Ģenerālis, Jauns

consentmanager Tool Spotlight: integrācijas opcijas CMP informācijas panelī


Šī mēneša rīka uzmanības centrā mēs sīkāk aplūkojam integrācijas līdzekļus, kas ir atrodami jūsu consentmanager CMP informācijas panelī. Tie ir ilgstoša izstrādes darba rezultāts starp consentmanager un attiecīgajiem rīkiem, kas nozīmē, ka mēs varam piedāvāt saviem lietotājiem iespēju aktivizēt integrāciju ar vienkāršu klikšķi tieši viņu CMP informācijas panelī.

Jaunākās opcijas ietver Google Consent Mode v2 integrāciju, jauno Digitālo pakalpojumu likuma opciju Transparency Layer un citas integrācijas iespējas, piemēram IAB TCF 2.2. Tomēr mūsu platforma atbalsta dažādus rīkus un platformas, kas nav minēti šajā ziņojumā. Lai skatītu visus atbalstītos rīkus un platformas, lūdzu, izmantojiet šo saiti:
consentmanager atbalstītās platformas un rīki

→ Detalizētus norādījumus par consentmanager integrēšanu ar dažādām satura pārvaldības sistēmām (SPS), e-komercijas platformām, tagu pārvaldības programmatūru un lietotņu integrāciju var atrast šeit:
Integrācija caur CMS vai veikala sistēmu
Integrācija, izmantojot tagu pārvaldības programmatūru
Integrācija jūsu lietotnē

Mēs arī iepazīstināsim jūs ar papildu pielāgošanas opcijām, kas ļauj uzlabot jūsu vietnes konfidencialitātes iestatījumus.

Kur var atrast integrācijas apgabalu

Lai piekļūtu integrācijas apgabalam, vispirms atveriet savu CMP informācijas paneli. Pēc pieteikšanās savā kontā pārejiet uz izvēlni “CMP”, kas atrodas informācijas paneļa kreisajā pusē. No turienes atlasiet “Integrācijas”, un jūs atradīsit visaptverošu konfigurējamo opciju sarakstu.

Mēs piedāvājam šādas integrācijas ar dažādiem Consent Mode rīkiem:

  • Adobe
  • etracker
  • Facebook Meta
  • Giosg
  • Google Consent Mode v2
  • Google ierobežotas reklāmas
  • Hubspot izsekošana
  • Matomo izsekošana
  • Piwik izsekošana
  • Klavieru izsekošana
  • Shopify piekrišana

Ar vienu klikšķi jūs aktivizējat konfigurāciju, lai katrs rīks apstrādātu lietotāja datus atbilstoši preferencēm, kuras jūsu vietnes apmeklētāji ir norādījuši, izmantojot jūsu sīkfailu reklāmkarogu vai sīkfailu paziņojumu. Tādējādi tiek nodrošināts, ka jūsu vietne pārvalda un maina trešo pušu pakalpojumu funkcijas, lai tās atbilstu jūsu lietotāju īpašajām piekrišanas preferencēm.

Integrācija ar IAB TCF v2.2

Izdevējiem un reklāmdevējiem Eiropas Savienībā (ES) un visā pasaulē Interaktīvās reklāmas biroja (IAB) pārredzamības un piekrišanas sistēma (TCF) ir svarīga sistēma, lai efektīvi izvietotu personalizētu reklāmu saskaņā ar lietotāja piekrišanu un tādējādi nodrošinātu viņu informācijas avotus. ienākumiem. Ietvaru nepārtraukti atjaunina Pārredzamības un piekrišanas ietvara (TCF) vadības grupa. Svarīgākajām izmaiņām vari sekot līdzi šeit .

Izmantojot mūsu piekrišanas pārvaldības platformu (CMP), varat aktivizēt jaunāko IAB TCF 2.2 versiju tikai ar vienu klikšķi mūsu informācijas paneļa integrācijas sadaļā. Turklāt consentmanager lietotāji var atlasīt atbalstu IAB TCF ietvaram dažādiem reģioniem, tostarp Eiropas reģionam, Kanādas versijai, ASV nacionālajai konfidencialitātes versijai un Kalifornijas, Kolorādo un Konektikutas globālās privātuma platformas (GPP) versijām. Virdžīnija un IAB ierobežoto pakalpojumu sniedzēja līgums (LSPA).

Vairāk integrāciju

Lai izpildītu Digitālo pakalpojumu likuma (DSA), par ko varat uzzināt vairāk šeit , mūsu CMP tagad piedāvā DSA pārskatāmības slāni , ko varat aktivizēt savā informācijas panelī.

Vēl viena papildu integrācija, kas ir svarīga digitālās reklāmas vidē, ir iespēja aktivizēt AdChoices . AdChoices ikona ir daļa no pašregulācijas programmas, kas izstrādāta, lai sniegtu lietotājiem labāku izpratni un kontroli pār reklāmām, kas pielāgotas viņu uzvedībai tiešsaistē. Noklikšķinot uz ikonas, lietotājam tiek izskaidrots, kāpēc lietotājs redz konkrētu reklāmu, un pēc tam ir iespēja atteikties no šīs mērķētās reklāmas. Šo programmu aizsāka Digital Advertising Alliance (DAA) galvenokārt ASV un Kanādā. Eiropā ir līdzīgas iniciatīvas Eiropas Interaktīvās digitālās reklāmas alianses (EDAA) ietvaros.

Mūsu plašās integrācijas iespējas nodrošina, ka jūsu vietne vai lietotne atbilst augstākajiem datu aizsardzības standartiem. Reģistrējieties tagad bez maksas un pārbaudiet sīkfailus savā vietnē, izmantojot mūsu vietnes sīkfailu rāpuļprogrammu !


vairāk komentāru

New regulations US 2024
Pa labi

Jaunie ASV privātuma likumi stājas spēkā 2024. gadā: atjauniniet savus ASV konfidencialitātes iestatījumus

Amerikas Savienotajās Valstīs jauni datu aizsardzības likumi stāsies spēkā 2024. gada otrajā pusē — Floridā, Teksasā, Oregonā un Montānā . Uzņēmumiem, kas darbojas šajos štatos vai kuriem ir klienti šajos štatos, ir jāpārskata sava datu aizsardzības prakse, lai nodrošinātu atbilstību jaunajiem datu aizsardzības likumiem. Lai atvieglotu šo procesu, šajā rakstā vispirms paskaidrosim, kur informācijas panelī var […]
Jauns

Biļetens 03/2024

JAUNUMS: trauksmes cēlēja rīks Mēs esam priecīgi paziņot par mūsu jaunās trauksmes celšanas programmatūras izlaišanu. Programmatūra tika izstrādāta, lai atbilstu ES trauksmes celšanas direktīvas prasībām. Mūsu programmatūra tagad piedāvā vienkāršu un drošu veidu, kā jūsu darbinieki var ziņot par bažām. Trauksmes cēlēji var viegli un anonīmi iesniegt savus ziņojumus, izmantojot veidlapu jūsu vietnē, kas iegulta […]