7. augustā Polijas Datu aizsardzības iestādes (UODO) prezidents kopā ar citiem iestādes locekļiem un ārējiem ekspertiem organizēja semināru , lai palīdzētu uzņēmumiem to ieviest savos biznesa procesos. Svarīgākie diskusiju punkti ir apkopoti šeit:
Paplašina trauksmes cēlēja definīciju
Semināra laikā tika noskaidrots, ka trauksmes cēlēja identitāte neaprobežojas tikai ar viņa vārdu un uzvārdu . Identitāte ietver arī visus datus, kas var netieši identificēt trauksmes cēlēju, piemēram, viņa darba vietu.
Atskaišu veidi, ko var iesniegt
Ir radušies jautājumi par to, kādā veidā var sniegt ziņojumus, un par to, vai verbālās saziņas metodes, piemēram, telefona zvani, ir pieņemamas, lai arī tās ir pretrunīgas. Tomēr ir svarīgi, lai trauksmes cēlēji neatkarīgi no ziņojuma veida varētu būt droši, ka viņu identitāte netiks apdraudēta.
Lielāka skaidrība par personas datu glabāšanas termiņu
Lekcijā tika aplūkotas arī skaidras datu uzglabāšanas procedūras, jo Trauksmes cēlēju aizsardzības likums rada neskaidrības šajā jomā. Katram ziņojumam par pārkāpumu aprēķinātais glabāšanas periods var atšķirties atkarībā no ziņotā pārkāpuma, tādējādi organizācijām ir grūti pieņemt konsekventus procesus.
Ko jūs varat darīt tagad
Ja jūsu uzņēmums darbojas ES dalībvalstīs un nodarbina vairāk nekā 50 cilvēkus , jums ir jāizveido drošs un konfidenciāls trauksmes celšanas kanāls .
consentmanager trauksmes cēlēju programmatūra piedāvā visaptverošu atbalstu ES trauksmes cēlēju direktīvas ievērošanai, tostarp:
- Droša un anonīma atskaišu glabāšana
- Ienākošo ziņojumu pārvaldība
- Drošu ziņošanas kanālu izveide
Sāciet šeit , mūsu īpašajā trauksmes cēlēju programmatūras lapā.