Google piekrišanas režīms v2

Obligāti no 2024. gada marta vietnēm un lietotnēm

No 2024. gada marta Google pieprasīs visām vietnēm un lietotnēm izmantot Google piekrišanas režīmu v2 . Google sertificēts CMP tad ir svarīgs. consentmanager palīdz reklāmdevējiem ar integrēto piekrišanas režīmu v2 reģistrēt klientu reklāmguvumu datus, vienlaikus aizsargājot privātumu. consentmanager cita starpā piedāvā jums:

  • Google sertificēts CMP
  • Pilns Google piekrišanas režīma v2 atbalsts
  • Pilns IAB PPI 2.2 atbalsts
  • Vietnēm, lietotnēm un KTV
  • +30 valodas un pielāgojams dizains
  • Integrēta rāpuļprogramma un vairāk
Google Consent Mode und consentmanager ein zertifizierter Partner

Iesaka daudzas e-komercijas vietnes

Bieži uzdotie jautājumi par Google piekrišanas režīmu v2

Lai palīdzētu jums labāk izprast Google piekrišanas režīmu, sīkfailus, GDPR un Google pakalpojumu likumīgu izmantošanu, mēs esam apkopojuši jums visbiežāk uzdotos jautājumus.

  • Kas ir Google piekrišanas režīms?

    Google piekrišanas režīms ir Google funkcija, kas darbojas ar sīkfailu reklāmkarogu vai konfidencialitātes logrīku jūsu vietnē. Šī tehnoloģija automātiski nosūta signālus no jūsu sīkfailu reklāmkaroga uz jūsu vietnē integrētajiem Google rīkiem. Tādējādi tas var nodrošināt datus, lai palīdzētu Google izprast jūsu vietnes reklāmguvumus pat ierobežotos datu aizsardzības apstākļos. Signāli, ko sīkfailu reklāmkarogs nosūta uzņēmumam Google, satur informāciju par analīzi, reklāmām, personalizāciju un datu kopīgošanu. Bez šiem signāliem Google nevar izsekot lietotāju vai e-komercijas datus vai veikt personalizēšanu. Un, lai varētu nosūtīt šos signālus, ir svarīgi izmantot Google sertificētu CMP.

  • Kā tieši darbojas piekrišanas režīms?

    Kad lietotājs dod piekrišanu, consentmanager sīkfailu reklāmkarogs nosūta Google piekrišanas režīma signālu uz Google tagiem jūsu vietnē, un viss darbojas kā parasti. Ja lietotājs nedod savu piekrišanu, Google ierobežo datu vākšanu šai lietotāju kategorijai un vairs netiek ņemta vērā. Izmantojot Google piekrišanas režīmu, sīkfailu reklāmkarogs nosūta signālu uzņēmumam Google, lai Google saprastu lietotāja lēmumu. Pēc tam Google cita starpā izmanto reklāmguvumu modelēšanu ar mašīnmācīšanos, lai izveidotu savienojumu starp konkrētām mijiedarbībām un reklāmguvumu notikumiem. Reklāmdevējiem tas nozīmē, ka viņi varēs labāk izprast, kā tiek izsekoti viņu reklāmguvumu mērķi — pateicoties modelēšanai, tas tā būs pat tad, ja apmeklētājs nebūs piekritis.

  • Kas ir Google piekrišanas režīma v2 atjauninājums? Un kas ir EUUCP?

