Jauns

Biļetens 02/2022


Ar prieku paziņojam par jaunāko atjauninājumu, kas ir pieejams tiešsaistē! Starp daudzām jaunām lietām šīs ir galvenās funkcijas, kas pieejamas jaunajā atjauninājumā:

Nelegāls #1: Google fonti Vai ir nelikumīgi?

Janvāra beigās Minhenes apgabaltiesai bija jārisina tēma par Google Fonts (fontu integrēšana tīmekļa vietnē). Tiesa nolēma, ka Google fontu iegulšana Google serverī bez piekrišanas ir nelikumīga, un piesprieda prasītājam atlīdzināt zaudējumus. Kā jau esat pieraduši no consentmanager , mēs reaģējām nekavējoties un šī mēneša atjauninājumā izveidojām iespēju bloķēt Google fontus un citus ārējos fontu un stila elementus (automātiskā bloķēšana: izvēlne> CMP> Rediģēt> Citas iespējas> Bloķējiet stila lapas vai bloķējiet manuāli, pielāgojot kodu, skatiet palīdzību).
Mūsu ieteikums: aktivizējiet bloķēšanu vai, vislabāk, vienkārši lejupielādējiet fontus un ievietojiet tos savā serverī.

Nelegāls #2: Google Analytics ir nelikumīgs?

Papildus Google fontiem nesen tika “pieķerts” arī Google Analytics: Austrijā datu aizsardzības iestāde lietā nolēma, ka Google Analytics nav saderīgs ar GDPR principiem, jo ​​dati tiek sūtīti uz ASV un nav atbilstošs aizsardzības līmenis. Tādēļ vietnes operatoram tika aizliegts izmantot Google Analytics (jo īpaši tāpēc, ka šajā gadījumā tika izmantots nepietiekams piekrišanas reklāmkarogs). Nedaudz vēlāk Nīderlandes un Francijas datu aizsardzības iestādes vienojās un arī nolēma, ka Google Analytics (neaizsargātā) integrācija nav saderīga ar GDPR. Var pieņemt, ka tam sekos arī citas valsts iestādes.
Mūsu ieteikums: izmantojiet Google Analytics tikai ar jūsu piekrišanu vai meklējiet datu aizsardzībai draudzīgas alternatīvas (piemēram, etracker vai Matomo).

Nelegāls Nr. 3: IAB TCF ir nelikumīgs?

Ažiotāžu izraisījusi arī Beļģijas datu aizsardzības iestāde. Tam bija jāizlemj par IAB TCF Standard . Iestāde konstatēja, ka pašreizējos apstākļos IAB pārskatāmības un piekrišanas ietvars, kā arī IAB Europe kā Standard administratīvā iestāde neatbilst dažādiem GDPR nosacījumiem. IAB tagad ir dots divu mēnešu termiņš, lai izstrādātu “Rīcības plānu” ar ierosinātajām izmaiņām. Ierosinātās izmaiņas ir paredzētas, lai parādītu, kā TCF var pārveidot, lai tas atbilstu GDPR. Kopš tā laika IAB Europe ir pārsūdzējis šo lēmumu. Mēs esam apkopojuši sīkāku informāciju mūsu FAQ .
Mūsu ieteikums: ja jums nav nekā kopīga ar tiešsaistes reklamēšanu (piem., e-komercija vai uzņēmumu vietnes), neizmantojiet IAB TCF Standard . Ja bez tā neiztikt, nevajag tagad krist panikā, bet gan pagaidīt un redzēt, kā situācija attīstīsies.

Mērķi un slīdņi

Šī mēneša jaunums ir arī iespēja pārkārtot un kārtot mērķus: vienkārši “pieskarieties” ierakstam un pārvietojiet to uz vietu, kur tam vajadzētu parādīties.

Arī mūsu slīdņa funkcija ir jauna: tā vietā, lai piekrišanas slāņa pirmajā lapā rādītu mērķus ar vairākām izvēles rūtiņām, tagad varat izmantot slīdni. Pēc tam apmeklētājs var izvēlēties starp vairākām pozīcijām un tādējādi vienlaikus ieslēgt un izslēgt vairākus mērķus. Slīdņa iestatījumi ir atrodami mērķu saraksta sadaļā Izvēlne > Mērķi.

Vairāk jaunu funkciju un izmaiņu

Kā vienmēr, šomēnes esam veikuši arī daudzas nelielas funkciju korekcijas. Ir pielāgojumi, kopējot CMP un dizainu, jaunas iespējas juridiskā pamata glabāšanai un vairāk teksta opciju priekšskatījuma attēliem.


vairāk komentāru

Newsletter consentmanager Juni
Jauns

Biļetens 06/2024

Jauns papildinājums: privātumam draudzīga vietņu analīze Līdz ar jūnija atjauninājumu jūsu kontā ir pieejams jaunais papildinājums Vietnes analīze. Šeit mēs apvienojam divus komponentus, kuros mēs esam īpaši labi: reāla datu aizsardzība un lieliska ziņošana. Mūsu jaunās privātumam draudzīgās vietņu analīzes priekšrocības galvenokārt slēpjas datu aizsardzībā un sistēmas vienkāršībā: Izmantojot mūsu privātumam draudzīgo vietņu analīzi, mēs […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Jauns

Nīderlandes DSB: ceļvedis sīkfailu reklāmkarogiem un pastiprinātām pārbaudēm

Nīderlandes datu aizsardzības iestāde (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) ir publicējusi jaunu rokasgrāmatu , kurā aprakstīta sīkfailu reklāmkarogu veidošanas labākā prakse un no kā izvairīties, lai izvairītos no iespējamām naudas sodiem. Kā tika paziņots 2024. gada februārī , Datu aizsardzības iestāde ieviesīs vairāk kontroles, lai nodrošinātu, ka tīmekļa vietnes likumīgi saņem piekrišanu sīkfailu un citas izsekošanas programmatūras izsekošanai. […]