Jauns

Biļetens: Google Consent Mode v2 būs obligāts no 2024. gada marta


Google jums ir paziņojums par nozīmīgu digitālās reklāmas vides atjauninājumu: Google Consent Mode v2 ir šeit .

Šis jaunais atjauninājums ienes svarīgas izmaiņas, kas reklāmdevējiem un izdevējiem ir jāzina. Vissvarīgākais, ar ko sākt: Google Consent Mode v2 izmantošana būs obligāta visās vietnēs, kurās tiek izmantoti Google pakalpojumi.

Google Consent Mode v2 ieviešanas termiņš ir 2024. gada marts . Tāpēc pārliecinieties, ka esat pārbaudījis, vai jums ir jāatbilst prasībām. Mēs jums palīdzēsim ar izmaiņām.

Consent Mode — kas tas ir?

Google Consent Mode v2 ir mehānisms, kas darbojas ar jūsu vietnes piekrišanas reklāmkarogu un pielāgo jūsu Google tagu vai skriptu darbību atkarībā no tā, vai galalietotājs pieņem vai noraida jūsu piekrišanas reklāmkarogu. Jaunais Google Consent Mode v2 var nodrošināt jums uzlabotus reklāmguvumu datus pat ierobežotos datu aizsardzības apstākļos.
Iepriekš Google piekrišanas režīms nebija obligāts, un tas tika izmantots, lai iespējotu reklāmguvumu modelēšanu programmā Google AdWords. Google sertificētas piekrišanas pārvaldības platformas izmantošana arī nebija obligāta.

Tagad lietas mainās: Google Consent Mode v2 ir obligāts, lai vispār kaut ko izsekotu. Tagad arī Google sertificētas piekrišanas pārvaldības platformas izmantošana piekrišanas pārvaldībai ir obligāta.

Labās ziņas: consentmanager jau ir Google sertificēts CMP un jau atbalsta Consent Mode v2 . Ja savā vietnē vai lietotnē integrējat Google pakalpojumus, jums tikai jāpārliecinās, vai jūsu consentmanager informācijas panelī ir aktivizēts Google Consent Mode . Videoklipu ar aktivizēšanas instrukcijām varat atrast mūsu vietnē: https://www. consentmanager

Vai vēl neizmantojat consentmanager ?

Ja jūs vēl neizmantojat Google sertificētu CMP, ir pēdējais laiks veikt pāreju. Ļaujiet mūsu ekspertam jums konsultēties un sarunājiet tikšanos: https://www. consentmanager

Neaizmirstiet par ieviešanas termiņu: 2024. gada marts

Reklāmdevējiem un izdevējiem līdz 2024. gada martam ir jāpārliecinās, ka viņi ir ieviesuši visas Google prasības jaunajam piekrišanas režīmam. Tas dod jums pietiekami daudz laika, lai pielāgotu savas stratēģijas un maksimāli izmantotu jaunās funkcijas.

Rīkojieties tūlīt! Apmeklējiet mūsu īpašo Google piekrišanas režīma v2 lapu, lai uzzinātu visu, kas jums jāzina par šo atjauninājumu. Nepalaidiet garām šo iespēju, lai nodrošinātu, ka jūsu reklāmas kampaņas ir saderīgas un piedāvā uzlabotu veiktspēju un konfidencialitāti.

Noklikšķiniet šeit, lai uzzinātu vairāk par Google Consent Mode v2: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Ja jums ir kādi jautājumi vai nepieciešama palīdzība saistībā ar pāreju, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu ( support@ consentmanager .net ). Mēs esam priecīgi palīdzēt jums nodrošināt vienmērīgu un veiksmīgu pāreju uz Google Consent Mode v2.


vairāk komentāru

Cookie-Crawler - Standalone-Tool
Ģenerālis, Jauns

Biļetens 11/2024

Sīkfailu rāpuļprogramma tagad ir pieejama arī kā atsevišķs rīks Mūsu sīkfailu rāpuļprogramma tagad ir vēl daudzpusīgāka un elastīgāka! No šī brīža varat to izmantot arī kā atsevišķu rīku, neizveidojot atsevišķu CMP. Savrupā opcija ir piemērota klientiem, kuri (vēl) nevēlas pārslēgt sīkfailu reklāmkarogu uz consentmanager , bet vēlas pārbaudīt savu vietņu atbilstību, vai ārējiem datu aizsardzības […]
consentmanager Cookie-Audit Grafik

Vietņu sīkfailu audits: kā to izdarīt manuāli vai ar sīkfailu skeneri

Kā vietnes operators jūs esat atbildīgs par savu lietotāju datiem, ko jūsu vietne apkopo un glabā, izmantojot sīkfailus. Jebkurš sīkfails, kas ir aktīvs jūsu vietnē, var izraisīt konfidencialitātes problēmas , īpaši, ja tas netiek izmantots paredzētajam mērķim vai, vēl svarīgāk, ja tas tiek saglabāts viņu pārlūkprogrammās bez jūsu lietotāju piekrišanas vai ziņas . Riski ir […]