Mazajiem uzņēmumiem vai ārštata darbiniekiem var pietikt ar vienkāršākajiem piekrišanas mehānismiem. Tas atšķiras atkarībā no jūsu uzņēmuma lieluma vai noteikumiem, kas jums jāievēro. Jūsu rīkam jāspēj izveidot sīkfailu reklāmkarogu un veikt tādas pamatfunkcijas kā: B. sīkdatņu automātiska bloķēšana un piekrišanas saņemšana, ko VDAR pieprasa no visām vietnēm, kurās tiek izmantotas nebūtiskas sīkdatnes. Šīs ir pamatfunkcijas, kas jānodrošina sīkfailu piekrišanas rīkiem.
Tomēr uzlabotās funkcijas ne tikai palīdz ievērot dažādus starptautiskos tiesību aktus visā pasaulē (ja nepieciešams). Tie arī palīdz jums apkopot konkrētu informāciju par saviem klientiem, lai labāk izprastu viņu uzvedību un vēlmes, kā arī pārbaudītu dažādas tiešsaistes iespējas, ko varat piedāvāt saviem klientiem.
Apskatīsim 4 papildu funkcijas, ko piedāvā rīks, piemēram, consentmanager , un kāpēc tās ir svarīgas jūsu uzņēmumam. Varat izmantot šīs funkcijas kā sākumpunktu, lai izvēlētos savam uzņēmumam vislabāko piekrišanas rīku.
4 Piekrišanas pārvaldības platformas papildu funkcijas
Regulāra sīkfailu skenēšana
Lielākā daļa rīku pārmeklē jūsu vietni, kad to pirmo reizi iestatāt. Rāpuļprogramma skenē vietni un identificē dažādus izmantotos sīkfailus. Tas ļauj jums kā uzņēmumam precīzi saprast, kāda veida sīkdatnes tiek izmantotas jūsu vietnē. Tas savukārt ļauj precīzi uzrādīt šo informāciju savas vietnes apmeklētājiem vai lietotājiem, tādējādi ieviešot svarīgo GDPR prasību par informētu piekrišanu. Papildus atbilstībai tas veicina arī pārredzamību un lietotāju uzticēšanos.
Bet vai jūs arī zinājāt, ka ir svarīgi regulāri pārmeklēt savu vietni? Lai palīdzētu mūsu lietotājiem ievērot pastāvīgi mainīgos privātuma noteikumus, mūsu bezmaksas iebūvētais sīkfailu robots jeb “zirneklis” klasificē automātiski jūsu vietnē atrodamie sīkfaili mūsu datubāzē, kurā ir vairāk nekā 3 miljoni sīkfailu. consentmanager sistēma arī klasificē pakalpojumu sniedzējus, kuriem pieder jūsu vietnes elementi, mūsu datubāzē, kurā ir vairāk nekā 2500 pakalpojumu sniedzēju. Izmantojot bezmaksas plānu, varat izmantot vienu rāpuļprogrammu nedēļā, savukārt viszemāk apmaksātais plāns pašlaik piedāvā 3 pārmeklēšanas reizes dienā.
Šīs rāpuļprogrammas īpašā iezīme ir tā, ka tā var piekļūt arī pieteikšanās apgabaliem un ierobežotas piekļuves apgabaliem , piemēram, testa lapām, pieteikšanās, izrakstīšanās lapām utt. Tādējādi atbilstība vienmēr tiek garantēta, pat ja aizmirstat kādu lapu publiskot vai noņemt. ierobežojumiem.
Bonuss: Vai vēlaties uzzināt, kas jums jādara, ja rāpuļprogramma ziņo par problēmām? Izlasiet mūsu soli pa solim sniegtos norādījumus šeit
Iestudējuma funkcija: testa lauks
Iestudēšanas funkcija programmā consentmanager ir kā kontrolēts testa lauks. Tas ļauj simulēt un novērtēt sīkfailu reklāmkarogā veikto izmaiņu ietekmi pirms to ieviešanas tiešraidē. Šī funkcija nodrošina, ka jūsu reklāmkaroga izmaiņas negatīvi neietekmē lietotāja pieredzi vai atbilstību normatīvajiem aktiem. Vērtīgs rīks, ja meklējat līdzsvaru starp atbilstību un netraucētu lietotāja mijiedarbību!
Lai parādītu, kā tas parasti darbojas, izmantojot consentmanager , šeit ir sniegts soli pa solim piemērs.
- Izveidojiet savu CMP un iespējojiet inscenējumu.
- Integrējiet iestudējuma kodu savā testa vietnē un reāllaika kodu savā publiskajā vietnē.
- Veiciet vajadzīgās izmaiņas, piem. B. Jaunu tirgotāju pievienošana, juridiskā mērķa vai sīkfailu reklāmkaroga iestatījumu maiņa utt.
