Sīkdatņu baneri izdevējiem un izdevējiem

vajadzībām un ieguvumiem

Kā izdevējam vai izdevniecības operatoram datu aizsardzībai ir bijusi nozīmīga loma vismaz kopš GDPR. Sīkfailiem un citiem izsekotājiem ir nepieciešama jūsu lietotāju nepārprotama piekrišana. Tas attiecas arī uz mainītajiem datu aizsardzības likumiem dažos ASV štatos, kas stāsies spēkā 2023. gadā. Mūsu vārds izsaka visu. Izmantojot mūsu sīkfailu piekrišanas pārvaldnieku izdevējiem, jūs esat drošībā — arī starptautiskā līmenī ar jauno IAB GPP standartu.

Cookie-Banner-Lösung für Agenturen, Verlage, Internationale Unternehmen, Agenturen

nepieciešama pieteikšanās

Sīkdatņu piekrišana izdevējiem un juridiskais pamats

  • Tas, ko lietotāji dara jūsu vietnē, ir privāta lieta. Tādēļ Federālā tiesa (BGH) nolēma, ka sīkfailiem, kas tiek vākti tirgus izpētes un reklāmas nolūkos , parasti ir nepieciešama lietotāja informēta piekrišana. Šis spriedums izdevējiem rada dubultu dilemmu. No vienas puses, ir jautājums par praktisko īstenošanu; no otras puses , protams , reklāmas ieņēmumu problēma , kas tik un tā samazinās . Ja lietotāji atsakās sniegt piekrišanu, klasisko tiešsaistes mārketinga darbību efektivitāte paliek neskaidra. Filiāles pāriet, un tos var iegūt mazāk. Tāpēc mēs piedāvājam risinājumus, kas respektē privātumu , bet aicina klientus piekrist reklāmu sīkfailiem.
  • Mēs nodrošinām caurspīdīgumu. Mūsu sīkfailu risinājumi izdevējiem ir paredzēti portālu operatoriem, kuri vēlas būt droši. Un vēlaties izspēlēt centrālo uzticības elementu ar mūsu piekrišanas pārvaldības sistēmu. Jo nav svarīgi, vai tas ir interneta veikals vai ziņu portāls. Uzticība vienmēr ir ekonomisko panākumu pamatā. To pierāda arī pētījumi internetā. Un tas, kas attiecas uz interneta veikaliem, izdevējiem vienmēr ir nopietnības jautājums. Ja lasītājs dod jūsu piekrišanu, jūs varat likumīgi saglabāt un izvērtēt datus. Rezultātā šī informācija sniedz prognostisku pievienoto vērtību. Kā lietotāji nokļūst jūsu vietnē? Kas tiek lasīts, kādi raksti tiek dalīti? Tā ir mūsu misija, ko arī īstenojam jūsu labā. Tehniski un juridiski atjaunināts.

Mēs jau esam palīdzējuši vairāk nekā 25 000 vietņu nodrošināt atbilstību GDPR, TTDSG un e-privātumam.

Mūsu klientu vidū ir dažas no lielākajām vietnēm un pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē.

… un vēl daudz vairāk.

pārskats un vajadzības

Sīkfailu piekrišanas pārvaldnieks izdevējiem

  • Iemesli

    Iemesli piekrišanas vadītāju iesaistīšanai ir skaidri. Katru reizi, kad tiek darbināta vietne, dati ir jāapstrādā. Tas attiecas ne tikai uz izdevēja reklāmas mērķiem, bet arī uz ikdienas darbībām.

  • Labus sīkfailu risinājumus izdevējiem var viegli integrēt vietnē. Intuitīva darbība ir priekšnoteikums, lai varētu iestatīt sīkfailu saturu izdevējiem bez lielām tehniskām zināšanām.

  • IAB saderīga piekrišanas pārvaldība

    Ir ieviests standartizēts regulējums , lai juridiski drošā veidā iegūtu jūsu apmeklētāju piekrišanu. To 2018. gada aprīlī iepazīstināja nozares asociācija IAB Europe (Starptautiskais reklāmas birojs).

    Tā sauktais IAB pārredzamības un piekrišanas ietvars (IAB TCF) ir paredzēts, lai nodrošinātu piekrišanas standartizāciju visā nozarē. Caurspīdīgums ir galvenais. Visi profesionālie reklāmas un tiešsaistes mārketinga pasākumi ietver datus no dažādiem pakalpojumu sniedzējiem.

