Sīkfailu piekrišanas pārvaldnieks tiešsaistes veikaliem

Vēlākais Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) ietvaros e-privātuma tēmai ir galvenā juridiskā nozīme, darbojoties tiešsaistes veikalā. Neskaidrība ir liela. Jaunās prasības sīkfailu un citu izsekošanas metožu lietošanai rada juridiskas problēmas, kā arī tehniskās ieviešanas un dizaina problēmas. Mēs piedāvājam risinājumu viss vienā. Izmantojot sīkfailu piekrišanas pārvaldnieku tiešsaistes veikaliem , jūs varat vienkāršotā veidā pieprasīt, dokumentēt un pārvaldīt piekrišanu sīkfailu lietošanai. Jūs varat gūt labumu no mūsu pakalpojumiem. Pievienotā vērtība jums un jūsu klientiem? pārredzamību un drošību.

Cookie-Banner und Consent-Lösung für Online-Shops

Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TDDDG un ePrivacy

Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.

… un vēl daudz vairāk.

Veiksmīgiem tiešsaistes veikaliem

Sīkdatņu piekrišana interneta veikalos un juridiskā nozīme

  • Darba kārtība tika noteikta ar EKT (Eiropas Kopienu Tiesas) lēmumu . Ja lietotāji apmeklē jūsu interneta veikalu, izsekošana, izmantojot sīkfailus, vairs nevar notikt tikai pēc netiešas piekrišanas. Tas, ko vēlaties izsekot, ir skaidri jānorāda . Klients vai potenciālais klients var piekrist apstrādei vai iebilst pret to. Šī iemesla dēļ izvēles risinājumi ir obligāti tiešsaistes veikalos un citās vietnēs.
  • Šeit mēs strādāsim jūsu labā. Mēs izstrādājam un ieviešam jums piemērotu piekrišanas pārvaldības risinājumu. Juridiskās noteiktības un uzticamības labad . Mūsu mērķis ir nodrošināt maksimālu pārskatāmību jūsu apmeklētājiem atbilstoši GDPR prasībām neatkarīgi no tā, vai tie atrodas interneta veikalos vai digitālajos tirgos. Pieredze rāda, ka uzticības brīžus mēs pārvēršam augstos apstiprināšanas rādītājos, izmantojot caurskatāmību. Jūsu lietotāji piekrīt sīkfailu izsekošanai. Jūs joprojām gūstat labumu no datiem, kas tiešsaistes mārketingā ir zelta vērti.

Ko sīkfailu piekrišanas pārvaldnieki dara tiešsaistes veikaliem

Šīs piekrišanas noformējumam, kas atbilst DSGVO , jūs gūstat labumu no īpašu sīkfailu risinājumu izmantošanas tiešsaistes veikalam. Tas nodrošina, ka jūsu vietnei ir jālūdz katra lietotāja piekrišana katrā apmeklējuma reizē, pirms tiek sākta izsekošanas datu glabāšana. Pēc piekrišanas jūs varat likumīgi uzglabāt personas datus vai iestatīt sīkfailus. Šie dati ir nenovērtējami lietojamības un A/B testu veikšanai , lietotāju uzvedības izpratnei un interpretācijai un jūsu klientu uzrunāšanai mērķa grupai piemērotā veidā!

Fragen zu DSGVO, CCPA und Co.?

Iesaka juristi un datu aizsardzības darbinieki

Ko mēs daram

Kā vietnes operators vai reklāmdevējs varat izmantot mūsu sīkfailu risinājumus tiešsaistes veikaliem, lai iegūtu apmeklētāju piekrišanu . Pēc apstiprināšanas jūsu sīkfailiem un izsekošanas rīkiem ir atļauts izsekot, uzglabāt un apstrādāt datus.

  • Tehniskajā izpildījumā šajā procesā vietnē parādās uznirstošais logs vai baneris. Tas jautā lietotājam, vai un cik lielā mērā ir jāatļauj sīkfailu izmantošana un datu vākšana. Atkarībā no prāta stāvokļa interneta veikala apmeklētājs var piekrist dažādiem apstrādes mērķiem vai nepiekrist.

  • Interesanti? Vienkārši pārbaudiet savu vietni, izmantojot mūsu sīkfailu rāpuļprogrammu!

  • Mūsu sīkdatņu piekrišana interneta veikalā tādējādi nodrošina juridiski drošu lietotāja piekrišanas pārvaldību . Tādējādi jūs esat drošībā, un ir iespējams arī salīdzināt piekrišanas veidu un apjomu ar citiem reklāmdevējiem un partneriem.

