Ģenerālis

Jaunais Nīderlandes likums aizliedz tiešsaistes azartspēļu nemērķtiecīgu reklāmu


Jaunais Nīderlandes likums aizliedz tiešsaistes azartspēļu nemērķtiecīgu reklāmu

Nīderlandes tiešsaistes azartspēļu sektors ir legalizēts kopš 2021. gada 1. oktobra ar likumu par distances derībām un azartspēlēm. Tomēr šis azartspēļu likums tagad ir būtiski attīstījies, ieviešot jaunu aizliegumu nemērķtiecīgai tiešsaistes azartspēļu reklamēšanai , kas stājās spēkā 2023. gada 1. jūlijā . Tas nozīmē, ka azartspēļu reklamēšana internetā un TV pēc pieprasījuma ir atļauta tikai ar stingriem nosacījumiem. Nīderlandes valdība ir veikusi izlēmīgus pasākumus, lai aizsargātu neaizsargātos cilvēkus, īpaši jauniešus, no iespējamiem tiešsaistes azartspēļu riskiem.

Uzņēmumiem, kas piedāvā tiešsaistes azartspēļu platformas, ir svarīgi izprast jaunos noteikumus un atbilstoši pielāgot savu tiešsaistes privātuma praksi. Lasiet tālāk, lai uzzinātu, kā to izdarīt.

Priekšvēsture par tiešsaistes azartspēļu likumu Nīderlandē

Ministrs Weerwind saka:

“Reklāma ir nepieciešama, lai informētu par tiešsaistes azartspēļu legālo piedāvājumu, lai cilvēki nespēlētu nelegāli. Tajā pašā laikā mums kā valdībai ir pienākums aizsargāt neaizsargātās grupas pret tiešsaistes azartspēļu riskiem.”

Tulkots no angļu valodas: Reklāma ir nepieciešama, lai informētu par tiešsaistes azartspēļu likumību un atturētu cilvēkus no nelegālām azartspēlēm. Tajā pašā laikā mums kā valdībai ir pienākums aizsargāt neaizsargātās grupas no tiešsaistes azartspēļu riskiem..

Avots: https://www.government.nl/latest/news/2023/04/19/minister-weerwind-bans-untargeted-advertising-for-online-games-of-chance

Tiešsaistes azartspēļu popularitāte Nīderlandē ir ļoti pieaugusi. Tāpēc ir jāatrod līdzsvars starp legālu azartspēļu iespēju veicināšanu un neaizsargātu personu aizsardzību. Nemērķētas reklāmas aizliegums risina esošās problēmas un bažas par reklāmas praksi nozarē.

Šī aizlieguma ietvaros ir svarīgi zināt, ka saskaņā ar stingriem nosacījumiem arī turpmāk būs atļauts:

  • Reklāma internetā, piemēram, sociālajos medijos,
  • mērķtiecīga reklāma
  • tiešais pasts un
  • Reklāma, izmantojot TV pēc pieprasījuma, joprojām ir atļauta saskaņā ar stingriem nosacījumiem.

Tā kā iepriekš minētie reklāmas veidi joprojām ir atļauti, ir jāievēro noteikti noteikumi, lai uzņēmumi varētu izmantot šos formātus.

Ar kādiem nosacījumiem ir atļauta tiešsaistes azartspēļu reklamēšana?

Ar šo aizliegumu Nīderlandes valdība vēlas ierobežot patērētāju kārdinājumu piedalīties augsta riska azartspēlēs. Tāpēc Nīderlandes aizliegums nemērķtiecīgi reklamēt tiešsaistes azartspēles būtiski ietekmē šīs nozares uzņēmumu reklāmas stratēģijas. Tomēr reklāmdevēji joprojām var reklamēt savus pakalpojumus kā parasti, ja tie atbilst trim tālāk norādītajiem nosacījumiem. Mērķis ir samazināt potenciāli kaitīgas azartspēļu reklāmas ietekmi uz jauniešiem un citām neaizsargātām personām.

Tādēļ tiešsaistes azartspēļu reklamēšana nav aizliegta, bet tā var notikt tikai ar šādiem trim nosacījumiem :

  1. Pirmkārt, mums aktīvi jānovērš, ka reklāma sasniedz jauniešus, kas jaunāki par 24 gadiem, vai citas neaizsargātas grupas.
  2. Otrkārt, vismaz 95 procenti reklāmas ir jārāda cilvēkiem, kas vecāki par 24 gadiem.
  3. un visbeidzot, jebkurai personai, kurai tiek rādītas reklāmas, ir jābūt iespējai atteikties un neredzēt reklāmas.

Kā uzņēmumi var ievērot noteikumus?

Lai izpildītu Nīderlandes valdības prasības uzņēmumiem, kas piedāvā tiešsaistes azartspēles, ir jāveic aktīvi pasākumi.

Tālāk ir norādīti daži veidi, kā nodrošināt atbilstību šim likumam, kā arī piemēri tam, kā klienti, kas izmanto piekrišanas pārvaldnieka CMP, ir mainījuši savu tiešsaistes konfidencialitātes praksi, lai nepārspētu situāciju. Tā kā mēs esam ievērojuši šo likumu kopš tā pirmās izsludināšanas, esam sagatavojuši vairākas iespējas saviem esošajiem klientiem, kā parādīts zemāk esošajos piemēros.

