā
  • Labojums: noņemiet brīdinājuma ziņojumu par lietotāja pārtraukšanu
  • Labojums: versijas problēma ar publicēšanas izmaiņām
  • Labojums: CMP modālā saraksta uzskaite ir nepareiza
  • Labojums: PPI garuma problēma lietotnē
  • Labojums: TCF Consent Mode karodziņš lietotnē
  • Labojums: pievienots TCF PublisherTC segmenta atbalsts
  • Atjaunināta Shopify API integrācija
  • Atjaunināta Shopify palīdzības sadaļa un integrācijas video
  • Atjaunināts privātuma politikas stils
  • Atjaunināts optimizācijas pārskata stils
  • Atjaunināti integrāciju stila iestatījumi

vairāk komentāru

Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Jauns

Nīderlandes DSB: ceļvedis sīkfailu reklāmkarogiem un pastiprinātām pārbaudēm

Nīderlandes datu aizsardzības iestāde (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) ir publicējusi jaunu rokasgrāmatu , kurā aprakstīta sīkfailu reklāmkarogu veidošanas labākā prakse un no kā izvairīties, lai izvairītos no iespējamām naudas sodiem. Kā tika paziņots 2024. gada februārī , Datu aizsardzības iestāde ieviesīs vairāk kontroles, lai nodrošinātu, ka tīmekļa vietnes likumīgi saņem piekrišanu sīkfailu un citas izsekošanas programmatūras izsekošanai. […]
American Privacy Rights Act 2024 Newsletter Header
Pa labi

Jauns pavērsiens datu aizsardzībā: Amerikas 2024. gada Privātuma tiesību akts

Amerikas Savienotajās Valstīs privātuma likumi pašlaik tiek īstenoti federālā līmenī, un šādi likumi ir spēkā 19 štatos. Tomēr ierosinātais Amerikas Privātuma tiesību akts (APRA) , ko Pārstāvju palātas Enerģētikas un tirdzniecības komiteja ieviesa 2024. gada 7. aprīlī, drīzumā varētu noteikt valsts mēroga privātuma un drošības standartus. APRA, kas joprojām ir priekšlikuma fāzē, ieviesīs noteikumus automatizētām lēmumu pieņemšanas […]