    Uz visiem izdevējiem un reklāmdevējiem, kuri izvieto reklāmas Eiropas Ekonomikas zonā un izmanto Google pakalpojumus, turpmāk attieksies “Google Eiropas Savienības lietotāju piekrišanas politika” jeb EUUCP. Tādējādi Google nosaka vietņu operatoriem, kā Google pakalpojumus var izmantot datu aizsardzības ziņā. Vissvarīgākais regulējums: No 2024. gada marta vietnēm būs nepieciešams piekrišanas reklāmkarogs no, piemēram Google sertificēta piekrišanas pārvaldības platforma (CMP) un izmantot Google piekrišanas režīmu v2. Turklāt mainās Google rīcība, skaitot reklāmas kampaņas (piem., pasūtījumu izsekošanu): skaitīšana notiek tikai tad, ja lietotājs ir devis savu piekrišanu. un Atbilstošais signāls tika atgriezts uzņēmumam Google, izmantojot Google piekrišanas režīmu v2. Ja nākotnē vēlaties novērtēt reklāmguvumus, svarīga ir sertificēta CMP ar Google piekrišanas režīmu v2.

  • Lai nepalaistu garām nevienu svarīgu atjauninājumu, abonējiet mūsu biļetenu .

Google piekrišanas režīma salīdzinājums

Vissvarīgākās atšķirības starp veco un jauno Google piekrišanas režīmu v2 īsumā:

Vecais Google piekrišanas režīms

🔴 Google piekrišanas režīms nav obligāts un tiek izmantots, lai iespējotu modelēšanu

🔴 Google sertificētas piekrišanas pārvaldības platformas izmantošana nav obligāta

🔴 Skaitīšana notiek, kad lietotājs ir devis savu piekrišanu, izmantojot Google pakalpojumus vai citus trešās puses pakalpojumus.

Google piekrišanas režīms v2

✅ Izsekošanai ir nepieciešams Google piekrišanas režīms

✅ Google sertificētas piekrišanas pārvaldības platformas izmantošana tagad ir obligāta . Īstenošanas periods ilgst līdz 2024. gada martam .

✅ Skaitīšana notiek tikai tad, ja lietotājs ir devis savu piekrišanu un atbilstošais signāls ir nosūtīts atpakaļ Google, izmantojot Google piekrišanas režīmu

Iesaka juristi un datu aizsardzības darbinieki

Kam ir piemērots Google piekrišanas režīms (GMZ)?

Google piekrišanas režīms ir piemērots izdevējiem, reklāmdevējiem, mārketinga aģentūrām, tīmekļa aģentūrām un uzņēmumiem, kas ievieš piekrišanas reklāmkarogus un izmanto Google Analytics vai Google Ads.

  • Reklāmdevēji

    Reklāmdevēji var efektīvi izsekot savu reklāmu veiktspējai. Uzziniet vairāk par reklāmu kampaņu tēriņiem un optimizējiet savas reklāmu cenu noteikšanas stratēģijas.

  • Digitālā mārketinga speciālisti, aģentūras

    Tiešsaistes mārketinga speciālisti, kuriem ir jāsaņem lietotāja piekrišana reklamēšanai un analīzei, var izmantot piekrišanas režīmu un turpināt vākt svarīgus datus. Tas nodrošina labākus mārketinga rezultātus.

  • Vietņu operatori, kuri savā vietnē iestata Google Ads vai Analytics

    Vietņu īpašniekiem tas nozīmē labāku izpratni par lietotāja ceļu, izmantojot vairāk apkopotu datu par reklāmguvumiem viņu vietnē.

Kā darbojas šī konversijas modelēšana?

Google piekrišanas režīms v2 piedāvā vairākas jaunas optimizācijas, lai maksimāli izmantotu savas reklāmu kampaņas. Tie jo īpaši ietver:

  • Uzvedības modelēšana pakalpojumā Google Analytics 4
    Google izmanto AI, lai atjaunotu to lietotāju uzvedību, kuri nav piekrituši Analytics sīkfailiem, un salīdzina to ar lietotājiem, kuri ir piekrituši Analytics sīkfailiem. Tādējādi pakalpojumā GA4 ir pieejams vairāk datu.
  • Reklāmguvumu modelēšana pakalpojumā Google Analytics 4 un Google Ads
    Reklāmguvumi (piemēram, pasūtījumi vai biļetena reģistrācija) no lietotājiem, kuri nav devuši piekrišanu, tiek modelēti, pamatojoties uz pieredzi ar citiem lietotājiem. Tas nozīmē, ka pakalpojumā GA4 un Google Ads būs redzams vairāk reklāmguvumu.
Diagram of Conversion Modeling Google Consent Mode

