Jauns, video

Tīmekļseminārs: Trešo pušu sīkfailu likvidēšana: ko mēs tagad darām?


2023. gada 5. decembrī sadarbībā ar Refinery89 notika vebinārs par tēmu “Trešās puses sīkfailu dzēšana: ko mēs tagad darām?”. tā vietā.

Tika apspriestas šādas tēmas:

  • Kas notiks ar sīkdatnēm?
  • Vai man joprojām ir nepieciešams sīkfailu reklāmkarogs?
  • Ko tīmekļa vietnēm nozīmē trešo pušu sīkfailu likvidēšana?
  • Ko nākotnei nozīmē trešo pušu sīkfailu atcelšana?
  • Pirmās puses datu izmantošana
  • Iespējas vietņu īpašniekiem

pārskats

Viena no galvenajām tēmām, kas tika apspriesta vebināra laikā, bija trešo pušu sīkfailu turpmākā likvidēšana pēc Google jaunākajiem atjauninājumiem. Tā kā trešo pušu sīkfailu izmantošana drīzumā tiks pārtraukta, reklāmdevējiem un citiem nozares dalībniekiem ir jāapsver ietekme uz lietotāju izsekošanu, mērķauditorijas atlasi un personalizēta satura piegādi. Tīmekļseminārā tika apspriestas neskaidrības, ko mārketinga speciālistiem un reklāmdevējiem rada dažādie scenāriji, kā arī iespējamās alternatīvas, kas viņiem būtu jāapsver.

Vebinārā tika risināts arī aktuālais jautājums par to, vai tīmekļa vietnēm joprojām ir nepieciešami sīkfailu reklāmkarogi pat bez trešās puses sīkfailiem. Īsā atbilde ir: Jā, vietnēm joprojām būs nepieciešami sīkfailu reklāmkarogi, jo jebkura veida datu vākšanai ir nepieciešama piekrišana neatkarīgi no tā, vai vietnes pāriet no trešās puses sīkfailiem uz pirmās puses sīkfailiem vai citiem risinājumiem, piemēram, servera puses tagu pārvaldībai.

Ņemot vērā izaicinājumus, ko rada trešo pušu sīkfailu beigas, tīmekļseminārs sniedza dažus vērtīgus ieskatus, piemēram, pirmās puses datu izmantošanu kā dzīvotspējīgu alternatīvu.

Vebinārs noslēdzās ar ieskatu, kādas iespējas ir pieejamas vietņu operatoriem pēc trešās puses sīkdatņu laikmetā. No alternatīvām izsekošanas tehnoloģijām līdz dažādām datu vākšanas un analīzes pieejām tika prezentētas īstenojamas stratēģijas labākai sīkfailu pārvaldībai un datu aizsardzības atbilstībai.


vairāk komentāru

Ģenerālis

Biļetens 09/2024

Jaunas funkcijas: Datu subjekta tiesību (DSR) rīks GDPR nosaka, ka skartajiem (piemēram, vietnes apmeklētājiem, klientiem vai citām personām, kuru dati tiek apstrādāti) ir noteiktas tiesības. Tas jo īpaši ietver to, ka viņi var noskaidrot savas tiesības un saņemt informāciju par apstrādātajiem datiem. Tiesības cita starpā ietver: Mūsu jaunais DSR rīks tagad ļauj nodrošināt skartajām personām […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Jauns

consentmanager iegūst zelta statusu kā Google CMP partneris

consentmanager ir sertificēts kā Zelta līmeņa CMP partneris Google Consent Management Platform (CMP) partneru programmā. Šis statuss mums tika piešķirts, pamatojoties uz šādiem kritērijiem: Jaunākā Google CMP partneru programmas attīstība sniedz ievērojamas priekšrocības mūsu klientiem. Tagad varat integrēt savu piekrišanas reklāmkarogu ar Google Ads, Google Analytics un Google tagu pārvaldnieku tieši no sava konta Google tagu […]