  • Tas padara uzdevumu sarežģītu: informācijai par apmeklētāju piekrišanu ir jāpaliek izsekojamai visā tiešsaistes mārketinga procesā. Mēs pārvaldām šo sarežģītību un pārvēršam datu integrēšanas problēmu lietotājam draudzīgā un juridiski pamatotā pieredzē.

  • IAB GPP — jaunais tehniskais standarts

    IAB GPP (Global Privacy Platform) ir IAB PPI v2 tālāka attīstība. Izstrāde kļuva nepieciešama, lai pielāgotos izmaiņām arī starptautiskajos datu aizsardzības likumos. No 2023. gada tas ietvers ASV Kalifornijas štatu (CCPA/CPRA), Virdžīnijas (VCDPA), Kolorādo (CPA), Jūtas (UCPA) un Konektikutas (CAPDP) tiesību aktus, kā arī ASV nacionālo privātumu.

    Ja vietnēs vai lietotnēs netiek izmantotas juridiski atbilstošas pieteikšanās/atteikšanās lietojumprogrammas, personām, kas ir atbildīgas par vietni, draud nopietni naudas sodi. Piekrišanas pārvaldnieka CMP jau ir tehniskās prasības, lai veiktu nepieciešamos iestatījumus.

Nākamā līmeņa piekrišana un sīkfailu pārvaldība

piekrišanas pārvaldnieka funkcijas

A/B testēšana

Iebūvētā A/B testēšana un automātiskā optimizācija palīdz apmeklētājiem parādīt vislabāko dizainu.

Sīkfailu rāpuļprogramma

Mūsu iebūvētais sīkfailu rāpuļprogramma automātiski skenēs jūsu vietni un atradīs visus sīkfailus.

Optimizēts galddatoriem, mobilajām ierīcēm, AMP, inApp Android un iPhone/iOS

Kā vienu no nedaudzajiem risinājumiem mūsu CMP var integrēt visās ierīcēs un darbojas ar visiem ekrāna izmēriem.

Droši Eiropā

Visus datus mēs glabājam aizsargātās datubāzēs un tikai serveros Eiropā.

reklāmu bloķēšana

Mūsu CMP var automātiski bloķēt vai aizkavēt visas reklāmas jūsu vietnē, līdz apmeklētājs ir devis savu piekrišanu.

Atbilstība ASV privātuma likumiem

Ar savu MPT Consentmanager atbalsta pašreizējās izmaiņas (2023) datu aizsardzības likumos ASV Kalifornijas, Virdžīnijas, Kolorādo, Jūtas un Konektikutas štatos. Jaunizstrādātais tehniskais standarts IAB GPP (Global Privacy Platform) nodrošina juridiski drošu pieteikšanās un atteikšanās iestatījumu integrāciju starptautiskā līmenī.

Mūsu paketes izdevējiem un izdevējiem

Basic

0
Pastāvīgi bez maksas
vietne vai lietotne
  • 5000 skatījumu mēnesī t.sk.
  • GDPR atbilstošs
  • Iepriekš sagatavoti modeļi
  • 1 rāpošana nedēļā
  • Atbalsts: biļetes
  • papildu Skati rezervējami
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • A/B testēšana un optimizācija
  • papildu lietotāju konti

Beginner

19
Ikmēneša par
vietne vai lietotne
  • 100 000 skatījumu mēnesī t.sk.
  • papildu Skatījumi:0.1  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • Pielāgojami dizaini
  • 3 rāpošanas reizes dienā
  • Atbalsts: biļetes
  • A/B testēšana un optimizācija
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • papildu lietotāju konti
Ļoti populārs

Standard

49
Katru mēnesi līdz
3 vietnes vai lietotnes
  • 1 miljons skatījumu mēnesī t.sk.
  • papildu Skatījumi:0,05  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • Pielāgojami dizaini
  • A/B testēšana un optimizācija
  • 10 rāpošanas reizes dienā
  • Atbalsts: biļete un e-pasts
  • papildu lietotāju konti

Agency

195
Katru mēnesi līdz
20 vietnes vai lietotnes
  • 10 miljoni skatījumu mēnesī t.sk.
  • papildu Skatījumi:0,02  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • Pielāgojami dizaini
  • A/B testēšana un optimizācija
  • 100 rāpošanas reizes dienā
  • 10 papildu lietotāju konti
  • Atbalsts: biļete, e-pasts un tālrunis
  • Personīgā konta pārvaldnieks

