Ģenerālis

consentmanager ziņojums fokusā: Traffic Flow


Satiksmes plūsmas pārskata consentmanager

Iedomājieties scenāriju, kurā jūsu sīkfailu reklāmkarogs ir ne tikai atbilstošs, bet arī palielina ieņēmumus. Šajā rakstā jūs uzzināsit, kā consentmanager trafika plūsmas pārskats var palīdzēt īstenot šo scenāriju. Mēs parādīsim, kā atrast pārskatu tieši jūsu informācijas panelī, un kopā mēs apskatīsim, kā varat izmantot savus datus, lai ievērojami palielinātu piekrišanas līmeni sīkfailiem.

Kāds ir consentmanager satiksmes plūsmas pārskats?

Pārskatā Satiksmes plūsma tiek parādīta apmeklētāja “piekrišanas” vēsture vietnei. Neatkarīgi no tā, vai viņi noklikšķina uz pogas Pieņemt vai Noraidīt, ignorēt to vai atstāt vietni tieši.

Informācijas panelī pārskats izskatās šādi:

Satiksmes plūsma detalizēti

Pārskatā Satiksmes plūsma ir redzams daudz vairāk nekā 4 metrika, ko tikko pieminējām. Pārskatā kopā atradīsit 10 metriku.

Metrika satiksmes plūsmas pārskatā

  1. Visi sānskati
  2. Pieejama izvēle
  3. Atlase nav nepieciešama
  4. Izvēle nav iespējama
  5. Parādīts reklāmkarogs
  6. Pieņemts
  7. Noraidīts
  8. Pielāgota izvēle
  9. Ignorēts
  10. atlēcienu līmenis

Šeit varat atrast visu iepriekš minēto metrikas definīciju.

Satiksmes plūsmas pārskatu var atrast savā consentmanager informācijas panelī

Lai piekļūtu pārskatam, vienkārši atveriet informācijas paneli . Pēc tam dodieties uz sadaļu Pārskati un jums vajadzētu atrast pārskatu sava pārskata pārskata apakšējā labajā stūrī .

consentmanager informācijas panelis — satiksmes plūsma

Kā interpretēt satiksmes plūsmas datus

Dati satiksmes plūsmas pārskatā var būt noderīgi no dažādām perspektīvām. Tālāk mēs paskaidrosim, ko varat mācīties no pārskata, kā interpretēt noteiktus datus un kādas darbības varat veikt, lai uzlabotu savu piekrišanas reklāmkarogu un pieņemšanas līmeni.

Nosakiet augsto atlēcienu līmeni

Augsta atlēcienu līmeņa noteikšana tādās jomās kā noraidīta, pamesta vietne (atlēcienu līmenis) un nevar atlasīt, ir svarīgi rādītāji, kas liecina, ka var uzlabot jūsu sīkfailu reklāmkarogu vai, iespējams, galvenās lapas. Ritiniet uz leju, lai skatītu dažus vispārīgus ieteikumus par to, kā uzlabot savu sīkfailu reklāmkarogu.

Metrika “Izvēle nav iespējama” norāda, ka CMP ir izvēlējies nerādīt reklāmkarogu. Tas var būt tāpēc, ka lietotāja pārlūkprogramma neatbalsta sīkfailus, vai arī tāpēc, ka lietotājs pārāk daudz reižu ir ignorējis sīkfailu reklāmkarogu, kad reklāmkarogs atkal būtu jāparāda, vai nu tāpēc, ka lietotājs vēl nav veicis atlasi vai arī viņam ir pieejami jauni iestatījumi. -in.

Ja fāzē “Nevar izvēlēties” redzat lielu lietotāju skaitu, tas nozīmē, ka lietotāji uzskata, ka noteiktas piekrišanas opcijas ir ierobežotas vai pārāk neskaidras.

