Pa labi

Jaunie ASV privātuma likumi stājas spēkā 2024. gadā: atjauniniet savus ASV konfidencialitātes iestatījumus


Jauni noteikumi ASV 2024

Amerikas Savienotajās Valstīs jauni datu aizsardzības likumi stāsies spēkā 2024. gada otrajā pusē — Floridā, Teksasā, Oregonā un Montānā . Uzņēmumiem, kas darbojas šajos štatos vai kuriem ir klienti šajos štatos, ir jāpārskata sava datu aizsardzības prakse, lai nodrošinātu atbilstību jaunajiem datu aizsardzības likumiem.

Lai atvieglotu šo procesu, šajā rakstā vispirms paskaidrosim, kur informācijas panelī var atrast ASV specifiskos datu aizsardzības iestatījumus likumiem, kas jau stājušies spēkā ASV Kolorādo štatos, Jūtā, Konektikutā, Kalifornijā. , Virdžīnija un Vašingtona . Otrajā daļā mēs apskatīsim jaunos datu aizsardzības likumus, kas stāsies spēkā nākotnē, un galvenās prasības, ko tie ietver.

Kā atrast ASV datu aizsardzības iestatījumus consentmanager CMP informācijas panelī

Veiciet šīs vienkāršās darbības, lai pielāgotu savas vietnes atbilstības iestatījumus ASV privātuma likumiem:

  1. Piesakieties savā CMP informācijas panelī vietnē https://app. consentmanager .net .
  2. Pārejiet uz sadaļu “CMP” un atlasiet “Juridiskā informācija”.
  3. Ritiniet uz leju, lai atrastu ASV konfidencialitātes iestatījumu sadaļu, kurā atradīsit tālāk norādītās konfigurācijas.
  • Kalifornijas Patērētāju privātuma likums (CCPA)
  • Kolorādo privātuma likums (CPA)
  • Konektikutas likums par personas datu privātumu (CAPDP)
  • Floridas digitālais tiesību akts (FDBR)
  • Montānas patērētāju datu privātuma likums (MTCDPA)
  • Oregonas Patērētāju datu privātuma likums (OCDPA)
  • Teksasas datu privātuma un drošības likums (TDPSA)
  • Jūtas Patērētāju privātuma likums (UCPA)
  • Virdžīnijas Patērētāju datu aizsardzības likums (VCDPA)
  • Vašingtonas likums “Mana veselība, manu datu likums” (WADA)

Tas ir tik vienkārši! Tagad vienkārši noklikšķiniet uz ASV likuma, kuru vēlaties aktivizēt.

Papildu opcijas ar Layer Logic jūsu sīkfailu reklāmkarogam

Papildus atbilstībai ASV noteikumiem mūsu CMP informācijas panelis piedāvā arī papildu opcijas. Šeit parādās Layer Logic, kas nosaka, kā jūsu reklāmkarogs tiek parādīts katram apmeklētājam, kad viņi pirmo reizi apmeklē jūsu vietni.

Šīs ir piecas slāņu loģikas opcijas, kuras varat atlasīt informācijas panelī.

  1. Pieprasīt pieteikšanos (rādīt paziņojumu): šis iestatījums aktīvi pieprasa apmeklētājiem sniegt piekrišanu pirms nebūtisku sīkfailu izmantošanas.
  2. Atļaut izvēlēties (bez paziņojuma): tas nozīmē, ka, lai gan lietotājiem ir iespēja atteikties no nebūtiskiem sīkfailiem, viņi par šo iespēju netiks informēti ar uznirstošo logu vai reklāmkarogu, kad viņi pirmo reizi apmeklē vietni.
  3. Lūdziet atteikties (rādīt paziņojumu): šī opcija informē apmeklētāju par sīkdatņu izmantošanu un piedāvā iespēju tās noraidīt.
  4. Atļaut atteikties (bez paziņojuma): lai gan lietotājiem ir iespēja noraidīt nebūtiskus sīkfailus, viņi netiek skaidri informēti par šo iespēju, izmantojot proaktīvu uznirstošo logu vai reklāmkarogu, kad viņi pirmo reizi apmeklē vietni.
  5. Neļaut izvēlēties vai atteikties: Lūdzu, ņemiet vērā, ka šeit netiek rādīts neviens reklāmkarogs. To parasti izmanto vietnēm, kurās tiek izmantoti tikai nepieciešamie sīkfaili, kas nepieciešami tīmekļa vietnes darbībai.
Layer Logic consentmanager informācijas panelis

