Jauns, video

Tīmekļseminārs: Trešo pušu sīkfailu likvidēšana: ko mēs tagad darām?


2023. gada 5. decembrī sadarbībā ar Refinery89 notika vebinārs par tēmu “Trešās puses sīkfailu dzēšana: ko mēs tagad darām?”. tā vietā.

Tika apspriestas šādas tēmas:

  • Kas notiks ar sīkdatnēm?
  • Vai man joprojām ir nepieciešams sīkfailu reklāmkarogs?
  • Ko tīmekļa vietnēm nozīmē trešo pušu sīkfailu likvidēšana?
  • Ko nākotnei nozīmē trešo pušu sīkfailu atcelšana?
  • Pirmās puses datu izmantošana
  • Iespējas vietņu īpašniekiem

pārskats

Viena no galvenajām tēmām, kas tika apspriesta vebināra laikā, bija trešo pušu sīkfailu turpmākā likvidēšana pēc Google jaunākajiem atjauninājumiem. Tā kā trešo pušu sīkfailu izmantošana drīzumā tiks pārtraukta, reklāmdevējiem un citiem nozares dalībniekiem ir jāapsver ietekme uz lietotāju izsekošanu, mērķauditorijas atlasi un personalizēta satura piegādi. Tīmekļseminārā tika apspriestas neskaidrības, ko mārketinga speciālistiem un reklāmdevējiem rada dažādie scenāriji, kā arī iespējamās alternatīvas, kas viņiem būtu jāapsver.

Vebinārā tika risināts arī aktuālais jautājums par to, vai tīmekļa vietnēm joprojām ir nepieciešami sīkfailu reklāmkarogi pat bez trešās puses sīkfailiem. Īsā atbilde ir: Jā, vietnēm joprojām būs nepieciešami sīkfailu reklāmkarogi, jo jebkura veida datu vākšanai ir nepieciešama piekrišana neatkarīgi no tā, vai vietnes pāriet no trešās puses sīkfailiem uz pirmās puses sīkfailiem vai citiem risinājumiem, piemēram, servera puses tagu pārvaldībai.

Ņemot vērā izaicinājumus, ko rada trešo pušu sīkfailu beigas, tīmekļseminārs sniedza dažus vērtīgus ieskatus, piemēram, pirmās puses datu izmantošanu kā dzīvotspējīgu alternatīvu.

Vebinārs noslēdzās ar ieskatu, kādas iespējas ir pieejamas vietņu operatoriem pēc trešās puses sīkdatņu laikmetā. No alternatīvām izsekošanas tehnoloģijām līdz dažādām datu vākšanas un analīzes pieejām tika prezentētas īstenojamas stratēģijas labākai sīkfailu pārvaldībai un datu aizsardzības atbilstībai.


vairāk komentāru

Newsletter consentmanager Juni
Jauns

Biļetens 06/2024

Jauns papildinājums: privātumam draudzīga vietņu analīze Līdz ar jūnija atjauninājumu jūsu kontā ir pieejams jaunais papildinājums Vietnes analīze. Šeit mēs apvienojam divus komponentus, kuros mēs esam īpaši labi: reāla datu aizsardzība un lieliska ziņošana. Mūsu jaunās privātumam draudzīgās vietņu analīzes priekšrocības galvenokārt slēpjas datu aizsardzībā un sistēmas vienkāršībā: Izmantojot mūsu privātumam draudzīgo vietņu analīzi, mēs […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Jauns

Nīderlandes DSB: ceļvedis sīkfailu reklāmkarogiem un pastiprinātām pārbaudēm

Nīderlandes datu aizsardzības iestāde (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) ir publicējusi jaunu rokasgrāmatu , kurā aprakstīta sīkfailu reklāmkarogu veidošanas labākā prakse un no kā izvairīties, lai izvairītos no iespējamām naudas sodiem. Kā tika paziņots 2024. gada februārī , Datu aizsardzības iestāde ieviesīs vairāk kontroles, lai nodrošinātu, ka tīmekļa vietnes likumīgi saņem piekrišanu sīkfailu un citas izsekošanas programmatūras izsekošanai. […]