Šādā gadījumā varat vienkāršot un precizēt savas piekrišanas iespējas, lai sniegtu papildu informāciju, kas risina lietotāju bažas, jo īpaši, ja ir pievienoti jauni iestatījumi.

Analizējiet pielāgotās atlases

Pielāgota izvēle notiek, kad lietotājam tiek parādīts sīkfailu izvēles reklāmkarogs un apmeklētājs ir veicis pielāgotu izvēli. Piemēram, lietotājs nolemj piekrist noteiktām datu kategorijām un atzīmē attiecīgo lodziņu. Ja pamanāt, ka pielāgotas piekrišanas ir biežākas, tas nozīmē, ka lietotāji aktīvi meklē pielāgotas piekrišanas iespējas, kas nav piedāvātas. Lai maksimāli palielinātu lietotāju pieņemšanu, varat optimizēt savu reklāmkarogu, lai nodrošinātu papildu personalizētas piekrišanas iespējas. Tādā veidā jūs joprojām varat vākt datus no saviem apmeklētājiem, taču dodat viņiem iespēju izlemt, kāda veida datus vēlaties apkopot. Tas ir labāk nekā dot apmeklētājiem mazāk izvēles iespēju un vispār nesaņemt piekrišanu.

Vai nezināt, kā rīkoties? Runājiet ar kādu šeitmūsu eksperti.

Ignorēto pieprasījumu izpratne

“Ignorētie pieprasījumi” jūsu trafika plūsmas pārskatā nozīmē to sīkfailu reklāmkarogu skaitu, kas tika parādīti, bet kuriem apmeklētājs nav veicis atlasi.

Ja jums ir liels ignorēto pieprasījumu skaits, kas pazīstams arī kā liels lietotāju skaits, kuri “ignorē” piekrišanas uzvedni, tas liecina, ka pašreizējais sīkfailu reklāmkaroga dizains un teksts var nebūt pietiekami pievilcīgs vai saistošs, lai piesaistītu jūsu lietotājus. uzmanību.

Ko jūs varat darīt lietas labā? Optimizējiet piekrišanas reklāmkaroga dizainu un tekstu, lai padarītu to vizuāli pievilcīgāku un saistošāku. Tas motivē lietotājus pieņemt aktīvu lēmumu un samazina to lietotāju skaitu, kuri ignorē piekrišanas pieprasījumu.

Vispārīgi ieteikumi jūsu piekrišanas reklāmkaroga pieņemšanas līmeņa uzlabošanai

Papildus darbībām, ko varat veikt, analizējot trafika plūsmas pārskatu, varat arī vienkārši ievērot mūsu vispārīgos ieteikumus, lai optimizētu savu sīkfailu reklāmkarogu.

Tomēr, pirms mēs ejam tālāk, jums vajadzētu pārbaudīt, vai jūsu sīkfailu reklāmkarogs ir juridiski atbilstošs. To varat nodrošināt, izmantojot mūsu bezmaksas sīkfailu kontrolsarakstu šeit.
Bezmaksas lejupielādējams sīkfailu reklāmkaroga kontrolsaraksts

Padariet to skaidru un saprotamu

Nekaitiniet savus lietotājus. Izveidojiet savu piekrišanas reklāmkarogu īsu un saprotamu. Lietotāji, visticamāk, sniegs piekrišanu, ja viņi ātri saprot piekrišanas pieprasījuma mērķi. Skaidrs un kodolīgs teksts samazina neskaidrības un ļauj lietotājiem pieņemt pārdomātus lēmumus, nejūtoties satriektiem.

Novietojiet banerus stratēģiski

Eksperimentējiet ar piekrišanas reklāmkaroga izvietošanu. Jūsu reklāmkaroga izvietojumam ir liela nozīme lietotāju redzamībā un piesaistē. Lai palielinātu reklāmkaroga redzamību, tas jānovieto labi redzamā vietā, piemēram: Piemēram, lapas augšdaļā. Stratēģisks izvietojums palielina iespējamību, ka lietotāji redzēs reklāmkarogu un reaģēs uz to. Izmēģiniet dažādas pozīcijas, lai atrastu optimālo izvietojumu savai konkrētajai platformai un mērķauditorijai.

