Jauns

Biļetens: Google Consent Mode v2 būs obligāts no 2024. gada marta


Google jums ir paziņojums par nozīmīgu digitālās reklāmas vides atjauninājumu: Google Consent Mode v2 ir šeit .

Šis jaunais atjauninājums ienes svarīgas izmaiņas, kas reklāmdevējiem un izdevējiem ir jāzina. Vissvarīgākais, ar ko sākt: Google Consent Mode v2 izmantošana būs obligāta visās vietnēs, kurās tiek izmantoti Google pakalpojumi.

Google Consent Mode v2 ieviešanas termiņš ir 2024. gada marts . Tāpēc pārliecinieties, ka esat pārbaudījis, vai jums ir jāatbilst prasībām. Mēs jums palīdzēsim ar izmaiņām.

Consent Mode — kas tas ir?

Google Consent Mode v2 ir mehānisms, kas darbojas ar jūsu vietnes piekrišanas reklāmkarogu un pielāgo jūsu Google tagu vai skriptu darbību atkarībā no tā, vai galalietotājs pieņem vai noraida jūsu piekrišanas reklāmkarogu. Jaunais Google Consent Mode v2 var nodrošināt jums uzlabotus reklāmguvumu datus pat ierobežotos datu aizsardzības apstākļos.
Iepriekš Google piekrišanas režīms nebija obligāts, un tas tika izmantots, lai iespējotu reklāmguvumu modelēšanu programmā Google AdWords. Google sertificētas piekrišanas pārvaldības platformas izmantošana arī nebija obligāta.

Tagad lietas mainās: Google Consent Mode v2 ir obligāts, lai vispār kaut ko izsekotu. Tagad arī Google sertificētas piekrišanas pārvaldības platformas izmantošana piekrišanas pārvaldībai ir obligāta.

Labās ziņas: consentmanager jau ir Google sertificēts CMP un jau atbalsta Consent Mode v2 . Ja savā vietnē vai lietotnē integrējat Google pakalpojumus, jums tikai jāpārliecinās, vai jūsu consentmanager informācijas panelī ir aktivizēts Google Consent Mode . Videoklipu ar aktivizēšanas instrukcijām varat atrast mūsu vietnē: https://www. consentmanager

Vai vēl neizmantojat consentmanager ?

Ja jūs vēl neizmantojat Google sertificētu CMP, ir pēdējais laiks veikt pāreju. Ļaujiet mūsu ekspertam jums konsultēties un sarunājiet tikšanos: https://www. consentmanager

Neaizmirstiet par ieviešanas termiņu: 2024. gada marts

Reklāmdevējiem un izdevējiem līdz 2024. gada martam ir jāpārliecinās, ka viņi ir ieviesuši visas Google prasības jaunajam piekrišanas režīmam. Tas dod jums pietiekami daudz laika, lai pielāgotu savas stratēģijas un maksimāli izmantotu jaunās funkcijas.

Rīkojieties tūlīt! Apmeklējiet mūsu īpašo Google piekrišanas režīma v2 lapu, lai uzzinātu visu, kas jums jāzina par šo atjauninājumu. Nepalaidiet garām šo iespēju, lai nodrošinātu, ka jūsu reklāmas kampaņas ir saderīgas un piedāvā uzlabotu veiktspēju un konfidencialitāti.

Noklikšķiniet šeit, lai uzzinātu vairāk par Google Consent Mode v2: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Ja jums ir kādi jautājumi vai nepieciešama palīdzība saistībā ar pāreju, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu ( support@ consentmanager .net ). Mēs esam priecīgi palīdzēt jums nodrošināt vienmērīgu un veiksmīgu pāreju uz Google Consent Mode v2.


vairāk komentāru

Ģenerālis

Biļetens 09/2024

Jaunas funkcijas: Datu subjekta tiesību (DSR) rīks GDPR nosaka, ka skartajiem (piemēram, vietnes apmeklētājiem, klientiem vai citām personām, kuru dati tiek apstrādāti) ir noteiktas tiesības. Tas jo īpaši ietver to, ka viņi var noskaidrot savas tiesības un saņemt informāciju par apstrādātajiem datiem. Tiesības cita starpā ietver: Mūsu jaunais DSR rīks tagad ļauj nodrošināt skartajām personām […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Jauns

consentmanager iegūst zelta statusu kā Google CMP partneris

consentmanager ir sertificēts kā Zelta līmeņa CMP partneris Google Consent Management Platform (CMP) partneru programmā. Šis statuss mums tika piešķirts, pamatojoties uz šādiem kritērijiem: Jaunākā Google CMP partneru programmas attīstība sniedz ievērojamas priekšrocības mūsu klientiem. Tagad varat integrēt savu piekrišanas reklāmkarogu ar Google Ads, Google Analytics un Google tagu pārvaldnieku tieši no sava konta Google tagu […]