Izmantojot piekrišanas režīmu, vidēji tiek atgūti aptuveni 65% reklāmguvumu , kas būtu zaudēti bez piekrišanas režīma, ja lietotājs nebūtu piekritis. Šis datu punkts izceļ reklāmguvumu modelēšanas pieejas efektivitāti zaudēto reklāmguvumu atkopšanā bez nepārprotamas piekrišanas. Tomēr reklāmdevējiem ir jāapzinās, ka, lai izmantotu modelēšanu, ir nepieciešams vismaz 100 reklāmu klikšķu dienā. Tāpēc reklāmdevējiem ir jānodrošina, lai viņu reklāmas kampaņas atbilstu šim slieksnim.

Google piekrišanas režīma v2 lietotāji Google piekrišanas režīmā var izvēlēties starp opcijām “Papildu” (bez bloķēšanas) un “ Basic ” (ar “cieto” bloķēšanu). Izvēloties kādu no šīm opcijām, reklāmdevēji var pielāgot savu lietotāja piekrišanu un izsekošanas iestatījumus savām īpašajām privātuma vajadzībām.

PDF lejupielāde: Google piekrišanas režīms v2

Saņemiet savu bezmaksas kopsavilkumu tūlīt — noklikšķiniet šeit!

Priekšrocības reklāmdevējiem

  • Augstāka datu kvalitāte

    Tikai ar Google piekrišanas režīmu varat izsekot un izmērīt visus savus datus. Iebūvētā reklāmguvumu modelēšana ļauj papildus izsekot datus, kas zaudēti lietotāja piekrišanas atlases dēļ. Lai novērstu šīs datu nepilnības, tiek izmantota reklāmguvumu modelēšana.

  • Labāka atbilstība

    Google piekrišanas režīms v2 var palīdzēt vietnēm labāk atbilst GDPR un e-privātumam. Tā kā Google ir izvēlēts par vienu no Eiropas Komisijas ieviestā jaunā Digitālo tirgu likuma “vārtsargiem”, šeit ir jāievieš augstākas datu aizsardzības prasības. Tāpēc Google pieprasa Google piekrišanas režīmu v2 visiem apmeklētājiem/lietotājiem no EEZ un Apvienotās Karalistes (neatkarīgi no vietnes vai lietotnes īpašnieka valsts).

  • Viegla integrācija

    Google piekrišanas režīmu var izmantot ar tālāk norādītajiem Google pakalpojumiem.

    • Google Ads (tostarp Google Ads reklāmguvumu uzskaite un atkārtotais mārketings)
    • Google Analytics
    • Google Floodlight
    • Google Conversion Linker
  • Izmantojiet Google sertificētu CMP
    Lūdzu, ņemiet vērā, ka saskaņā ar Google prasībām ir svarīgi izmantot Google sertificētu CMP, kas atbalsta Google piekrišanas režīmu v2.

Kā iespējot Google piekrišanas režīmu v2

Tas ir ļoti vienkārši ar consentmanager . Vienkārši sekojiet šim videoklipam soli pa solim, izmantojot jūsu consentmanager paneli. Izmantojot tikai dažus iestatījumus, jūs jau esat aktivizējis Google piekrišanas režīmu un padarījis savu vietni vai lietotni pilnībā juridiski atbilstošu. Noklikšķiniet šeit , lai iegūtu detalizētu katra soļa aprakstu.

TIESISKAIS IETVARS

Kurš tiesiskais regulējums attiecas uz Google piekrišanas režīmu?