Enterprise

Pēc pieprasījuma
Mēneša cena pēc individuālas vienošanās
  • Visi skatījumi mēnesī
  • papildu Skatījumi:0,02  / 1000
  • GDPR atbilstošs
  • Ar IAB TCF saderīgs CMP
  • IAB GPP standarts
  • Pielāgojami dizaini
  • A/B testēšana un optimizācija
  • Jebkuri pārmeklējumi/dienā
  • jebkurš papildinājums. lietotāju konti
  • Atbalsts: biļete, e-pasts un tālrunis
  • Personīgā konta pārvaldnieks

Iesaka juristi un datu aizsardzības darbinieki

Sīkfailu piekrišanas pārvaldnieku priekšrocības izdevējiem

Ar visu lietotājam draudzīgo sagatavošanu: izmantojot mūsu sīkfailu piekrišanas pārvaldnieku izdevējiem, tiesību aktu ievērošana, protams, ir priekšplānā. Šeit ir saistošas IAB PPI v2 — GDPR pārredzamības un piekrišanas ietvara (PDF) grozītās versijas — specifikācijas. Piekrišanas signāli tiek pārraidīti starp izdevējiem un trešo pušu pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, Google, Taboola vai Xandr, izmantojot šo sistēmu. Tas garantē pamatprasību, lai vispār varētu profesionāli veikt tiešsaistes mārketingu.

Šo standartu turpina jaunā IAB globālā privātuma platforma (GPP). Viņš palīdz izdevējiem un izdevniecībām globālā līmenī ievērot likumus, īstenojot tur piemērojamos datu aizsardzības likumus. Tas īpaši attiecas uz jaunajiem datu aizsardzības noteikumiem dažos ASV štatos no 2023. gada. Satikšanāsmanager jau piedāvā jauno standartu, kas nodrošina izdevējiem un izdevējiem labākas pozīcijas tirgū.

Apsveram arī radošus risinājumus. Piemēram, PUR abonementi. Tāpat kā tiešsaistes portālā “Spiegel” vai Austrijas “Standard”, lietotāji var izvēlēties, vai ir jānodrošina ierobežota versija bez reklāmas vai maksas piekļuve.

Contentpass Cookie Banner und Consent-Lösung für Publisher und Verlagsgesellschaften

Protams, piekrišanas menedžeris strādā arī ar…

CMP izdevējiem

Jūs gūstat labumu no mūsu piekrišanas pārvaldnieka izdevējiem. Un vairākos aspektos. Kā tehniskā platforma tie automatizē piekrišanas iegūšanas procesu juridiski atbilstošā veidā. Saskaņā ar GDPR vadlīnijām un saskaņā ar jaunākajiem spriedumiem, piemēram, par sīkfailu baneriem. Mēs arī atbalstām internacionalizāciju. Ar īpašiem risinājumiem, kas ņem vērā atbilstību starptautiskajām vadlīnijām , piemēram, CCPA.

Vēl viens būtisks ieguvums, ko izdevējiem sniedz piekrišanas pārvaldnieki, ir tas, ka šāds rīks palīdz saglabāt un palielināt reklāmas ieņēmumus. Iemesls cita starpā ir tāds, ka nozīmīgi reklāmdevēji savas reklāmas izvieto tikai ar GDPR saderīgās vietnēs.

Kas mūs atšķir

Klientu orientācija caur caurspīdīgumu

  • To, ko mēs jums piedāvājam, jūs arī nododat saviem klientiem. Mūsu sīkfailu piekrišanas pārvaldnieki izdevējiem piedāvā mūsdienīgus risinājumus, ar kuriem jūs sniedzat vienu lietu: drošība un datu aizsardzība tiek uztverta nopietni. Tas, ko lietotāji vēlas atstāt jūsu vietnē, paliek pārskatāms. No sākuma. Rezultātā mūsu sīkfailu piekrišanas pārvaldības sistēmas ir galvenās, lai izveidotu uz uzticēšanos balstītas klientu attiecības .
  • Pats par sevi saprotams ir atsaucīgs, pielāgojams dizains ar mūsdienīgiem sīkfailu risinājumiem izdevējiem. Piekrišanas reklāmkaroga izskats pielāgojas attiecīgajai operētājsistēmai (piemēram, Windows, iOS vai Android) un iekļaujas dažādos ekrāna formātos. Šis ir mūsu ieguldījums optimālas lietošanas pieredzes nodrošināšanā visās standarta ierīcēs
  • Mums orientācija uz klientu nozīmē arī: piekrišanas pārvaldības risinājumiem jābūt arī viegli un neuzkrītoši integrētiem esošajās tīmekļa vietnēs dizaina ziņā . Lai saglabātos harmonisks kopskats un apmeklētāji gūtu uzticamu iespaidu par katru formātu. Nav svarīgi, vai tas ir viedtālrunī, iPad vai Android planšetdatorā. Tas ir mūsu ieguldījums optimālas lietotāja pieredzes nodrošināšanā dažādās gala ierīcēs. Un dzīvoja orientācija uz klientu.

