video

Tīmekļseminārs: beidzot izmantojiet ar GDPR saderīgus sīkfailu reklāmkarogus


2023. gada 4. aprīlī kopā ar Bundesverband IT-Mittelstand eV (bitmi) notika vebinārs par tēmu Sīkdatņu reklāmkarogu izmantošana saskaņā ar GDPR . tā vietā.

Mēs, cita starpā, esam izskatījuši šādas tēmas:

ievads

  • juridiskos pamatus GDPR saderīga sīkdatņu reklāmkaroga ieviešanai, kā arī
  • prasības tā saturam un grafiskajam noformējumam.
  • Sīkfailu reklāmkaroga piemērs (pirmais slānis, otrais slānis, nodrošinātāja informācija)
  • Sīkfailu reklāmkarogu kontrolsaraksts

Saite, lai lejupielādētu kontrolsarakstus:

https://www.consentmanager.de/checklist-download/

Vebināra PDF fails lejupielādei var atrast šeit .

pārskats

Šajā tīmekļseminārā mēs apspriedīsim pamata juridiskās prasības GDPR saderīgam sīkfailu reklāmkarogam, ko iepazīstinās datu aizsardzības eksperts ar daudzu gadu pieredzi nozarē. Runājot par atbilstību, nav vidusceļa: vai nu jūsu reklāmkarogs atbilst prasībām, vai nav. Šī iemesla dēļ vietņu īpašniekiem ir jāsaprot likuma pamatprasības (bet bieži vien ignorētas). Tā kā citiem var būt atšķirīga atbilstības interpretācija, mēs vēlamies izmantot šo tīmekļa semināru, lai sniegtu skaidrību.

Kas notiek neatbilstības gadījumā?
Sliktākajā gadījumā naudas sodi. No dažiem simtiem eiro līdz vairākiem miljoniem. Piemēri ir Carrefour, Amazon, Meta un Google. Visos gadījumos naudas sods ir atkarīgs no tā, kā vēlaties izskatīties sīkfailu reklāmkarogs.

Visi pakalpojumu sniedzēji apgalvo, ka viņu rīks ir juridiski atbilstošs, kas diemžēl ne vienmēr tā ir. Tāpēc ir svarīgi, lai jūs kā vietnes operators kontrolētu, kam jāparādās jūsu sīkfailu banerī un kuras funkcijas ir jāaktivizē. Lai nodrošinātu atbilstību pamatprasībām, videoklipa beigās ir kontrolsaraksts. Tiek apskatītas tēmas no satura līdz grafiskajam dizainam un izskaidroti dažādi sīkfailu reklāmkaroga līmeņi. Tā kā pirmais līmenis (Welcome Level) ir visredzamākais, ir svarīgi, lai piekrišana tiktu iegūta juridiski atbilstošā veidā, kā sīkāk paskaidrots videoklipā. Otrajā un trešajā līmenī lietotāji var detalizētāk atjaunināt savas preferences, un arī šeit ir prasības, kas lietotājiem ir jāzina.


vairāk komentāru

New regulations US 2024
Pa labi

Jaunie ASV privātuma likumi stājas spēkā 2024. gadā: atjauniniet savus ASV konfidencialitātes iestatījumus

Amerikas Savienotajās Valstīs jauni datu aizsardzības likumi stāsies spēkā 2024. gada otrajā pusē — Floridā, Teksasā, Oregonā un Montānā . Uzņēmumiem, kas darbojas šajos štatos vai kuriem ir klienti šajos štatos, ir jāpārskata sava datu aizsardzības prakse, lai nodrošinātu atbilstību jaunajiem datu aizsardzības likumiem. Lai atvieglotu šo procesu, šajā rakstā vispirms paskaidrosim, kur informācijas panelī var […]
Ģenerālis, Jauns

consentmanager Tool Spotlight: integrācijas opcijas CMP informācijas panelī

Šī mēneša rīka uzmanības centrā mēs sīkāk aplūkojam integrācijas līdzekļus, kas ir atrodami jūsu consentmanager CMP informācijas panelī. Tie ir ilgstoša izstrādes darba rezultāts starp consentmanager un attiecīgajiem rīkiem, kas nozīmē, ka mēs varam piedāvāt saviem lietotājiem iespēju aktivizēt integrāciju ar vienkāršu klikšķi tieši viņu CMP informācijas panelī. Jaunākās opcijas ietver Google Consent Mode v2 integrāciju, […]