video

Tīmekļseminārs: beidzot izmantojiet ar GDPR saderīgus sīkfailu reklāmkarogus


2023. gada 4. aprīlī kopā ar Bundesverband IT-Mittelstand eV (bitmi) notika vebinārs par tēmu Sīkdatņu reklāmkarogu izmantošana saskaņā ar GDPR . tā vietā.

Mēs, cita starpā, esam izskatījuši šādas tēmas:

ievads

  • juridiskos pamatus GDPR saderīga sīkdatņu reklāmkaroga ieviešanai, kā arī
  • prasības tā saturam un grafiskajam noformējumam.
  • Sīkfailu reklāmkaroga piemērs (pirmais slānis, otrais slānis, nodrošinātāja informācija)
  • Sīkfailu reklāmkarogu kontrolsaraksts

Saite, lai lejupielādētu kontrolsarakstus:

https://www.consentmanager.de/checklist-download/

Vebināra PDF fails lejupielādei var atrast šeit .

pārskats

Šajā tīmekļseminārā mēs apspriedīsim pamata juridiskās prasības GDPR saderīgam sīkfailu reklāmkarogam, ko iepazīstinās datu aizsardzības eksperts ar daudzu gadu pieredzi nozarē. Runājot par atbilstību, nav vidusceļa: vai nu jūsu reklāmkarogs atbilst prasībām, vai nav. Šī iemesla dēļ vietņu īpašniekiem ir jāsaprot likuma pamatprasības (bet bieži vien ignorētas). Tā kā citiem var būt atšķirīga atbilstības interpretācija, mēs vēlamies izmantot šo tīmekļa semināru, lai sniegtu skaidrību.

Kas notiek neatbilstības gadījumā?
Sliktākajā gadījumā naudas sodi. No dažiem simtiem eiro līdz vairākiem miljoniem. Piemēri ir Carrefour, Amazon, Meta un Google. Visos gadījumos naudas sods ir atkarīgs no tā, kā vēlaties izskatīties sīkfailu reklāmkarogs.

Visi pakalpojumu sniedzēji apgalvo, ka viņu rīks ir juridiski atbilstošs, kas diemžēl ne vienmēr tā ir. Tāpēc ir svarīgi, lai jūs kā vietnes operators kontrolētu, kam jāparādās jūsu sīkfailu banerī un kuras funkcijas ir jāaktivizē. Lai nodrošinātu atbilstību pamatprasībām, videoklipa beigās ir kontrolsaraksts. Tiek apskatītas tēmas no satura līdz grafiskajam dizainam un izskaidroti dažādi sīkfailu reklāmkaroga līmeņi. Tā kā pirmais līmenis (Welcome Level) ir visredzamākais, ir svarīgi, lai piekrišana tiktu iegūta juridiski atbilstošā veidā, kā sīkāk paskaidrots videoklipā. Otrajā un trešajā līmenī lietotāji var detalizētāk atjaunināt savas preferences, un arī šeit ir prasības, kas lietotājiem ir jāzina.


vairāk komentāru

Ģenerālis

Biļetens 09/2024

Jaunas funkcijas: Datu subjekta tiesību (DSR) rīks GDPR nosaka, ka skartajiem (piemēram, vietnes apmeklētājiem, klientiem vai citām personām, kuru dati tiek apstrādāti) ir noteiktas tiesības. Tas jo īpaši ietver to, ka viņi var noskaidrot savas tiesības un saņemt informāciju par apstrādātajiem datiem. Tiesības cita starpā ietver: Mūsu jaunais DSR rīks tagad ļauj nodrošināt skartajām personām […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Jauns

consentmanager iegūst zelta statusu kā Google CMP partneris

consentmanager ir sertificēts kā Zelta līmeņa CMP partneris Google Consent Management Platform (CMP) partneru programmā. Šis statuss mums tika piešķirts, pamatojoties uz šādiem kritērijiem: Jaunākā Google CMP partneru programmas attīstība sniedz ievērojamas priekšrocības mūsu klientiem. Tagad varat integrēt savu piekrišanas reklāmkarogu ar Google Ads, Google Analytics un Google tagu pārvaldnieku tieši no sava konta Google tagu […]