bieži uzdotie jautājumi

Vai neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešams CMP?

Lai palīdzētu jums saistībā ar tādām lietām kā GDPR, CMP un piekrišana, šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus.

IAB GPP standarts piedāvā izdevējiem un izdevējiem tehniskās prasības, lai nodrošinātu viņu vietņu vai lietotņu datu aizsardzības atbilstību. Galvenā uzmanība tiek pievērsta starptautiskajam aspektam. IAB GPP tiek izmantots īpaši saistībā ar jauniem datu aizsardzības likumiem, piemēram, dažādos ASV štatos. Uzņēmumiem, kas neievēro likumu, draud lieli naudas sodi, ko var uzlikt federālais ģenerālprokurors.
Turklāt jaunā standarta izmantošana nodrošina turpmākos reklāmas ienākumus izdevējiem un izdevējiem, jo bez jaunā standarta tiešsaistes reklāma turpmākajos mēnešos netiks piedāvāta un pārdota ne Eiropā, ne ASV. Un, protams, liela nozīme ir arī individuālajiem klientiem. Lietotājs ar savu datu piekrišanu kļūst arvien ierobežojošāks, ja nevar būt pārliecināts, ka uzņēmumi ar tiem rīkosies atbilstoši tiesību aktiem.

Jebkurā gadījumā sīkfailu piekrišanas stratēģija ietver piekrišanas reklāmkaroga izmantošanu. Labi pārdomāts Cookie ConsentManager izdevējiem palīdzēs izvairīties no juridiska riska. Turklāt jums ir jānodrošina, ka jūsu datu aizsardzības deklarācija tiek regulāri atjaunināta saskaņā ar Eiropas Kopienu Tiesas (EKT) prasībām. Tas ietver arī sīkdatņu politiku ar jūsu informāciju par sīkfailu darbību un piekļuves tiesībām.

Sīkfailu piekrišanas pārvaldnieki izdevējiem ir programmatūras risinājumi juridiski drošai piekrišanai sīkfailu lietošanai. Viņi izspēlē apmeklētājiem reklāmkarogu. Tas prasa apmeklētājiem, kad viņi apmeklē vietni, piekrišanu sīkdatņu izmantošanai. Tas notiek pat pirms klienti redz faktisko saturu. Apmeklētāji var brīvi atteikt piekrišanu vai atļaut to zināmā mērā.

Ja lietotāji atsakās sniegt piekrišanu, attiecīgie dati netiks pārsūtīti. Papildus tam ir nepieciešamas sīkdatnes, kas ir tehniski nepieciešamas vietnes darbībai. Visas pārējās sīkdatnes ir jābloķē.

Kopš 2018. gada ES datu aizsardzības vadlīnijas nosaka, ka vietņu apmeklētājiem ir jālūdz viņu piekrišana, pirms vietne pat iestata sīkfailus un citus izsekotājus. Agrāk daudzi vietņu nodrošinātāji šo prasību interpretēja kā atteikšanos. Sīkfaili parasti tika iestatīti, kamēr lietotājiem vispirms bija jāiebilst. Tas tiek mainīts līdz ar pieteikšanos, kas tagad ir skaidri nodrošināta: sīkfailus var iestatīt tikai tad, ja lietotāji (piemēram, izmantojot Cookie ConsentManager izdevējiem) ir devuši savu piekrišanu.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram sniegt juridiskas konsultācijas. Daži šī FAQ punkti laika gaitā var mainīties vai arī tiesas tos interpretē atšķirīgi. Tāpēc vienmēr jākonsultējas ar savu juristu!