  • IAB pārskatāmības un piekrišanas sistēma garantē pārredzamību. Kā saziņas rīks tas parāda, vai un kā pieteikšanās procedūru izmanto atsevišķi jūsu interneta veikala apmeklētāji. Šī sistēma ietver jūs kā izdevēju un mārketinga speciālistu, kā arī reklāmdevējus, piemēram, Google, un, protams, mūsu piekrišanas pārvaldības risinājumu.

  • Kļūst skaidrs, kādiem apstrādes nolūkiem un kādiem pakalpojumu sniedzējiem jūsu klients ir piekritis. Sīkfailu piekrišanas pārvaldnieki tiešsaistes veikaliem ģenerē piekrišanas virkni šādā veidā. Tas savukārt tiek izveidots sīkfailā. Pamatojoties uz to, citi piekrišanas pārvaldības nodrošinātāji var nolasīt, vai šis lietotājs ir devis piekrišanu.

  • Gandrīz katra komerciāli orientēta vietne vāc datus šādā veidā. Viss, kas jums jādara, ir izmantot jebkuru datu apstrādes rīku (piemēram, Google Analytics) vai logrīku sociālo mediju platformā, piemēram, Facebook vai Twitter . Kā tiešsaistes mazumtirgotājam, kas uzrunā Eiropas lietotājus, izmantojot savu tīmekļa vietni, un vāc viņu datus, jums vienmēr vajadzētu būt informētam par jaunākajiem datu aizsardzības standartiem tiešsaistes veikalu izsekošanas un tiešsaistes pakalpojumu jomā, piemēram, Google piekrišanas režīms v2 . Sīkfailu piekrišanas pārvaldnieka, piemēram, Google sertificēta consentmanager , izmantošana sniedz ievērojamas priekšrocības .

Sīkdatņu piekrišanas pārvaldnieks tiešsaistes veikaliem: vajadzības un prasības

Papildus vienkāršai integrācijai labs piekrišanas pārvaldības risinājums ir atkarīgs no saskarnēm ar pēc iespējas vairāk izplatītu veikalu sistēmām. Labs piekrišanas pārvaldnieks tiešsaistes veikaliem ietver spraudņus, kas piemēroti tādām sistēmām kā Shopware , WooCommerce , TYPO3 , Drupal , Gambio , PrestaShop , osCommerce un citām. Sīkfailu un citu izsekošanas tehnoloģiju bloķēšana tiek veikta automātiski pēc tam, kad savā vietnē iekopējat tiešsaistes veikala sīkfailu piekrišanas kodu. Varat arī paļauties, ka sīkfailu rāpuļprogramma darbosies automātiski.

logos von-druoa

Priekšrocības

Piekrišanas menedžeris tiešsaistes veikaliem

  • Cepums nav tikai cepums. Ir jānošķir ar mārketingu saistīti sīkfaili un tehniski nepieciešamie sīkfaili. Piemēram, ja ieinteresētās personas ievieto preces jūsu tiešsaistes veikala iepirkumu grozā, jūsu veikala sistēma saglabā šo darbību, izmantojot tehniski nepieciešamās sīkdatnes. Lietotājs var turpināt iepirkšanos, pārlūkprogrammā atvērt papildu cilnes un salīdzināt produktus.

  • Pašapkalpošanās rīks

    Mūsdienīgs sīkfailu piekrišanas risinājums atspoguļo šādas tehniskās realitātes un padara tās klientiem pārskatāmas. Tādējādi mūsu piekrišanas pārvaldības sistēma apvieno lietojamības, uzticēšanās un klientu orientācijas dimensijas. Praksē jūs gūstat labumu no vienkāršas, intuitīvas un ātras integrācijas .

  • Mūsu piekrišanas pārvaldības sistēmas galvenā problēma ir augsts pozitīvais klikšķu skaits pieteikšanās procedūrā . Lai to paveiktu, mēs apvienojam funkcionalitāti ar dizaina problēmām un paaugstinām jūsu uzticības faktoru, palielinot pieņemšanas līmeni . Pastāv lielāka iespēja, ka turpināsit izsekot, vākt un izmantot ar mārketingu saistītus sīkfailus. Un: Atlēcienu līmenis ir zemāks, jūsu tiešsaistes veikalā pavadītais laiks palielinās.

Priekšrocības īsumā

  • Labs piekrišanas pārvaldnieks tiešsaistes veikaliem nodrošina pastāvīgu pārskatu par pašreizējiem pieņemšanas un atlēcienu rādītājiem. No vienas puses, tas sniedz secinājumus par to, kā klienti šobrīd uzvedas, un vienlaikus atklāj uzlabojumu iespējas.