1. Aktīvi novērsiet reklāmas sasniedzamību

Aktīvi neļaujiet savām reklāmām sasniegt jauniešus, kas jaunāki par 24 gadiem, vai citas neaizsargātas grupas. To var panākt vairākos veidos. Vecuma pārbaudes mehānismus varat iekļaut savā sīkfailu reklāmkarogā vai savas vietnes konfidencialitātes politikā.

Piemērs: varat lūgt lietotājiem apstiprināt savu vecumu, aizpildot konkrētu lauku savā sīkfailu reklāmkarogā. Jūsu reklāmkarogā varētu būt ietverta iespēja parādīt pogas “Man ir 24 gadi vai vairāk” vai “Man ir 23 gadi vai jaunāki”.

Izmantojot CMP, piemēram, piekrišanas pārvaldnieku, iestatījumu apgabala sīkfailu reklāmkarogā varat viegli aktivizēt vecuma pārbaudes funkciju .

Vecuma verifikācijas funkcija Ekrānuzņēmums piekrišanas pārvaldnieka informācijas panelis

Un, ja vēlaties izmēģināt savu sīkfailu reklāmkarogu ar dažādu dizainu un funkcijām, varat izmantot mūsu novatorisko iestudēšanas funkciju, lai pārbaudītu savu pielāgoto sīkfailu reklāmkarogu pirms tā publicēšanas.

2. Uzrunājiet pareizo mērķa grupu

Vismaz 95 procenti reklāmas ir jārāda cilvēkiem, kas vecāki par 24 gadiem. Lai to panāktu, varat izmantot mērķtiecīgas reklāmas stratēģijas. Tas nozīmē, ka jums ir jāpielāgo savas reklāmas, lai sasniegtu vēlamo mērķauditoriju, izmantojot precīzus mērķauditorijas atlases parametrus, piemēram, vecumu, atrašanās vietu un intereses. Kad esat to izdarījis, nodrošiniet, lai jūsu piekrišanas pārvaldības rīks pielāgotos jūsu konkrētajai mērķauditorijas atlasei un parādītu atbilstošu sīkfailu reklāmkarogu vai konfidencialitātes paziņojumu attiecīgajai vecuma grupai.

3. Piedāvājiet atteikšanās iespējas

Kad tiek rādītas jūsu reklāmas, lietotājiem ir jābūt iespējai atteikties. Pārliecinieties, ka piedāvājat lietotājiem skaidras un viegli pieejamas atteikšanās iespējas, izmantojot sīkfailu reklāmkarogu. Sniedzot lietotājiem iespēju atteikties no reklamēšanas, jūs apliecināt, ka ievērojat individuālās preferences un veicināt uz lietotāju orientētu reklamēšanas pieredzi.

Piemērs: Piemērs tam varētu būt, ja jūsu sīkfailu reklāmkarogā ir 3 pogas, piemēram, poga “Noraidīt”, poga “Piekrist, man ir vairāk nekā 24” un poga “Pieņemt, man ir jaunāks par 24 gadiem”.

Pielāgojiet savu CMP un vairs neuztraucieties!

Tas ir tikai puse no ceļa – nākamais solis ir veikt nepieciešamās izmaiņas atbilstoši jūsu uzņēmumam piemērojamai likumdošanai. Tomēr, tā kā mēs jau esam informējuši savus esošos klientus par dažādiem veidiem, kā viņi var ievērot jauno Nīderlandes valdības regulu, varat paļauties uz to, ka mēs izvairīsimies no jums.

Sazinieties ar kādu no mūsu ekspertiem , un mēs ar prieku palīdzēsim, vai izveidojiet savu sīkfailu reklāmkarogu tūlīt bez maksas !


vairāk komentāru

Ģenerālis

Biļetens 09/2024

Jaunas funkcijas: Datu subjekta tiesību (DSR) rīks GDPR nosaka, ka skartajiem (piemēram, vietnes apmeklētājiem, klientiem vai citām personām, kuru dati tiek apstrādāti) ir noteiktas tiesības. Tas jo īpaši ietver to, ka viņi var noskaidrot savas tiesības un saņemt informāciju par apstrādātajiem datiem. Tiesības cita starpā ietver: Mūsu jaunais DSR rīks tagad ļauj nodrošināt skartajām personām […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Jauns

consentmanager iegūst zelta statusu kā Google CMP partneris

consentmanager ir sertificēts kā Zelta līmeņa CMP partneris Google Consent Management Platform (CMP) partneru programmā. Šis statuss mums tika piešķirts, pamatojoties uz šādiem kritērijiem: Jaunākā Google CMP partneru programmas attīstība sniedz ievērojamas priekšrocības mūsu klientiem. Tagad varat integrēt savu piekrišanas reklāmkarogu ar Google Ads, Google Analytics un Google tagu pārvaldnieku tieši no sava konta Google tagu […]