Izmantojiet A/B testēšanas jaudu

Izpildiet A/B testus ar dažādu formulējumu un dizainu. Jebkuru no iepriekš minētā var izmantot A/B testēšanai. A/B testēšana ir spēcīgs rīks sīkfailu reklāmkaroga uzlabošanai. Šis iteratīvais testēšanas process palīdz noteikt visefektīvāko piekrišanas reklāmkaroga konfigurāciju, pamatojoties uz lietotāja preferencēm. Neatkarīgi no tā, vai optimizējat valodu, lai padarītu to lietotājam draudzīgāku, vai pielāgojat vizuālos elementus, lai padarītu to pievilcīgāku, A/B testēšana ļauj pieņemt ar datiem pamatotus lēmumus, lai optimizētu savu piekrišanas reklāmkarogu.

Padariet savu reklāmkarogu vizuāli pievilcīgāku

Optimizējiet sava reklāmkaroga vizuālo pievilcību. Izmantojiet vizuāli pievilcīgus elementus, krāsas un grafiku, kas atbilst jūsu zīmolam, vienlaikus nepārprotami. Vizuāli pievilcīgs piekrišanas reklāmkarogs ne tikai piesaista uzmanību, bet arī apliecina profesionalitāti un uzticamību, kas var palielināt lietotāju uzticēšanos un pieņemšanas līmeni.

Ievietojiet saites, lai uzzinātu vairāk

Iekļaujiet saites “Uzzināt vairāk” lietotājiem, kuri vēlas iegūt vairāk informācijas. Daži lietotāji var vēlēties uzzināt vairāk par piekrišanas iespējām. Iekļaujot saites “Uzzināt vairāk”, jūs sniedzat lietotājiem iespēju iegūt detalizētu informāciju par datu apstrādes praksi. Tas veicina pārredzamību un uzticēšanos un var palielināt piekrišanas rādītājus, jo lietotāji jūtas labāk informēti un pārliecinātāki par saviem lēmumiem. Līdzsvars starp vienkāršību un daudzvārdību nodrošina, ka jūsu piekrišanas paziņojums atbilst dažādām lietotāju vēlmēm.

Gūstiet labumu no savas vietnes datiem ar consentmanager

Izmantojot consentmanager , jūs varat likt lietā savas zināšanas par datiem. Piedāvājiet saviem lietotājiem netraucētu lietošanas pieredzi. Sāciet tūlīt ar bezmaksas sīkfailu vietnes skenēšanu !


vairāk komentāru

Ģenerālis

Biļetens 09/2024

Jaunas funkcijas: Datu subjekta tiesību (DSR) rīks GDPR nosaka, ka skartajiem (piemēram, vietnes apmeklētājiem, klientiem vai citām personām, kuru dati tiek apstrādāti) ir noteiktas tiesības. Tas jo īpaši ietver to, ka viņi var noskaidrot savas tiesības un saņemt informāciju par apstrādātajiem datiem. Tiesības cita starpā ietver: Mūsu jaunais DSR rīks tagad ļauj nodrošināt skartajām personām […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Jauns

consentmanager iegūst zelta statusu kā Google CMP partneris

consentmanager ir sertificēts kā Zelta līmeņa CMP partneris Google Consent Management Platform (CMP) partneru programmā. Šis statuss mums tika piešķirts, pamatojoties uz šādiem kritērijiem: Jaunākā Google CMP partneru programmas attīstība sniedz ievērojamas priekšrocības mūsu klientiem. Tagad varat integrēt savu piekrišanas reklāmkarogu ar Google Ads, Google Analytics un Google tagu pārvaldnieku tieši no sava konta Google tagu […]