Kādas ir Layer Logic priekšrocības jūsu uzņēmumam?

Katram ASV štatam ir savas īpašās prasības, dažas ir stingrākas nekā citas un kuras var atšķirties viena no otras. Tas padara vēl svarīgāku iespēju pielāgot savu slāņu loģiku, lai tā atbilstu gan jūsu uzņēmuma īpašajām juridiskajām prasībām, gan biznesa vēlmēm. Ievērojot privātuma noteikumus, varat arī veikt A/B testēšanu, lai noteiktu visefektīvākos iestatījumus, ko pieņems jūsu dažādās ASV auditorijas. Gudri pārvaldot šos iestatījumus, varat uzlabot savas piekrišanas iegūšanas stratēģijas un galu galā palielināt piekrišanas rādītājus.

ASV privātuma likumi, kas stāsies spēkā 2024. gadā

2024. gadā stāsies spēkā šādi datu aizsardzības likumi. Ja jūsu uzņēmums darbojas kādā no uzskaitītajiem štatiem vai tur atrodas jūsu klienti, jums jābūt gatavam papildu datu aizsardzības prasībām:

Floridas digitālais tiesību akts (FDBR) — spēkā 2024. gada 1. jūlijā

Floridas digitālais tiesību akts (FDBR) tika parakstīts likumā 2023. gada 6. jūnijā un stāsies spēkā 2024. gada 1. jūlijā. Likums galvenokārt attiecas uz lieliem uzņēmumiem, kuru gada bruto apgrozījums pārsniedz 1 miljardu ASV dolāru, un noteikti sliekšņi attiecas uz uzņēmumiem, kas ir ļoti iesaistīti digitālajā reklāmā vai pārvalda lielas digitālās platformas. FDBR nodrošina plašas atteikšanās tiesības datu vākšanai, izmantojot balss un sejas atpazīšanas tehnoloģijas, nosaka stingrus ierobežojumus novērošanas datu vākšanai bez aktīvas lietotāja piekrišanas un pieprasa skaidrus paziņojumus par sensitīvu un biometrisko datu pārdošanu . Turklāt likums paredz īpašu bērnu datu aizsardzību un ar atsevišķiem izņēmumiem aizliedz iestādēm regulēt sociālo mediju saturu.

Teksasas datu privātuma un drošības likums (TDPSA) — spēkā 2024. gada 1. jūlijā

TDPSA nosaka GDPR līdzīgus regulējumus uzņēmumiem, kas darbojas Teksasā vai sniedz pakalpojumus Teksasas iedzīvotājiem. Likums paredz skaidrus datu aizsardzības paziņojumus un datu aizsardzības ietekmes novērtējumus augsta riska apstrādes darbībām . Patērētājiem tiek piešķirtas arī spēcīgas tiesības, piemēram: B. tiesības uz informāciju, jūsu datu labošanu un dzēšanu, kā arī tiesības iebilst pret datu pārsūtīšanu un mērķtiecīgu reklāmu. Jo īpaši TDPSA nosaka stingras vadlīnijas anonimizētu un pseidonimizētu datu apstrādei, lai nodrošinātu, ka pat informācija, kas nav tieši identificējama, tiek rūpīgi apstrādāta. Teksasas ģenerālprokurors ir pilnībā atbildīgs par likuma izpildi.

