Jauns

Sīkfailu reklāmkarogi: visizplatītākās kļūdas, no kurām jāizvairās


Vīrietis un sieviete sēž pie galda ar portatīvo datoru

Papildus privātuma politikai sīkdatņu reklāmkarogs tīmekļa vietnē ir vienlīdz svarīgs vispārējās datu aizsardzības elements, taču pieaug sūdzības par maldinošiem sīkfailu baneriem.
Tā kā 2022. gadam ir paredzēti naudas sodi, mēs pašlaik atrodamies tādā stāvoklī, ka vietņu operatoriem jābūt ļoti piesardzīgiem, pārvietojoties pa privātuma mīnu lauku. Jūs noteikti nevēlaties piesaistīt datu aizsardzības iestāžu vai juristu uzmanību (atcerieties Google Fonts brīdinājuma vilni 🤯?).

Šī iemesla dēļ šajā rakstā mēs pievēršamies 5 visbiežāk pieļautajām kļūdām, lietojot sīkdatņu banerus, lai pasargātu jūs kā vietnes operatoru no iespējamām soda naudām un vienlaikus optimizētu jūsu klientu lietošanas pieredzi.

Ja steidzaties, noklikšķiniet uz šīm saitēm (pilnīgi bez maksas!) un kļūstiet par saderīgu ar GDPR tūlīt :
🚀 Skenējiet savu vietni tūlīt →
🚀 Izveidojiet sīkfailu reklāmkarogu dažu minūšu laikā →

1. kļūda: tajās nav redzamas skaidras pogas “Piekrītu” un “Noraidīt”.

Pirmā un, iespējams, visizplatītākā kļūda, ko redzat šodien, ir skaidru pogu “Piekrītu” un “Noraidīt” trūkums, kas ir obligāti GDPR saderīgam sīkfailu reklāmkarogam. Saskaņā ar GDPR jūsu vietnes apmeklētājiem ir jāspēj atpazīt gan pogas “Noraidīt”, gan “Piekrist”. Ņemiet vērā, ka abām pogām jābūt vienādi atpazīstamām .

Vai atceraties virsrakstus 2022. gada sākumā, kad Google paziņoja, ka saviem sīkfailu reklāmkarogiem pievienos pogu “liegt visu”? Tā bija minimālā prasība, lai izmantotu ar VDAR saderīgu sīkfailu reklāmkarogu, bet arī noteicošais brīdis, kas noteica šī pasākuma nepieciešamību. Un tas, pateicoties CNIL (Francijas datu aizsardzības aģentūras) lēmumam, ar kuru uzņēmumam Google 2022. gada janvārī vien tika uzlikts naudassods 150 miljonu eiro apmērā (ieskaitot YouTube!).

✅ Izpildiet tālāk norādīto piemēru un savai vietnei izmantojiet piekrišanas pārvaldnieka sīkfailu reklāmkarogu ģeneratoru , lai nodrošinātu, ka jūsu sīkfailu paziņojumā ir redzamas pogas “Piekrītu” un “Noraidīt”. Mūsu sistēma arī parādīs, kādus sīkfailu reklāmkarogu dizainus mēs neiesakām.

divu ekrānuzņēmumu ekrānuzņēmums ar atzīmi

2. kļūda: nebloķējiet sīkfailus pirms piekrišanas

Vēl viena izplatīta kļūda, ko pieļauj daudzi sīkfailu baneri, ir sīkfailu nebloķēšana pirms piekrišanas.

Ko nozīmē iepriekšējais bloks un kā šis mehānisms darbojas?

Visas nebūtiskās sīkdatnes ir jābloķē, pirms lietotājs dod piekrišanu. Tas nozīmē, ka jūsu vietnei vajadzētu būt iespējai apturēt sīkfailu izpildi, pirms tiek dota piekrišana. Tas var būt diezgan tehnisks uzdevums, ja pats nepārvaldāt savas vietnes saturu. Tāpēc pārbaudiet visus aktīvos spraudņus, kas fonā izmanto sīkfailus. Un, ja neesat pārliecināts, sīkfailu skeneris var būt ļoti noderīgs. Mūsdienās lielākā daļa pakalpojumu piedāvā to bez maksas, un ar to jūs varat atrast visus pašlaik aktīvos spraudņus jūsu vietnē.

✅ Kad esat noskaidrojis, kuri no jūsu pakalpojumiem izmanto sīkfailus, noteikti iestatiet iepriekšēju skriptu bloku. Lai iegūtu detalizētākus norādījumus par sīkfailu bloķēšanu, lūdzu, noklikšķiniet šeit .

3. kļūda: lietotājiem nav iespējas mainīt vai atsaukt savu piekrišanu

Būtisks neatbilstoša sīkfailu reklāmkaroga trūkums vietnē ir tāds, ka, ja lietotājs maina savas domas, viņam nav iespējas atgriezties un mainīt iestatījumus. Daudzi vietņu operatori ignorē šo iespēju vizuālu iemeslu dēļ. Logrīka ievietošana lapas malā var nebūt ļoti estētiska. Taču pārliecinieties, ka saskaņā ar GDPR tas ir obligāti sīkfailu reklāmkarogiem. Jūsu lietotājiem ir jāapzinās, ka viņi jebkurā laikā var mainīt savas preferences, un jums ir jānodrošina viņiem vienkāršs veids, kā to izdarīt.

