Jauns

Biļetens: Google piekrišanas režīms v2 būs obligāts no 2024. gada marta


Google jums ir paziņojums par nozīmīgu digitālās reklāmas vides atjauninājumu: Google piekrišanas režīms v2 ir šeit .

Šis jaunais atjauninājums ienes svarīgas izmaiņas, kas reklāmdevējiem un izdevējiem ir jāzina. Vissvarīgākais, ar ko sākt: Google piekrišanas režīma v2 izmantošana būs obligāta visās vietnēs, kurās tiek izmantoti Google pakalpojumi.

Google piekrišanas režīma v2 ieviešanas termiņš ir 2024. gada marts . Tāpēc pārliecinieties, ka esat pārbaudījis, vai jums ir jāatbilst prasībām. Mēs jums palīdzēsim ar izmaiņām.

Piekrišanas režīms — kas tas ir?

Google piekrišanas režīms v2 ir mehānisms, kas darbojas ar jūsu vietnes piekrišanas reklāmkarogu un pielāgo jūsu Google tagu vai skriptu darbību atkarībā no tā, vai galalietotājs pieņem vai noraida jūsu piekrišanas reklāmkarogu. Jaunais Google piekrišanas režīms v2 var nodrošināt jums uzlabotus reklāmguvumu datus pat ierobežotos datu aizsardzības apstākļos.
Iepriekš Google piekrišanas režīms nebija obligāts, un tas tika izmantots, lai iespējotu reklāmguvumu modelēšanu programmā Google AdWords. Google sertificētas piekrišanas pārvaldības platformas izmantošana arī nebija obligāta.

Tagad lietas mainās: Google piekrišanas režīms v2 ir obligāts , lai vispār kaut ko izsekotu. Tagad arī Google sertificētas piekrišanas pārvaldības platformas izmantošana piekrišanas pārvaldībai ir obligāta.

Labās ziņas: consentmanager jau ir Google sertificēts CMP un jau atbalsta piekrišanas režīmu v2 . Ja savā vietnē vai lietotnē integrējat Google pakalpojumus, jums tikai jāpārliecinās, vai jūsu consentmanager informācijas panelī ir aktivizēts Google piekrišanas režīms. Videoklipu ar aktivizēšanas instrukcijām varat atrast mūsu vietnē: https://www. consentmanager

Vai vēl neizmantojat consentmanager ?

Ja jūs vēl neizmantojat Google sertificētu CMP, ir pēdējais laiks veikt pāreju. Ļaujiet mūsu ekspertam jums konsultēties un sarunājiet tikšanos: https://www. consentmanager

Neaizmirstiet par ieviešanas termiņu: 2024. gada marts

Reklāmdevējiem un izdevējiem līdz 2024. gada martam ir jāpārliecinās, ka viņi ir ieviesuši visas Google prasības jaunajam piekrišanas režīmam. Tas dod jums pietiekami daudz laika, lai pielāgotu savas stratēģijas un maksimāli izmantotu jaunās funkcijas.

Rīkojieties tūlīt! Apmeklējiet mūsu īpašo Google piekrišanas režīma v2 lapu, lai uzzinātu visu, kas jums jāzina par šo atjauninājumu. Nepalaidiet garām šo iespēju, lai nodrošinātu, ka jūsu reklāmas kampaņas ir saderīgas un piedāvā uzlabotu veiktspēju un konfidencialitāti.

Noklikšķiniet šeit, lai uzzinātu vairāk par Google piekrišanas režīmu v2: https://www. consentmanager

Ja jums ir kādi jautājumi vai nepieciešama palīdzība saistībā ar pāreju, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu ( support@ consentmanager .net ). Mēs esam priecīgi palīdzēt jums nodrošināt vienmērīgu un veiksmīgu pāreju uz Google piekrišanas režīmu v2.


vairāk komentāru

Digital Services Act
Pa labi

Vai Digitālo pakalpojumu likums (DSA) attiecas arī uz jūsu uzņēmumu? Tiešsaistes platformām ir papildu pienākumi

Digitālo pakalpojumu likums nosaka papildu pārredzamības prasības tiešsaistes platformām. Tiešsaistes platformas definīcija saskaņā ar DSA var attiekties uz jūsu uzņēmumu. Tā rezultātā jums, iespējams, būs jāievēro DSA papildu pārredzamības prasības. Lasiet tālāk, lai uzzinātu, vai jūsu uzņēmums ietilpst šajā kategorijā un kādus pasākumus varat veikt, lai nodrošinātu atbilstību. Kāds ir Digitālo pakalpojumu likuma mērķis? Digitālo […]
A picture of a cookies with a red circle in the middle and the caption 1st party cookies and 3rd party cookies
Jauns

Trešo pušu sīkfailu likvidēšana un jūsu CMP piekrišanas tvēruma iestatījumu pielāgošana

Gaidāmā trešo pušu sīkfailu atcelšana nozīmē lielas izmaiņas consentmanager piekrišanas tvēruma izmantošanā. No jūnija consentmanager vairs neiestatīs trešo pušu sīkfailus domēnā consentmanager .net . Šo izmaiņu rezultātā tiks noņemtas dažas no mūsu piekrišanas tvēruma opcijām, piemēram, konta piekrišana un CMP piekrišana, kas tiek izmantotas ar trešās puses sīkfailiem. Mēs ļoti mudinām mūsu klientus pēc iespējas […]