- Noklikšķiniet uz Publicēt, un izmaiņas tiks kopētas no pakāpeniskās versijas uz tiešo CMP.
- Visbeidzot noklikšķiniet uz Veikt izmaiņas tiešsaistē. Tas aktivizēs izmaiņas dzīvajā vidē, lai tās uzreiz būtu redzamas jūsu mājaslapā, negaidot (nespiežot, gaidīšanas laiks parasti ir 20-30 minūtes).
Uzlabota mērķauditorijas atlases funkcija
Mērķauditorijas atlases funkcija nodrošina personalizētu pieeju piekrišanas paziņojumiem. Analizējot lietotāja uzvedību un preferences, šī funkcija pielāgo piekrišanas paziņojumus/sīkfailu reklāmkarogus lietotāja vēlmēm. Rezultāts: tiek palielināta pozitīvas piekrišanas iespējamība un uzlabota lietotāja pieredze. Uzņēmumiem tas nozīmē efektīvāku datu izmantošanu un labāku atbilstību piekrišanas deklarācijām.
Lūk, kā consentmanager darbojas ar mērķauditorijas atlasi.
Ja jums ir vairāk nekā viens sīkfailu reklāmkaroga dizains un tas ir iestatīts ar mērķauditorijas atlasi, consentmanager sistēma veiks šos noformējumus un pārbaudīs, kurš no tiem vislabāk atbilst katram jūsu vietnes apmeklētājam atkarībā no dažādiem prioritāriem faktoriem, piemēram, atrašanās vietas, izmantotā ierīce, valoda un daudz kas cits. Piemēram, ja jūsu mērķauditorijas atlase pēc sīkfailu reklāmkaroga “A” nav piemērota pašreizējam apmeklētājam, tēma “A” netiks izmantota un tiks pārskatītas pārējās jūsu izveidotās tēmas. Protams, tas ir atkarīgs no izvēlētajiem iestatījumiem! Atkāpšanās noformējums ir īpaši svarīgs, ja mērķauditorijas atlase neatbilst pašreizējam jūsu vietnes apmeklētājam, kā rezultātā CMP apmeklētājam parāda atkāpšanās noformējumu.
Mērķauditorijas atlases opcijās consentmanager lietotāji var izvēlēties no dažādām opcijām, tostarp valsti, valodu, ierīces veidu, operētājsistēmu, pārlūkprogrammu, piegādes veidu, domēnus, noteikumus, ATT mērķauditorijas atlasi un, visbeidzot, atkāpšanās noformējumu. Mērķauditorijas atlases opciju vizuāls attēlojums consentmanager informācijas panelī ir pieejams tālāk.
Piemērs: atlasiet motīvu, lai izmantotu šo tēmu tikai noteiktai apmeklētāju grupai. Piemēram, rādīt A motīvu tikai mobilo ierīču lietotājiem, motīvu B tikai galddatoru lietotājiem un motīvu C tikai planšetdatoru lietotājiem.
Lai iegūtu vairāk padomu un svarīgu informāciju par mērķauditorijas atlasi, skatiet mūsu ceļvedi šeit:
https://help.consentmanager.net/books/cmp/page/working-with-targetings
Vecuma pārbaudes funkcija
Vecuma verifikācijas funkcija ir īpaši svarīga produktiem un pakalpojumiem, kuriem jāatbilst vecuma noteikumiem. Tas nodrošina atbilstību, pārbaudot lietotāja vecumu pirms datu vākšanas turpināšanas. Šī funkcija ļauj jūsu organizācijai mazināt juridiskos riskus un demonstrēt savu apņemšanos atbildīgi izmantot datus. Tas ne tikai aizsargā lietotājus, bet arī saglabā jūsu uzņēmuma integritāti un uzticamību.
Daži tiesību akti, piemēram , Nīderlandes aizliegums nemērķtiecīgi reklamēt tiešsaistes azartspēles, lai novērstu nepilngadīgo atkarību no azartspēlēm, pieprasa vecuma pārbaudi vietnēm, kas piedāvā šo pakalpojumu.
Secinājums
Šīs funkcijas var kalpot par stabilu pamatu, lai izvēlētos ideālu piekrišanas pārvaldības rīku jūsu unikālajām uzņēmējdarbības vajadzībām. Tie ļauj pārbaudīt un pielāgot tiešsaistes pieredzi, lai uzlabotu savas uzņēmējdarbības stratēģijas.
Ja jūsu uzņēmums varētu gūt labumu no kādas no šīm uzlabotajām funkcijām, sazinieties ar kādu no mūsu ekspertiem jau šodien vai vienkārši izmēģiniet mūsu bezmaksas sīkfailu reklāmkarogu pats. Sāc šeit!