Jauns

Biļetens 09/2021


TTDSG + oficiāla vēstule

Mūsu ceļvedis šim mēnesim bija plānojis citu tēmu, taču, ņemot vērā lielo klientu atsauksmju skaitu, mēs ātri mainījām savas domas un šomēnes koncentrējāmies uz gaidāmajām izmaiņām un precizējumiem Vācijas TTDSG. Turklāt dažādi klienti ir saņēmuši anketas no datu aizsardzības iestādēm, tāpēc šeit esam ieviesuši arī vairāk funkciju, kas palīdzēs mūsu klientiem vieglāk izpildīt iestāžu prasības (sīkāku informāciju skatīt zemāk).

TTDSG: Sākt 01.12.2021

TTDSG ir Vācijas atbilde uz e-privātuma regulu, kas tagad beidzot ir ieviesta Vācijas tiesību aktos. Tas nozīmē, ka tagad arī Vācijā ir skaidri noteikts, ka nebūtiskām sīkdatnēm vienmēr ir nepieciešama piekrišana, un tāpēc sīkfailu reklāmkarogi ir obligāti . Tā kā TTDSG stāsies spēkā 2021. gada 1. decembrī un iestādes jau veic sākotnējās pārbaudes, pamatojoties uz E-privātuma regulu (skatīt zemāk), ieteicams vēlreiz apšaubīt esošo sīkfailu reklāmkarogu un, ja nepieciešams, izstrādāt vai veikt loģikas korekcijas.

iestādes pārbaude

Jau maijā vairāku valstu datu aizsardzības iestādes veica koordinētu lielāko tīmekļa vietņu pārbaudi. Attiecīgajām tīmekļa vietnēm bija jāaizpilda plašas anketas un jāiesniedz deklarācijas par datu aizsardzību. Viņu vidū bija arī dažādi piekrišanas menedžera klienti. Varas iestādes šobrīd pārsvarā ir izvērtējušas atbildes un vērsušas dažādus kritikas punktus pret skartajām vietnēm. Mēs izmantojām šos punktus kā iespēju un piekrišanas pārvaldniekā instalējām dažādas funkcijas, lai klientiem būtu vieglāk ievērot juridiskās prasības.

Iestāžu vēstule sniedz salīdzinoši skaidru priekšstatu par to, “kas darbojas” un “kas nedarbojas”. Šeit mēs esam apkopojuši svarīgākos punktus:

  • Viegls kritums
    Varas iestādes vēlreiz ir skaidri norādījušas, ka atteikumam jābūt tikpat vienkāršam kā piekrišanai. Tāpēc pirmajā slānī jābūt līdzvērtīgai noraidīšanas pogai. Atteikšanās slēpšana tekstā vai tikai iesniegšanas poga neatbilst prasībām.
    Ieteikums: pārliecinieties, vai jūsu dizainā ir divas līdzvērtīgas pieņemšanas un noraidīšanas pogas.
  • Likumīgās intereses
    Tika arī uzsvērts, ka juridisko pamatu “likumīgās intereses” var izmantot tikai patiešām būtiskām funkcijām. Jebkurā gadījumā mārketings, analīze un sociālie mediji nav būtiski. Taču tas attiecas arī uz ārējiem fontiem, tagu pārvaldniekiem vai tērzēšanas rīkiem.
    Ieteikums: norādiet pakalpojumu sniedzējus tikai kā “funkcionālus”/”būtiskus”, bez kuriem jūsu vietne nedarbosies. Visi pārējie pakalpojumu sniedzēji vienmēr ir jābloķē pēc noklusējuma un jāaktivizē tikai pēc apstiprināšanas.
  • aprakstus
    Daudzos gadījumos varas iestādes ir kritizējušas vietņu aprakstus. Piemēram, tiek prasīts, lai mērķi būtu skaidri un nepārprotami izskaidroti (ar “mārketingu” vien nepietiek). Turklāt pakalpojumu sniedzēju skaits ir jānorāda pirmajā slānī.
    Ieteikums: saglabājiet aprakstošu tekstu visiem mērķiem un pakalpojumu sniedzējiem un izmantojiet makro[vendorcount] tekstā, lai ievietotu pakalpojumu sniedzēja numuru.
  • Datu pārsūtīšana ārpus ES
    Par svarīgu varas iestādes uzskata arī atsauci uz datu pārsūtīšanu ārpus ES. Ja pakalpojumu sniedzējs atrodas vai apstrādā datus ārpus ES, jāpievieno attiecīga piezīme.
    Ieteikums: pārbaudiet pakalpojumu sniedzēju sarakstu un, ja nepieciešams, izvērsiet tekstu pirmajā slānī. Mums ir arī zem ēdienkartes> CMP> Lai rediģētu> Izskats radīja iespēju otrajā slānī (papildu iestatījumi) parādīt to pakalpojumu sniedzēju sarakstu, kuriem ir atzīmēta datu pārsūtīšana. zem izvēlnes> Piedāvājums> Varat rediģēt, vai katrs pakalpojumu sniedzējs īsteno datu pārsūtīšanu uz ārzemēm.
  • Īss pakalpojumu sniedzēju saraksts
    Daudzos gadījumos iestādes kritizēja, ka pakalpojumu sniedzēju saraksti ir pārāk gari. Šajā gadījumā pamatā ir jautājums par to, vai piekrišana var būt likumīga, ja apmeklētājs vairs nevar gūt jēgpilnu pārskatu par pakalpojumu sniedzēju sarakstu.
    Ieteikums: sakārtojiet pakalpojumu sniedzējus un saīsiniet pakalpojumu sniedzēju sarakstu līdz svarīgākajam. Pakalpojumu sniedzēju saraksts ar vairāk nekā 50 vai pat vairāk nekā 100 pakalpojumu sniedzējiem, visticamāk, tiks uzskatīts par neatbilstošu.
  • IAB PPI standarts
    Varas iestādes ir atzinušas, ka IAB PPI standarts ir kritisks. Dažādas iestādes ir novērtējušas standarta daļas kā, iespējams, juridiski neatbilstošas, un ir paudušas dažādas bažas. Piemēram, mērķi tika kritizēti kā pārāk rupji vai mijiedarbība starp mērķiem, īpašiem mērķiem, pazīmēm un īpašām pazīmēm kā pārāk nesaprotama.
    Ieteikums: ja savā vietnē neizmantojat tiešsaistes reklamēšanu, neizmantojiet IAB PPI un tā vietā definējiet savus mērķus.

Vairāk jaunu funkciju un izmaiņu

  • WCAG/pieejama displeja uzlabojumi
  • Sīkfailu grupas
  • Mērķa apraksti pirmajā slānī
  • Uzlaboti rāpuļprogrammas pārskati
  • … un daudz vairāk.

vairāk komentāru

Ģenerālis

Biļetens 09/2024

Jaunas funkcijas: Datu subjekta tiesību (DSR) rīks GDPR nosaka, ka skartajiem (piemēram, vietnes apmeklētājiem, klientiem vai citām personām, kuru dati tiek apstrādāti) ir noteiktas tiesības. Tas jo īpaši ietver to, ka viņi var noskaidrot savas tiesības un saņemt informāciju par apstrādātajiem datiem. Tiesības cita starpā ietver: Mūsu jaunais DSR rīks tagad ļauj nodrošināt skartajām personām […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Jauns

consentmanager iegūst zelta statusu kā Google CMP partneris

consentmanager ir sertificēts kā Zelta līmeņa CMP partneris Google Consent Management Platform (CMP) partneru programmā. Šis statuss mums tika piešķirts, pamatojoties uz šādiem kritērijiem: Jaunākā Google CMP partneru programmas attīstība sniedz ievērojamas priekšrocības mūsu klientiem. Tagad varat integrēt savu piekrišanas reklāmkarogu ar Google Ads, Google Analytics un Google tagu pārvaldnieku tieši no sava konta Google tagu […]