Ne visi datu aizsardzības likumi visā pasaulē attiecas uz Google piekrišanas režīma izmantošanu, taču kopumā datu aizsardzības likumi, kas nosaka būtiskas prasības vietnēm un uzņēmumiem attiecībā uz to, kā tie apkopo, apstrādā un apstrādā lietotāju datus, attiecas uz Google piekrišanas režīmu. Tādēļ uzņēmumiem, kas ievēro šos noteikumus, ir steidzami jāpārskata Google piekrišanas režīma izmantošana:

  • Vispārīgā datu aizsardzības regula (VDAR) un e-privātuma regula

    Šis datu aizsardzības likums ir spēkā visā Eiropas Savienībā, pat ja uzņēmumi ne vienmēr atrodas ES, bet tiem ir klienti vai apmeklētāji ES. VDAR vai tā “māsa”, e-privātuma regula, nosaka, ka vietņu lietotājiem noteiktos gadījumos ir jāsniedz nepārprotama, informēta piekrišana datu apstrādei.

  • ES lietotāju piekrišanas direktīva (EUUCP)

    ES lietotāju piekrišanas politika (EUUCP) ir Google politika, kas nosaka, ka Google pakalpojumu lietotājiem ir jāatklāj sīkfailu izmantošana savā vietnē vai lietotnē un jāsaņem piekrišana no galalietotājiem Eiropas Ekonomikas zonā un Apvienotajā Karalistē. Šī politika atspoguļo divu galveno Eiropas datu aizsardzības likumu – Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) un E-privātuma direktīvas, kā arī attiecīgo Apvienotās Karalistes datu aizsardzības likumu prasības.

  • Google piekrišanas režīms palīdz nodrošināt atbilstību šai politikai, ļaujot izdevējiem un reklāmdevējiem dinamiski pielāgot Google tagu darbību, pamatojoties uz lietotāju piekrišanas preferencēm, vienlaikus nodrošinot, ka uzņēmumam Google netiek nosūtīta identificējama informācija, ja piekrišana nav sniegta .

 

Lūdzu, ņemiet vērā, ka Google piekrišanas režīma izmantošana nenozīmē, ka jūsu vietne/lietotne ir saderīga ar GDPR. Lai noteiktu, vai atbilstat VDAR, varat veikt ātru skenēšanu, izmantojot mūsu GDPR atbilstības skeneri šeit.

.

  • Kas ir consentmanager un kā consentmanager var palīdzēt jūsu uzņēmumam?

    consentmanager ir Google sertificēts CMP rīks — vienkārši runājot, “sīkfailu reklāmkarogs”. Tas palīdz ievērot visus svarīgos datu aizsardzības noteikumus visā pasaulē. Jo īpaši consentmanager ir cieši sadarbojies ar Google, lai nodrošinātu atbilstību jaunajām piekrišanas režīma v2 prasībām un nodrošinātu saviem klientiem piekrišanas režīma atbalstu. Tā kā serveri atrodas tikai ES, consentmanager ir gatavs atbalstīt jūs kā reklāmdevēju jūsu reklamēšanas darbībās. Izmantojot sīkfailu vietņu skeneri, jūsu vietne tiks informēta par jebkādām privātuma politikas izmaiņām.

    consentmanager CMP ir pieejams vairāk nekā 30 valodās un ir piemērots visu veidu un lielumu uzņēmumiem, sākot no izdevējiem un reklāmdevējiem līdz mārketinga aģentūrām, tirgotājiem un e-komercijas operatoriem. Mūsu CMP plašās funkcijas ir no ļoti pielāgojamiem reklāmkarogiem, tiešraides pārskatiem vai integrētas rāpuļprogrammas līdz funkcijām, kas palīdz palielināt sīkfailu pieņemšanas līmeni. Pateicoties integrētajai A/B testēšanai un optimizācijai ar mašīnmācīšanos, mūsu klienti parasti sasniedz līdz pat 15% augstāku pieņemšanas līmeni.

