GDPR, sīkfaili un sadarbība — kas jums jāzina e-komercijā!


Datu aizsardzība vienmēr ir bijusi aktuāla tēma biznesa pasaulē, taču GDPR, sīkfaili un citas tēmas uzņēmējiem ir obligāta lasāmviela kopš 2018. gada 25. maija. Neatkarīgi no tā, vai darbojaties e-komercijā, piedāvājat emuāru vai pat pilna platforma ir jūsu produkts – ja dati netiek pareizi apstrādāti, draud postoši sodi. Šajā ierakstā jūs uzzināsiet visu par datu aizsardzības regulu, kas ir sīkfaili un kāpēc piekrišanas pārvaldnieks ir daļa no katras tīmekļa izejas.

Piekrišanas risinājums tiešsaistes veikaliem

GDPR: pieci burti, kas maina visu

Aiz šī saīsinājuma, ko noteikti jau iepriekš esat pamanījis, slēpjas termins Vispārīgā datu aizsardzības regula. Šo regulu izdevusi ES, un tā regulē personas datu apstrādi. Tie ietver, bet ne tikai, personas informācijas kopīgošanu ar trešajām pusēm, GDPR datu samazināšanas koncepciju un personas informācijas koplietošanas bez piekrišanas sekas. GDPR attiecas gan publiskajā, gan privātajā kontekstā un visā ES. Tās mērķis ir aizsargāt visus personas datus ES , vienlaikus nodrošinot brīvu datu apriti Eiropas iekšējā tirgū. Līdz tam daudzi uzņēmumi nebija adekvāti risinājuši datu aizsardzību vai bijuši pavirši pret savu lietotāju vai klientu datiem.

GDPR beidzot pielika tam punktu un piespieda daudzus uzņēmumus pirmo reizi risināt tieši ar šo tēmu. Saskaņā ar GDPR personas datu apstrāde ir atļauta tikai ar nepārprotamu piekrišanu. Tas, kas izklausās vienkārši, ir īpaši sprādzienbīstams internetā. Jo, pateicoties sarežģītai izsekošanas programmatūrai, personīgos lietotāja datus var viegli iegūt arī tad, ja lietotājs pats neatklāj nekādus datus, piemēram, veidlapas laukā.

Patiesībā mūsdienu tiešsaistes tehnoloģiju iespējas sniedzas daudz tālāk, jo lietotājus var arī netieši identificēt pēc IP adreses un apvienot ar citām personiskām īpašībām, veidojot individuālu profilu. Apzināti GDPR pārkāpumi tiks stingri sodīti. Šādā gadījumā uzņēmumiem jārēķinās ar lieliem naudas sodiem vai brīvības atņemšanu uz laiku līdz diviem gadiem.

Kas īsti ir cepumi?

Ikvienam, kurš apmeklē vietni pirmo reizi, visticamāk, tiks jautāts, vai vietnes sīkfailus vajadzētu pieņemt. Tie ir nekas vairāk kā mazi teksta faili, kurus var saglabāt pārlūkprogrammā un tur apkopot personisko informāciju. To izmantošana neaprobežojas tikai ar parastajiem galddatoriem vai klēpjdatoriem, bet ir iespējama arī mobilajās ierīcēs, piemēram, viedtālruņos un planšetdatoros. Tie var kalpot dažādiem mērķiem, bet galvenokārt tiek izmantoti vietnes lietotāju identificēšanai.

Ist Ihre Webseite konform? Finden Sie es heraus mit unserer Checkliste

Checkliste herunterladen

Tas var būt izdevīgi daudzu iemeslu dēļ. Piemēram, ja vēlaties, lai vietne atcerētos jūsu iepirkumu grozu, meklēšanas vienumus vai lietotāja datus, mazie teksta faili dara tieši to. No otras puses, viņi var arī saglabāt pārlūkprogrammas vēsturi, kas savukārt sniedz informāciju par personīgajām interesēm un paradumiem. Šāda veida informācija, protams, ir ārkārtīgi interesanta reklāmdevējiem, īpaši e-komercijas jomā. Jo šeit tiek iegūts absolūti autentisks profils, kuram var ideāli pielāgot individuālo reklāmu.

Tā kā sensitīvie personas dati acīmredzami tiek glabāti mazajos teksta failos, saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu ir absolūti nepieciešams, lai lietotājs tam personīgi piekrīt. Jo par personas datu izpaušanu bez piekrišanas var tikt piemērots liels naudas sods.

Kas tālāk attiecībā uz datu aizsardzību?

Vispārīgā datu aizsardzības regula ir paredzēta tikai kā pirmais solis plašākā kampaņā par vēl lielāku personas datu aizsardzību. Paredzēts, ka tuvākajā laikā stāsies spēkā E-privātuma direktīva. Šis ir vēl precīzāks izdales materiāls personas datu aizsardzībai elektroniskajā saziņā e-komercijā un ārpus tās. Tā kā e-privātuma direktīva vēl nav pabeigta, joprojām ir gaidāmas dažas izmaiņas.

