Jauns

Biļetens 02/2022


Ar prieku paziņojam par jaunāko atjauninājumu, kas ir pieejams tiešsaistē! Starp daudzām jaunām lietām šīs ir galvenās funkcijas, kas pieejamas jaunajā atjauninājumā:

Nelegāls #1: Google fonti Vai ir nelikumīgi?

Janvāra beigās Minhenes apgabaltiesai bija jārisina tēma par Google Fonts (fontu integrēšana tīmekļa vietnē). Tiesa nolēma, ka Google fontu iegulšana Google serverī bez piekrišanas ir nelikumīga, un piesprieda prasītājam atlīdzināt zaudējumus. Kā jau esat pieraduši no piekrišanas pārvaldnieka, mēs reaģējām tieši un šī mēneša atjauninājumā radījām iespēju bloķēt Google fontus un citus ārējos fontu un stila elementus (automātiskā bloķēšana: izvēlne> CMP> Lai rediģētu> Citas iespējas> Bloķējiet stila lapas vai bloķējiet tās manuāli, pielāgojot kodu, skatiet palīdzību).
Mūsu ieteikums: aktivizējiet bloķēšanu vai, vislabāk, vienkārši lejupielādējiet fontus un ievietojiet tos savā serverī.

Nelegāls #2: Google Analytics ir nelikumīgs?

Bez Google fontiem nesen tika “pieķerts” arī Google Analytics: Austrijā tur esošā datu aizsardzības iestāde vienā gadījumā nolēma, ka Google Analytics nav savietojams ar GDPR principiem, jo dati tiek sūtīti uz ASV un ir nav atbilstoša līmeņa aizsardzības. Tādēļ vietnes operatoram tika aizliegts izmantot Google Analytics (jo īpaši tāpēc, ka šajā gadījumā tika izmantots nepietiekams piekrišanas reklāmkarogs). Nedaudz vēlāk Nīderlandes un Francijas datu aizsardzības iestādes sekoja šim piemēram un arī nolēma, ka Google Analytics (neaizsargātā) integrācija neatbilst GDPR. Var pieņemt, ka tam sekos arī citas valsts iestādes.
Mūsu ieteikums: izmantojiet Google Analytics tikai ar jūsu piekrišanu vai meklējiet datu aizsardzībai draudzīgas alternatīvas (piemēram, etracker vai Matomo).

3. nelegāls: IAB PPI ir nelikumīgs?

Ažiotāžu izraisījusi arī Beļģijas datu aizsardzības iestāde. Tam bija jāizlemj par IAB PPI standartu. Iestāde konstatēja, ka pašreizējos apstākļos IAB pārredzamības un piekrišanas sistēma, kā arī IAB Europe kā standarta administratīvā iestāde neatbilst dažādiem GDPR nosacījumiem. IAB tagad ir dots divu mēnešu termiņš, lai izstrādātu “Rīcības plānu” ar ierosinātajām izmaiņām. Ierosināto izmaiņu mērķis ir parādīt, kā PPI var pārveidot, lai tas atbilstu GDPR. Kopš tā laika IAB Europe ir pārsūdzējis šo lēmumu. Mēs esam apkopojuši sīkāku informāciju mūsu FAQ .
Mūsu ieteikums: ja jums nav nekā kopīga ar tiešsaistes reklamēšanu (piem., e-komercija vai uzņēmumu tīmekļa vietnes), neizmantojiet IAB PPI standartu. Ja bez tā neiztikt, nevajag tagad krist panikā, bet gan pagaidīt un redzēt, kā situācija attīstīsies.

Mērķi un slīdņi

Šī mēneša jaunums ir arī iespēja pārkārtot un kārtot mērķus: vienkārši “pieskarieties” ierakstam un pārvietojiet to uz vietu, kur tam vajadzētu parādīties.

Arī mūsu slīdņa funkcija ir jauna: tā vietā, lai piekrišanas slāņa pirmajā lapā rādītu mērķus ar vairākām izvēles rūtiņām, tagad varat izmantot slīdni. Pēc tam apmeklētājs var izvēlēties starp vairākām pozīcijām un tādējādi vienlaikus ieslēgt un izslēgt vairākus mērķus. Slīdņa iestatījumi ir atrodami mērķu saraksta sadaļā Izvēlne > Mērķi.

Vairāk jaunu funkciju un izmaiņu

Kā vienmēr, šomēnes esam veikuši arī daudzas nelielas funkciju korekcijas. Ir pielāgojumi, kopējot CMP un dizainu, jaunas iespējas juridiskā pamata glabāšanai un vairāk teksta opciju priekšskatījuma attēliem.


vairāk komentāru

New regulations US 2024
Pa labi

Jaunie ASV privātuma likumi stājas spēkā 2024. gadā: atjauniniet savus ASV konfidencialitātes iestatījumus

Amerikas Savienotajās Valstīs jauni datu aizsardzības likumi stāsies spēkā 2024. gada otrajā pusē — Floridā, Teksasā, Oregonā un Montānā . Uzņēmumiem, kas darbojas šajos štatos vai kuriem ir klienti šajos štatos, ir jāpārskata sava datu aizsardzības prakse, lai nodrošinātu atbilstību jaunajiem datu aizsardzības likumiem. Lai atvieglotu šo procesu, šajā rakstā vispirms paskaidrosim, kur informācijas panelī var […]
Ģenerālis, Jauns

consentmanager Tool Spotlight: integrācijas opcijas CMP informācijas panelī

Šī mēneša rīka uzmanības centrā mēs sīkāk aplūkojam integrācijas līdzekļus, kas ir atrodami jūsu consentmanager CMP informācijas panelī. Tie ir ilgstoša izstrādes darba rezultāts starp consentmanager un attiecīgajiem rīkiem, kas nozīmē, ka mēs varam piedāvāt saviem lietotājiem iespēju aktivizēt integrāciju ar vienkāršu klikšķi tieši viņu CMP informācijas panelī. Jaunākās opcijas ietver Google Consent Mode v2 integrāciju, […]