Oregonas Patērētāju datu privātuma likums (OCDPA) — spēkā 2024. gada 1. jūlijā

OCDPA attiecas uz uzņēmumiem, kas darbojas Oregonas štatā vai veic uzņēmējdarbību ar Oregonas iedzīvotājiem. Likums attiecas arī uz bezpeļņas organizācijām un nosaka noteiktus sliekšņus datu pārziņiem un datu apstrādātājiem. Tajā uzsvērta nepieciešamība pēc visaptverošiem paziņojumiem par privātumu un riska novērtējumiem darbībām, kas rada būtiskus draudus patērētāju privātumam. OCDPA dod patērētājiem tiesības piekļūt savai informācijai, to labot un dzēst, kā arī atteikties no personas informācijas pārdošanas un mērķētas reklāmas. Sensitīvu datu apstrādei ir nepieciešama nepārprotama piekrišana . Turklāt anonimizēti dati ir atbrīvoti no personas datu aizsardzības saskaņā ar šo likumu. Izpildi nodrošina Oregonas ģenerālprokurors, kas par pārkāpumiem var piemērot civiltiesiskus sodus.

Montānas patērētāju datu privātuma likums (MTCDPA) — spēkā 2024. gada 1. oktobrī

MTCDPA attiecas uz uzņēmumiem, kas veic darījumus ar Montānas štata iedzīvotājiem vai veic uzņēmējdarbību Montānā. MTCDPA nosaka sliekšņus, pamatojoties uz apstrādāto personas datu apjomu un ieņēmumiem, kas gūti no šo datu pārdošanas. Likums patērētājiem piešķir tiesības piekļūt saviem datiem, tos mainīt un dzēst, kā arī atteikties no savu datu pārdošanas vai izmantošanas profilēšanai un mērķtiecīgai reklāmai. Datu pārzinim ir pienākums ierobežot datu vākšanu, nodrošināt savāktos datus, vienlaikus nodrošinot savas datu aizsardzības prakses pārredzamību. Datu apstrādātāju uzdevums ir atbalstīt datu apstrādātājus šo prasību izpildē.

Katrs no šiem likumiem liks uzņēmumiem pārskatīt un, iespējams, pārskatīt savu pašreizējo privātuma praksi. Tuvojoties attiecīgajiem termiņiem, consentmanager lietotāji jebkurā laikā var piekļūt saviem informācijas paneļiem, lai aktivizētu atbilstību tālāk norādītajiem tiesību aktiem.

Reģistrējiet savu vietni tūlīt un esiet gatavs, kad stāsies spēkā jauni datu aizsardzības likumi.


vairāk komentāru

Ģenerālis, Jauns

consentmanager Tool Spotlight: integrācijas opcijas CMP informācijas panelī

Šī mēneša rīka uzmanības centrā mēs sīkāk aplūkojam integrācijas līdzekļus, kas ir atrodami jūsu consentmanager CMP informācijas panelī. Tie ir ilgstoša izstrādes darba rezultāts starp consentmanager un attiecīgajiem rīkiem, kas nozīmē, ka mēs varam piedāvāt saviem lietotājiem iespēju aktivizēt integrāciju ar vienkāršu klikšķi tieši viņu CMP informācijas panelī. Jaunākās opcijas ietver Google Consent Mode v2 integrāciju, […]
Jauns

Biļetens 03/2024

JAUNUMS: trauksmes cēlēja rīks Mēs esam priecīgi paziņot par mūsu jaunās trauksmes celšanas programmatūras izlaišanu. Programmatūra tika izstrādāta, lai atbilstu ES trauksmes celšanas direktīvas prasībām. Mūsu programmatūra tagad piedāvā vienkāršu un drošu veidu, kā jūsu darbinieki var ziņot par bažām. Trauksmes cēlēji var viegli un anonīmi iesniegt savus ziņojumus, izmantojot veidlapu jūsu vietnē, kas iegulta […]