Atrisiniet daudzus uzdevumus ar vienu rīku

Ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu kļuva par standartu, ka lietotājiem pirms datu saglabāšanas bija jāsniedz skaidra piekrišanas deklarācija.
Tātad, ja iepriekš esat paļāvies uz sīkfailu izmantošanu, lai reklamētu savus produktus, jūsu lietotājiem ir nepārprotami jāpiekrīt sīkfailu iestatīšanai viņu pārlūkprogrammās. Papildu personas datu glabāšana tādiem nolūkiem kā mārketings vai analīze, piemēram, IP adrese, vairs nav iespējama bez piekrišanas.

 

Esiet lietas kursā!

Abonējiet biļetenu

Tomēr šie ir tikai daži no faktiskajiem faktoriem, kas jāņem vērā, lai nodrošinātu atbilstību Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasībām. Uzņēmējiem, kuri galvenokārt vēlas rūpēties par savu ikdienas biznesu, šobrīd ir nepieciešams spēcīgs un viegli lietojams risinājums. Tāpēc uzņēmumi nevar izvairīties no piekrišanas pārvaldības nodrošinātāja. Šis ir pakalpojumu sniedzējs, kas pārvalda vietnes apmeklētāju piekrišanu saviem lietotājiem un vienlaikus sagatavo datus izmantošanai mārketingā. Taču piekrišanas pārvaldnieka galvenais mērķis ir panākt, lai klienta vietne atbilstu noteikumiem.

Piekrišanas pārvaldnieks sniedz šīs priekšrocības

Consentmanager ir pilnībā integrēts rīks, kas uzņēmumiem ievērojami atvieglo visu Vispārīgās datu aizsardzības regulas noteikumu ievērošanu un joprojām ievāc datus reklāmas vajadzībām. Piekrišanas rīks ir saderīgs ar tādiem reklāmu serveriem kā GAM/AdSense un citiem, piedāvā visaptverošu konfidencialitātes funkciju portfeli un ir pieejams četros dažādos pakotņu izmēros. Vispārīgajai datu aizsardzības regulai un CCPA (Kalifornijas/ASV konfidencialitātes politikai) šis rīks ietver piekrišanas žurnālus, drošu datubāzi ar servera atrašanās vietu ES un automātisku kodu un sīkfailu bloķēšanu.

Papildus uzraudzībai pamatā ir sīkfailu rāpuļprogramma, kas reizi dienā automātiski pārmeklē jūsu vietni un veic automātisku atbilstības pārbaudi Vispārīgajai datu aizsardzības regulai, kā arī automātisku sīkfailu klasifikāciju. Sīkfailu rāpuļprogramma arī identificē jaunatklātos pakalpojumu sniedzējus un eksportē sīkfailu sarakstu, izmantojot daudzas saskarnes. Consentmanager piedāvā daudzas iespējas, kā padarīt jūsu vietni saderīgu ar GDPR un būt drošībā. Varat pielāgot rīku savam dizainam un pievienot savu logotipu.

Turklāt piekrišanas pārvaldnieks piedāvā daudzus pārskatus un A/B testēšanu, kā arī optimizācijas ieteikumus. Turklāt rīks ir viegli integrējams, pieejams vairāk nekā 30 valodās un pilnībā drošs Eiropā.

Nodrošiniet tagad un ieviesiet Piekrišanas pārvaldnieku!

Vai esat atbildīgs par datu aizsardzību uzņēmumā vai vēlaties vēl vairāk uzlabot sava MVU atbilstību Vispārīgajai datu aizsardzības regulai? Tad tagad ir īstais brīdis ieviest pilnībā integrētu risinājumu, piemēram, Piekrišanas pārvaldnieku – neatkarīgi no tā, vai darbojaties e-komercijas jomā vai esat aktīvs citā segmentā. Aizsargājiet savu uzņēmumu no bargām sankcijām, jo gandrīz neviens cilvēku datu aizsardzības speciālists var strādāt ar augstas veiktspējas rīka precizitāti. Tādā veidā jūs varat pasargāt sevi no dārgām kļūdām un būt ceļā uz panākumiem. Iepazīstieties ar Consent Manager tagad un gūstiet labumu!


vairāk komentāru

New regulations US 2024
Pa labi

Jaunie ASV privātuma likumi stājas spēkā 2024. gadā: atjauniniet savus ASV konfidencialitātes iestatījumus

Amerikas Savienotajās Valstīs jauni datu aizsardzības likumi stāsies spēkā 2024. gada otrajā pusē — Floridā, Teksasā, Oregonā un Montānā . Uzņēmumiem, kas darbojas šajos štatos vai kuriem ir klienti šajos štatos, ir jāpārskata sava datu aizsardzības prakse, lai nodrošinātu atbilstību jaunajiem datu aizsardzības likumiem. Lai atvieglotu šo procesu, šajā rakstā vispirms paskaidrosim, kur informācijas panelī var […]
Ģenerālis, Jauns

consentmanager Tool Spotlight: integrācijas opcijas CMP informācijas panelī

Šī mēneša rīka uzmanības centrā mēs sīkāk aplūkojam integrācijas līdzekļus, kas ir atrodami jūsu consentmanager CMP informācijas panelī. Tie ir ilgstoša izstrādes darba rezultāts starp consentmanager un attiecīgajiem rīkiem, kas nozīmē, ka mēs varam piedāvāt saviem lietotājiem iespēju aktivizēt integrāciju ar vienkāršu klikšķi tieši viņu CMP informācijas panelī. Jaunākās opcijas ietver Google Consent Mode v2 integrāciju, […]