Jauns, Pa labi

Microsoft ir atbildīgs par sīkfailu glabāšanu bez piekrišanas


Microsoft lēmums par sīkfailu glabāšanu bez piekrišanas — consentmanager

Microsoft ir atbildīgs par sīkfailu glabāšanu bez lietotāja piekrišanas. Nesenā spriedumā, kas datēts ar 2024. gada 23. jūliju , Frankfurtes pie Mainas augstākā apgabaltiesa konstatēja, ka Microsoft ir pienākums pierādīt, ka galalietotāji ir devuši skaidru piekrišanu, pirms sīkfaili tiek saglabāti viņu ierīcēs, pat ja izmantotie sīkfaili ir atkarīgi no vietņu operatoriem.

Lēmums attiecas uz pakalpojumu “Microsoft Advertising” — reklāmas platformu, kas ļauj tīmekļa vietņu operatoriem rādīt reklāmas lietotājiem Microsoft meklēšanas tīkla meklēšanas rezultātos. Šie reklāmdevēji izmanto sīkfailus, lai novērtētu savu reklāmas kampaņu efektivitāti.

Microsoft Advertising noteikumi un nosacījumi nosaka, ka vietņu operatori ir atbildīgi par piekrišanas iegūšanu sīkfailu ievietošanai, izmantojot Microsoft reklāmas pakalpojumus. Tomēr tiesa norādīja, ka tas neatbrīvo Microsoft no pienākuma nodrošināt, ka galalietotāji ir devuši piekrišanu pirms sīkfailu ievietošanas viņu ierīcēs.

Šis lēmums vēlreiz apstiprina, ka joprojām nevar ignorēt datu subjekta piekrišanu sīkdatņu izmantošanai. Saskaņā ar GDPR pat par nenozīmīgiem pārkāpumiem var uzlikt naudas sodu līdz 10 miljoniem eiro vai uzņēmuma gadījumā līdz 2% no tā iepriekšējā finanšu gada globālā apgrozījuma, atkarībā no tā, kurš no tiem ir lielāks. Paplašinoties digitālajam regulējumam ES un stājoties spēkā jauniem tiesību aktiem, piemēram, DSA un AI likumam , skaidras piekrišanas prakses izmantošana ir tikai pirmais solis.


vairāk komentāru

Ģenerālis

Biļetens 09/2024

Jaunas funkcijas: Datu subjekta tiesību (DSR) rīks GDPR nosaka, ka skartajiem (piemēram, vietnes apmeklētājiem, klientiem vai citām personām, kuru dati tiek apstrādāti) ir noteiktas tiesības. Tas jo īpaši ietver to, ka viņi var noskaidrot savas tiesības un saņemt informāciju par apstrādātajiem datiem. Tiesības cita starpā ietver: Mūsu jaunais DSR rīks tagad ļauj nodrošināt skartajām personām […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Jauns

consentmanager iegūst zelta statusu kā Google CMP partneris

consentmanager ir sertificēts kā Zelta līmeņa CMP partneris Google Consent Management Platform (CMP) partneru programmā. Šis statuss mums tika piešķirts, pamatojoties uz šādiem kritērijiem: Jaunākā Google CMP partneru programmas attīstība sniedz ievērojamas priekšrocības mūsu klientiem. Tagad varat integrēt savu piekrišanas reklāmkarogu ar Google Ads, Google Analytics un Google tagu pārvaldnieku tieši no sava konta Google tagu […]