Ģenerālis

Kā pievienot Matomo savam sīkfailu reklāmkarogam (3 darbībās)


Ekrānuzņēmums ar samemanager CMP informācijas paneli

Ja savā vietnē izmantojat Matomo sīkfailus, iespējams, jums rodas jautājums, kā Matomo Analytics var integrēt savā sīkfailu reklāmkarogā, lai nodrošinātu atbilstību GDPR prasībām. Iepriekšējā ceļvedī mēs jau detalizēti paskaidrojām, kas īsti ir Matomo Analytics un kā Matomo sīkfaili darbojas saistībā ar GDPR. Un šajā rakstā mēs jums parādīsim, kā jūs varat integrēt Matomo savā sīkfailu reklāmkarogā, izmantojot sīkdatņu rīku acceptmanager.

Veicot tikai trīs darbības, mēs palīdzēsim jums veikt visas nepieciešamās darbības, lai jūsu vietnē droši izmantotu Matomo sīkfailus.

Kas ir Matomo Analytics?

Matomo (agrāk Piwik) ir atvērtā pirmkoda analītikas programmatūra, kas dažiem lietotājiem ir ar GDPR saderīga alternatīva pakalpojumam Google Analytics. Programmatūra ir pilnībā aprīkota ar PHP/MySQL. Viena no Matomo galvenajām funkcijām ir lietotāju mijiedarbības izsekošana jūsu vietnē, mobilajās lietotnēs un programmatūras lietojumprogrammās.

Tālāk ir paskaidrots, kā to izdarīt, izmantojot piekrišanas pārvaldnieka CMP un kā to integrēt savā sīkfailu reklāmkarogā.

Kā es varu integrēt Matomo Analytics savā sīkfailu reklāmkarogā saskaņā ar GDPR?

1. darbība: pievienojiet Matomo savam pakalpojumu sniedzēju sarakstam

Vispirms jums ir jāpievieno Matomo pakalpojumu sniedzēju sarakstam. Pakalpojumu sniedzējs ir uzņēmums vai rīks, kas tiek izmantots jūsu vietnē un vai nu iestata sīkfailus, vai apstrādā lietotāju personas datus. To piemēri ir Google Ads, Mailchimp un Facebook.

Savā piekrišanas pārvaldnieka informācijas panelī atveriet cilni Providers kreisajā sānjoslā.

piekrišanas pārvaldnieka informācijas paneļa ekrānuzņēmums ar izceltu pogu Pārdevēji

Pēc tam lapas augšējā labajā stūrī noklikšķiniet uz opcijas “Pievienot pakalpojumu sniedzēju” (skatiet tālāk).

piekrišanas pārvaldnieka informācijas paneļa ekrānuzņēmums ar izceltu pogu Pievienot sistēmas piegādātāju

Pēc tam meklēšanas joslā meklējiet “Matomo” un saraksta labajā pusē noklikšķiniet uz “Pievienot pakalpojumu sniedzēju sarakstam”.

Tagad dodieties atpakaļ uz pakalpojumu sniedzēju sarakstu, ritinot uz augšu un noklikšķinot uz “Atpakaļ uz pakalpojumu sniedzēju sarakstu”.

piekrišanas pārvaldnieka informācijas paneļa ekrānuzņēmums ar izceltu pogu Atpakaļ

Un pirmais solis ir izdarīts! Kā redzat tālāk, Matomo tagad varat atrast savā pakalpojumu sniedzēju sarakstā.

piekrišanas pārvaldnieka informācijas paneļa ekrānuzņēmums

2. darbība. Pielāgojiet pakalpojumu savam lietojumam un juridiskajam pamatam

Tagad jūs varat norādīt un definēt šī rīka mērķi. Lai to izdarītu, vienkārši noklikšķiniet uz cilnes “Mērķi” informācijas paneļa kreisajā pusē. Noklikšķiniet uz “Izmantot klasiskos mērķus”.

piekrišanas pārvaldnieka informācijas paneļa ekrānuzņēmums ar izceltu pogu Izmantot klasiskos mērķus

Gandriz beidzies! Jūsu sarakstam tagad vajadzētu izskatīties šādi:

piekrišanas pārvaldnieka informācijas paneļa ekrānuzņēmums

Tagad dodieties atpakaļ uz pakalpojumu sniedzēju sarakstu un atlasiet šī pakalpojuma mērķi. Jūs varat izvēlēties “Mērīšana”.

piekrišanas pārvaldnieka informācijas paneļa ekrānuzņēmums ar izceltu pogu Mērķis

3. darbība. Sagatavojiet skriptus iepriekšējai bloķēšanai

Visbeidzot, mēs iestatīsim skriptu iepriekšēju bloķēšanu. Šī ir vienkārša pielāgošana jūsu kodam. Izpildiet šeit parādīto piemēru → https://help.consentmanager.net/books/cmp/page/working-with-matomopiwik

Šeit ir ekrānuzņēmums ar oriģinālā koda un pielāgotā koda paraugu pēc tam, kad esat mainījis kodu iepriekšējam blokam.

Apsveicam, jums tas izdevās! Jūs esat pabeidzis iestatīšanu un tagad varat būt pārliecināts, ka Matomo Analytics izmantošana jūsu vietnē ir juridiski atbilstoša.

Citi raksti, kas jūs varētu interesēt:


vairāk komentāru

Ģenerālis

Biļetens 09/2024

Jaunas funkcijas: Datu subjekta tiesību (DSR) rīks GDPR nosaka, ka skartajiem (piemēram, vietnes apmeklētājiem, klientiem vai citām personām, kuru dati tiek apstrādāti) ir noteiktas tiesības. Tas jo īpaši ietver to, ka viņi var noskaidrot savas tiesības un saņemt informāciju par apstrādātajiem datiem. Tiesības cita starpā ietver: Mūsu jaunais DSR rīks tagad ļauj nodrošināt skartajām personām […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Jauns

consentmanager iegūst zelta statusu kā Google CMP partneris

consentmanager ir sertificēts kā Zelta līmeņa CMP partneris Google Consent Management Platform (CMP) partneru programmā. Šis statuss mums tika piešķirts, pamatojoties uz šādiem kritērijiem: Jaunākā Google CMP partneru programmas attīstība sniedz ievērojamas priekšrocības mūsu klientiem. Tagad varat integrēt savu piekrišanas reklāmkarogu ar Google Ads, Google Analytics un Google tagu pārvaldnieku tieši no sava konta Google tagu […]