  • consentmanager , Google partneris un Google sertificēts CMP

    Saistībā ar piekrišanas pārvaldības platformu (CMP), ko sertificējis Google consentmanager var jums daudz piedāvāt kā vietnes operatoram vai lietotņu izstrādātājam. Mūsu rīks nemanāmi integrējas Google pakalpojumos. Mēs nodrošinām jūs ar lietotājam draudzīgu saskarni, kas sniedz jums detalizētu kontroli pār lietotāja piekrišanu un nodrošina atbilstību globālajiem datu aizsardzības noteikumiem. Pateicoties daudzu gadu pieredzei reklāmu tehnoloģiju nozarē, ar regulējošām iestādēm vai standartizācijas iestādēm, piemēram, IAB, mēs piedāvājam pielāgošanu, atbilstošu datu reģistrēšanu un sekojam līdzi mainīgajām juridiskajām prasībām. Mēs piedāvājam saviem klientiem dažādas integrācijas iespējas, tostarp WordPress, Magento un Shopify spraudņus, kā arī visaptverošus uzraudzības un ziņošanas rīkus ar vairāk nekā 12 dimensiju un vairāk nekā 30 metrikām mūsu pārskatu rīkā.

    Ļaujiet consentmanager būt jūsu uzticamajam Google CMP, lai palīdzētu jums sasniegt reklamēšanas mērķus un maksimāli palielināt sīkfailu pieņemšanas līmeni.

Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TTDSG un e-privātumam.

Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.

… un vēl daudz vairāk.

bieži uzdotie jautājumi

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.

Jaunais Google piekrišanas režīms v2 ir tehnoloģija, lai nosūtītu apmeklētāja lēmumu uz jūsu vietnē iebūvētajiem Google kodiem. Tas nodrošina labāku datu vākšanu, piemēram, tā saukto reklāmguvumu modelēšanu.

Varat uzzināt vairāk par consentmanager kā oficiālu Google CMP partneri, izmantojot šo saiti. Ar mums jūs esat drošībā!

Google piekrišanas režīmu var ieviest, izmantojot dažas koda rindiņas virs vispārējā vietnes taga vai tagu pārvaldnieka konteinera. Ja meklējat veidus, kā ievērot konfidencialitātes noteikumus un novērtēt reklāmguvumus, esat nonācis īstajā vietā. Iegūstiet precīzākus pārskatus un nodrošiniet maksimālus ieguldījumus reklāmā. Apmeklējiet mūsu ieviešanas lapu, lai skatītu detalizētus norādījumus.

Jā, ja apkopojat un apstrādājat lietotāju datus un rādāt Google reklāmas lietotājiem Eiropas Ekonomikas zonā, jums ir jāiespējo piekrišanas režīms, lai turpinātu vākt auditorijas datus.

Lai pārbaudītu, vai ir aktivizēts Google piekrišanas režīms, varat izmantot mūsu bezmaksas vietņu rāpuļprogrammu. Vienkārši ievadiet šeit savas vietnes URL un ritiniet līdz rāpuļprogrammas rezultātu apakšdaļai, kur varat redzēt, vai ir iespējots Google piekrišanas režīms.

Google piekrišanas režīms ir saderīgs ar VDAR, taču jums jāzina, ka šī nav vienīgā darbība, kas jums jāveic, lai pilnībā atbilstu VDAR. Lai uzzinātu, kādas prasības jums ir jāatbilst un vai jūsu vietne iztur atbilstības pārbaudi, izmēģiniet mūsu bezmaksas skeneri.

Saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (VDAR) noteiktai datu apstrādei nav nepieciešama lietotāja skaidra piekrišana. Tas ietver datu apstrādi likumīgām interesēm, līgumiskām vajadzībām, juridiskajām saistībām, vitāli svarīgām interesēm, sabiedriskiem uzdevumiem un vēstures, statistikas vai zinātniskiem pētījumiem. Lai gan šiem juridiskajiem pamatiem nav nepieciešama piekrišana, ir jāievēro GDPR principi, piemēram, datu minimizēšana un pārredzamība, un uzņēmumiem ir jāveic uzskaite, lai pierādītu atbilstību.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!