✅ Pārliecinieties, ka pēc sīkdatņu pieņemšanas vai noraidīšanas lietotājs var atgriezties pie jūsu sīkfailu reklāmkaroga, vienkārši noklikšķinot uz jūsu vietnes ekrāna.

Izmantojot sīkdatņu rīku sutikimmanager, logrīku var 100% pielāgot jūsu vietnes dizainam: logotips, izvietojums, fonts līdz mazākajai detaļai!

datora ekrāna ekrānuzņēmums ar vairāku iestatījumu ikonas izvēles rūtiņām

4. kļūda: jūsu sīkfailu reklāmkarogs nav atjaunināts

Jaunākās politikas, kas ir saistītas ar jūsu sīkfailu reklāmkarogiem, ir priekšnoteikums, lai jūsu lietotāji varētu likumīgi izmantot savas tiesības. Šī iemesla dēļ jums vajadzētu izvairīties no atbilstības rīkiem, kas piedāvā vienreizējas iegādes politikas. Tās var būt lētākas, taču ņemiet vērā , ka jūsu politikas var būt novecojušas . Pēdējos gados būtiski datu aizsardzības jautājumi ir mainījušies vismaz ik pēc 6 mēnešiem, un ir pievienotas jaunas valstis/reģioni. Šajā gadījumā jūs vairs neesat aizsargāts, tiklīdz tiesību akti mainās. Un, kā jūs zināt, privātuma likumu ainava nepārtraukti attīstās.

✅ Noteikti izmantojiet sīkdatņu baneru ģeneratoru, kas automātiski atjauninās jūsu politiku un, ja nepieciešams, reklāmkarogu tiesību aktu izmaiņu gadījumā. Tāpat pārliecinieties, ka ievērojat likumus jūsu lietotāju ģeogrāfiskajā apgabalā un reģionā, kurā darbojas jūsu uzņēmums.

datora ekrāna ekrānuzņēmums, kurā ir izcelts paziņojums par sīkfailiem un datu apstrādi

vietnes mērķauditorijas atlases iestatījumu paneļa ekrānuzņēmums

5. kļūda: jūs izmantojat tumšus rakstus

Dark Patterns, vēl viens vārds, kas apzīmē maldinošus dizaina modeļus, ir termins, ko 2010. gada 28. jūlijā ieviesa Harijs Brignulls, reģistrējot vietni darkpatterns.org. Šīs ir prakses, kas liek lietotājam pieņemt lēmumu, kuru viņš nav plānojis. Tas tiek darīts, izmantojot vizuālus trikus, ar kuriem lietotāju var emocionāli pamudināt pieņemt viņam neizdevīgu lēmumu. Sīkfailu reklāmkarogu gadījumā tas var izpausties šādi:

  • Iepriekš atlasītās izvēles rūtiņas
  • Pogas “Noraidīt” aizstāšana ar pogu “Iestatījumi”.
  • Mārketinga sīkdatņu kā nepieciešamo sīkdatņu definīcija
  • Pogas Piekrītu krāsa ir pamanāmāka nekā pogai Noraidīt, dodot priekšroku vienai pogai, nevis otrai
  • Nav iespēju atteikt visas sīkdatnes, tā vietā atsakoties no atsevišķām kategorijām, pamatojoties uz likumīgām interesēm

✅ Lietotājs nedrīkst justies pārliecināts vai spiests pieņemt sīkfailus. Tāpēc pārliecinieties, ka jūsu paziņojumā par sīkfailiem nav nekādu optisku triku un ka jūs atbilstat GDPR prasībām attiecībā uz sīkfailiem.

Šeit nepacel ne pirkstu un labi sagatavojies 2023. gadam! Izmantojot Contentmanager sīkfailu reklāmkarogu, jūs izvairīsities no šīm izplatītajām kļūdām (un līdz ar to arī naudas sodiem) un daudz ko citu, kam nevajadzētu tērēt savu dārgo laiku.

Atklājiet piekrišanas pārvaldnieka sīkfailu reklāmkarogu !


vairāk komentāru

New regulations US 2024
Pa labi

Jaunie ASV privātuma likumi stājas spēkā 2024. gadā: atjauniniet savus ASV konfidencialitātes iestatījumus

Amerikas Savienotajās Valstīs jauni datu aizsardzības likumi stāsies spēkā 2024. gada otrajā pusē — Floridā, Teksasā, Oregonā un Montānā . Uzņēmumiem, kas darbojas šajos štatos vai kuriem ir klienti šajos štatos, ir jāpārskata sava datu aizsardzības prakse, lai nodrošinātu atbilstību jaunajiem datu aizsardzības likumiem. Lai atvieglotu šo procesu, šajā rakstā vispirms paskaidrosim, kur informācijas panelī var […]
Ģenerālis, Jauns

consentmanager Tool Spotlight: integrācijas opcijas CMP informācijas panelī

Šī mēneša rīka uzmanības centrā mēs sīkāk aplūkojam integrācijas līdzekļus, kas ir atrodami jūsu consentmanager CMP informācijas panelī. Tie ir ilgstoša izstrādes darba rezultāts starp consentmanager un attiecīgajiem rīkiem, kas nozīmē, ka mēs varam piedāvāt saviem lietotājiem iespēju aktivizēt integrāciju ar vienkāršu klikšķi tieši viņu CMP informācijas panelī. Jaunākās opcijas ietver Google Consent Mode v2 integrāciju, […]