  • jūsu datu apstrādi

    Ja vēlaties veikt mārketingu profesionāli, varat atgriezties pie neskaitāmiem datu apstrādes pakalpojumu sniedzējiem. Veicot tikai dažas darbības, varat izmantot mūsu piekrišanas pārvaldības sistēmu, lai atlasītu pakalpojumu sniedzējus, ar kuriem strādājat.

  • Dizains ir viss

    Jau ilgu laiku cilvēki iepērkas ne tikai, izmantojot darbvirsmu. Mēs ņemam vērā Google devīzi: “Mobile first!” un reaģējoši attēlojiet mūsu sīkfailu reklāmkarogus visur, kur klienti var piekļūt jūsu tiešsaistes veikalam. Viedtālruņos vai iPhone tālruņos, planšetdatoros vai iPad planšetdatoros.

  • Responsīvs dizains , kas pielāgojas visām gala ierīcēm, ir pašsaprotama lieta mūsdienu sīkfailu risinājumiem tiešsaistes veikaliem. Parādītā reklāmkaroga izskats pielāgojas attiecīgajai operētājsistēmai (piemēram, Android vai iOS) un iekļaujas dažādos ekrāna izmēros. Tas ļauj klientiem piedāvāt optimālu lietotāja pieredzi visās izplatītākajās gala ierīcēs.

  • Aktuāli

    Mēs izmantojam savu piekrišanas pārvaldības sistēmu, lai izmaiņas juridiskajā situācijā vai oficiālās instrukcijas pārvērstu aktuālos risinājumos. Jūsu sīkfailu piekrišanas reklāmkarogs paliks klientiem draudzīgs un juridiski drošs, ja mainīsies juridiskā situācija.

  • Varat arī izbaudīt iespēju pārbaudīt vietni A/B testu veidā ar labi pārdomātu piekrišanas pārvaldnieku. Tādā veidā var pārbaudīt un optimizēt dažādas piekrišanas reklāmkaroga ieviešanas, ņemot vērā klientu reakcijas. Ir piekrišanas pārvaldības sistēmas, kas atkarībā no testa rezultātiem izvēlas dizainu ar vispozitīvākajiem rezultātiem.

  • Pašapkalpošanās rīks

    Integrācija ir vienkārša, un to var izdarīt ātri. Tomēr mēs esam priecīgi jums palīdzēt ar mūsu risinājuma integrāciju, ja ir kādas neatbilstības. Vienalga kura veikala sistēma.

Iesaka juristi un datu aizsardzības darbinieki

bieži uzdotie jautājumi

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.

Ja nav piekrišanas sīkdatņu lietošanai, atbilstošus datus nevar pārsūtīt. Šeit nav iekļautas tehniski obligātās sīkdatnes. Tie nodrošina jūsu vietnes darbību. Visas pārējās sīkdatnes ir jābloķē.

Likumdevējs pieprasa tiešsaistes veikala vai citas vietnes apmeklētāja piekrišanu, ja vietne izmanto sīkfailus, kas pārsniedz vietnes darbību. Ja sniedzat saviem lietotājiem iespēju iebilst pret sīkdatņu izmantošanu, izmantojot sīkfailu piekrišanas pārvaldnieku tiešsaistes veikaliem, viņi paliek juridiski drošībā.

Principā kopš 2018. gada ES datu aizsardzības noteikumi paredz, ka pirms sīkfailu iestatīšanas lietotājiem ir jālūdz viņu piekrišana. Tādā veidā viņiem vajadzētu būt iespējai novērst sīkfailu iestatīšanu. Agrāk daudzi vietņu nodrošinātāji šo prasību interpretēja kā atteikšanos savā labā. Tas nozīmēja, ka vienmēr tika iestatīti sīkfaili, pret kuriem lietotājiem vispirms bija jāiebilst. Pieteikšanās procedūra, kas ir drošāka no lietotāja viedokļa, tagad ir nepārprotama prasība. Izmantojot sīkfailu piekrišanas pārvaldnieku, varat paļauties uz juridiski atbilstošu procesa ieviešanu.

Sīkdatņu piekrišana tiešsaistes veikaliem vai sīkfailu piekrišanas reklāmkarogs ir programmatūra, kas parāda uznirstošo logu vai reklāmkarogu. Tas notiek, tiklīdz vietnē ierodas apmeklētājs vai potenciālais klients. Pirms lietotāji redz vietnes faktisko saturu, viņi saskaras ar piekrišanas reklāmkarogu. Tur jūs varat dot vai atteikt savu piekrišanas deklarāciju par to, vai un kādā apjomā datus drīkst vākt un apstrādāt. Šī pieteikšanās procedūra ir juridiski nepieciešama, ņemot vērā GDPR.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!