Jauns

Biļetens 2020/11


ziņojumi

Lielā pieprasījuma dēļ šomēnes esam koncentrējušies uz atskaišu uzlabošanu. Papildus ērtākam ielādes skatam esam atkal paplašinājuši pārskatu sniegšanas jomu un tagad arī reģistrējam apmeklējumus, ignorētos piekrišanas slāņus, aktīvus lēcienus un daudz ko citu. Tas sniedz vēl visaptverošāku priekšstatu par to, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar piekrišanas slāni.

Google Analytics un eTracker

Mēs esam arī vienkāršojuši Google un eTracker analīzes rīku instalēšanu un apstrādi. Ar jaunāko atjauninājumu ConsentManager tagad atbalsta Google piekrišanas režīmu un piekrišanas signālu no eTracker. Tādējādi rīkus var izmantot tā, ka tiek veikta skaitīšana, bet netiek iestatīti sīkfaili, ja nav dota piekrišana.

Izmaiņas IAB PPI politikā

Kā tika paziņots pēdējā informatīvajā izdevumā, IAB ir pielāgojusi vadlīnijas dalībai IAB TCF. Lūdzu, ņemiet vērā šādas izmaiņas:

  • Motīva iestatījumos tagad tiek rādīta krāsu kontrasta vērtība, iestatot akceptēšanas/noraidīt/iestatījumu/saglabāšanas pogu krāsu. IAB pieprasa, lai krāsu kontrasts būtu vismaz 5:1 (priekšplāns pret fonu). Pašreizējā atjauninājumā šī kontrasta vērtība ir obligāta. Motīvi, kas izmanto zemāku kontrasta vērtību, zaudē IAB atbilstības iestatījumu. Lūdzu, pārskatiet savus dizainus .
  • Izmantojot pašreizējo atjauninājumu, mēs esam atspējojuši iespēju mainīt pirmā līmeņa sveiciena tekstu, ja CMP ir iespējota IAB TCF. Klientiem, kuri vēlas mainīt tekstu, ir nepieciešams papildu apstiprinājums no piekrišanas pārvaldnieka. Esošie teksti netiek ietekmēti.

Vairāk jaunu funkciju un izmaiņu

  • AMP tīmekļa lapu uzlabojumi
  • Iespēja padarīt logo klikšķināmu
  • Jauna piekrišanas joma apakšdomēniem
  • Automātiskā bloka uzlabojumi
  • … un daudz vairāk.

vairāk komentāru

video

Vebinārs: nav sīkfailu = ieņēmumu zaudējumi?

Tiešsaistes pasaule saskaras ar lielām pārmaiņām, īpaši izdevējiem un reklāmdevējiem. 11. martā mēs kopā ar Refinery89.com rīkojām tīmekļsemināru “Nav sīkfailu = ieņēmumu zudumi”, lai skatītos nākotnē. Vebinārs notika angļu valodā. Tika apspriestas šādas tēmas: pārskats Tīmekļseminārs sniedza vērtīgu ieskatu par to, kā izdevēji un reklāmdevēji var sagatavoties jaunajiem datu aizsardzības noteikumiem un kādi ir sīkfailiem droši risinājumi. […]
Webinar Google Consent Mode v2
Jauns, video

Tīmekļseminārs: Google piekrišanas režīms v2

Tīmekļseminārs par Google Consent Mode v2 notika 2024. gada 27. februārī. Vebināra PDF fails lejupielādei var atrast šeit . Tika apspriestas šādas tēmas: pārskats Visi runā par Google piekrišanas režīmu v2. No 2024. gada marta Google prasīs visām vietnēm un lietotnēm izmantot Google piekrišanas režīmu v2. Šim nolūkam ir svarīgi, lai Google sertificētu CMP. sutikimmager jau ir viena no […]